Wel als een award bestond voor rijmenquote:Op zondag 28 november 2004 20:59 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik plaats hier een TVP
win ik daar ook stemmen mee?
Ik heet dan geen niksanquote:Op zondag 28 november 2004 21:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wel als een award bestond voor rijmen.
Oei oei dat is waar,quote:Op zondag 28 november 2004 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heet dan geen niksan
Maar toch wil ik je vragen: En ik dan?
quote:Op zondag 28 november 2004 21:00 schreef Bupatih het volgende:De Albert Verlinde Award
Grootste relnicht BVODe Henkjan Smits Award
De het-meest-op-zichzelf-geilende user BVO
Pft.quote:Op maandag 29 november 2004 06:19 schreef Svensational het volgende:De Albert Verlinde Award
Grootste relnicht: BVO
quote:Op zondag 28 november 2004 23:38 schreef RedGuy het volgende:
Jammer dat er geen Glazen Huis Award is.
Voor de user die je zo snel mogelijk weer ziet verdwijnen.
Die had Original met vlag en wimpel gewonnen.
Mischien moet de leukste user award toch maar naar BVO.quote:Op maandag 29 november 2004 15:27 schreef Bupatih het volgende:
Iwan1986, Iwan1978![]()
Moeilijk hè? Een jaartal onthouden.
Leer eens wat (geheel terechte) kritiek te incasseren.quote:Op maandag 29 november 2004 15:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mischien moet de leukste user award toch maar naar BVO.![]()
Wat? Je kan wel zitten kijken of je water ziet branden....Maar het is zo hoor.quote:Op maandag 29 november 2004 15:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
![]()
Als je de wijzingen nou eens las in mijn nominatie lijstje.quote:Op maandag 29 november 2004 15:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? Je kan wel zitten kijken of je water ziet branden....Maar het is zo hoor.
Inderdaad.Helemaal voor jouw: Iwan1978 hé?quote:Op maandag 29 november 2004 15:27 schreef Bupatih het volgende:
Iwan1986, Iwan1978![]()
Moeilijk hè? Een jaartal onthouden.
quote:Op maandag 29 november 2004 14:33 schreef Orginial het volgende:De Wendy van Dijk Award
Bupatih en BVO
Gewijzigd op: 15:46quote:Op maandag 29 november 2004 15:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als je de wijzingen nou eens las in mijn nominatie lijstje.
quote:Op maandag 29 november 2004 15:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inderdaad.Helemaal voor jouw: Iwan1978 hé?![]()
![]()
BTW: Het is 1976![]()
Ik kies voor... *Tromgeroffel*...quote:Op maandag 29 november 2004 15:53 schreef BVO het volgende:
[..]. Je mag er maar één kiezen.
.
Orginial Originial wat maakt het uit ?quote:Op maandag 29 november 2004 06:28 schreef Svensational het volgende:
Eigenlijk gun ik Orginial al die awards niet
en _bigmac_ ga jij eens gauw alle usernames uit je hoofd leren, je maakt er nu echt een potje van
Zolang maar duidelijk is wie er bedoeld wordt...quote:Op maandag 29 november 2004 16:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Orginial Originial wat maakt het uit ?
quote:Op maandag 29 november 2004 16:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Orginial Originial wat maakt het uit ?
Precies en het blijft gewoon een kut user.quote:Op maandag 29 november 2004 16:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zolang maar duidelijk is wie er bedoeld wordt...
En dat is het.![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 16:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Elmaikel
![]()
quote:HABBO schreef ooit:
Orgi,mag ik de rol van flikker bigmac als Cody overnemen in je soapje?
quote:Orginial schreef ooit:
Zo praat je niet over BIGMAC begrepen
En je krijgt de rol niet want ik heb al een perfecte Cody namelijk Bigmac,en als het je niet bevalt dan rot je toch lekker op! En bigmac is 100% hetero dus ga nu maar naar je gay-cafe
quote:HABBO schreef ooit:
Aaah orginial komt voor de homo op hoor,net als die Bupatshit en al die andere nichten.Weetje wat ik ?Ik zorg er voor dat jij van dit forum verdwijnt,hebben ze geen last meer van je
Toen vond je iedereen nog oké, Orginial...quote:Orginial schreef ooit:
Ik zou het maar niet wagen,ookal willen ze van me af: Ik blijf! En hou je mond over Bupatit en Bigmac en de rest want ze zijn oké! En als jij ook maar iets doet waardoor ik niet meer op FOK kan,maak ik je persoonlijk af!
Nee hij vind jouw gewoon bagger.quote:Op maandag 29 november 2004 16:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Precies en het blijft gewoon een kut user.
En Svurno verveeld zich daar ofzo![]()
Voordat hij me 10x nomineerde als kutuser etc.quote:Op maandag 29 november 2004 16:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Toen vond je iedereen nog oké, Orginial...
De enige die hier bagger is ben jij en nu stopen met deze onzin voor dat het hele topic door jou gedrag verpest word.quote:Op maandag 29 november 2004 16:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee hij vind jouw gewoon bagger.![]()
Net zoals de rest van FOK![]()
Ow ik dacht toch echt dat je BVO en Frey ook kut vond.Enne waarom heet je eigenlijk Elmaikel,doe dan meteen Mackroket.quote:Op maandag 29 november 2004 16:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
De enige die hier bagger is ben jij en nu stopen met deze onzin voor dat het hele topic door jou gedrag verpest word.
Orginial, nu is het wel leuk geweest.quote:Op maandag 29 november 2004 16:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ow ik dacht toch echt dat je BVO en Frey ook kut vond.Enne waarom heet je eigenlijk Elmaikel,doe dan meteen Mackroket.![]()
Bigmaccie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |