Nou, die van mij is toevallig heeeeeeeeeeel oud.quote:
Ja, daar kan ik natuurlijk niet tegenopquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, die van mij is toevallig heeeeeeeeeeel oud. [afbeelding]
En kapot. [afbeelding]
Die van jou lekker niet! Puh!
Ik zou hier wel op willen reageren, maar ik heb geen flauw idee wat het verschil isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:50 schreef BVO het volgende:
Leuk zeg, met een benzine-auto gaan ridjen terwijl je een diesel gewend bent.
whehe, grappige reactiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zou hier wel op willen reageren, maar ik heb geen flauw idee wat het verschil is
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:54 schreef BVO het volgende:
Het optrekken gaat heel anders.
Resultaat: BVO stond net op een helling voor het stoplicht; heeft het 3 keer groen zien worden, heeft een hele file en toeterende mensen veroorzaakt en heeft zijn motor 20 keer af horen slaan.
En?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:54 schreef BVO het volgende:
Ah ja, er kwam ook nog een man z'n auto uit naar me toegelopen.
Whehequote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
M'n vader (die er gelukkig naast zat.) had het even overgenomen.
Maar ik zat daar wel helemaal te flippen ja..
Ja, want ik heb ook een Gamecubequote:
Ja, ik weet ook nog wel mijn eerste rit in een benzine-auto, DRAMAquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:54 schreef BVO het volgende:
Het optrekken gaat heel anders.
Resultaat: BVO stond net op een helling voor het stoplicht; heeft het 3 keer groen zien worden, heeft een hele file en toeterende mensen veroorzaakt en heeft zijn motor 20 keer af horen slaan.
Achossie die durft nooit meer bij jou in de autoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:03 schreef BVO het volgende:
Whehe, dat met dat gaspedaal had ik ook..
Sowieso waren de pedalen in de lesauto wat groter dan hier, en deze reageert echt véél hefitger.. M'n oma zat ook achterin (die was ik thuisbrengen) en die had het niet meer.
![]()
.
En hij nam het pas over nadat het stoplicht al 3 keer op groen was gegaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
M'n vader (die er gelukkig naast zat.) had het even overgenomen.
Maar ik zat daar wel helemaal te flippen ja..
Maar Beev, heb ik iets gemist? Of rij je nuquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
Whehe.. Achja, de rest ging allemaal heel goed hoor.. de snelweg dan.. van Barendrecht naar Nieuwerkerk.. ik ga 't weekend alleen wel fftjes op dat optrekken oefenen.
![]()
.
OMG, ik mis dus alles hierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:09 schreef BVO het volgende:
Ja, ik wilde het zelf proberen.. Maar na een tijdje wewrd het vrij genant, en toen heb ik hem maar er achter gelaten.
.
Enneh, Miss, ik ben gisteren geslaagd.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |