quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:47 schreef Dizer het volgende:
Omdat ie zo snel ging, de vorige, is dit ode topic #2 voor Babsie
Ooooooh..... wij moeten bijpratenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:49 schreef Airelle het volgende:
[..].
Ohja en dizer... ik doe geen examen.
Dus het gaat allemaal om DIT hoofdstuk.
Dan ben jij mijn zwager!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:
Omdat de vorige zo snel vol zat, is dit ode topic #2 voor babette21
Zij is de moeder van mijn kind en tevens de grote zus van Airelle!
Je zin is grammaticaal niet correct. De woorden Bleh en Franse kunnen niet samen voorkomen in 1 zinquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef mark_03 het volgende:
Bleh, alweer een Franse TT
Oké.quote:
Das niet helemaal correct... Babsie en ik hebben geen relatie.. ik ben alleen de vader van ons zoontje/dochtertje...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan ben jij mijn zwager!
One big, happy family.
C'est vraiquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je zin is grammaticaal niet correct. De woorden Bleh en Franse kunnen niet samen voorkomen in 1 zin
Ja dat weet ik nu welquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oké.
Ik Evelien 17 (!!) jaar oud. Nog niet stemgerechtigd. VWO5 dus nog geen examenkanditdaat enzo....
Oooh zo was je dus bezig...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
Dizer, ik vergat Dizer - ZOWIEE niet want dat was namelijk al de halve finale. Kan dus nooit de finale worden he
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oké.
Ik Evelien 17 (!!) jaar oud. Nog niet stemgerechtigd. VWO5 dus nog geen examenkanditdaat enzo....
Dus je bent vrij?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das niet helemaal correct... Babsie en ik hebben geen relatie.. ik ben alleen de vader van ons zoontje/dochtertje...
Wiskunde is echt makkelijk gewoonquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar morgen is maar een proefwerk... zo boeiend is het niet.
En ik sta goed voor Wiskunde.
Ik vind ANW, Geschiedenis, Aardrijkskunde en Godsdienst/Filosofie NOG makkelijkerquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wiskunde is echt makkelijk gewoon
Ik heb niks gedaan met Havo daarvoor en ben geslaagd met een 9
Bapituh - ZOWIEE en ZOWIEE heeft gewonnenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
Maar wat was nou de uiteindelijke finale????
Hey Maikequote:Op woensdag 1 juni 2005 23:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Quite the france oplistes ..
Probeer ook maar wat
Van de RTL-pagina kun je volgens mij ook niet meer linkenquote:
quote:
Ik vind Maike cool zonder Lquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
L
Of bedoel je dat ze me in
Frankrijk altijd zo noemen dat is trouwens echt zo rare fransen![]()
Fix die plaatjes eensquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
Weltrusten en succes morgen met je wiskunde
Ik ga ook slapen
ik ben timbobquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:38 schreef Skaai het volgende:
Ik ben tevreden.
Ik welquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ben timbob
en ik vind plaatjes van opgehangen mensen of dieren niet zo leuk.
ik heb slechte ervaringen met ophangen enzo..quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wel! Opgehangen kronen vind ik dan weer niet kunnen.
Aan het einde van je vorig leven?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:03 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb slechte ervaringen met ophangen enzo..
quote:
Vertel hoe weet jij datquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:08 schreef PeRi het volgende:
Ga toch heen svurno met de kleine piemel.
Laatst had je anders niks te klagenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:08 schreef PeRi het volgende:
Ga toch heen svurno met de kleine piemel.
Zit iets overheenquote:
Waarom???quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
plaatjes van Diz doen 't niet.....
oh en ik wil 'n keizersnee......
Nee, dat zie je verkeerd. Het zit namelijk zo:quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:20 schreef BVO het volgende:
Of niet?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:49 schreef Christine het volgende:
Dizer...ff hier
Mailen was me gisteren niet meer gelukt
Ik wil dat niet... er heerst altijd een klote sfeer tijdens zo een tournamentquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef Svensational het volgende:
En ik wil een nieuw tournamentEentje waar ik wel bij ben
![]()
Maar ik denk wel aan jequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:51 schreef Dizer het volgende:
[..]Geeft niet hoor, het gaat inmiddels bijna supergoed
Als eerste winnaar van SC én MisterFok, kan ik daarop antwoorden: Jahquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:59 schreef Svensational het volgende:
Maar de vraag is, heb jij wel iets te willen?
Ook alleen maar omdat ik aan beide toernooien niet meedeedquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als eerste winnaar van SC én MisterFok, kan ik daarop antwoorden: Jah
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ik aan beide toernooien niet meedeed![]()
Tuurlijk niet, Taniaquote:
Dan viel er niks meer te lachenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:54 schreef Bupatih het volgende:
Zag elke vrouw er maar zo uit op haar 40ste
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ze ernstig aan de Schumacher is.![]()
Dan lach ik me helemaal sufquote:
Nee joh, je moet er ook een paar van zulke tussen hebben:quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan lach ik me helemaal suf
Met allemaal Kristin Davis-vrouwen op deze aardbol
Oh zoquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee joh, je moet er ook een paar van zulke tussen hebben:
[afbeelding]
Maar ik heb wel mooi Orgi verslagenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:49 schreef Svensational het volgende:
Aan de tweede deed ie wel mee ja. 3 keer raden van wie hij toen verloor!
Zulke zijn verschrikkelijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee joh, je moet er ook een paar van zulke tussen hebben:
[afbeelding]
SVURNOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:13 schreef Svensational het volgende:
Ach, had ik al vrouw van 40 maar zo'n man:
[afbeelding][afbeelding]
![]()
Ik doelde er eigenlijk meer op dat Sven op jou valt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies.
Waarom kiest ze mij dan niet?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk meer op dat Sven op jou valt.
Like...DUH!!!!!!quote:Maar is Kristin Davis met hem dan?
Neequote:
Doei, Dizerquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doei, DizerKom maar gauw weer terug
Wat?quote:
Ik moest lachenquote:
Maar het was niet eens grappig bedoeldquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Maar nu ga ik echt weg want ik moet maar eens wat doen
Wie doet jou aan haar denken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ze doet me een beetje denken aan die meid die heel in het begin altijd Foxkids deed
[afbeelding]![]()
Nee dat meisje wat ik er boven post Geinsteinquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie doet jou aan haar denken?
Kristin Davis?
Pffff
Dezequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat meisje wat ik er boven post Geinstein![]()
Die linker?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ze doet me een beetje denken aan die meid die heel in het begin altijd Foxkids deed
[afbeelding]![]()
Ja, maar je vergelijkt toch twee vrouwen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat meisje wat ik er boven post Geinstein![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:48 schreef Bupatih het volgende:
Of bedoel je dat die vrouw uit het plaatje lijkt op iemand die Fox Kids presenteerde?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:46 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
"What did you say? Bupa? Rrrrrr"
You don't have permission to access /rp/6086_davis_66034.jpg on this serverquote:
Iemand enig idee hoe je die bewegende fok smilies in MSN 7 gooit?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:53 schreef Svensational het volgende:
[..]Make-upje hier, botoxje daar,
![]()
en Krisin Davis is weer klaar.
![]()
Ja.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoe je die bewegende fok smilies in MSN 7 gooit?
Niks botoxquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://www.versevis.com/images/smilies/dans.gif]afbeelding][/url] Make-upje hier, botoxje daar, [[url=http://www.versevis.com/images/smilies/dans.gif]afbeelding][/url]
[[url=http://www.versevis.com/images/smilies/dans.gif]afbeelding][/url] en Krisin Davis is weer klaar. [[url=http://www.versevis.com/images/smilies/dans.gif]afbeelding][/url]
Maar dan is ie lelijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:59 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Opslaan als...
Toevoegen in MSN.
Klaar.
Graag gedaan.
Ah, ok. Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Het zit namelijk zo:
De toenemende formele legitimiteit van de Europese instituties sinds het verdrag van Amsterdam en Maastricht gaat hand in hand met een afname van de legitimiteit van de Europese integratie in de ogen van de burgers van de unie. Dat is het grote democratische tekort dat overigens wordt weergegeven door het gat dat bestaat tussen de ‘moral community’, zeg maar de sociale, geografische en culturele kenmerken waarin individuen één zijn, en de ‘legal community’ waarbij het gaat om Brussels beleid dat burgers van verschillende landen legaal bind. De huidige grondwet is daar een voorbeeld van.
Omdat dit gat niet gedicht is door de ‘Founding Fathers’ van de EU stellen mensen terecht vragen over de legitimiteit van het Europese beleid waarmee zij dagelijks geconfronteerd worden. En stellen ze zich eveneens terecht de vraag waarom er VOOR de Europese grondwet moet worden gestemd.
Een halve eeuw van integratie laat zien dat de eenwording van verschillende culturele samenlevingen niet voldoende is om een Europees politiek bewustzijn te ontwikkelen. Zou dat met die grondwet ineens wel lukken? Daarover zijn de meningen verschillend. Er zijn grofweg twee kampen te onderscheiden. Op 1 juni gaat het niet om de grondwet zelf, maar om de volgende tegenstelling.
De eerste groep, oftewel de VOOR stemmers, willen dat de Europese integratie in rap tempo voort gaat. Zij juichen de grondwet toe omdat het in hun ogen de mogelijkheid biedt voor een grondige vernieuwing van de klassieke politieke gedachten. Daarbij maken zij een duidelijk onderscheid tussen de juridische orde van de Europese politieke community en de culturele, historische en geografische orde van nationale identiteiten. Zij vinden de eerste belangrijker en het gaat hen erom dat een Europese politieke identiteit zichzelf kan vestigen op de fundamenten van universaliteit en autonomie zonder verder rekening te houden met cultuur en historie. Volgens hen zal dit de democratie en de ‘rule of law’ binnen Europa versterken. Deze gedachte wordt weergegeven met de oxymoron ‘constitutioneel patriottisme’.
De tweede groep, zeg maar de NEE stemmers, vinden dat universele principes zoals de grondwet niet in staat zijn een politieke identiteit te ontwikkelen. Zij geloven dat politieke identiteit voort moet komen uit een kracht die al aanwezig is in het hart van ieder mens; door internalisatie van een nationale traditie en van een gemeenschappelijke cultuur. Het geforceerd creëren van politiek bewustzijn door middel van een grondwet is in hun ogen povere gedachte.
De eerste groep heeft het tot op heden in Europa voor het zeggen gehad. In verdragen, beleid en nu dus ook de grondwet vind men nauwelijks een verwijzing naar historische en culturele elementen die de Europese politiek zouden kunnen beïnvloeden. Als we een echte Europese democratie willen die overlevingskansen heeft, zullen we moeten luisteren naar de taal van etniciteit, historie en mythologie. Het NEE van Frankrijk laat zien dat mensen zich niet alleen kunnen identificeren met abstracte principes zoals de eerste groep dat voorstaat. Er is meer nodig dan dat.
Bovendien zal de voortschrijdende integratie en de beoogde Europese democratie buitengewoon fragiel zijn wanneer het beroofd wordt van sterke historische en culturele emoties. Daarom heeft de bevolking van Frankrijk tegen gestemd en zijn wij woensdag aan de beurt. De scheiding van politiek en nationale kenmerken zal het democratische proces bedreigen. Bovendien bestaat het gevaar dat nationalisme aangewakkerd wordt. Als Brussel culturele en historische identiteiten niet serieus neemt zullen uiteindelijk antidemocratische bewegingen de politiek gaan monopoliseren en blijft er weinig van Europa over. Welke gedachte u aanhangt is uw eigen keus, maar ik denk dat we met de huidige grondwet, die zijn oorsprong veel meer vind in het ‘constitutioneel patriottisme’, het paard van Troje binnenhalen.
M'n smilies, wat doe jequote:
Gelukkigquote:
Het lijkt mijn avater welquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
Iemand anders een slokje?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:12 schreef mark_03 het volgende:
WHALLOW
He, kut voor je zeg.quote:
Pff, Domino heeft geen smaakquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:02 schreef Svensational het volgende:
Ze hield niet van Clouseau, wel van Mozart en zo.
![]()
Oeh!quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh!
*snel bh over kleding aantrekt*
Dacht ik al.quote:
Mail hem maar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zit ook te denken aan een nieuw icoon die ik paar weken terug heb laten maken maarja weer geen server he
Nou vooral die grijze knop is dodelijk saaiquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Ik ben gewoon té gehecht geraakt aan KD
Dat weerspiegelt precies hoe ik ben.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou vooral die grijze knop is dodelijk saai.
okquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mail hem maar.
Dan upload ik hem wel ergens.
E-mail adres staat in mijn profiel
Ja die is leukerquote:
Als jij dat vind.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weerspiegelt precies hoe ik ben.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja die is leuker
Ik wil ook wel een nieuwe avatar![]()
quote:Uw zoekbewerking - avatar miss bliss - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
- Gebruik minder zoekwoorden.
quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als jij dat vind.
Ik vind je meer een oranje-knop.
Pfffiew....quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:18 schreef MissBliss het volgende:
Bupa, heb jij die oude avatar van mij nog? Met de Susan Visser award... Bij mij is hij weggecrasht natuurlijk
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]?
@MB: Nope, ik heb hem niet meer.
Ik heb wel allemaal avatars die ik ooit voor Airelle, Timmai, BVO en Svurno heb gemaakt
Jawelquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:29 schreef Svensational het volgende:
Zeg Bupa, je houdt je niet aan je afspraken he!
ShowChat #119: Is everybody happy??!!
ShowChat #273: Op de Koningin
Maar...je hebt hem niet bij de Fok!-icons staan?quote:
Dat wilde ik net zeggen, lulquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:45 schreef Svensational het volgende:
ZOWIEE, nu moet je wel van me houden
[afbeelding]
![]()
![]()
Bupaquote:
En ik was lekker eerder, Bupaquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen, lul
http://img151.exs.cx/img151/818/leoniedoorbuup8fr.gif
Gelukkig dat het goed met je opa gaatquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bupa
Ik kom net terug uit het ziekenhuis, bij m'n opa op bezoek geweest. Ligt ie daar met twee ouwe demente vrouwtjes op de kamer
Hij vertelde dat een van de twee de hele nacht aan het rondlopen was in haar incontinentieluier en de ander (die naast hem ligt) kwam iedere keer naast zijn bed staan om te vragen hoe laat het vliegtuig vertrok![]()
Wel zielig, maar ook wel grappig
Ja, maar ik wilde het eerst spannend aankondingen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik was lekker eerder, Bupa
En dankzij mij kwam je in dat topic![]()
Ik kan wel iets proberen met Wytske.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:49 schreef mark_03 het volgende:
Heb al een gemaakt van Wytske maar die is te groot
En ik heb het niet eens gemerktquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:52 schreef Bupatih het volgende:
Tania
Aantal posts: 10029 (gemiddeld 7 per dag)
Je verveelt je he?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:52 schreef Bupatih het volgende:
Tania
Aantal posts: 10029 (gemiddeld 7 per dag)
Ja, ik moest echt alle moeite doen om het voor elkaar te krijgen dat jij je stem veranderdequote:
Ik verveel me niet hoor met avatars maken/uploaden voor ELM, MB en markquote:
Ik heb al zoiets gemaaktquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan wel iets proberen met Wytske.
En néé, ik bedoel het niet zo....
Eigenlijk is ie best stomquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb al zoiets gemaakt
[afbeelding]
Nee, hou dan die Robbie maarquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb al zoiets gemaakt
[afbeelding]
Net als jezelf quoten ... wat ben ik aan 't doenquote:
Die vind ik nog steeds erg geinigquote:
Waarom verander jij de jouwe niet in die bewegende van vanmorgen?quote:
Weet je hoe vaak ik dat zinnetje al gezegd hebquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:57 schreef mark_03 het volgende:
HET LUKT GEWOON NIET MEER
Ja, maar ik wil dat ie z'n lippen aflikt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waarom verander jij de jouwe niet in die bewegende van vanmorgen?Die was erg tof
Morgen m'n laatste examen ... (alle drie die ik de afgelopen week heb gemaakt zal ik in januari nog wel een keer moeten makenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak ik dat zinnetje al gezegd heb
Net als:
IK HEB GEEN ZIN, IK HEB GEEN ZIN, IK HEB GEEN ZIN
Maken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik verveel me niet hoor met avatars maken/uploaden voor ELM, MB en mark
Dat had ik al gedaanquote:
Ja, dat weet je altijd een dag na je laatste examen alquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:05 schreef BVO het volgende:
Bupaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben je nou geslaagd of niet??
16 juni.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:05 schreef BVO het volgende:
Bupaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben je nou geslaagd of niet??
Was dat maar waar ...quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat weet je altijd een dag na je laatste examen al!
Ik heb 20 topics lopen doorzoeken, mên!!!!!quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:45 schreef Svensational het volgende:
ZOWIEE, nu moet je wel van me houden
![]()
![]()
Die antwoorden staan toch op internet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat weet je altijd een dag na je laatste examen al!
Ik heb geen idee wat ik wilquote:
Ik heb niks geëditquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb 20 topics lopen doorzoeken, mên!!!!!
[..]
Ja, Beeviepeevie, dat weet ik tochquote:
Nou dan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, Beeviepeevie, dat weet ik toch
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou dan..
Dan weet je toch (ongeveer) wat je hebt en weet je toch (ongeveer) of je het gehaald hebt..
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, Beeviepeevie, dat weet ik toch
Probleem is alleen dat die avatar enorm groot is en ik hem dus niet mag gebruiken, maar jaquote:
Mij?quote:
Jawel.quote:
Als jij er 1 van mij neemt danquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mij? [afbeelding]
Al is dat natuurlijk geen gezicht...zo in jouw avatar
Je hebt em toch al eerder gebruiktquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat die avatar enorm groot is en ik hem dus niet mag gebruiken, maar ja
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:18 schreef BVO het volgende:
Ah, naja, aardrijkskunde wordt altijd wel ruim gerekend hoor..
Althans bij mij, ik kwam uit op een 6.5 ofzo en had er uiteindelijk een 8 voor.
Sounds like a deal?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als jij er 1 van mij neemt dan [afbeelding]
Staat best mooi toch :quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mij? [afbeelding]
Al is dat natuurlijk geen gezicht...zo in jouw avatar
Je hebt zo'n nsb-topic waar te grote avatars gemeld worden. Ik had hem toevallig zelf al veranderd, maar daar hadden ze hem dus gemeldquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt em toch al eerder gebruikt??
En van wie mag dat niet???
Ik had voor wiskunde een 4.5 uitgerekend en ik had een 7.2. Of zoiets. Dus van dat internet moet je je niet teveel aantrekken...quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:18 schreef BVO het volgende:
Ah, naja, aardrijkskunde wordt altijd wel ruim gerekend hoor..
Althans bij mij, ik kwam uit op een 6.5 ofzo en had er uiteindelijk een 8 voor.
ja dat weet ik, toen ik examen deed had ik op internet uitgerekend dat ik een 1.6 had en het bleek een 3 te zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had voor wiskunde een 4.5 uitgerekend en ik had een 7.2. Of zoiets. Dus van dat internet moet je je niet teveel aantrekken...
Nietquote:
Goolgle is my best friend, matequote:Op donderdag 2 juni 2005 15:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet? Maar hij staat bij jou weblogs
? En hij lijkt op die OP-foto
?
De schoftenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt zo'n nsb-topic waar te grote avatars gemeld worden. Ik had hem toevallig zelf al veranderd, maar daar hadden ze hem dus gemeld![]()
Wat bedoel je nu? Dat je die uit de OP-foto ook niet bentquote:
Jaquote:
Jawelquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu? Dat je die uit de OP-foto ook niet bent?
Maar ze lijken zo op elkaarquote:
En dat blijft iequote:Op donderdag 2 juni 2005 15:26 schreef haagse_elfje het volgende:
de kat is nog wel in koninklijke sferen
Mwoah ... ben er niet weg van eerlijk gezegd ... sorryquote:
Wie dat is?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:35 schreef haagse_elfje het volgende:
bupa wie het eigenlijk?
quote:
Ik vind die foto dat ze met d'r hoofd op zo'n donkere achtergrond staat wel hip. Kun je dat hoofd niet erg lomp van links naar rechts laten bewegen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als je het niet leuk vindt, tsja dan niet.
Ik heb al die plaatjes net weggeflikkerd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik vind die foto dat ze met d'r hoofd op zo'n donkere achtergrond staat wel hip. Kun je dat hoofd niet erg lomp van links naar rechts laten bewegen?
Bij mij ben je online hoor...quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:37 schreef Bupatih het volgende:
Is het me na 10 minuten gelukt om eindelijk online te zijn, wil ik wat zeggen tegen iemand... *PLOP* offline![]()
![]()
![]()
![]()
Da's geen verrassing.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:38 schreef haagse_elfje het volgende:
btw: MSN doet het wel bij mij
Ik online?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij mij ben je online hoor...
Maar nu durf ik dus niks te zeggen tegen je
Toevallig geen funmakertje gekregen?!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's geen verrassing.
MSN doet het bij iedereen, behalve bij mij
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Toevallig geen funmakertje gekregen?!
Kunnen ze je gesprekken "afluisteren", je aan- en afmelden, enz.......
Zou dan bij je ontvangen bestanden moeten staan...quote:
Ik heb al jaren niks verdachts ontvangen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou dan bij je ontvangen bestanden moeten staan...
Maar als je daar niks vreemd tussen ziet zal het wel niet...
En je CD-ROM-speler open en dicht doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Toevallig geen funmakertje gekregen?!
Kunnen ze je gesprekken "afluisteren", je aan- en afmelden, enz.......
Dan kom ik nooit meer onlinequote:Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef haagse_elfje het volgende:
als je nou eens afmeld en dan weer aan aanmeld?
Ah, dan zal het niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niks verdachts ontvangen.
En aanmelden met een ander e-mail adres zorgde voor dezelfde problemen...dus ?
Uhuh.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je CD-ROM-speler open en dicht doen??
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, dan zal het niet..
Misschien opnieuw installeren, firewall checken.. en dan houdt mijn pc-kennis op..
Al gedaan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:49 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk dat je de zooi er gewoon vanaf moet halen en idd opnieuw moet instaleren
Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:51 schreef haagse_elfje het volgende:
MSN vindt je niet meer lief Bupa
Werkt ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:52 schreef haagse_elfje het volgende:
als je nou een verouderde versie neemt?
Ik had ook heel even msn 7 maar toen gewoon msn 6.2 weer geïnstalleerd en nergens last van gehad hoor. Ik had hem van een Belgische site, 1e pagina als je googled op 'msn 6.2'quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Werkt ook niet
Gaat ie zeuren dat ik de nieuwste versie moet installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |