En meteen reageert ie niet meer.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:32 schreef PeRi het volgende:
Wat ga je daar doen? Misschien ben ik ook wel daar in de buurt
Que?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar heeft ie wel vaker last van vandaag![]()
Meneer MSNquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je weet waar je me kan spreken daarover he
rechtermuisknop "blokkeren"quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Meneer MSN
Maar het probleem is, als ik die aanzet zijn er weer meteen een aantal andere mensen online, waar ik nu geen zin in heb
En er is nog zoveel wat je niet in je MSN hebtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Meneer MSN
Maar het probleem is, als ik die aanzet zijn er weer meteen een aantal andere mensen online, waar ik nu geen zin in heb
Hmm, dan moet ik mijn leven maar eens gaan verkopen op Marktplaats ofzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:29 schreef Duiveltja het volgende:
btw Bupa je weet dat je geen leven meer mag hebben he, nu je crew bent
Gaat hij er weer tussendoor postenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik mijn leven maar eens gaan verkopen op Marktplaats ofzo.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:27 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Wat is eigenlijk de oplossing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
Waarschijnlijk is ze morgenochtend weer op tvquote:
De gitariste van Bad Candy?quote:
Bijna.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:35 schreef OnaNia het volgende:
De gitariste van Bad Candy?
Heel spannendquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou was het spannend of niet Tania?!
Ik ook niet hoor, maar het nummer is zo leuk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik spreek geen Turks.
Oh ja, dat.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:56 schreef BVO het volgende:
Isyankar van Mustafa Sandal.
Vorig jaar wel mooi op nr. 1 in Turkije..
Die zat toch in Big Brother, met Margriet en Judith enzo? Was heel recalcitrant.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:56 schreef BVO het volgende:
Isyankar van Mustafa Sandal.
Vorig jaar wel mooi op nr. 1 in Turkije..
Das een andere.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:02 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Die zat toch in Big Brother, met Margriet en Judith enzo? Was heel recalcitrant.
wat lees je?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:05 schreef Airelle het volgende:
Ik heb toch nog even lekker in de tuin zitten lezen.
Ja! Ik moet kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |