Denk het ergens wel ja. Als je het zo kunt aanpakken dan sta je blijkbaar sterk in je schoenen en das op zich al heel knap.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef Alicey het volgende:
Nouja, zonder die instelling roep je het wel over jezelf af.
Alicey tochquote:
Nouja, dat valt soms nog tegen hoor.. Ik begin wel een beetje op te raken intussen, en heb helemaal niet het gevoel dat ik zo sterk in mijn schoenen sta..quote:Op maandag 20 juni 2005 23:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Denk het ergens wel ja. Als je het zo kunt aanpakken dan sta je blijkbaar sterk in je schoenen en das op zich al heel knap.
Welnee, je hebt wel een beetje krediet hoor bij de WFL-ersquote:Op maandag 20 juni 2005 23:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is nu definitief gebeurd vrees ik.
Daar ben je goed inquote:
Jawel!quote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat was niet door de week neem ik aan?
Ja, maar in #fok dachten ze vast nog dat ik lief en onschuldig was, en dat is nu weg.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Welnee, je hebt wel een beetje krediet hoor bij de WFL-ers
Aliceyquote:Op maandag 20 juni 2005 23:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar in #fok dachten ze vast nog dat ik lief en onschuldig was, en dat is nu weg.
Voor degenen die mijn post history niet kennen ligt dat heel anders.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alicey
We vinden je allemaal lief, maar ik denk niet dat iemand denkt dat je onschuldig bent![]()
Tuurlijk, meisje, doe jij dat maar denken hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 23:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor degenen die mijn post history niet kennen ligt dat heel anders.![]()
Ik weet wel dat dit WFL is, maar een beetje illusie mag toch wel?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk, meisje, doe jij dat maar denken hoor![]()
Reken daar maar niet opquote:Op maandag 20 juni 2005 23:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet wel dat dit WFL is, maar een beetje illusie mag toch wel?
Mijn illusie, wat doe je?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op
voor het wfl-gehalte..
Dank je!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:48 schreef miss_sly het volgende:
Truste Alicey
Slaap lekker en succes morgen
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hebben jullie al eens gehoord van Mike the Headless Chicken? Na enige research blijkt het verhaal te kloppen:
[afbeelding]
Zeker beter uit te houden jaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
die ene kip kijkt echt zo 'hè?'
Goedemorgen. Beter uit te houden vandaag
.
Dat is mooiquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:42 schreef qu63 het volgende:
T gaat zelfs onweren als t goed is..
Ik moet denken aan een Marokkaanse Nijntje, maar waarom wete ik niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:53 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
Nijntje wordt vandaag 50 jaar
Feli!
foto?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet denken aan een Marokkaanse Nijntje, maar waarom wete ik niet.
Aliceyquote:
Jawel hoor, heerlijk koel met een open raam.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alicey![]()
Nog een beetje goed geslapen?
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook nog geen 6 uur geslapen, maar voel me er prima bij
en de ochtendwandeling was heerlijk met een fris windje enoz
Geen werk?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dan ook geen verplichtingen in de ochtend.
Wel leuke dingen hoop ik?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vandaag even niet. Wel wat andere dingen te doen.
Of heb ik dat allemaal gemist toen je dat gisteren zei?quote:
Nee, helaas. Iets afhalen, diverse instanties en personen bellen en mezelf verdedigen bij de rechtbank.quote:
Oh ja,quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, helaas. Iets afhalen, diverse instanties en personen bellen en mezelf verdedigen bij de rechtbank.
Zaak dient om half 2. Hoe lang zoiets duurt is niet van te voren vast te stellen..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oh ja,Dat had ik wel gelezen..
Veel succes!!!!
Hoe laat begint alles?
Heerlijk. De komende weken zal ik per dag ook minimaal zo'n 32 km fietsen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:09 schreef Bensel het volgende:
Ikl heb vannacht redelijk goed geslapen eigenlijk.. Had het wel warm , maar niet echt zoveel gezweet dat het irritant begint te worden. gisteravond was het heerlijk weer om een stuk te fietse.. heb dan ok 20 kilometer gefietst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |