Waarom maken we van Svens OP niet de standaard OP? Met die foto's en die linkjes enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom maak je de ava van karoltje 60,60 terwil ie dat al is Buup?
Aangezien hij in de normale ronde op Raoul stemde, heeft deze mededeling een averechts effect vrees ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:50 schreef Svensational het volgende:
Bupa, je moet op Daphne gaan stemmen nu!!!! De rest ook !!!! (Behalve PeRi)
ssssst, die van Buup is ook heel mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waarom maken we van Svens OP niet de standaard OP? Met die foto's en die linkjes enzo
Maar dan moet die foto van Karoltje er nog wel bij
Apuffffffquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Aangezien hij in de normale ronde op Raoul stemde, heeft deze mededeling een averechts effect vrees ik..
Wat boeit het?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom maak je de ava van karoltje 60,60 terwil ie dat al is Buup?
Jij bent bar_delquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Apuffffff
Ik stem op wie ik leuk vind.
En ik laat me niet leiden door aanbevelingen van users zoals jij en Svurno.
Goed lezen, ik beval niks aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Apuffffff
Ik stem op wie ik leuk vind.
En ik laat me niet leiden door aanbevelingen van users zoals jij en Svurno.
Nou, het boeit dus dat er nu een blauwe link omheen komt te staan in de nieuwe oude lay-out. Bij Duifje ook, maar daar kan je niks aan doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat boeit het?
Oh ja... bij deze post hoort een-PI, maar die zit er niet bij, bij de nieuwe oude lay-out.
Nee.quote:
Weet je wat het is. Tranceptor stond daarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, het boeit dus dat er nu een blauwe link omheen komt te staan in de nieuwe oude lay-out. Bij Duifje ook, maar daar kan je niks aan doen
Ik doe ze altijd bij wat vage spaanse dingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Ik had al moeite met het vinden van een e-mail adres voor Poepatih
Ja, maar. De vorige keer ging jij dat topic zo dicht doenquote:
Googlen naar "free e-mail" en dan pagina 80 of hoger pakken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd bij wat vage spaanse dingen..
Ik kan slotjes zetten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar. De vorige keer ging jij dat topic zo dicht doen
Whehe, bij mij nietquote:
Je nieuwe avatar is niet mooiquote:
Ja maar dat doe ik omdat die andere 2 die mij nadoen dezelfde hebben enzoquote:
Waarom verdenkte/verdacht je mij eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Ik had al moeite met het vinden van een e-mail adres voor Poepatih
quote:
Word hier zo gek van,... moet ik iemand echt ff snel spreken, moet ik weer bellenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, bij mij niet
Vandaar dat twee mensen bij mij al niet reageerden.
Dat ben je toch zelf?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik omdat die andere 2 die mij nadoen dezelfde hebben enzo
Als ik niet quote vind ik ze erg irritant ...quote:
Nou ik verdenkte sowieso niemand.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom verdenkte/verdacht je mij eigenlijk?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:05 schreef mark_03 het volgende:
WTF Iedereen komt ineens onlineWhahah, hele venster vol
MSN DOET HET WEER
Ik wist niet welke ik moest kiezenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ik verdenkte sowieso niemand.
[insert-PI]
Kijk, jij snapt hetquote:
Barbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als ik niet quote vind ik ze erg irritant ...
Maar nu heb ik ze, geloof ik, voor het eerst gebruikt![]()
Maar m'n leven is er niet echt beter op geworden
Ik heb toch stage in de middag en bovendien heb ik maar 1 kloon en dat is Angelinaquote:
Waarom is ze zo koud als de noordpool?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het
Ze wordt gewoon te vaak vergeten.![]()
En waarom verdacht je mij?quote:
Omdat ik iedereen (lees: BVO, Christine of jij) verdenkquote:
Waarom zou hij mij willen klonen...ofzo ietsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik iedereen (lees: BVO, Christine of jij) verdenk
en diegene die het hardst ontkent dat hij/zij het is, is het.
Bupa-logica.
En bij Toos51 (BVO) werkte het ook.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef Airelle het volgende:
Sorry Bupatih... ik vond/vind de avatar erg mooi, maar ik wilde nu wel weer wat anders.
Je avater isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij hebt ook een nieuwe avatar.
Doei doei.
Breezah!quote:
Dankje...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Voor als boomspeed er een keer uit mocht liggen.
Nu weer zwart? Foto?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja.
Tegenwoordig heeft ze weer zwart haar, het is echt niet bij te houden.
aanbidden is zoooo 0quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
Dan ga ik wel in mijn eentje niksan aanbidden
zal ik ook komen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:06 schreef timbob het volgende:
gelukkig is het in #sho wel gezellig
Dat is inderdaad voor de OP jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dankje...
http://members.lycos.nl/hvanpaesschen/Ava Jij onderhoudt zowat half SHO.
ze is bang geworden door je stalkingsgedrag en komt pas het volgende topic terugquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
niksan, waar blijf je nou, verdullemepotjandriedubbeltjesnogantoe
Ik stalk haar nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:09 schreef timbob het volgende:
[..]
ze is bang geworden door je stalkingsgedrag en komt pas het volgende topic terug
IK KAN DAAR NOG STEEDS NIET INquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:06 schreef timbob het volgende:
gelukkig is het in #sho wel gezellig
Want als ik erheen ga krijg ik een pagina met een kruisje..quote:
Aaahquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Want als ik erheen ga krijg ik een pagina met een kruisje..
Mja, maar ik mis het altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Aaah.
Nou moet ik zeggen dat je ook niet veel mist.
Bupatih zit alleem maar te slijmen bij niksan.
Helemaal nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:21 schreef Airelle het volgende:
Bupatih zit alleem maar te slijmen bij niksan.
Doe er wat aan!quote:
Je hoeveelste nietszeggende-post is dit van vandaag?quote:
En als we jou vanaf nu gewoon negeren, is het zo afgelopen met jou.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:46 schreef Bar_lel het volgende:
Wie ben ik, waar ben ik.... Dat is de grote vraag hier bij het spelletje wie ben ik
Het is die kloon weer... met een link naar Bar_rel z'n fotoboek in z'n sigquote:
Moet je vooral gaan doen, ga ik jou ook klonen en stalken in elke topic waar je komtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als we jou vanaf nu gewoon negeren, is het zo afgelopen met jou.
Vertel eerst eens wie je bentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:48 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Als je zo blijft doen, ga ik jou ook klonen
Vooral leuk als je een ban (ook van je niet-kloon) aan je broek wilt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Moet je vooral gaan doen, ga ik jou ook klonen en stalken in elke topic waar je komt
Je begint al fout nu hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als we jou vanaf nu gewoon negeren, is het zo afgelopen met jou.
Ik gok op bar_relquote:
Als dat gebeurt, dan verliezen jullie een hele leuke userquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vooral leuk als je een ban (ook van je niet-kloon) aan je broek wilt.
Oftewel:
Je doet maar, schat.
Ja, hij gaat zeker 2 klonen aanmaken op 1 dagquote:
Dat klinkt als BVOquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, dan verliezen jullie een hele leuke user
Het zal mij aan mijn reet roestenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, dan verliezen jullie een hele leuke user
Jullie mogen raden wie ik ben en vragen stellen waar ik alleen ja en nee op kan antwoorden.quote:
Ga je mij nou vergelijken met Jan Smit? Ik snap wel dat ik even vervelend ben als Jan Smit...quote:
Dus ik mag niet vragen of je leeftijd bent...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:54 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Alleen vragen zoals: Ben jij die persoon en ben je man/vrouw leeftijd mogen niet.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus ik mag niet vragen of je leeftijd bent...
Kutspel [afbeelding]
Met het negerenquote:
Ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, hij gaat zeker 2 klonen aanmaken op 1 dag
Misschienquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Tania?
Je gebruikt "" , "Jan Smit" en "
"
Nou ja..moeten jullie allemaal meewerken...dan lukt het wel.quote:
ben je sven?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:54 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Jullie mogen raden wie ik ben en vragen stellen waar ik alleen ja en nee op kan antwoorden.
Alleen vragen zoals: Ben jij die persoon en ben je man/vrouw leeftijd mogen niet.
Ik geef 2 hints:
1. Ik ben Bar_rel zelf niet
2. Ik ben een regelmatige ShowChatter
Let the games begin
Als je nou gewoon het spelletje speelt...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja..moeten jullie allemaal meewerken...dan lukt het wel.
Dat mag nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:57 schreef timbob het volgende:
[..]
ben je sven?
ben je maikel?
ben je tranceptor?
ben je niksan?
ben je H_E?
ben je skaai?
ben je peri?
ben je timbob?
ben je iemand anders?
Jouw opgekropte haat jegens klonenquote:
IK werkte mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja..moeten jullie allemaal meewerken...dan lukt het wel.
Als het irritante klonen zijn, vind ik het......irritant.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jouw opgekropte haat jegens klonen
Goh, wie had gisteren een mislukte poging tot aandacht-trekkerij met zijn overdreven reactie op het plaatsen van lyrics?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:58 schreef Bupatih het volgende:
Leuke avond ouderwetsch aandacht-trekken
Vleiend, maar ik doe niet aan klonen.quote:
Dus je dacht helemaal niet aan mij?quote:
Whehequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:59 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Goh, wie had gisteren een mislukte poging tot aandacht-trekkerij met zijn overdreven reactie op het plaatsen van lyrics?
Ja maar ik ben niet irritant, ik speel gewoon een spelletje van, wie ben ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het irritante klonen zijn, vind ik het......irritant.
Sorry hoor mop, maar we negeerde jou gezeikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WheheJij moet nog veel leren
Ik kreeg de aandacht![]()
Jammer, schat
Svurno valt af.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Sorry hoor mop, maar we negeerde jou gezeik
bar_lel trekt op het moment anders ook volle zalenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WheheJij moet nog veel leren
Ik kreeg de aandacht![]()
Jammer, schat
Tactiek, men!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
bar_lel trekt op het moment anders ook volle zalen
Hoe moeten we het anders raden?quote:
Ey why me !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:57 schreef timbob het volgende:
[..]
ben je sven?
ben je maikel?
ben je tranceptor?
ben je niksan?
ben je H_E?
ben je skaai?
ben je peri?
ben je timbob?
ben je iemand anders?
Goed idee ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:04 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, jou ava doet het bij mij af en toe niet.Misschien kun je beter die van je eigen server bij webicon neerzetten
ZIe je wel Zowiee dat ik het niet ben johquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:54 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Jullie mogen raden wie ik ben en vragen stellen waar ik alleen ja en nee op kan antwoorden.
Ik geef 2 hints:
1. Ik ben Bar_rel zelf niet
2. Ik ben een regelmatige ShowChatter
Let the games begin
Bar_relquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ZIe je wel Zowiee dat ik het niet ben joh
Oh, je was er net zelf ook achtergekomenquote:
Dizer dus?quote:
Aahhh!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bar_rel![]()
Ik deed het puur omdat ik je mis hier
Maar bar_del ben je wel toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ZIe je wel Zowiee dat ik het niet ben joh
Sorry schatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:05 schreef timbob het volgende:
[..]
als we gaan zeuren gooi ik je icoon weg hoor!
Ik dacht in het begin dat je echt bar_rel wasquote:
Ik heb geen tijd om te posten onder andere namen en waarom zou ik dat doenquote:
Iemand anders in #sho dan.... ecxusez-moiquote:
Dat dachten wel meerderen. Ik heb nog een kwartier lang met timbob gechatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin dat je echt bar_rel was
Vind je me nog steeds irri?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iemand anders in #sho dan.... ecxusez-moi
Dan is het goed, want dat doe ik ook graagquote:
Maar zeg nou even, hoe wist je dat ik het was????quote:
Ik was er wel hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Dizer het volgende:
Maar wie is Bar_del?
Ik gok op de volgende twee mensen:
BVO of Svenniepennie!
Omdat telkens als Bar_del er was, waren die twee er niet
Deze week S2 alquote:
STONKquote:
Die avatarquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben weer weg, laat![]()
![]()
Moet nodig douchen en Buffy kijken
Lijkt op een vers gedraaide drol.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]Waarom nou
Wanneer gaan we shoppen?
Blijf nog even
Gewoon je manier van posten. Toen je zei dat het eens wat anders wasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar zeg nou even, hoe wist je dat ik het was????
Ik heb in ieder geval geen idee wie het is...quote:
Hoezo niet? Ik neem aan dat het op Poepatih slaat... Poep stinkt.... Stonk is verleden tijd van stinkt...quote:
Maar goed, iedere wannabe grapjas is saai ter vergelijking met jouquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen idee wie het is...
Twee browsers enzo. Kan makkelijk ook iemand anders zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Dizer het volgende:
Maar wie is Bar_del?
Ik gok op de volgende twee mensen:
BVO of Svenniepennie!
Omdat telkens als Bar_del er was, waren die twee er niet
Wat ken je me goedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon je manier van posten. Toen je zei dat het eens wat anders was
Dat ik daar niet aan heb gedachtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Twee browsers enzo. Kan makkelijk ook iemand anders zijn.
Misschien deed hij het expres?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik neem aan dat het op Poepatih slaat... Poep stinkt.... Stonk is verleden tijd van stinkt...
En schrijf dan tenminste MissPiss die ik trouwens al eens gehoord had
Gezongen? Waarom?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef babette21 het volgende:
Dijsje, ik heb gisteren nog voor je gezongen, maar je was al weg....
watquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef PeRi het volgende:
hübschen
Jajajaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien deed hij het expres?
Maar weet je wat ook in is... Claimen dat iemand een kloon van je is, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Ik ben jouw kloon ook niet, poephoofdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien deed hij het expres?
Maar weet je wat ook in is... Claimen dat iemand een kloon van je is, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Omdat ik er nog niet benquote:
Ik vraag je watquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:20 schreef bar_rel het volgende:
Tijden niet meer zo lang op Fok geweest als nu
Ik roep echt vaak mopquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:21 schreef babette21 het volgende:
oh 't was trouwens vrij duidelijk dat jij het was, door je woordkeus enzo
["mop" is zo typisch Dizer]
maar ik vind klonen stom, dus hield wijzelijk mijn mond
maar ik vind je heus nog wel lief hoor
Ja, of jij bent het natuurlijk met je flauwe woordgrapjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jajaja
Ik geloof er geen drol van lieve Bupatih
Ik zeg altijd Serieus tegen mijn collega's en dat vinden ze stront irritantquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik roep echt vaak mop
Doe ik ook bij mijn collega
Die zou ik dan wel bewaren voor mn kloon hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, of jij bent het natuurlijk met je flauwe woordgrapjes.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Serieus tegen mijn collega's en dat vinden ze stront irritant
Houd nou je mond. Dadelijk hebben ze door dat ik een kloon van je ben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Serieus tegen mijn collega's en dat vinden ze stront irritant
Ja even denken als ik klaar ben met stagequote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:45 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
[afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Vraag maarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wil even iets aan je vragen. Over Australië enzo
Ga je kont afvegen manquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:23 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Houd nou je mond. Dadelijk hebben ze door dat ik een kloon van je ben.
En dan heb je écht stront aan de knikker
Eind juni als salaris + studiefinanc + stagegeld binnenkomtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja even denken als ik klaar ben met stage?
Nu staat er niet zo héél veel op me bankje, maar ik krijg een maandsalaris van van 17 juli tot 17 augustesdaarna zou perfect kunnen
Maar jij wilt denk ik eerder
Dat is pas geilquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eind juni als salaris + studiefinanc + stagegeld binnenkomt
waarom?? omdat jij ook zo'n achtelijk mooi liedje voor mij had gezongen......quote:
Saai, soms dan is het voor 1 á 2 uur stil maar ik kan me mondg niet zo lang dichthoudenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat zijn het voor saaie pieten op je stage man
Serieus?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]Heb ik ook een tijdje gedaan. Ik werd er zelf gek van.
irc.fok.nlquote:
Wat mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom?? omdat jij ook zo'n achtelijk mooi liedje voor mij had gezongen......
't heeft wel wat... zeg 't met 'n liedje ofzo [ ipv bloemen dus...]
Wanneer heb ik dat gezegdquote:
Ik weet het ook nietquote:
that's me..... [*hoogmoedsmiley*]quote:
en da's logisch.....quote:Ik hou van je
Toch wel met mijn OP hequote:
Ik zit niet eens op IRC, womęnquote:
Ik meen het. Word niet boosquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
hm geen PI....?? mysterieus....
C://Mijn Documenten/Sven/SC.txtquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat ik allemaal wil met Dizer......![]()
![]()
snuggelen.....
Die van Svenniepennie is mooier, want die heeft al mijn plaatjes erin gezet. Dat doe jij nietquote:
waarom zou ik boos worden?!quote:
Wat houd je tegen dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die van Svenniepennie is mooier, want die heeft al mijn plaatjes erin gezet. Dat doe jij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |