Ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:08 schreef MissBliss het volgende:
Heeft iemand de antwoorden van die quiz?
Ja er bestaat een heel topic over.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:08 schreef MissBliss het volgende:
Heeft iemand de antwoorden van die quiz?
die ken je binnen no time uit je hoofd, ik hoef de vragen niet eens meer te lezenquote:Zijn de antwoorden nog ergens te vinden? Anders zijn mn kansen wel heel klein
Ik wist eht ook nogquote:Op maandag 13 juni 2005 12:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
die ken je binnen no time uit je hoofd, ik hoef de vragen niet eens meer te lezen
maar goed, hier zijn ze: DJ, Duitsland, meer dan 65 miljoen, Bobby, Frank, Milli Vanilli, Daddy Cool [2x: eerste nr1 + regel uit lied], Blame it on the rain en Reggie nog wat.......
wat ontzettend erg dat ik dit zo weet.......
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:11 schreef babette21 het volgende:
prachtige TT trouwens
al mis ik wel de illustratie
Mis ik iets? Wat is Kirri, Kirri?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:11 schreef babette21 het volgende:
prachtige TT trouwens
al mis ik wel de illustratie
kortgesnaveld en blauwe veren......quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
kortgesnaveld en blauwe veren......
maar 't is 'm niet, dit is tenslotte geen weidevogel
goeie poging wel
ik had 'm direct de eerste keerquote:Op maandag 13 juni 2005 12:18 schreef MissBliss het volgende:
Hoe lang deden jullie erover te winnen?
Ik heb er na 15 keer nog steeds geen eenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had 'm direct de eerste keer
maar de 500x daarna kreeg ik 'n "helaas"-bericht
Skaai heeft er geloof ik al 3 en PeRi heeft er 4 [zeggen ze]
misschien IS 't wel een kruisingquote:Op maandag 13 juni 2005 12:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]Misschien moeten we die twee vogels maar kruizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |