quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:44 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 heeft twee truien over elkaar aan en heeft het dus wel warm jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De Prozacquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het ook warm..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat komt door de prozacom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het dan..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De Prozacom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, het is wel de Prozacquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
het dan..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uit mijn FB van het begin nogquote:Tania18 zei :
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch wel raar dat het mannenluchtje van Jean-Paul Gaultier zo lekker ruikt en dat het vrouwenluchtje stinktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is er iets mis met Prozac dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, het is wel de Prozacom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik bedoel 'Slik jij Prozac?'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor, niks mis meequote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is er iets mis met Prozac dan?
Daar word ik vrolijk vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is er iets mis met Prozac dan?
Daar word ik vrolijk vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog steeds een van de lekkerste luchtjes jaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uit mijn FB van het begin nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nu ook weer JPGaultier opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
NEE, een grap? Dat had ik nou echt helemaal niet doorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:50 schreef Dizer het volgende:
Oh Sorry, ik zie dat ik het woord "prozac" heb gebruikt, ik bedoel dan ook chocoladeijsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik maakte een grapJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar daar krijg ik het koud van, dus hoe komt het nou dat ik het warm heb?
Het zou wel handig zijn eigenlijk. Als ik Karin zie uit Will&Grace, dan denk ik ook zo van.. Gimme gimme gimme..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
NEE, een grap? Dat had ik nou echt helemaal niet doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze heet Karenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn eigenlijk. Als ik Karin zie uit Will&Grace, dan denk ik ook zo van.. Gimme gimme gimme..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Lekker vrolijk zijn de hele tijd en geen problemen meerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Lekker simpelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laatst het kastje van mijn broer en mij weer bijgevuld:quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nog steeds een van de lekkerste luchtjes jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik maakte een grap hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze heet Karenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet dat ik daar verder iets mee te maken hebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En zoals haar zou ik toch niet willen worden hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oeh, die zijn allemaal lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laatst het kastje van mijn broer en mij weer bijgevuld:
- Jean Paul Gaultier
- Georgio Armani: Agua Di Gio
- Armani Emporio Black
- Armani Emporio Grey
- Hugo Boss In Motion
We doen altijd samen.
Maken we een potje van 200 euro en kopen dan een heleboek luchtjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toedeloequote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oeh, die zijn allemaal lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(Vriendje heeft ze ook allemaal gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, ik ben wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mensen die zich zo kut voelen dat die medicijnen de enige manier zijn om nog een beetje plezier in het leven te hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik maakte een grap hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie wil nou nep vrolijk zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stinken jullie zo erg dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laatst het kastje van mijn broer en mij weer bijgevuld:
- Jean Paul Gaultier
- Georgio Armani: Agua Di Gio
- Armani Emporio Black
- Armani Emporio Grey
- Hugo Boss In Motion
We doen altijd samen.
Maken we een potje van 200 euro en kopen dan een heleboek luchtjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je moest eens wetenquote:Op zondag 12 juni 2005 00:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Stinken jullie zo erg dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop