Wat is er met je gezicht?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:29 schreef bar_rel het volgende:
Jammer dat ik morgen de hele dag aan me stage opdrachten moet
en dat ik niet teveel in de zon mag vanwege me gezicht
In de zomer is 't wel leuk ... maar 't is wel een slechte cover... je hoort 't verschil met 't orgineel nauwelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat een vreselijk aarsnummer is dat zeg..
Chicks On Speed - Wordy Rappinghood..
OMG je taalgebruikquote:
Ik had/heb toch een pigment vlek op me gezicht, en die behandel ik nu al 2 jaar. Ik ga dan elke 2/3 maanden naar het ziekenhuis voor een laserbehandeling. Het is eigenlijk al weg( bijna ) maar omdat het net gelaserd is (2 weken terug) moet ik heel voorzichtig met de zon zijn aangezien het anders terug kan komen. Maar na 7/8 weken mag ik weer vol op de zon in ( met veel zonnebvrand uiteraardquote:
Die blauwe vlek toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik had/heb toch een pigment vlek op me gezicht, en die behandel ik nu al 2 jaar. Ik ga dan elke 2/3 maanden naar het ziekenhuis voor een laserbehandeling. Het is eigenlijk al weg( bijna ) maar omdat het net gelaserd is (2 weken terug) moet ik heel voorzichtig met de zon zijn aangezien het anders terug kan komen. Maar na 7/8 weken mag ik weer vol op de zon in ( met veel zonnebvrand uiteraard)
Ja blauw oog werd het vroeger altijd genoemdquote:
Wie? Bupatih?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Bupatih ook weblogger is
Waar ze die onzin vandaan halen
Dus zonnebril op morgenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja blauw oog werd het vroeger altijd genoemd
Maar het blauwe/paarse/dikke is al weg hoor. Het is gewoon me huidskleur weer nual zie je nog een beetje de pigment ( mensen die me niet kennen merken het niet maar ik wel
)
Wow, this is totally awesome dude!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
W0w, +h1Z 1Z +0+4llY 4w350m3, dUd3!
(h3ck +h1Z 0U+, $vURn0
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wow, this is totally awesome dude!
Check this out, Svurno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |