Dat ik daar niet aan heb gedachtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Twee browsers enzo. Kan makkelijk ook iemand anders zijn.
Misschien deed hij het expres?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik neem aan dat het op Poepatih slaat... Poep stinkt.... Stonk is verleden tijd van stinkt...
En schrijf dan tenminste MissPiss die ik trouwens al eens gehoord had
Gezongen? Waarom?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef babette21 het volgende:
Dijsje, ik heb gisteren nog voor je gezongen, maar je was al weg....
watquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef PeRi het volgende:
hübschen
Jajajaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien deed hij het expres?
Maar weet je wat ook in is... Claimen dat iemand een kloon van je is, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Ik ben jouw kloon ook niet, poephoofdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien deed hij het expres?
Maar weet je wat ook in is... Claimen dat iemand een kloon van je is, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Omdat ik er nog niet benquote:
Ik vraag je watquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:20 schreef bar_rel het volgende:
Tijden niet meer zo lang op Fok geweest als nu
Ik roep echt vaak mopquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:21 schreef babette21 het volgende:
oh 't was trouwens vrij duidelijk dat jij het was, door je woordkeus enzo
["mop" is zo typisch Dizer]
maar ik vind klonen stom, dus hield wijzelijk mijn mond
maar ik vind je heus nog wel lief hoor
Ja, of jij bent het natuurlijk met je flauwe woordgrapjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jajaja
Ik geloof er geen drol van lieve Bupatih
Ik zeg altijd Serieus tegen mijn collega's en dat vinden ze stront irritantquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik roep echt vaak mop
Doe ik ook bij mijn collega
Die zou ik dan wel bewaren voor mn kloon hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, of jij bent het natuurlijk met je flauwe woordgrapjes.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Serieus tegen mijn collega's en dat vinden ze stront irritant
Houd nou je mond. Dadelijk hebben ze door dat ik een kloon van je ben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Serieus tegen mijn collega's en dat vinden ze stront irritant
Ja even denken als ik klaar ben met stagequote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:45 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
[afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]_[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |