Wie draagt nog witte pakkenquote:Bij welk kleur pak draag jij witte sokken dan?
ShowChat gaat nooit slapen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
Zeg, ik heb het niet over jullie, ik heb het over ShowChat..
Volgens mij begrijp jij de vraag niet, of ik het antwoord nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie draagt nog witte pakken
IK bedoelde de combinatie..
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:52 schreef BVO het volgende:
Tom!!!! Gaat Daphne Idols doen??
Donequote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:49 schreef BVO het volgende:
Dizer! Je moet nog stemmen!
Ik had idd ff een dipje, maar duurde niet langquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neem vrij of meld je ziek.. doet iedereen vandaag..
Behalve ik natuurlijk.. onze CallCentre is voor de helft leeg.. opeens veel zieke mensen
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De mysterieuze danspartner natuurlijk![]()
Was ze wel kanshebster?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
Er is wel meer nodig dan een avondje dansen om dat te worden
Qua uiterlijk hell yeah!!!quote:
quote:Uitgaande dat het een zij was en geen hij
Vriendjesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Qua uiterlijk hell yeah!!!Alleen zit haar vriendje in de weg
mja either way leuke avond gehad met haar
![]()
Ja, nou je had het over 'iemand'quote:![]()
![]()
het is gewoon vies warmquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:55 schreef timbob het volgende:
het is le warm
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:33 schreef timbob het volgende:
[..]
met 1 K erbij zou die zien helemaaaaal raar zijn
oh, en een r
Vrijdag avond --> Restaurant --> Rosé --> Warmte. --> Werkenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:04 schreef Svensational het volgende:
Vrijdag avond --> Achtertuin --> Rosé --> Warmte.
Perfecte combinatie! En nu slapen
wat ben jij er vroeg uit, werkeloze!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:18 schreef QyRoZ het volgende:
Ja. Die.
Ik ga zo ook Economie leren.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat zal ik gaan doen?Beltegoed halen. Dan moet ik naar het centrum (van Deurne. .
.) fietsen en daar is kermis en dan is het vast druk met allemaal mensen die stom zijn.
In de zon gaan liggen en bruin worden. Economie gaan leren, aangezien ik daar maandag examen over heb. Binnen blijven zitten en Fok!ken.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat zal ik gaan doen?Beltegoed halen. Dan moet ik naar het centrum (van Deurne. .
.) fietsen en daar is kermis en dan is het vast druk met allemaal mensen die stom zijn.
Die twee kun je wel combineren toch?quote:In de zon gaan liggen en bruin worden. Economie gaan leren, aangezien ik daar maandag examen over heb.
Bedoel je Sharapovaquote:
quote:
En dan zijn de mensen allemaal stom daar?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat ik wel eens op een Kermis ben geweest.
Nou allemaal is een groot woordquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan zijn de mensen allemaal stom daar?
ik heb dummy besteldquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:22 schreef Airelle het volgende:
Oh en Timbob!
Ik vind Portishead - Portishead mooi.
Dummy heb ik (nog) niet.
boeren!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou allemaal is een groot woord.
Maar wel veel ja... zeker vrouwen/mannen van middelbare leeftijd met te veel op.
Zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:34 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb dummy besteld
ik kan hem wel aan je "lenen" anders
hangt er vanaf wat voor kermis he...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan zijn de mensen allemaal stom daar?
misschien wel ja..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.
Volgens jou was Dummy toch de meeste toegankelijke?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:37 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien wel ja..
en glory box staat erop.. en die is bekend
1 2 3 4 5 6 | Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd ---------------------------------------------------------------------- 1 EUR 7.99 EUR 7.99 Lifeforms 3-4 werkdagen 1 EUR 11.99 EUR 11.99 Event Horizon 5-10 werkdagen 1 EUR 7.99 EUR 7.99 Dummy Op werkdagen voor 14.30 uur besteld, morgen in huis |
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:49 schreef Skaai het volgende:
Je bent een sjembek dat zeurt, maar je weet niet watskeburt, watskeburt, watskeburt...
Lifeforms = van The Future Sound Of Londonquote:
Barbekjoe-en is veel cooler męn!quote:
ja maarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Barbekjoe-en is veel cooler męn!
Omdat je dan olie/boter moet gebruiken om te bakkenquote:
omdat je geen vlammen hebtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat je dan olie/boter moet gebruiken om te bakken?
Ik vind Leonardo niet zo 'quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:18 schreef timbob het volgende:
[..]
ik moest octane ook nog bestellen
voor maar 9.99
ook met muziek van orbital
en eigenlijk ook xXx
maar daar deden ze maar 1 liedje voor.
oh, en The saint.
blijf bezig
ohja, en the beach.. met leonardo
Ik moet leren... + nog prak. oprdachten maken...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:29 schreef babette21 het volgende:
zon, balkon, hangmat, muziekje, boekje......
nu nog 'n man om me in te smeren...
maar eh, wat ik ff zeggen wilde: MENSEN GA NAAR BUITEN!!!
Ik heb geen laptopquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:36 schreef babette21 het volgende:
ga je toch buitenleren
ik duik iig m'n hangmatje weer in....
dummy hebben?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop.
Nouja.. veel plezier.
te dan he.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:47 schreef Svensational het volgende:
Warm.
quote:
Zeur nietquote:
PI = PostIconquote:
Ga maar in Utrecht op een terrasje zitten dan klaag je wel ff minder als je ziet wat er langs komtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:47 schreef Svensational het volgende:
Warm.
Dat moet ik zo ook doen .. heb ook geen idee... mandje met bier vind ik ook niet zo bijzonder (aangezien ik volgende week m'n verjaardag ook vier en dat liever ook niet wil krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:05 schreef timbob het volgende:
ik moet ff een kadootje kopen voor iemand..
maar wat?
Ach soquote:
Hoor je dat Taniaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat moet ik zo ook doen .. heb ook geen idee... mandje met bier vind ik ook niet zo bijzonder (aangezien ik volgende week m'n verjaardag ook vier en dat liever ook niet wil krijgen)
Is het niet will go uuuuuuuuuuuuuuuuuuuunder ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
"My Showchat will go ooooooon aaaahahahahaaaaand oooooooon."
Als ShowChat een schip was en Celine zat erop was het misschien wel beter ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is het niet will go uuuuuuuuuuuuuuuuuuuunder ?
Hehequote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als ShowChat een schip was en Celine zat erop was het misschien wel beter ja..
(On Martin Luther) "This bloke who pinned a note on a door, saying 'Hang on a minute!' But in German, so 'Ein minuten bitte! Ich habe eine kleinen problemo avec diese religione!' ... He was from everywhere."quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach so
Das is clear![]()
(Clear is engels ik weet het)
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Baby you and me we goth got a groovy caint kind of love![]()
oh ok niet boeiend dan dus...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat was toch maar voor een heel onboeiend persoon
In de zon gelegen en verbrandquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
oh ok niet boeiend dan dus...
Jij nog dingetjes gedaan?
Ach ja ik kan het beter spreken en lezen dan spellenquote:
Nee joh, ik las dat het 17 graden op het strand wasquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:42 schreef PeRi het volgende:
Wat een vrolijkheid!
Moet je niet op het strand zijn?
Oeh wildwaterbanen, daar kom ik alleen maar met veel blauwe plekken uit altijdquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:46 schreef PeRi het volgende:
17 graden maar
Ik was naar het zwembad gister, de wildwaterbaan was tof![]()
En vanmiddag in de tuin onder het zonnescherm. Was wel te doen. Ik hou er niet zo van om echt in de zon te gaan liggen, het lukt me niet om echt langer dan een halfuur te blijven liggen. En het is niet echt dat ik het kleurtje kan gebruiken
Heb weer een bruine kopquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oeh wildwaterbanen, daar kom ik alleen maar met veel blauwe plekken uit altijd
Hier was het ook niet uit te houden in de zon, ik heb ook de halve dag in de schaduw gezeten![]()
En toch verbrand![]()
quote:
Heb je de post door de schoorstenen gegooid?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben er wel op vooruit gegaan ofnie
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je de post door de schoorstenen gegooid?
Nou dan zijn we snel uitgepraatquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb geen energie meer om hier een rake tegenopmerking op te plaatsen
Dat wil ik nietquote:
Heb je daar wel vaker last van?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet![]()
![]()
Weer zo'n typisch "bleh, wat een gevoelige stilte... wat voor stoms moet ik zeggen om het gesprek weer op te starten?-moment"
Whaha, nee eigenlijk nooit.quote:
Ik had ook het idee dat vriendlief vanmiddag nog bruiner en met meer sproeten terugkwam van zn rondequote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb weer een bruine kopLekker een dagje weer de postbode gespeeld... en dat merk je gelijk... veel te veel post maar veel te lekker weer
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:13 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Kat zit aan lijntje in de tuin (omdat ie anders verdwaalt, dat hebben we te vaak meegemaakt)
Raam staat open, kat springt door raam naar binnen, lijntje is te kort, kat blijft hangen en gooit zo 2 plantenpotten op de grond
Wat is het toch een lieverd![]()
Is je vriendje ook postbode?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat vriendlief vanmiddag nog bruiner en met meer sproeten terugkwam van zn ronde
Heb net ff mosterdsoep gemaakt, en daarna ff een Mars IceCream gehad ... damn, lekkah lekkahquote:
En alleen om dat moment is het nu toch maar niets geworden?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha, nee eigenlijk nooit.
Alleen vorige week vrijdag ... was met m'n (bijna, maar nu toch maar niet) meisje ff aan 't winkelen, en de terugweg in de auto was er weer zo'n moment
Ik aan m'n autoradio lopen kloten, dus muziek maar wat harder gezet, maar dat lost ook niks op
Dan wordt 't dus alleen maar erger. En wat je daarna ook zegt, het gaat nooit meer lopen als daarvoorNaja, ... kan me ook niks schelen puh
![]()
![]()
Mijn vriendjelief is nog meer verbrand dan ikquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat vriendlief vanmiddag nog bruiner en met meer sproeten terugkwam van zn ronde
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mijn vriendjelief is nog meer verbrand dan ik![]()
Kan maar zo, maar denk 't niet (zo beroerd was die cd nou ook weer nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En alleen om dat moment is het nu toch maar niets geworden?
Had je wel een gezellige zomer gehad met haarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kan maar zo, maar denk 't niet (zo beroerd was die cd nou ook weer niet) Maar 't is nogal vreemd gelopen enzo, maarja, beter nu dan over 6 weken
Iddquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had je wel een gezellige zomer gehad met haar
Ja, vind 't ook wel jammer enzo. Maarjaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had je wel een gezellige zomer gehad met haar
Kun je in elk geval ongegeneerd meezingen met die cdquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd![]()
Of juist een rotzomer, als ze die hele 6 weken niks tegen elkaar weten te zeggen
Of je hebt geen tijd om stil te zijn omdat je met elkaar bezig bent?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd![]()
Of juist een rotzomer, als ze die hele 6 weken niks tegen elkaar weten te zeggen
Dat zal wel niet gebeurenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Of je hebt geen tijd om stil te zijn omdat je met elkaar bezig bent?
Dat lieg jequote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:20 schreef mark_03 het volgende:
wat ik gehoord heb is dat er nog wel meer vrijgezelle vrouwen rondlopen
Weet ik veel, ik heb 't ook maar gehoordquote:
Niet eerlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik verbrand nooit, maar ik word wel snel zwart in dit weer
![]()
Ik zag laatst foto's van mezelf terug van vakantie vorig jaar. Ik schrok echtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik verbrand nooit, maar ik word wel snel zwart in dit weer
![]()
Daar heb ik nou nooit last vanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag laatst foto's van mezelf terug van vakantie vorig jaar. Ik schrok echt
Maar ik vind zelf dat ik in de zomer er wel beter uitzie, in de winter ben ik met mijn bleke kop echt uglyquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag laatst foto's van mezelf terug van vakantie vorig jaar. Ik schrok echt
Ik vind het allebei verschrikkelijk. In de zomer zwart en in de winter lichtbruin. Bahbah.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maar ik vind zelf dat ik in de zomer er wel beter uitzie, in de winter ben ik met mijn bleke kop echt ugly
Jaja, dan moet je dat ook intypen, anders snap ik dat nietquote:
Ik word zomers altijd vrij blond ... en dat vind ik nie zo mooi enzoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind het allebei verschrikkelijk. In de zomer zwart en in de winter lichtbruin. Bahbah.
Nou ik ben van nature niet al te zwart dus ik word alleen bruiner....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind het allebei verschrikkelijk. In de zomer zwart en in de winter lichtbruin. Bahbah.
En meteen reageert ie niet meer.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:32 schreef PeRi het volgende:
Wat ga je daar doen? Misschien ben ik ook wel daar in de buurt
Que?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar heeft ie wel vaker last van vandaag![]()
Meneer MSNquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je weet waar je me kan spreken daarover he
rechtermuisknop "blokkeren"quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Meneer MSN
Maar het probleem is, als ik die aanzet zijn er weer meteen een aantal andere mensen online, waar ik nu geen zin in heb
En er is nog zoveel wat je niet in je MSN hebtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Meneer MSN
Maar het probleem is, als ik die aanzet zijn er weer meteen een aantal andere mensen online, waar ik nu geen zin in heb
Hmm, dan moet ik mijn leven maar eens gaan verkopen op Marktplaats ofzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:29 schreef Duiveltja het volgende:
btw Bupa je weet dat je geen leven meer mag hebben he, nu je crew bent
Gaat hij er weer tussendoor postenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik mijn leven maar eens gaan verkopen op Marktplaats ofzo.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:27 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Wat is eigenlijk de oplossing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
Waarschijnlijk is ze morgenochtend weer op tvquote:
De gitariste van Bad Candy?quote:
Bijna.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:35 schreef OnaNia het volgende:
De gitariste van Bad Candy?
Heel spannendquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou was het spannend of niet Tania?!
Ik ook niet hoor, maar het nummer is zo leuk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik spreek geen Turks.
Oh ja, dat.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:56 schreef BVO het volgende:
Isyankar van Mustafa Sandal.
Vorig jaar wel mooi op nr. 1 in Turkije..
Die zat toch in Big Brother, met Margriet en Judith enzo? Was heel recalcitrant.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:56 schreef BVO het volgende:
Isyankar van Mustafa Sandal.
Vorig jaar wel mooi op nr. 1 in Turkije..
Das een andere.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:02 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Die zat toch in Big Brother, met Margriet en Judith enzo? Was heel recalcitrant.
wat lees je?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:05 schreef Airelle het volgende:
Ik heb toch nog even lekker in de tuin zitten lezen.
Ja! Ik moet kijkenquote:
Al gedaan..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:12 schreef BVO het volgende:
Najib Amhali is cool..
Airelle, je moet nog even stemmen.
Ze had nog niet gestemd in het tournament uit m'n sig.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:12 schreef Skaai het volgende:
Waarvoor moet er gestemd worden eik?
In deze ronde ook?quote:
die wordt op dit moment verfilmd [met o.a. Eva Duijvestein]quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:13 schreef Airelle het volgende:
Eilandgasten van Yvonne van der Meer... is er nog eentje voor me lijst dit jaar.
"De gevangene" van Malika Oufkir [niet voor m'n lijstquote:Jij?
Uiteraard.quote:
Dan moet je beter kijken hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
In deze ronde ook?.
Ff kijken... nee, nog niet dus..
21:40 volgens Ned 2 teletekstquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Uiteraard..
Maar Airelle had elke ronde nog gestemd en nu nog niet, dus ik dacht, ik herinner d'r ff..
DWHN begint iets voor 10en zeker weer?
ff nakijken maar.. dan ga ik eerst nog ff douchen.
Ja hoor... ik heb nog niet echt een idee waar het verhaal naar toe wil.. maar het is tot nu toe wel leuk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
die wordt op dit moment verfilmd [met o.a. Eva Duijvestein]
is 't wat?
[..]
"De gevangene" van Malika Oufkir [niet voor m'n lijst]
Ja ik zag het al...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
als we 't toch over stemmen hebben.... de soapkijkers mogen weer aan de lijstjes [zie sig.]
Ja Beev, jij was de eerste en de snelste enzo....!!
Ja, is dat over dit boek?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
die wordt op dit moment verfilmd [met o.a. Eva Duijvestein]
is 't wat?
[..]
"De gevangene" van Malika Oufkir [niet voor m'n lijst]
Met:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, is dat over dit boek?
http://www.imdb.com/title/tt0460443/
Gaaf....
tja simpel is anders [maar wél leuk, al die lijstjes]quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:21 schreef Airelle het volgende:
Ja ik zag het al...
Maar vind dat altijd zo moeilijk.. en volg het niet meer zo (zeker ONM niet..).
Dat is wel waar ja...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja simpel is anders [maar wél leuk, al die lijstjes]
van ONM moet je eigenlijk gewoon kijken wie je het meest - in positieve zin - zijn bijgebleven
bedoel, als je ze niet [meer] kent zullen ze wel weinig indruk gemaakt hebben
ik ben zelf inmiddels gestopt met GTST kijken, maar daar zaten de laatste jaren sowieso weinig boeiende [nieuwe!] karakters in. Die lijst is bij mij grotendeels hetzelfde gebleven
Hahaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:29 schreef babette21 het volgende:
yep, dat boek....
Caro is goed bezig ja, maar gelukkig nog niet op zo'n manier dat ik er moe van wordt...
[Daan Schuurmans-fobie...]
Dennis van der Geestig?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dennis van der Geest was grappig.
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
Dennis van der Geestig?
He was a very special warm and gentle person, who put music in the world and spoke in rhymequote:
And it hurts me that I never really knew himquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
He was a very special warm and gentle person, who put music in the world and spoke in rhyme
Je hebt altijd je handen nogquote:Op zondag 29 mei 2005 00:37 schreef Dizer het volgende:
Ik ga mijn bed in... alleen...
* Dizer mist babette
Knock yourself out dudequote:Op zondag 29 mei 2005 00:37 schreef Dizer het volgende:
Ik ga mijn bed in... alleen...
* Dizer mist babette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |