Wat er gevaarlijk is aan dat pak melk kan echter iedereen waarnemen, hier is dat toch anders.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:35 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar een pak melk dat er gevaarlijk uit ziet koop ik òòk niet.
Daarom spreek ik ook voor mezelf. Ik heb dingen ervaren, ik hoef niet daar te slapen. Wat ieder ander doet staat diegene vrijquote:Op maandag 20 juni 2005 22:37 schreef Alicey het volgende:
Wat er gevaarlijk is aan dat pak melk kan echter iedereen waarnemen, hier is dat toch anders.
Ik ben er maar 1 keer ziek van geweest, maar dat was ook goed ziek, dus toen hoefde het niet meerquote:Op maandag 20 juni 2005 22:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor mij ook. 9 van de 10 keer word ik er ziek van, dus laat dan maar zitten.
[..]
Ik kan het me voorstellen, alleen de lucht al.
Maar hij drinkt zeker wel bier?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben er maar 1 keer ziek van geweest, maar dat was ook goed ziek, dus toen hoefde het niet meer
Hij zou iets tegen de lucht hebben, maar ook tegen het drugs-idee
Mja, ook dat met mate!quote:
Maar alcohol is een hard drug, en een joint een soft drug.. Maar dat zal hij wel anders zien.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, ook dat met mate!
Hij is nogal beheerst enzo
Hou je taai hehquote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
Ach, weet ik eens wie er achter al die dreigbriefjes zit, is ook leuk natuurlijk. Hij praat als een boer, maar dat komt vast door waar-ie vandaan komt.En als het tegenvalt heb ik weer een nieuw stuk papier met "IN NAAM DER KONINGIN" er op voor mijn collectie.
Nee hoor, hij zal dat best zo zien. Maar hij drinkt ook zeer gematigd.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar alcohol is een hard drug, en een joint een soft drug.. Maar dat zal hij wel anders zien.
Ikzelf vind het met drank altijd moeilijk op vragenlijsten of ik veel drink. DIe lijsten gaan er nl. van uit dat je een vast patroon hebt.Ik drink normaal gesproken niet, maar bij sommige gelegenheden weer flink. Wat vul je dan in bij aantal glazen per week?
Oh, vast wel hoor. Ga ik wel van uit in ieder geval.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hou je taai hehKomt uiteindelijk allemaal goed
![]()
Waddan?quote:
Kijk, zo'n instelling zien we graag!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:15 schreef Alicey het volgende:
Oh, vast wel hoor. Ga ik wel van uit in ieder geval.
Dat scheelt ook denk ik ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zal dat best zo zien. Maar hij drinkt ook zeer gematigd.
Ik krijg bijna ook trek in bier van dit weer ja.quote:Ik drink gewoon zo nu en dan omdat ik dat lekker vind. Heb net een Hoegaarden op, heeerlijk met dit weer!![]()
21:17 < Minkeltje> ja en mijn melk is slijmerig en smaakt zouterig;Pquote:
Nouja, zonder die instelling roep je het wel over jezelf af.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kijk, zo'n instelling zien we graag!
Denk het ergens wel ja. Als je het zo kunt aanpakken dan sta je blijkbaar sterk in je schoenen en das op zich al heel knap.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef Alicey het volgende:
Nouja, zonder die instelling roep je het wel over jezelf af.
Alicey tochquote:
Nouja, dat valt soms nog tegen hoor.. Ik begin wel een beetje op te raken intussen, en heb helemaal niet het gevoel dat ik zo sterk in mijn schoenen sta..quote:Op maandag 20 juni 2005 23:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Denk het ergens wel ja. Als je het zo kunt aanpakken dan sta je blijkbaar sterk in je schoenen en das op zich al heel knap.
Welnee, je hebt wel een beetje krediet hoor bij de WFL-ersquote:Op maandag 20 juni 2005 23:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is nu definitief gebeurd vrees ik.
Daar ben je goed inquote:
Jawel!quote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat was niet door de week neem ik aan?
Ja, maar in #fok dachten ze vast nog dat ik lief en onschuldig was, en dat is nu weg.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Welnee, je hebt wel een beetje krediet hoor bij de WFL-ers
Aliceyquote:Op maandag 20 juni 2005 23:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar in #fok dachten ze vast nog dat ik lief en onschuldig was, en dat is nu weg.
Voor degenen die mijn post history niet kennen ligt dat heel anders.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alicey
We vinden je allemaal lief, maar ik denk niet dat iemand denkt dat je onschuldig bent![]()
Tuurlijk, meisje, doe jij dat maar denken hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 23:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor degenen die mijn post history niet kennen ligt dat heel anders.![]()
Ik weet wel dat dit WFL is, maar een beetje illusie mag toch wel?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk, meisje, doe jij dat maar denken hoor![]()
Reken daar maar niet opquote:Op maandag 20 juni 2005 23:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet wel dat dit WFL is, maar een beetje illusie mag toch wel?
Mijn illusie, wat doe je?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op
voor het wfl-gehalte..
Dank je!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:48 schreef miss_sly het volgende:
Truste Alicey
Slaap lekker en succes morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |