net 3 posts voor mijquote:
het gaat hier bijna onweren geloof ikquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:08 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Is het ook, ik dacht onweer te krijgen. Maar het komt de kust niet op.
Maar toch niet alles opgemaakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoera, Fok is weer online en Lupa heeft allemaal nieuwe kleertjes
Foto's!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoera, Fok is weer online en Lupa heeft allemaal nieuwe kleertjes
Nu willen we echt foto's!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, ik ben best goed geslaag. Twee rokjes, een broek en drie truitjes. En nog ¤ 80,- over, waarvan ik morgen bij een lingeriespeciaalzaak een bikini wil gaan kopen (gewone bikini's passen gewoon niet).
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Foto's wordt nu wat lastig, is te donker. Maar misschien dat Raymond morgen even een paar kiekjes van me wil maken met mijn fooncamera.
Wat schattig.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:20 schreef Reya het volgende:
Er zou een vrouw naast me moeten zitten en een fles witte wijn plus twee glazen naast me moeten staan bij de zonsondergang die ik nu zie
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:20 schreef Reya het volgende:
Er zou een vrouw naast me moeten zitten en een fles witte wijn plus twee glazen naast me moeten staan bij de zonsondergang die ik nu zie
Als je het goed doet wel ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Shoppen is trouwens een vermoeiende bezigheid.
Hier ook schitterendquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:20 schreef Reya het volgende:
Wij zien hetzelfdequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:24 schreef Bensel het volgende:
Hmm.. hier begint het weer ook raar te doen.. nu een donkere wolkenband vanuit het noordwesten, met daarachter een oranje lucht..
Ik wacht ff tot die oudste inwoner weg is bij jou uit dat dorp en dan neem ik zijn plekje in!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hier ook schitterend. Merel er bij die een mooi lied zingt
.
Interessant weer.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:22 schreef het_fokschaap het volgende:
- God bestaat niet -
Welterusten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef Alicey het volgende:
Ik ga toch maar zo proberente slapen.. Ik ben nu nl. dood en morgen er erg vroeg uit.
Nog maar eens welterusten danquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef Alicey het volgende:
Ik ga toch maar zo proberente slapen.. Ik ben nu nl. dood en morgen er erg vroeg uit.
ik haal het nog wel tot die tijdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Interessant weer.Ik vind het wel jammer dat het zo laat komt, maar ik zie het morgen op i-net wel.
waar heeft hij dat gezegd ? op de EO-jongerendag ?quote:Ik vind het trouwens belachelijk dat Balkenende de serie 'walgelijk' heeft genoemd. Ik durf te wedden dat hij niet eens gekeken heeft.
Klinkt lekker!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoi
net terug van etentje in indonesisch restaurant Sama Sebo. Rijsttafel
Geen flauw idee, het werd geciteerd in een ingezonden stuk in de (Volks?)krant.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:31 schreef het_fokschaap het volgende:
waar heeft hij dat gezegd ? op de EO-jongerendag ?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Reya, in je fotoboek: "Men weet haast niets van hem, en wat men van hem weet, is hartverscheurend."
Piet Paaltjens / Francois Haverschmidt, toch?
Spekkoekquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]en daarna nog een kop thee met spekkoek
![]()
Boeiende persoonlijkheid. Triest leven. Geweldig gevoel voor humor. 'Aan Rika' heb ik in Haus zijn fotoboek geplaatst als herinnering aan de treinreis naar de meet.quote:
Haverschmidt was idd goedquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Boeiende persoonlijkheid. Triest leven. Geweldig gevoel voor humor. 'Aan Rika' heb ik in Haus zijn fotoboek geplaatst als herinnering aan de treinreis naar de meet.
Slauerhoff en Lucebert zijn niet echt mijn favorieten. Mooi, maar ik 'heb' er niks mee. Wel met Paaltjens. Misschien omdat 'ie een Fries was. Maar dat was Slauerhoff geloof ik ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:37 schreef Reya het volgende:
Haverschmidt was idd goed
Niet zo goed als Slauerhoff trouwens, maar die staat imho samen met Lucebert op eenzame hoogte
Hmmm, dat is gewoon een puur persoonlijk gevoel bij schrijversquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Slauerhoff en Lucebert zijn niet echt mijn favorieten. Mooi, maar ik 'heb' er niks mee. Wel met Paaltjens. Misschien omdat 'ie een Fries was. Maar dat was Slauerhoff geloof ik ook.
Welterusten!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:43 schreef Reya het volgende:
Hmmm, dat is gewoon een puur persoonlijk gevoel bij schrijvers
* Reya gaat trouwens opruimen, wat neerkladderen, douchen en slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |