quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Brieven schrijven is leuk
Mijn chef kijkt ze altijd voor me naEn meestal verandert ie het maar voor een klein beetje
Geef me even de gegevens en zo.. en waar het over gaat...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
maak jij ff een factuur voor me
ik weet nooit wat ik erin moet zetten enzo
ik heb altijd ruzie met dat programma..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zit 7 van de 8 uurtjes van mijn dag achter word
Ik meende het...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef me even de gegevens en zo.. en waar het over gaat...
ik heb 39,25 uur gewerkt aan www.ford-aanbiedingen.nl voor een bedrag van XX eu de uur.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef me even de gegevens en zo.. en waar het over gaat...
surequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:44 schreef Dizer het volgende:
Mag ik mee... gaan we tussen de diepvriesproducten samen afkoelen![]()
dan draag ik de zware tassen
Lieve rob,quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:51 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb 39,25 uur gewerkt aan www.ford-aanbiedingen.nl voor een bedrag van XX eu de uur.
hij moet gefactureerd worden aan ene meneer rob groot.
en een adres erbij enzo [afbeelding]
zeg, ik ben je bitch niet....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:48 schreef Dizer het volgende:
Ik wil sex... en daarna het zwembad induiken....
Baaaaaabs......waar ben je
Timbob Fokkerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:51 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb 39,25 uur gewerkt aan www.ford-aanbiedingen.nl voor een bedrag van XX eu de uur.
hij moet gefactureerd worden aan ene meneer rob groot.
en een adres erbij enzo [afbeelding]
Vind je het wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:15 schreef timbob het volgende:
ach ja, dan zo maar.
het gaat erom dat de boodschap overkomt he?
ik heb 'm gefuseerd met wat ik had staanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vind je het wat?
5 minuten over gedaan :
Ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:27 schreef QyRoZ het volgende:
Zo nog lekker 2 uur in de trein zitten.
Zo nog lekker 2 uur in de hitte zittenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:27 schreef QyRoZ het volgende:
Zo nog lekker 2 uur in de trein zitten.
aaah dan kun je hier eens even goed over nadenken:quote:
Vanavond om 18:00 begin jij je brak te voelen. Want dan gaat het rotvoelproces vanstart als mijn berekeningen kloppenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
Ok dit is vaag![]()
Nacht van woensdag op donderdag 4 uur geslapen. Donderdag ben ik uitgegaan, flink lopen dansenmet iemand waarvan ik de naam even niet weet. Ik kom 6:30 thuis, wordt om 11:00 wakker, omdat ik niet meer kon slapen. Daarna ben ik om 12:00 naar school gegaan....
Het vage hieraan is dat ik me totaal niet rot voel, met mijn erbarmelijke conditie zou dat toch eik wel het geval moeten zijn![]()
![]()
Vanavondquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaah dan kun je hier eens even goed over nadenken:
[stem mee] De ONM & GTST Top10 - Editie 2005
en nu ga ik boodschappen doen....
Oh....maar als jouw voorspellende gaven kloppen Jomanda, dan ga ik me dus op werk rot voelenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vanavond om 18:00 begin jij je brak te voelen. Want dan gaat het rotvoelproces vanstart als mijn berekeningen kloppen
Ehm....wie zou dan de (on)gelukkige zijnquote:
Neem vrij of meld je ziek.. doet iedereen vandaag..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh....maar als jouw voorspellende gaven kloppen Jomanda, dan ga ik me dus op werk rot voelen
De mysterieuze danspartner natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:41 schreef Duiveltja het volgende:
Ehm....wie zou dan de (on)gelukkige zijn![]()
[14.gif]quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:37 schreef timbob het volgende:
briefopdepost!
So true.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:57 schreef Dizer het volgende:
En toen lieten jullie mij het laatste uurtje alleen...
Die is echt super idd... draai 't ook altijd als ik me kut voelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:18 schreef Dizer het volgende:
Vandikhout - De Keuzes die je maakt
Een van de mooiste nummers van NL. Bedankt babette![]()
Elke keer als ik me niet zo voel, dan luister ik hier naar en dan ben ik weer helemaal vrolijk
Heb ze allemaal ... maar moet zeggen dat ik ze niet vaak draai. Soms heb ik een VanDikHout periode, maar meestal niet. Heeft vaak wat irritantsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:28 schreef Dizer het volgende:
Ik heb geen cd's van Vandikhout... moet eens verandering in komen eigenlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |