Dan mag jij aan mijn bruisballen zitten.quote:
Vrouwen gaan altijd eerder het huis uit dan mannen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
klinkt wel 'n heel klein beetje triest hoor, tot je 27ste thuiswonen![]()
eN IK ZIT ACHTER EEN COMPUTER OP KANTOOR WAAR HET 30 GRADEN IS..quote:
Ik heb d'r ook een keer door de Kalverstraat zien lopen. Het regende zowat en daar liep ze met een enorme zonnebril. Nee, dat valt niet op.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:35 schreef Dizer het volgende:
Ik kwam gisteren avond in Amsterdam Kalverstraat Froukje de Both (of hoe je haar achternaam ook schrijft) tegen. Ze is best wel klein...maar ze heeft echt een leuke lach
Best wel hoor. Ik vond haar meevallen. Ik maar denken, zonder make-up zal ze niks zijn, maar ze was best leuk. Leuk koppie ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
Leuk vrouwkje, die Froukje?
Mag ik mee... gaan we tussen de diepvriesproducten samen afkoelenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:42 schreef babette21 het volgende:
ik moet zo nog boodschappen gaan doen.... bah veel te warm voor.....
Brieven schrijven is leukquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:44 schreef timbob het volgende:
mijn god, wat ben ik slecht in brieven schrijven
Ik zit 7 van de 8 uurtjes van mijn dag achter wordquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef timbob het volgende:
en wat is Word toch een ongelovelijk K*Tprogramma
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Brieven schrijven is leuk
Mijn chef kijkt ze altijd voor me naEn meestal verandert ie het maar voor een klein beetje
Geef me even de gegevens en zo.. en waar het over gaat...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
maak jij ff een factuur voor me
ik weet nooit wat ik erin moet zetten enzo
ik heb altijd ruzie met dat programma..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zit 7 van de 8 uurtjes van mijn dag achter word
Ik meende het...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef me even de gegevens en zo.. en waar het over gaat...
ik heb 39,25 uur gewerkt aan www.ford-aanbiedingen.nl voor een bedrag van XX eu de uur.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef me even de gegevens en zo.. en waar het over gaat...
surequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:44 schreef Dizer het volgende:
Mag ik mee... gaan we tussen de diepvriesproducten samen afkoelen![]()
dan draag ik de zware tassen
Lieve rob,quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:51 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb 39,25 uur gewerkt aan www.ford-aanbiedingen.nl voor een bedrag van XX eu de uur.
hij moet gefactureerd worden aan ene meneer rob groot.
en een adres erbij enzo [afbeelding]
zeg, ik ben je bitch niet....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:48 schreef Dizer het volgende:
Ik wil sex... en daarna het zwembad induiken....
Baaaaaabs......waar ben je
Timbob Fokkerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:51 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb 39,25 uur gewerkt aan www.ford-aanbiedingen.nl voor een bedrag van XX eu de uur.
hij moet gefactureerd worden aan ene meneer rob groot.
en een adres erbij enzo [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |