Je mag niet op jezelf stemmenquote:
Beau is juist overgewaardeerdquote:Op woensdag 15 december 2004 18:41 schreef BVO het volgende:
Wanneer kunnen we de uitslag ongeveer verwachten?
Oh ja, mijn kandidaat voor de ????-award voor meest ondergewaardeerde user is toch wel Beau van Erven Dorens.. Al zou de Idols award dan wel alleen Tooske award moeten heten, anders heeft Beau er twee.
. Al verdient 'ie dat wel, natuurlijk.
.
Ik vind Beau ontzettend ondergewaardeerd. Hij heeft als beste presentator van Nederland nog nooit ook maar enige vorm van waardering in de vorm van een prijs gehad.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:57 schreef babette21 het volgende:
Carlo is een toptalentquote:Op donderdag 16 december 2004 13:11 schreef babette21 het volgende:
ik ben al een tijd terug afgehaakt van HGH maar dat heeft vooral met 't uitzendschema enzo te maken.
op zich vind ik 't sneu voor de makers dat 't zo gelopen is, want zo dramatisch slecht is het niet....
en ja, dan vind ik dat je wel van ondergewaardeerd mag spreken...
ik vind Beau wel oké maar zéker niet ondergewaardeerd, Carlo daarentegen wordt idd zwáár overgewaarderd.....
zo en nu kan ik het woord "gewaardeerd" niet meer horen...
Ik ook.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind de Rosa Gonzales-award wel een goede voor meest ondergewaardeerde user.
Ah please de Rosa award!??quote:Op donderdag 16 december 2004 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
De ondergewaardeerde user award blijft gewoon ???? heten.
???? past wel beter in een avatar dan Ro-sa-Gon-za-lezquote:Op donderdag 16 december 2004 16:09 schreef BVO het volgende:
Waarom niet de Rosa Gonzales award?
Er zit nog geen een soapnaam tussen en volgens de GTST'ers is zij ontzettend ondergewaardeerd..
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
???? past wel beter in een avatar dan Ro-sa-Gon-za-lez
Ook al weer opgelost.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:09 schreef BVO het volgende:
Waarom niet de Rosa Gonzales award?
Er zit nog geen een soapnaam tussen en volgens de GTST'ers is zij ontzettend ondergewaardeerd.
quote:
Gelukkig wás het al opgelostquote:Op donderdag 16 december 2004 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
De ondergewaardeerde user award blijft gewoon ???? heten.
Het moet BVO zijn.quote:Op maandag 29 november 2004 14:33 schreef Orginial het volgende:De Wendy van Dijk Award
Bupatih en BVO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |