Nietquote:
Goolgle is my best friend, matequote:Op donderdag 2 juni 2005 15:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet? Maar hij staat bij jou weblogs
? En hij lijkt op die OP-foto
?
De schoftenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt zo'n nsb-topic waar te grote avatars gemeld worden. Ik had hem toevallig zelf al veranderd, maar daar hadden ze hem dus gemeld![]()
Wat bedoel je nu? Dat je die uit de OP-foto ook niet bentquote:
Jaquote:
Jawelquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu? Dat je die uit de OP-foto ook niet bent?
Maar ze lijken zo op elkaarquote:
En dat blijft iequote:Op donderdag 2 juni 2005 15:26 schreef haagse_elfje het volgende:
de kat is nog wel in koninklijke sferen
Mwoah ... ben er niet weg van eerlijk gezegd ... sorryquote:
Wie dat is?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:35 schreef haagse_elfje het volgende:
bupa wie het eigenlijk?
quote:
Ik vind die foto dat ze met d'r hoofd op zo'n donkere achtergrond staat wel hip. Kun je dat hoofd niet erg lomp van links naar rechts laten bewegen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als je het niet leuk vindt, tsja dan niet.
Ik heb al die plaatjes net weggeflikkerd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik vind die foto dat ze met d'r hoofd op zo'n donkere achtergrond staat wel hip. Kun je dat hoofd niet erg lomp van links naar rechts laten bewegen?
Bij mij ben je online hoor...quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:37 schreef Bupatih het volgende:
Is het me na 10 minuten gelukt om eindelijk online te zijn, wil ik wat zeggen tegen iemand... *PLOP* offline![]()
![]()
![]()
![]()
Da's geen verrassing.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:38 schreef haagse_elfje het volgende:
btw: MSN doet het wel bij mij
Ik online?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij mij ben je online hoor...
Maar nu durf ik dus niks te zeggen tegen je
Toevallig geen funmakertje gekregen?!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's geen verrassing.
MSN doet het bij iedereen, behalve bij mij
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Toevallig geen funmakertje gekregen?!
Kunnen ze je gesprekken "afluisteren", je aan- en afmelden, enz.......
Zou dan bij je ontvangen bestanden moeten staan...quote:
Ik heb al jaren niks verdachts ontvangen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou dan bij je ontvangen bestanden moeten staan...
Maar als je daar niks vreemd tussen ziet zal het wel niet...
En je CD-ROM-speler open en dicht doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Toevallig geen funmakertje gekregen?!
Kunnen ze je gesprekken "afluisteren", je aan- en afmelden, enz.......
Dan kom ik nooit meer onlinequote:Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef haagse_elfje het volgende:
als je nou eens afmeld en dan weer aan aanmeld?
Ah, dan zal het niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niks verdachts ontvangen.
En aanmelden met een ander e-mail adres zorgde voor dezelfde problemen...dus ?
Uhuh.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je CD-ROM-speler open en dicht doen??
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, dan zal het niet..
Misschien opnieuw installeren, firewall checken.. en dan houdt mijn pc-kennis op..
Al gedaan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:49 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk dat je de zooi er gewoon vanaf moet halen en idd opnieuw moet instaleren
Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:51 schreef haagse_elfje het volgende:
MSN vindt je niet meer lief Bupa
Werkt ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:52 schreef haagse_elfje het volgende:
als je nou een verouderde versie neemt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |