Wie draagt nog witte pakkenquote:Bij welk kleur pak draag jij witte sokken dan?
ShowChat gaat nooit slapen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
Zeg, ik heb het niet over jullie, ik heb het over ShowChat..
Volgens mij begrijp jij de vraag niet, of ik het antwoord nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie draagt nog witte pakken
IK bedoelde de combinatie..
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:52 schreef BVO het volgende:
Tom!!!! Gaat Daphne Idols doen??
Donequote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:49 schreef BVO het volgende:
Dizer! Je moet nog stemmen!
Ik had idd ff een dipje, maar duurde niet langquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neem vrij of meld je ziek.. doet iedereen vandaag..
Behalve ik natuurlijk.. onze CallCentre is voor de helft leeg.. opeens veel zieke mensen
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De mysterieuze danspartner natuurlijk![]()
Was ze wel kanshebster?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
Er is wel meer nodig dan een avondje dansen om dat te worden
Qua uiterlijk hell yeah!!!quote:
quote:Uitgaande dat het een zij was en geen hij
Vriendjesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Qua uiterlijk hell yeah!!!Alleen zit haar vriendje in de weg
mja either way leuke avond gehad met haar
![]()
Ja, nou je had het over 'iemand'quote:![]()
![]()
het is gewoon vies warmquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:55 schreef timbob het volgende:
het is le warm
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:33 schreef timbob het volgende:
[..]
met 1 K erbij zou die zien helemaaaaal raar zijn
oh, en een r
Vrijdag avond --> Restaurant --> Rosé --> Warmte. --> Werkenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:04 schreef Svensational het volgende:
Vrijdag avond --> Achtertuin --> Rosé --> Warmte.
Perfecte combinatie! En nu slapen
wat ben jij er vroeg uit, werkeloze!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:18 schreef QyRoZ het volgende:
Ja. Die.
Ik ga zo ook Economie leren.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat zal ik gaan doen?Beltegoed halen. Dan moet ik naar het centrum (van Deurne. .
.) fietsen en daar is kermis en dan is het vast druk met allemaal mensen die stom zijn.
In de zon gaan liggen en bruin worden. Economie gaan leren, aangezien ik daar maandag examen over heb. Binnen blijven zitten en Fok!ken.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat zal ik gaan doen?Beltegoed halen. Dan moet ik naar het centrum (van Deurne. .
.) fietsen en daar is kermis en dan is het vast druk met allemaal mensen die stom zijn.
Die twee kun je wel combineren toch?quote:In de zon gaan liggen en bruin worden. Economie gaan leren, aangezien ik daar maandag examen over heb.
Bedoel je Sharapovaquote:
quote:
En dan zijn de mensen allemaal stom daar?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat ik wel eens op een Kermis ben geweest.
Nou allemaal is een groot woordquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan zijn de mensen allemaal stom daar?
ik heb dummy besteldquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:22 schreef Airelle het volgende:
Oh en Timbob!
Ik vind Portishead - Portishead mooi.
Dummy heb ik (nog) niet.
boeren!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou allemaal is een groot woord.
Maar wel veel ja... zeker vrouwen/mannen van middelbare leeftijd met te veel op.
Zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:34 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb dummy besteld
ik kan hem wel aan je "lenen" anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |