quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]?
@MB: Nope, ik heb hem niet meer.
Ik heb wel allemaal avatars die ik ooit voor Airelle, Timmai, BVO en Svurno heb gemaakt
Jawelquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:29 schreef Svensational het volgende:
Zeg Bupa, je houdt je niet aan je afspraken he!
ShowChat #119: Is everybody happy??!!
ShowChat #273: Op de Koningin
Maar...je hebt hem niet bij de Fok!-icons staan?quote:
Dat wilde ik net zeggen, lulquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:45 schreef Svensational het volgende:
ZOWIEE, nu moet je wel van me houden
[afbeelding]
![]()
![]()
Bupaquote:
En ik was lekker eerder, Bupaquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen, lul
http://img151.exs.cx/img151/818/leoniedoorbuup8fr.gif
Gelukkig dat het goed met je opa gaatquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bupa
Ik kom net terug uit het ziekenhuis, bij m'n opa op bezoek geweest. Ligt ie daar met twee ouwe demente vrouwtjes op de kamer
Hij vertelde dat een van de twee de hele nacht aan het rondlopen was in haar incontinentieluier en de ander (die naast hem ligt) kwam iedere keer naast zijn bed staan om te vragen hoe laat het vliegtuig vertrok![]()
Wel zielig, maar ook wel grappig
Ja, maar ik wilde het eerst spannend aankondingen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik was lekker eerder, Bupa
En dankzij mij kwam je in dat topic![]()
Ik kan wel iets proberen met Wytske.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:49 schreef mark_03 het volgende:
Heb al een gemaakt van Wytske maar die is te groot
En ik heb het niet eens gemerktquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:52 schreef Bupatih het volgende:
Tania
Aantal posts: 10029 (gemiddeld 7 per dag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |