Oeh wildwaterbanen, daar kom ik alleen maar met veel blauwe plekken uit altijdquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:46 schreef PeRi het volgende:
17 graden maar
Ik was naar het zwembad gister, de wildwaterbaan was tof![]()
En vanmiddag in de tuin onder het zonnescherm. Was wel te doen. Ik hou er niet zo van om echt in de zon te gaan liggen, het lukt me niet om echt langer dan een halfuur te blijven liggen. En het is niet echt dat ik het kleurtje kan gebruiken
Heb weer een bruine kopquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oeh wildwaterbanen, daar kom ik alleen maar met veel blauwe plekken uit altijd
Hier was het ook niet uit te houden in de zon, ik heb ook de halve dag in de schaduw gezeten![]()
En toch verbrand![]()
quote:
Heb je de post door de schoorstenen gegooid?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben er wel op vooruit gegaan ofnie
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je de post door de schoorstenen gegooid?
Nou dan zijn we snel uitgepraatquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb geen energie meer om hier een rake tegenopmerking op te plaatsen
Dat wil ik nietquote:
Heb je daar wel vaker last van?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet![]()
![]()
Weer zo'n typisch "bleh, wat een gevoelige stilte... wat voor stoms moet ik zeggen om het gesprek weer op te starten?-moment"
Whaha, nee eigenlijk nooit.quote:
Ik had ook het idee dat vriendlief vanmiddag nog bruiner en met meer sproeten terugkwam van zn rondequote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb weer een bruine kopLekker een dagje weer de postbode gespeeld... en dat merk je gelijk... veel te veel post maar veel te lekker weer
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:13 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Kat zit aan lijntje in de tuin (omdat ie anders verdwaalt, dat hebben we te vaak meegemaakt)
Raam staat open, kat springt door raam naar binnen, lijntje is te kort, kat blijft hangen en gooit zo 2 plantenpotten op de grond
Wat is het toch een lieverd![]()
Is je vriendje ook postbode?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat vriendlief vanmiddag nog bruiner en met meer sproeten terugkwam van zn ronde
Heb net ff mosterdsoep gemaakt, en daarna ff een Mars IceCream gehad ... damn, lekkah lekkahquote:
En alleen om dat moment is het nu toch maar niets geworden?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha, nee eigenlijk nooit.
Alleen vorige week vrijdag ... was met m'n (bijna, maar nu toch maar niet) meisje ff aan 't winkelen, en de terugweg in de auto was er weer zo'n moment
Ik aan m'n autoradio lopen kloten, dus muziek maar wat harder gezet, maar dat lost ook niks op
Dan wordt 't dus alleen maar erger. En wat je daarna ook zegt, het gaat nooit meer lopen als daarvoorNaja, ... kan me ook niks schelen puh
![]()
![]()
Mijn vriendjelief is nog meer verbrand dan ikquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat vriendlief vanmiddag nog bruiner en met meer sproeten terugkwam van zn ronde
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mijn vriendjelief is nog meer verbrand dan ik![]()
Kan maar zo, maar denk 't niet (zo beroerd was die cd nou ook weer nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En alleen om dat moment is het nu toch maar niets geworden?
Had je wel een gezellige zomer gehad met haarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kan maar zo, maar denk 't niet (zo beroerd was die cd nou ook weer niet) Maar 't is nogal vreemd gelopen enzo, maarja, beter nu dan over 6 weken
Iddquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had je wel een gezellige zomer gehad met haar
Ja, vind 't ook wel jammer enzo. Maarjaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had je wel een gezellige zomer gehad met haar
Kun je in elk geval ongegeneerd meezingen met die cdquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd![]()
Of juist een rotzomer, als ze die hele 6 weken niks tegen elkaar weten te zeggen
Of je hebt geen tijd om stil te zijn omdat je met elkaar bezig bent?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd![]()
Of juist een rotzomer, als ze die hele 6 weken niks tegen elkaar weten te zeggen
Dat zal wel niet gebeurenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Of je hebt geen tijd om stil te zijn omdat je met elkaar bezig bent?
Dat lieg jequote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:20 schreef mark_03 het volgende:
wat ik gehoord heb is dat er nog wel meer vrijgezelle vrouwen rondlopen
Weet ik veel, ik heb 't ook maar gehoordquote:
Niet eerlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik verbrand nooit, maar ik word wel snel zwart in dit weer
![]()
Ik zag laatst foto's van mezelf terug van vakantie vorig jaar. Ik schrok echtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik verbrand nooit, maar ik word wel snel zwart in dit weer
![]()
Daar heb ik nou nooit last vanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag laatst foto's van mezelf terug van vakantie vorig jaar. Ik schrok echt
Maar ik vind zelf dat ik in de zomer er wel beter uitzie, in de winter ben ik met mijn bleke kop echt uglyquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag laatst foto's van mezelf terug van vakantie vorig jaar. Ik schrok echt
Ik vind het allebei verschrikkelijk. In de zomer zwart en in de winter lichtbruin. Bahbah.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maar ik vind zelf dat ik in de zomer er wel beter uitzie, in de winter ben ik met mijn bleke kop echt ugly
Jaja, dan moet je dat ook intypen, anders snap ik dat nietquote:
Ik word zomers altijd vrij blond ... en dat vind ik nie zo mooi enzoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind het allebei verschrikkelijk. In de zomer zwart en in de winter lichtbruin. Bahbah.
Nou ik ben van nature niet al te zwart dus ik word alleen bruiner....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind het allebei verschrikkelijk. In de zomer zwart en in de winter lichtbruin. Bahbah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |