wat ben jij er vroeg uit, werkeloze!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:18 schreef QyRoZ het volgende:
Ja. Die.
Ik ga zo ook Economie leren.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat zal ik gaan doen?Beltegoed halen. Dan moet ik naar het centrum (van Deurne. .
.) fietsen en daar is kermis en dan is het vast druk met allemaal mensen die stom zijn.
In de zon gaan liggen en bruin worden. Economie gaan leren, aangezien ik daar maandag examen over heb. Binnen blijven zitten en Fok!ken.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat zal ik gaan doen?Beltegoed halen. Dan moet ik naar het centrum (van Deurne. .
.) fietsen en daar is kermis en dan is het vast druk met allemaal mensen die stom zijn.
Die twee kun je wel combineren toch?quote:In de zon gaan liggen en bruin worden. Economie gaan leren, aangezien ik daar maandag examen over heb.
Bedoel je Sharapovaquote:
quote:
En dan zijn de mensen allemaal stom daar?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat ik wel eens op een Kermis ben geweest.
Nou allemaal is een groot woordquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan zijn de mensen allemaal stom daar?
ik heb dummy besteldquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:22 schreef Airelle het volgende:
Oh en Timbob!
Ik vind Portishead - Portishead mooi.
Dummy heb ik (nog) niet.
boeren!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou allemaal is een groot woord.
Maar wel veel ja... zeker vrouwen/mannen van middelbare leeftijd met te veel op.
Zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:34 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb dummy besteld
ik kan hem wel aan je "lenen" anders
hangt er vanaf wat voor kermis he...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan zijn de mensen allemaal stom daar?
misschien wel ja..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.
Volgens jou was Dummy toch de meeste toegankelijke?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:37 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien wel ja..
en glory box staat erop.. en die is bekend
| 1 2 3 4 5 6 | Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd ---------------------------------------------------------------------- 1 EUR 7.99 EUR 7.99 Lifeforms 3-4 werkdagen 1 EUR 11.99 EUR 11.99 Event Horizon 5-10 werkdagen 1 EUR 7.99 EUR 7.99 Dummy Op werkdagen voor 14.30 uur besteld, morgen in huis |
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:49 schreef Skaai het volgende:
Je bent een sjembek dat zeurt, maar je weet niet watskeburt, watskeburt, watskeburt...
Lifeforms = van The Future Sound Of Londonquote:
Barbekjoe-en is veel cooler mên!quote:
ja maarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Barbekjoe-en is veel cooler mên!
Omdat je dan olie/boter moet gebruiken om te bakkenquote:
omdat je geen vlammen hebtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat je dan olie/boter moet gebruiken om te bakken?
Ik vind Leonardo niet zo 'quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:18 schreef timbob het volgende:
[..]
ik moest octane ook nog bestellen
voor maar 9.99
ook met muziek van orbital
en eigenlijk ook xXx
maar daar deden ze maar 1 liedje voor.
oh, en The saint.
blijf bezig
ohja, en the beach.. met leonardo
Ik moet leren... + nog prak. oprdachten maken...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:29 schreef babette21 het volgende:
zon, balkon, hangmat, muziekje, boekje......
nu nog 'n man om me in te smeren...
maar eh, wat ik ff zeggen wilde: MENSEN GA NAAR BUITEN!!!
Ik heb geen laptopquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:36 schreef babette21 het volgende:
ga je toch buitenleren
ik duik iig m'n hangmatje weer in....
dummy hebben?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop.
Nouja.. veel plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |