quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hebben jullie al eens gehoord van Mike the Headless Chicken? Na enige research blijkt het verhaal te kloppen:
[afbeelding]
Zeker beter uit te houden jaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
die ene kip kijkt echt zo 'hè?'
Goedemorgen. Beter uit te houden vandaag
.
Dat is mooiquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:42 schreef qu63 het volgende:
T gaat zelfs onweren als t goed is..
Ik moet denken aan een Marokkaanse Nijntje, maar waarom wete ik niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:53 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
Nijntje wordt vandaag 50 jaar
Feli!
foto?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet denken aan een Marokkaanse Nijntje, maar waarom wete ik niet.
Aliceyquote:
Jawel hoor, heerlijk koel met een open raam.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alicey![]()
Nog een beetje goed geslapen?
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook nog geen 6 uur geslapen, maar voel me er prima bij
en de ochtendwandeling was heerlijk met een fris windje enoz
Geen werk?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dan ook geen verplichtingen in de ochtend.
Wel leuke dingen hoop ik?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vandaag even niet. Wel wat andere dingen te doen.
Of heb ik dat allemaal gemist toen je dat gisteren zei?quote:
Nee, helaas. Iets afhalen, diverse instanties en personen bellen en mezelf verdedigen bij de rechtbank.quote:
Oh ja,quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, helaas. Iets afhalen, diverse instanties en personen bellen en mezelf verdedigen bij de rechtbank.
Zaak dient om half 2. Hoe lang zoiets duurt is niet van te voren vast te stellen..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oh ja,Dat had ik wel gelezen..
Veel succes!!!!
Hoe laat begint alles?
Heerlijk. De komende weken zal ik per dag ook minimaal zo'n 32 km fietsen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:09 schreef Bensel het volgende:
Ikl heb vannacht redelijk goed geslapen eigenlijk.. Had het wel warm , maar niet echt zoveel gezweet dat het irritant begint te worden. gisteravond was het heerlijk weer om een stuk te fietse.. heb dan ok 20 kilometer gefietst
Ik zou in je eigen topic de post van DuchessX met een korreltje zout nemen maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al bedachtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook nog geen 6 uur geslapen, maar voel me er prima bij
en de ochtendwandeling was heerlijk met een fris windje enoz
Succes Alicey!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, helaas. Iets afhalen, diverse instanties en personen bellen en mezelf verdedigen bij de rechtbank.
Nicequote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
Heerlijk. De komende weken zal ik per dag ook minimaal zo'n 32 km fietsen.
Procedeer ze kapot!!!!!!!!!!! Succesquote:
Dat kapotprocederen zal wel meevallen. Sowieso sta ik qua bewijslast nogal zwak.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Procedeer ze kapot!!!!!!!!!!! Succes
Nee het systeem heeft je genaaid! Het systeem dat jou zou moeten beschermen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:21 schreef Alicey het volgende:
Dat kapotprocederen zal wel meevallen. Sowieso sta ik qua bewijslast nogal zwak.
En je hebt je slinger!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:27 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb mn hooikoortspilletjes, het weer is niet al te warm, dus ik ben in een goed humeur
Hoe was het bij Fok!Radio?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:28 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen iedereen en succes Alicey![]()
Ik was vannacht enorm laat thuis, met dank aan de NS
Hahaha.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee het systeem heeft je genaaid! Het systeem dat jou zou moeten beschermen.
Snuif die woede van je op! Zij hebben het gedaan. Zij, Zij, Zij. Actie, gerechtigheid, respect, acceptatie. Het is tijd voor maatregelen. Laat ze voelen. Plaats een bom, ergens. Ventileer dat ongenoegen![]()
Het is niet warm, maar wel benauwd.. Hoewel dat nu wel meevalt, zal wel aan late inname van medicijnen liggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:27 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb mn hooikoortspilletjes, het weer is niet al te warm, dus ik ben in een goed humeur
Dank je.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:28 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen iedereen en succes Alicey![]()
Ik was vannacht enorm laat thuis, met dank aan de NS
Ach ja, je raakt het eens gewendquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dank je.
NS heeft wel een storingen ja. Waag het overigens niet om een goed humeur te behouden als de 4e vertraging op een rij de reis treft. Ik werd toen bijna gelyncht door andere reizigers.
Ook nogquote:
Nouja, ik besloot me er toen gewoon bij neer te leggen en gewoon lekker rustig aan te doen.quote:
Ik stond ooit, zonder jas, met een paar graden onder 0 op Station Maarn (Das 2 vierkante meter steen en meer niet). De stoptrein was iets mis mee dus we stonden daar 1.5 uur te wachten. Al die mensen springen tegen de kouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |