Soms is de NS echter wel netjes. Ik heb wel een keer gehad dat ik vanuit Leeuwarden of Groningen ergens kwam, en dat de trein flink vertraging had, waardoor ik de laatste locale verbinding zou missen. De NS heeft er toen nog voor gezorgd dat die trein een tijdje bleef staan, zodat ik toch mijn locale verbinding nog had.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik stond ooit, zonder jas, met een paar graden onder 0 op Station Maarn (Das 2 vierkante meter steen en meer niet). De stoptrein was iets mis mee dus we stonden daar 1.5 uur te wachten. Al die mensen springen tegen de kouMaar de intercity die normaal nooit stopt daar deed dat nu ook niet. Dan denk ik wel eens van, wees gewoon praktisch en maak een extra stop. Een trein kan altijd kuren hebben maar los het een beetje logisch op. Communicatie enzo
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zou in je eigen topic de post van DuchessX met een korreltje zout nemen maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al bedacht![]()
Hmmm, dat is wel vrij ernstig jaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik stond ooit, zonder jas, met een paar graden onder 0 op Station Maarn (Das 2 vierkante meter steen en meer niet). De stoptrein was iets mis mee dus we stonden daar 1.5 uur te wachten. Al die mensen springen tegen de kouMaar de intercity die normaal nooit stopt daar deed dat nu ook niet. Dan denk ik wel eens van, wees gewoon praktisch en maak een extra stop. Een trein kan altijd kuren hebben maar los het een beetje logisch op. Communicatie enzo
![]()
weet je zeker dat dit NoordNed niet was?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Soms is de NS echter wel netjes. Ik heb wel een keer gehad dat ik vanuit Leeuwarden of Groningen ergens kwam, en dat de trein flink vertraging had, waardoor ik de laatste locale verbinding zou missen. De NS heeft er toen nog voor gezorgd dat die trein een tijdje bleef staan, zodat ik toch mijn locale verbinding nog had.
Ah ik zat in die trein. Ik had daardoor vertragingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Alicey het volgende:
De NS heeft er toen nog voor gezorgd dat die trein een tijdje bleef staan, zodat ik toch mijn locale verbinding nog had.
Dat kan ik me nog herinneren. Ik hoorde ooit van iemand dat een deel van de vertragingen wordt veroorzaakt door 'een tekort aan stroom'. Bij het wegrijden gebruikt een trein meer stroom en dus kunnen er in een bepaalde regio maar 4 tegelijk wegrijden. Althans dat is wat die kerel op tv beweerde.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:49 schreef Reya het volgende:
Ik kon zelfs een keer niet naar Deventer met de trein omdat de bliksem op het station zou zijn ingeslagen. Die dag was echter in geheel Nederland kurkdroog
Muhahah, ik had ooit eens een site met allerlei leuke gesprekken tussen medewerkers van de nS.. daar staan echt de gekste dingen inquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog herinneren. Ik hoorde ooit van iemand dat een deel van de vertragingen wordt veroorzaakt door 'een tekort aan stroom'. Bij het wegrijden gebruikt een trein meer stroom en dus kunnen er in een bepaalde regio maar 4 tegelijk wegrijden. Althans dat is wat die kerel op tv beweerde.
Erg leuke site is dat iddquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:56 schreef Bensel het volgende:
Ah, heb hem alweer gevonden: http://www.omroephumor.nl/u-eindpunt.html
quote:Net na negenen, tussen Tiel en Geldermalsen:
******* Skkkrriieeeeeeeek *******
(portofoon afluister-mode aan)
HC: "Meester, ATB?"
Meester: "Nee, er staat een paard voor de trein."
HC: "Nogmaals?"
Meester: "Er staat een paard op de rails, dat niet weg wil gaan..."
(portofoon afluister-mode uit)
Nadat de conducteur het paard een weiland in gelokt heeft en het hek gesloten, kan de trein zijn weg vervolgen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:57 schreef livEliveD het volgende:
Harde 'humor' in Onz: Deze verdient gewoon even een eigen topic!![]()
Ja heel goedkoop. Verder was er een rel om het plaatsen naar een link van Mein Kampf maar uiteindelijk mocht dat wel. Hier hoor ik ze niet eens over (en een mod, Ruis, post erin dus het wordt wel gezien en blijkbaar geaccepteerd).quote:
Jawel hoor, want we waren intussen in Utrecht. NoordNed heb ik echter ook niet over te klagen. Ik ben een keer naar Groningen gegaan, waarbij ik niet wist wanneer ik terug zou gaan, dus had ik een enkele reis. Ik was echter op de terugreis dus vergeten om een kaartje te kopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:52 schreef Bensel het volgende:
[..]
weet je zeker dat dit NoordNed niet was?
Ja, alle Rotterdammers dat hun trein vertraging had.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah ik zat in die trein. Ik had daardoor vertraging
Ja, ik snap nog steeds niet hoe ik dat voormekaar heb gekregen. Had 5 personen aangevinkt, en toen ik em verstuurde zag ik opeens een hele waslijstquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:20 schreef Doffy het volgende:
Een beetje onze mailboxen volspammen, Haushofer!![]()
Forward eens naar mij?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik snap nog steeds niet hoe ik dat voormekaar heb gekregen. Had 5 personen aangevinkt, en toen ik em verstuurde zag ik opeens een hele waslijst
Nou ja, heb natuurlijk wel mn reputatie een beetje bij te houden.
Jij hebt het ook gekregen alst goed is.quote:
Jammer genoeg was het geen Spannende Mailquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef Haushofer het volgende:
Ja, ik snap nog steeds niet hoe ik dat voormekaar heb gekregen. Had 5 personen aangevinkt, en toen ik em verstuurde zag ik opeens een hele waslijst
Nou ja, heb natuurlijk wel mn reputatie een beetje bij te houden.
Niet eens over slingers?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:43 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jammer genoeg was het geen Spannende Mail
Over een vergaderinkje van de opleidingscommissie waar ik in zit. Da's niet echt spannend nee.quote:
Weer geen slingers dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Over een vergaderinkje van de opleidingscommissie waar ik in zit. Da's niet echt spannend nee.
Goedemorgen Natalie!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef Natalie het volgende:
Omroephumor.nl is geweldig. Vooral als je eens uit je hum bent en eens lekker wil lachen
Oh ja, en goeiemorgen *gaaaaap*
Telefoneren toch half 2 staat garant voor uitslapen tot minstens half 10. Ik klaag niet
Hoi mamaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef Natalie het volgende:
Omroephumor.nl is geweldig. Vooral als je eens uit je hum bent en eens lekker wil lachen
Telefoneren toch half 2 staat garant voor uitslapen tot minstens half 10. Ik klaag niet
Wow, sommige mensen hebben maar gelukquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:01 schreef Natalie het volgende:
Met een beetje whisky kun je best goed slapen hoor. Misschien maar weer eens een flesje in huis halen in deze tijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wow, sommige mensen hebben maar geluk![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:24 schreef Alicey het volgende:
Met een beetje whisky kun je best goed slapen hoor. Misschien maar weer eens een flesje in huis halen in deze tijd.
Er moet echt eens een WFL-whiskey-meet komenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met een beetje whisky kun je best goed slapen hoor. Misschien maar weer eens een flesje in huis halen in deze tijd.
Het is wel een idee. Volgende meet zal ik anders beginnen met een whisky bestellen, meestal volgt de rest dan wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Er moet echt eens een WFL-whiskey-meet komen
Is een Fok whisky-meet ook goed?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:26 schreef Reya het volgende:
Er moet echt eens een WFL-whiskey-meet komen
Ik klaag niet hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:17 schreef livEliveD het volgende:
Haus: Ik geloof er niet in. (laatste post van partynogwat)
Hoe zat het ook alweer met het casimir effect enzo. Deeltje die tijdelijk ontstaan toch?
Ps. Ja ik weet dat je liever niet bestaande theorieen aan zweverigheid koppelt omdat het verkeerd uitgelegt kan worden.
Ik zag je reactie. Thnx enzoquote:
Bij dat gat gaat dat iig niet gebeurenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen Natalie!
Ik wilde dat ik zo kon uitslapen.
Eej oogappeltje van me!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:11 schreef Reya het volgende:
Hoi mama
Ik sliep pas na twee uur, onder invloed van een paar stevige glazen whiskey, en ik was weer om 7 uur wakker
Dat bellen of dat uitslapen?quote:
Voor mij financieel gezien ook..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh, komende zaterdag is ws te snel voor mij
Dat lijkt me een mooi plaatje!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:31 schreef ReCreative het volgende:
Hee, dat is grappig. Er komt van zee af een soort front deze kant op, met allemaal donkergrijze wolkflarden er voor. Het lijkt net of het duin in de brand staat
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |