Gaan we dat meemaken?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal erg lief Natalie
Ik schijn zelfs nog schattig te zijn als ik iemand verbaal compleet de grond in trap.
Nu noem je 1 van de weinige boeken die ik niet heb gelezen van Pratchett. Ik ben een erg grote fan van hem en het ene boek is wel beter dan het andere maar ik vind er geen eentje echt slecht ofzo. Sommige vind ik erg goed.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben trouwens een heel leuk boek aan het lezen: Hoge omens, de oprechte en secure voorspellingen van Agnes Nutter, een heks van Terry Pratchett.
Iemand hier dat al gelezen?
Ik denk het niet, want iemand moet heel ver gaan als ik op die toer ga.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Gaan we dat meemaken?
(en niet met mij als slachtoffer svp!)
Inderdaad.quote:Slapen bij dat gat lijkt me lang niet verkeerd btw. Scheelt weer een lange nachtelijke reis naar huis & de sfeer lijkt me geweldig.
Als je weet waar het over gaat valt het wel mee.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:58 schreef miss_sly het volgende:
En weer een nieuw topic met een vage titel
Gaat over Armageddon. Vandaar de volgende quote als iemand de week voor het armageddon dood gaat:quote:Op maandag 20 juni 2005 19:32 schreef livEliveD het volgende:
Nu noem je 1 van de weinige boeken die ik niet heb gelezen van Pratchett. Ik ben een erg grote fan van hem en het ene boek is wel beter dan het andere maar ik vind er geen eentje echt slecht ofzo. Sommige vind ik erg goed.
quote:DON'T THINK OF IT AS DYING, said Death. JUST THINK OF IT AS LEAVING EARLY TO AVOID THE RUSH.
Nee, maar heb wel andere dingen van Pratchett gelezen, en hij schrijft heel leuk.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben trouwens een heel leuk boek aan het lezen: Hoge omens, de oprechte en secure voorspellingen van Agnes Nutter, een heks van Terry Pratchett.
Het kan trouwens zijn dat dit toch nog een ander boek van hem is. Ik ken alleen de engelse versiesquote:Op maandag 20 juni 2005 19:01 schreef miss_sly het volgende:
Die is wel lekker ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Patak's Curry Paste Coriander / Coconut =
Best wel eigenlijk ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:46 schreef livEliveD het volgende:
Ik lees net die lijst met titels door![]()
Wij zijn erg, echt heel erg![]()
Da's dus zo'n 14%quote:Op maandag 20 juni 2005 19:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Slechts 18 topics hebben een directe links met seks.
Het valt dus nogal mee.
We verzaken.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet veel? Dat kan beter.
Nou brand los. Alles is bespreekbaar vanavondquote:Op maandag 20 juni 2005 19:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat is toch helemaal niet veel? Dat kan beter.
Doe 's een gooi, zou ik zeggen.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:58 schreef livEliveD het volgende:
Nou brand los. Alles is bespreekbaar vanavond![]()
Wurgseks. Een aanrader of niet? Heerlijke binnenkomer weerquote:Op maandag 20 juni 2005 20:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doe 's een gooi, zou ik zeggen.
Deze week geen tijd. Volgende week kan ik veel regelen denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:02 schreef Natalie het volgende:
* Natalie wil wel slapen bij dat gat.
Wie gaat mee?
Op de gat meet heb ik er geen echte problemen mee.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:02 schreef Natalie het volgende:
* Natalie wil wel slapen bij dat gat.
Wie gaat mee?
Vertel dat maar aan meneer Hertog Janquote:Op maandag 20 juni 2005 20:03 schreef Alicey het volgende:
En toch is het best goed dat ze ijs hebben uitgevonden.
Die weet dat vast al.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan meneer Hertog Jan
Het is een beetje riskant... Je zou niet de eerste zijn om er het leven bij te laten.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:02 schreef livEliveD het volgende:
Wurgseks. Een aanrader of niet? Heerlijke binnenkomer weer![]()
Je moet het dan ook wel met een professional doen.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is een beetje riskant... Je zou niet de eerste zijn om er het leven bij te laten.
Degenen die er het leven bij laten, doen het alleen. Jezelf half ophangen enzo. Een leerling van mijn vroegere school kwam op die manier aan zijn einde (wat zeg je op zo'n begrafenis?).quote:Op maandag 20 juni 2005 20:08 schreef Alicey het volgende:
Je moet het dan ook wel met een professional doen.
Hmm.. Mjah dat is een goede vraag.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Degenen die er het leven bij laten, doen het alleen. Jezelf half ophangen enzo. Een leerling van mijn vroegere school kwam op die manier aan zijn einde (wat zeg je op zo'n begrafenis?).
Ze komt uit Drente.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt er nog nooit van gehoord?
De mensen daar zijn nog onschuldiger dan de (LET OP!) GEMIDDELDE Fries.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doen ze daar niet aan wurgseks?
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
De mensen daar zijn nog onschuldiger dan de (LET OP!) GEMIDDELDE Fries.
Welke Assenaar?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:25 schreef Alicey het volgende:
Hoewel de Assenaar waar ik morgen een meet mee heb wel niet zo onschuldig en lief zal zijn.
Gezellie.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:28 schreef Alicey het volgende:
Een Assenaar die zegt dat hij deurwaarder is.
Daar zou ik hem dan rijkelijk voor belonen als ik jou was.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:30 schreef Alicey het volgende:
Jawel hoor, die man wil me zo graag zien dat hij er zelfs speciaal voor naar Rotterdam komt.
Als de rechter vindt dat hij gelijk heeft krijgt hij die vanzelf wel toegewezen.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar zou ik hem dan rijkelijk voor belonen als ik jou was.
Ik niet in ieder geval. Ik heb morgen het e.e.a. te doen.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:34 schreef Geartsjuh het volgende:
Gaan we vannacht naar 't Gat?
Win-win dus.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:33 schreef Alicey het volgende:
Als de rechter vindt dat hij gelijk heeft krijgt hij die vanzelf wel toegewezen.En zoniet heeft hij eens een echte stad gezien.
Wel meer mensen denk ikquote:Op maandag 20 juni 2005 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Ik heb morgen het e.e.a. te doen.
Voor hem wel ja.quote:
Dat was niet door de week neem ik aan?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wel meer mensen denk ik. Toch hebben we vorig jaar op deze manier ook een meet impulsief georganiseerd.
Het zal wel lekker slapen nu bij 't Gat denk ik, lekker koel in zo'n bos.
Ik hoop dat je kunt slapen.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet morgen naar R'dam om kleren te kopen, dus ik ga vroeg naar bed.
Dat is een paar weken terug ook gedaan. Grotendeels.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wel meer mensen denk ik. Toch hebben we vorig jaar op deze manier ook een meet impulsief georganiseerd.
Het zal wel lekker slapen nu bij 't Gat denk ik, lekker koel in zo'n bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |