Al gedaan..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:12 schreef BVO het volgende:
Najib Amhali is cool..
Airelle, je moet nog even stemmen.
Ze had nog niet gestemd in het tournament uit m'n sig.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:12 schreef Skaai het volgende:
Waarvoor moet er gestemd worden eik?
In deze ronde ook?quote:
die wordt op dit moment verfilmd [met o.a. Eva Duijvestein]quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:13 schreef Airelle het volgende:
Eilandgasten van Yvonne van der Meer... is er nog eentje voor me lijst dit jaar.
"De gevangene" van Malika Oufkir [niet voor m'n lijstquote:Jij?
Uiteraard.quote:
Dan moet je beter kijken hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
In deze ronde ook?.
Ff kijken... nee, nog niet dus..
21:40 volgens Ned 2 teletekstquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Uiteraard..
Maar Airelle had elke ronde nog gestemd en nu nog niet, dus ik dacht, ik herinner d'r ff..
DWHN begint iets voor 10en zeker weer?
ff nakijken maar.. dan ga ik eerst nog ff douchen.
Ja hoor... ik heb nog niet echt een idee waar het verhaal naar toe wil.. maar het is tot nu toe wel leuk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
die wordt op dit moment verfilmd [met o.a. Eva Duijvestein]
is 't wat?
[..]
"De gevangene" van Malika Oufkir [niet voor m'n lijst]
Ja ik zag het al...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
als we 't toch over stemmen hebben.... de soapkijkers mogen weer aan de lijstjes [zie sig.]
Ja Beev, jij was de eerste en de snelste enzo....!!
Ja, is dat over dit boek?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
die wordt op dit moment verfilmd [met o.a. Eva Duijvestein]
is 't wat?
[..]
"De gevangene" van Malika Oufkir [niet voor m'n lijst]
Met:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, is dat over dit boek?
http://www.imdb.com/title/tt0460443/
Gaaf....
tja simpel is anders [maar wél leuk, al die lijstjes]quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:21 schreef Airelle het volgende:
Ja ik zag het al...
Maar vind dat altijd zo moeilijk.. en volg het niet meer zo (zeker ONM niet..).
Dat is wel waar ja...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja simpel is anders [maar wél leuk, al die lijstjes]
van ONM moet je eigenlijk gewoon kijken wie je het meest - in positieve zin - zijn bijgebleven
bedoel, als je ze niet [meer] kent zullen ze wel weinig indruk gemaakt hebben
ik ben zelf inmiddels gestopt met GTST kijken, maar daar zaten de laatste jaren sowieso weinig boeiende [nieuwe!] karakters in. Die lijst is bij mij grotendeels hetzelfde gebleven
Hahaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:29 schreef babette21 het volgende:
yep, dat boek....
Caro is goed bezig ja, maar gelukkig nog niet op zo'n manier dat ik er moe van wordt...
[Daan Schuurmans-fobie...]
Dennis van der Geestig?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dennis van der Geest was grappig.
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
Dennis van der Geestig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |