Ik ben dan 25 als ik klaar ben met mijn uniquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit wat ik na m'n HBO ga doen... misschien ook nog wel 2 jaar universiteit erachter aan... ben ik 24 als ik klaar ben met uni. Ook niet gek ... maarja, ben zooooo zat van school
Bah, kut imagehackquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:17 schreef mark_03 het volgende:
Dit was 'm (niet zo'n duidelijke foto, maargoed)
[afbeelding]
Lekker vlot een nieuw topic
Dawerreknie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:17 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Heyquote:
Zijn best al veel klachten binnengekomen dit jaar... ofnie?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:20 schreef Bupatih het volgende:
#3 alweer
En bij imageshack: ff die link kopiëren en plakken in de adresbalkdinges.
@Tom: Hoe vond jij aardrijkskunde?
Ik vond het tijdens het examen erg moeilijk, maar ik heb het nagekeken en de schade valt gelukkig mee
Gister is er veel geklaagd over Engels, maar ik snap niet echt waarom want moeilijk was het niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef mark_03 het volgende:
Zijn best al veel klachten binnengekomen dit jaar... ofnie?
Ik zie niks bijzonder aan zijn overhemd. Is gewoon een roze overhemd..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:17 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
En je hebt natuurlijk altijd mensen die klagen om het klagenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gister is er veel geklaagd over Engels, maar ik snap niet echt waarom want moeilijk was het niet.
Latijn is ook al veel over geklaagd.
Ik vond het ook kut hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het echt kut. Er zaten vragen tussen over dingen die we helemaal niet hebben gehad enzo. Ik heb geen idee wat voor punt ik heb, maar gezien de grote hoeveelheid onzin die ik heb opgeschreven zal het wel niet veel soeps zijn..
Maar dat is het juistquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie niks bijzonder aan zijn overhemd. Is gewoon een roze overhemd..
Ja, dat hebben we gewoon niet gehad. Kutvragen. Basalt heb ik in ieder geval fout, stollingsgesteente weet ik niet, kan wel dat ik dat heb ingevuld.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond het ook kut hoor.
Maar bij het nakijken viel het me op dat ik nog best wat goed had.
Ik heb ook heel veel goed gegokt
Zoals het soort gesteente bij die vulkanische zooi (-->basalt) en in welke hoofdgroep je die moet indelen (-->stollingsgesteente)
Blij dat ik het allang gehad heb... het zegt me HELEMAAL niksquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gewoon niet gehad. Kutvragen. Basalt heb ik in ieder geval fout, stollingsgesteente weet ik niet, kan wel dat ik dat heb ingevuld..
En dat met die doelen van compactestadbeleid? Wtf? Nog nooit van gehoord..
Wat waren de dimensies van geografische probleemstellingen?.
En 3 fasen in het ontstaan van hoge punten op traject p-q?.
Nou ja, ik heb het vandaag gehad en het zegt mij dus ook niks.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:27 schreef mark_03 het volgende:
Blij dat ik het allang gehad heb... het zegt me HELEMAAL niks
Dat is een fijn gevoel... ik stond er met m'n schoolexamen deel ook erg goed, maar heb werkelijk elk examen verneukt toen... moest ik toch nog een her doenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het vandaag gehad en het zegt mij dus ook niks..
Maar ach, zakken kan ik toch niet, geloof ik.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gewoon niet gehad. Kutvragen. Basalt heb ik in ieder geval fout, stollingsgesteente weet ik niet, kan wel dat ik dat heb ingevuld..
Tsja.. dat ging over speciaal aangewezen 'groeikernen'. Dorpen op het "platteland" die moesten groeien en zelfvoorzienend worden.quote:En dat met die doelen van compactestadbeleid? Wtf? Nog nooit van gehoord..
Dat had je moeten weten?quote:Wat waren de dimensies van geografische probleemstellingen?.
Wist ik ook nietquote:En 3 fasen in het ontstaan van hoge punten op traject p-q?.
Oh ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:29 schreef Bupatih het volgende:
Dat had je moeten weten?sociaal-geologisch, geografisch, politiek, economisch, blabla
Ik had in de atlas zitten bladeren voor die vraag en daar stond iets van 3 tijdszones zegmaar waar gebergten waren ontstaan (Alpine, nog iets en nog iets, klonk erg moeilijk en duur) en dat heb ik maar ingevuld.quote:Wist ik ook niet
Ik heb maar gegokt:botsing platen subductie ontstaan vulkaan/rug En wat staat er bij de antwoorden? Daar beginnen ze al meteen met subductie
Whehequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja..
[..]
Ik had in de atlas zitten bladeren voor die vraag en daar stond iets van 3 tijdszones zegmaar waar gebergten waren ontstaan (Alpine, nog iets en nog iets, klonk erg moeilijk en duur) en dat heb ik maar ingevuld..
Ik bedoel het ook lief, poepsiewoepsiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:37 schreef Skaai het volgende:
Ik bedoelde het lief, dat als je vragen niet wist je het daar kon vragen
KLOJO
klinkt wel 'n heel klein beetje triest hoor, tot je 27ste thuiswonenquote:Dizer: 27 Want dan ben je afgestudeerd en je bent het huis uit.. ik dan
Dan mag jij aan mijn bruisballen zitten.quote:
Vrouwen gaan altijd eerder het huis uit dan mannen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
klinkt wel 'n heel klein beetje triest hoor, tot je 27ste thuiswonen![]()
eN IK ZIT ACHTER EEN COMPUTER OP KANTOOR WAAR HET 30 GRADEN IS..quote:
Ik heb d'r ook een keer door de Kalverstraat zien lopen. Het regende zowat en daar liep ze met een enorme zonnebril. Nee, dat valt niet op.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:35 schreef Dizer het volgende:
Ik kwam gisteren avond in Amsterdam Kalverstraat Froukje de Both (of hoe je haar achternaam ook schrijft) tegen. Ze is best wel klein...maar ze heeft echt een leuke lach
Best wel hoor. Ik vond haar meevallen. Ik maar denken, zonder make-up zal ze niks zijn, maar ze was best leuk. Leuk koppie ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
Leuk vrouwkje, die Froukje?
Mag ik mee... gaan we tussen de diepvriesproducten samen afkoelenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:42 schreef babette21 het volgende:
ik moet zo nog boodschappen gaan doen.... bah veel te warm voor.....
Brieven schrijven is leukquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:44 schreef timbob het volgende:
mijn god, wat ben ik slecht in brieven schrijven
Ik zit 7 van de 8 uurtjes van mijn dag achter wordquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef timbob het volgende:
en wat is Word toch een ongelovelijk K*Tprogramma
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Brieven schrijven is leuk
Mijn chef kijkt ze altijd voor me naEn meestal verandert ie het maar voor een klein beetje
Geef me even de gegevens en zo.. en waar het over gaat...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
maak jij ff een factuur voor me
ik weet nooit wat ik erin moet zetten enzo
ik heb altijd ruzie met dat programma..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zit 7 van de 8 uurtjes van mijn dag achter word
Ik meende het...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef me even de gegevens en zo.. en waar het over gaat...
ik heb 39,25 uur gewerkt aan www.ford-aanbiedingen.nl voor een bedrag van XX eu de uur.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef me even de gegevens en zo.. en waar het over gaat...
surequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:44 schreef Dizer het volgende:
Mag ik mee... gaan we tussen de diepvriesproducten samen afkoelen![]()
dan draag ik de zware tassen
Lieve rob,quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:51 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb 39,25 uur gewerkt aan www.ford-aanbiedingen.nl voor een bedrag van XX eu de uur.
hij moet gefactureerd worden aan ene meneer rob groot.
en een adres erbij enzo [afbeelding]
zeg, ik ben je bitch niet....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:48 schreef Dizer het volgende:
Ik wil sex... en daarna het zwembad induiken....
Baaaaaabs......waar ben je
Timbob Fokkerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:51 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb 39,25 uur gewerkt aan www.ford-aanbiedingen.nl voor een bedrag van XX eu de uur.
hij moet gefactureerd worden aan ene meneer rob groot.
en een adres erbij enzo [afbeelding]
Vind je het wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:15 schreef timbob het volgende:
ach ja, dan zo maar.
het gaat erom dat de boodschap overkomt he?
ik heb 'm gefuseerd met wat ik had staanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vind je het wat?
5 minuten over gedaan :
Ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:27 schreef QyRoZ het volgende:
Zo nog lekker 2 uur in de trein zitten.
Zo nog lekker 2 uur in de hitte zittenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:27 schreef QyRoZ het volgende:
Zo nog lekker 2 uur in de trein zitten.
aaah dan kun je hier eens even goed over nadenken:quote:
Vanavond om 18:00 begin jij je brak te voelen. Want dan gaat het rotvoelproces vanstart als mijn berekeningen kloppenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
Ok dit is vaag![]()
Nacht van woensdag op donderdag 4 uur geslapen. Donderdag ben ik uitgegaan, flink lopen dansenmet iemand waarvan ik de naam even niet weet. Ik kom 6:30 thuis, wordt om 11:00 wakker, omdat ik niet meer kon slapen. Daarna ben ik om 12:00 naar school gegaan....
Het vage hieraan is dat ik me totaal niet rot voel, met mijn erbarmelijke conditie zou dat toch eik wel het geval moeten zijn![]()
![]()
Vanavondquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaah dan kun je hier eens even goed over nadenken:
[stem mee] De ONM & GTST Top10 - Editie 2005
en nu ga ik boodschappen doen....
Oh....maar als jouw voorspellende gaven kloppen Jomanda, dan ga ik me dus op werk rot voelenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vanavond om 18:00 begin jij je brak te voelen. Want dan gaat het rotvoelproces vanstart als mijn berekeningen kloppen
Ehm....wie zou dan de (on)gelukkige zijnquote:
Neem vrij of meld je ziek.. doet iedereen vandaag..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh....maar als jouw voorspellende gaven kloppen Jomanda, dan ga ik me dus op werk rot voelen
De mysterieuze danspartner natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:41 schreef Duiveltja het volgende:
Ehm....wie zou dan de (on)gelukkige zijn![]()
[14.gif]quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:37 schreef timbob het volgende:
briefopdepost!
So true.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:57 schreef Dizer het volgende:
En toen lieten jullie mij het laatste uurtje alleen...
Die is echt super idd... draai 't ook altijd als ik me kut voelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:18 schreef Dizer het volgende:
Vandikhout - De Keuzes die je maakt
Een van de mooiste nummers van NL. Bedankt babette![]()
Elke keer als ik me niet zo voel, dan luister ik hier naar en dan ben ik weer helemaal vrolijk
Heb ze allemaal ... maar moet zeggen dat ik ze niet vaak draai. Soms heb ik een VanDikHout periode, maar meestal niet. Heeft vaak wat irritantsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:28 schreef Dizer het volgende:
Ik heb geen cd's van Vandikhout... moet eens verandering in komen eigenlijk!
Shit, ik heb je gemist, hč. Ik had de verkeerde trein te pakkenquote:
Jajaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Shit, ik heb je gemist, hč. Ik had de verkeerde trein te pakken
jeetje, wat zul je die missen he!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:23 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:23 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nee, echt.quote:
hoef je niet meer te schoffelen Sven?!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:23 schreef Svensational het volgende:
plaatjes
Die loop (liepquote:
Neequote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoef je niet meer te schoffelen Sven?!
Er stond ook een hark tussen die plaatjesquote:
Dat weet je maar nooitquote:
Waar ben je geweest?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:50 schreef haagse_elfje het volgende:
nederland is wel warm zeg, ga je twee weken op vakantie je vertrekt met regen en je komt terug in de sahara
En nu moet je ook al je "kameraadjes", medeschoffelaars missen ofniequote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er stond ook een hark tussen die plaatjes![]()
goh zou je denkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij heb je de verkeerde afslag genomen als je terugkomt in de Sahara
Mag toch wel?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat Skaai vraagt..
Tjezus wat dom, 2 klasgenoten van me hebben hun Engels examen van gister helemaal met potlood gemaakt..
Nee, mag niet, fraudegevoelig, blabla.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:56 schreef mark_03 het volgende:
Mag toch wel?
Zou wel heeeeeel erg dom zijn
Ik ben er al verliefd op, nu moet ik er nog een keertje naartoequote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:57 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik ben echt verliefd op die stad geworden...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:00 schreef haagse_elfje het volgende:
ik gaat hap snappen m'n mobiel pakken en snel die geile Amerikaanse meisjes posten
Daar heb ik vaker last van ... ben er verliefd op en moet er nog naar toequote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben er al verliefd op, nu moet ik er nog een keertje naartoe
Zie ik daar ein Bupaquote:
Jij was weg enzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:08 schreef niksan het volgende:
[..]
Zie ik daar ein Bupa
!
why the [afbeelding] ??
Wie?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weblogger?
Is Jerre weblogger?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
Er zijn nog wel meer wegbloggers hoor
Inso ja. Knut, Dirkh, kasta, jerruh
Ik hoorde dat Bupatih ook weblogger isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
Er zijn nog wel meer wegbloggers hoor
Inso ja. Knut, Dirkh, kasta, jerruh
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat een vreselijk aarsnummer is dat zeg..
Wat is er met je gezicht?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:29 schreef bar_rel het volgende:
Jammer dat ik morgen de hele dag aan me stage opdrachten moet
en dat ik niet teveel in de zon mag vanwege me gezicht
In de zomer is 't wel leuk ... maar 't is wel een slechte cover... je hoort 't verschil met 't orgineel nauwelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat een vreselijk aarsnummer is dat zeg..
Chicks On Speed - Wordy Rappinghood..
OMG je taalgebruikquote:
Ik had/heb toch een pigment vlek op me gezicht, en die behandel ik nu al 2 jaar. Ik ga dan elke 2/3 maanden naar het ziekenhuis voor een laserbehandeling. Het is eigenlijk al weg( bijna ) maar omdat het net gelaserd is (2 weken terug) moet ik heel voorzichtig met de zon zijn aangezien het anders terug kan komen. Maar na 7/8 weken mag ik weer vol op de zon in ( met veel zonnebvrand uiteraardquote:
Die blauwe vlek toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik had/heb toch een pigment vlek op me gezicht, en die behandel ik nu al 2 jaar. Ik ga dan elke 2/3 maanden naar het ziekenhuis voor een laserbehandeling. Het is eigenlijk al weg( bijna ) maar omdat het net gelaserd is (2 weken terug) moet ik heel voorzichtig met de zon zijn aangezien het anders terug kan komen. Maar na 7/8 weken mag ik weer vol op de zon in ( met veel zonnebvrand uiteraard)
Ja blauw oog werd het vroeger altijd genoemdquote:
Wie? Bupatih?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Bupatih ook weblogger is
Waar ze die onzin vandaan halen
Dus zonnebril op morgenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja blauw oog werd het vroeger altijd genoemd
Maar het blauwe/paarse/dikke is al weg hoor. Het is gewoon me huidskleur weer nual zie je nog een beetje de pigment ( mensen die me niet kennen merken het niet maar ik wel
)
Wow, this is totally awesome dude!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
W0w, +h1Z 1Z +0+4llY 4w350m3, dUd3!
(h3ck +h1Z 0U+, $vURn0
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wow, this is totally awesome dude!
Check this out, Svurno
Ik 0wn j0uquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:05 schreef MissBliss het volgende:
hax0r-skillz ofzo..
Jaja, ik ken ook 1337-taal
Wel verdomme! Jij weblogger jij!quote:
Kan van alles zijn.quote:
nee manquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kan van alles zijn.
De ene keer is het 0wn, de ander keer is het pwn.
OMG ik kan het nog lezen ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:25 schreef timbob het volgende:
[..]
nee man
i PwNz Y0o B1gtImErxzzxzz11231!!
nooit begrepen die taal.
Eigenlijk ben je dus ook een BrEeZahquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kan van alles zijn.
De ene keer is het 0wn, de ander keer is het pwn.
Dat is toch geen Breezahtaal johquote:
Ik ben geen nerdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is toch geen Breezahtaal joh
Meer nerdtaal, veel toffer dus
Dat is toch die soap? Kijk 't nooit (hebben geen The Box hier)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zwaar onderwerp bij Alex fm meisje van 12 met kanker![]()
Ja die soap jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat is toch die soap? Kijk 't nooit (hebben geen The Box hier)
[meneer kaktus modes]quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
Ik heb last van m'n lurven.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kelly Clarkson is okay.
Je hebt een SNES dus je bent wel een stoere gamerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd![]()
Maar vind jou wel tof
Nou, die van mij is toevallig heeeeeeeeeeel oud.quote:
Ja, daar kan ik natuurlijk niet tegenopquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, die van mij is toevallig heeeeeeeeeeel oud. [afbeelding]
En kapot. [afbeelding]
Die van jou lekker niet! Puh!
Ik zou hier wel op willen reageren, maar ik heb geen flauw idee wat het verschil isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:50 schreef BVO het volgende:
Leuk zeg, met een benzine-auto gaan ridjen terwijl je een diesel gewend bent.
whehe, grappige reactiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zou hier wel op willen reageren, maar ik heb geen flauw idee wat het verschil is
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:54 schreef BVO het volgende:
Het optrekken gaat heel anders.
Resultaat: BVO stond net op een helling voor het stoplicht; heeft het 3 keer groen zien worden, heeft een hele file en toeterende mensen veroorzaakt en heeft zijn motor 20 keer af horen slaan.
En?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:54 schreef BVO het volgende:
Ah ja, er kwam ook nog een man z'n auto uit naar me toegelopen.
Whehequote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
M'n vader (die er gelukkig naast zat.) had het even overgenomen.
Maar ik zat daar wel helemaal te flippen ja..
Ja, want ik heb ook een Gamecubequote:
Ja, ik weet ook nog wel mijn eerste rit in een benzine-auto, DRAMAquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:54 schreef BVO het volgende:
Het optrekken gaat heel anders.
Resultaat: BVO stond net op een helling voor het stoplicht; heeft het 3 keer groen zien worden, heeft een hele file en toeterende mensen veroorzaakt en heeft zijn motor 20 keer af horen slaan.
Achossie die durft nooit meer bij jou in de autoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:03 schreef BVO het volgende:
Whehe, dat met dat gaspedaal had ik ook..
Sowieso waren de pedalen in de lesauto wat groter dan hier, en deze reageert echt véél hefitger.. M'n oma zat ook achterin (die was ik thuisbrengen) en die had het niet meer.
![]()
.
En hij nam het pas over nadat het stoplicht al 3 keer op groen was gegaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
M'n vader (die er gelukkig naast zat.) had het even overgenomen.
Maar ik zat daar wel helemaal te flippen ja..
Maar Beev, heb ik iets gemist? Of rij je nuquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
Whehe.. Achja, de rest ging allemaal heel goed hoor.. de snelweg dan.. van Barendrecht naar Nieuwerkerk.. ik ga 't weekend alleen wel fftjes op dat optrekken oefenen.
![]()
.
OMG, ik mis dus alles hierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:09 schreef BVO het volgende:
Ja, ik wilde het zelf proberen.. Maar na een tijdje wewrd het vrij genant, en toen heb ik hem maar er achter gelaten.
.
Enneh, Miss, ik ben gisteren geslaagd.!
Het zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:12 schreef MissBliss het volgende:
Dit betekent dus wel dat ik een leven heb![]()
Waar heb ik verteld dat ik naar een meeting ga?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden..
Maareh, wat voor meeting ga je zaterdag nou weer doen??.
Je hebt de smaak wel te pakken he?!.
Ah, ik dacht alquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
Ik kwam in je FB en zag Brighteyes d'r reactie..
He, HW gaat ook mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar heb ik verteld dat ik naar een meeting ga?
Tis wel zo, de GC Meet 28 Mei maar ik heb het er niet over gehad... Mijnleven
ligt op fok
Sorrry, flauw.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:24 schreef BVO het volgende:
Je krijgt een prominente plaats in Boe's lijstje, Miss.
Hey gut, nu je het zegtquote:
Ik zit nu in mijn nakie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb nu sokken aan. En slippers.,
,
.
Ik voel me net een leraar klassieke talen.,
,
.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Ik zit nu in mijn nakie.,
,
.
Ik voel me net die invalster die mij bijles gaf.,
,
.
Ik vervloek dat lijstjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:24 schreef BVO het volgende:
Je krijgt een prominente plaats in Boe's lijstje, Miss.
Ja.quote:
OMGquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb nu sokken aan. En slippers.,
,
.
Ik voel me net een leraar klassieke talen.,
,
.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:52 schreef babette21 het volgende:
en ik neem aan dat je dat brede torso van je wel even aan alle voorbijgangers heb geshowd??
[oh nee, ik ben in de war met Dizer...].
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:56 schreef babette21 het volgende:
ik heb m'n neus 'n beetje verbrand vandaag
Je bent vandaag de beurs opgegaan !quote:
Moet je maar 'ns aan schatje vragen dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik snap het probleem met witte sokken nooit.
Oh. Ja.quote:
Er zijn vast wel vrouwen die aandelen in jou willen kopenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh. Ja..
Eigenlijk zou ik een paar gratis aandelen moeten krijgen.. Dat levert vast veel geld op.
Daphne gaat naar RTL4 he?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
Moet je maar 'ns aan schatje vragen dan.![]()
.
Oh ja..![]()
:
[afbeelding][afbeelding]
Dat mag ik hopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Er zijn vast wel vrouwen die aandelen in jou willen kopen![]()
Bot.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:34 schreef BVO het volgende:
Ik stond vanochtend vroeg op met Daphne..
Daphne en minister Bot..
Daphne en Kane..
Dat heb ook gezienquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:34 schreef BVO het volgende:
Ik stond vanochtend vroeg op met Daphne..
Daphne en minister Bot..
Daphne en Kane..
Daphne weg bij GMNL?!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daphne gaat naar RTL4 he?.
Als ze maar geen Sylvana Simons programma's gaat doen..
En.
.
. Bridget.
.
.
. naar Tien. Tja.
Bot en Kane zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bot..
Kane..
Daphne Ontbijtkoek..
.
.
Witte sokken = sporten...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik snap het probleem met witte sokken nooit.
Bij welk kleur pak draag jij witte sokken dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
En bij een pak, hangt af van de kleur van een pak.
Enkelsokken mogen wel wit zijn vind ikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja maar als het enkelsokken zijn zie je helemaal niehiet dat ze wit zijhijn.
Als ik gewone sokken aandoe zijn ze zwahart.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:39 schreef Tania18 het volgende:
Dinand is wel
Zolang ie zijn mond maar dicht houdt
Die laatste is niet fair man volgens mij ging dat niet zo hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]. Dinand.
.
Die stem..
Reclame gaan maken voor een sigarettenmerk terwijl je vrouw net een maand dood is aan kanker..
Maja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |