quote:Op donderdag 24 december 2009 00:32 schreef dr.dunno het volgende:
ik denk ook dat e.e.a. samenhangt met minder dan eerbare motieven van de verhuurder; ik zeg altijd maar, als je twee rijen tanden ziet, moet je er niet je been tussen willen steken.
TS is mogelijk met een extra been uit bed gestapt.
quote:Op maandag 14 december 2009 14:30 schreef SuperFokker het volgende:
Laatst nog in het cafe. Bestel ik 2 bier en geef 10 euro. Krijg ik 15 euro terug.
Ik zeg tegen de best wel goed uitziende barvrouw dat het niet klopte. Maar zij was ervan overtuigd dat het wel klopteNogmaals gezegd dat het niet klopte en dat ik maar 6 euro terugkreeg. Toch was ze er zeker van dat ze het goed had gedaan en bleef me raar aankijken
![]()
Toen vond ik het maar een domme trut en ben weggelopen.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef BobLeSponge het volgende:
Als je een unibrauw wil moet je met WC papier tussen je wenkbrauwen wrijven. Dat werkt bij je reet ook.
quote:Op zondag 27 december 2009 10:58 schreef Oxymoron het volgende:
Om 8.00 uur liep ik al buiten, met mijn vader. En toen we net binnen waren, was er alweer, vuurwerk buiten.
Zo voelt dat:
Een knal
zo hard dat
het een wereld verplaatst
naar een ander sterrenstelsel
Ik ben even uitgeknald
naar binnen.
De komende dagen ben ik dichtbij Eva. Of, juist zover van Eva als mogelijk is. Mijn eigen sterrenstelsel.
Ik denk aan je, Eva. Ik ben ook 8 geweest. En bang. En ''naar binnen''. Maar een oplossing, is er nog niet.
Van haar uitspraken word ik vaak echt even stil soms jaquote:Op maandag 28 december 2009 10:41 schreef Rewimo het volgende:
Wie hier zeker thuishoort, is Oxymoron. Zij is autistisch, maar weet dingen wonderlijk goed te verwoorden. Ze is bang voor knallend vuurwerk:
[..]
Hilarisch!quote:Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef Crutch het volgende:
Deze mag natuurlijk niet ontbreken:
De FOK! Bijbel.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:54 schreef teddy_LA het volgende:
[..]
haha ja, dat zijn toch dingen die weggeven dat ik niet hier geboren ben.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een lozer ben je toch....
Het ging erom dat mensen overal beter in waren, er NIETS was dat mensen niet konden en dieren wel.
Nu je ongelijk hebt ga je raar lopen doen, zielig lopen doen, maar dat is niet verbazingwekkend te noemen.
Ik denk eerlijk gezegd dat er al wel bonobo's zijn die zo in een kantoor kunnen en het beter zullen doen dan de gemiddelde manager, maar zo heel moeilijk is dat nu ook weer niet.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef Misstique het volgende:
Aan de blik van Virgil te zien snapte hij het al niet meer na de tweede zin en is hij nu spongebob aan het kijken in z'n hoofd.
Ik dacht aan Vergilius en moest lachen.quote:
En nu niet meer roepen dat er op Fok! geen pareltjes afgeleverd worden.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:19 schreef Genius-F het volgende:
Anders kanker je even op met je gayshit.
Ik moest toch even lachenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:19 schreef Geretardeerd het volgende:
Ik kijk het altijd naar het nieuws zodra ik thuiskom van mijn lange dag stage.. Maar goed, altijd het nodige amusement en het nieuws van de dag.. Maar zo'n jaartje geleden vielen mijn ballen zowat uit mijn string van ontzetting, verbazing en louter kwaadheid.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft Geert nou niet bepaald onder stoelen of banken gestoken. Zelfs een blinde, analfabeet die in bossen van Nieuw-Guinea woont, weet dat Wilders wordt bedreigt. Nogal hypocriet om De Vries jankerig gedrag te verwijten.
Sowieso heeft zijn achterban moeite met de balk in hun eigen oog te zien.
Ik geef ook niks aan aardbevingenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:10 schreef Godtje het volgende:
Ik heb overigens ook niks gegeven aan de aardbeving omdat het niet het goede doel is waar ik aan wil schenken. Dat mensen er wel in trappen door verkooppraatjes zegt meer over hun.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef Renesite het volgende:
Nu nog een toverbal in zijn keel die zijn luchtpijpje afknijpt
quote:Zwolle-Groningen Vrijdag 26 Februari 13:30
Oorzaak: Tussen Beilen en Hoogeveen rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden stopbussen.
Verwachting De verstoring is naar verwachting rond 14:30 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen Meppel en Groningen kunnen omreizen via Leeuwarden.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:34 schreef Schonedal het volgende:
De inbreng van Deenigeechte vind ik misplaatst.
Die van Syd is misplaatster maar het verhaal van de Mr. Groen van Prinsterer stichting vind ik toch wel het misplaatstst.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:50 schreef quirigua het volgende:
Boomgrens : hoogte (bijvoorbeeld in de Alpen) waarboven geen bomen meer groeien ;
Appelgrens : door de klimaat-crisis (wel te onderscheiden van de banken-crisis) verschuift de appelgrens naar het noorden ; er zijn nog geen appelbomen gesignaleerd binnen de poolcirkel, maar wel appels, in de bagage van toeristen.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:54 schreef milagro het volgende:
je bent wat snel en fel op de kast vandaag, SHE, meer dan anders.
toch grappig dat je toch geroepen voelt om te melden dat je je met regelmaat laat testen, terwijl het je toch aan je door een wildvreemde anaal genomen reet zou moeten roesten wat iemand "van mijn leeftijd" vindt
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als er een kans is, dat hij mogelijk geen homo is, neem dat risico dan ook niet, dan krijg je "verhalen". Ik ben niet thuis in die "gay" wereld, maar je hebt toch wel je "vrouwelijke ituitie" (ik zeg dat omdat ik het idee heb, dat vrouwen ,homos beter begrijpen), maar zoek je expertise bij hun want om een eerlijk antwoord te geven: Ik weet het als hetero man niet!
Bron Wakker gescheten wordenquote:Dit heeft tot gevolg dat ik vaak s'morgens om 5 uur wakker word aangezien hij op de WC zit en echt ziek veel lawaai maakt. Superharde scheten, blubberstront die je er gewoon uit zijn anus hoort spuiten, om vervolgens van de pot af te ketsenen vaak ook hoesten als een longkankerpatient
![]()
Dat haar is natuurlijk een tikfout.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Kijk jij slaat de spijker oerend haar op zijn muil.
Dat is het hele dilemma, ik hoop dus stiekem dat ze vrijdagavond op de bek word gepakt door 1 of andere goedkope gozert, dan is er weer een probleem de wereld uit.
Prachtig, werkelijk prachtig.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:15 schreef Billy_Talent het volgende:
Wie zegt dat er in KLB geen pareltjes zouden zijn?De TS klaagt over zijn huisgenoot die 's ochtends vroeg nogal vervelende geluiden maakt op het toilet:
[..]
Bron Wakker gescheten worden
quote:Misschien een tip voor andere ziekenhuizen. Op zoek gaan naar welgestelde vrienden met een hart voor het ziekenhuis
quote:
Toch moet ik er iedere keer weer om lachen: "een aanrijding met een persoon."quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Da's een gebruikelijke tekst bij de NS hoor.
Ze houden daar wel van eufemismen inderdaadquote:Op woensdag 14 april 2010 16:16 schreef OeJ het volgende:
[..]
Toch moet ik er iedere keer weer om lachen: "een aanrijding met een persoon."
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:51 schreef Pakspul het volgende:
Superaids1e foto rechtsboven aan is het al agressief aan het worden zo te zien.
Deze vond ik wel leuk.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:25 schreef McKillem het volgende:
Nouja, goed. Voordat je door middel van een vuistslag iemand kan dood maken, al dan niet door de slag, of de landing op het asfalt ten gevolge van de slag, hebben we het ook een flinke motherfucker van een dreun. Laten we daar geen papiertjes omheen wikkelen.
Dit gaat dan wel iets verder dan zelfverdediging wat in het bericht gesuggereerd word dat het geval is en ik heb er moeite mee dat iemand, per ongeluk, zo hard hoekt.
.
Een oplossing voor problemen waar Wilders hem ongetwijfeld nog om zou benijden.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:25 schreef RaymondK het volgende:
Ja, zijn dezelfde mensen die bij 1 snottebel al een "griepje" denken te hebben.
Of die gaan zitten zeuren als ze op de tocht zitten.
Of denken dat je ziek wordt als je het fris hebt buiten zonder jas.
Naar de dokter gaan om aandacht.
Bang zijn dat ze moe worden.
M.a.w: niks gewend, geen doorzettingsvermogen, een rede van onze hoge ziektekostenpremie, nekschotwaardig.
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef Simplicity het volgende:
De dooier word een kuiken ja als het ei bevrucht is.
Je kan zowel bevruchte als onbevruchte eieren eten, pas als de kip een aantal dagen op de eieren gaat zitten (broeden) ontwikkeld het eigeel zich tot een kuikentje.
Ik had hem al bij originele fouten, maar vind hem hier eigenlijk meer op zijn plaats.quote:Op maandag 19 april 2010 00:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waar je al die waanideeën vandaan haalt. Gisteren mij vastgepraat? Terwijl jij diegene was die niet hoogte was van de betekenis achter het woord 'Iran' en 'Iranier'. Ik moest je immers telkens verbeteren. En mij nu betrapt op leugens? Welke leugens. Dat ik een boek aanhaal waarin iets staat? Jij kent die tijd - zoals je zelf al zei - helemaal niet en dat terwijl het betrekking heeft op de geschiedenis van het Joodse volk, weliswaar in het Midden-Oosten, maar dat maakt niet uit. Om even op hetzelfde niveau als jij te spreken: in zowat elke discussie spit je het onderdelf. Lees eerst maar eens wat boeken, voordat je enigszins mijn niveau wilt halen.
Ik vind die ook mooier en toepasselijker dan het origineel, omdat het meteen visioenen oproept van melancholische grafgravers en meer van dat soort mistroostige verbeeltenissen van Weltschmerz.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:22 schreef Kees22 het volgende:
Maar deze is weer wel leuk:
[..]
Ik had hem al bij originele fouten, maar vind hem hier eigenlijk meer op zijn plaats.
Ik weet een familie waar hij tot het repertoire zal gaan behoren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind die ook mooier en toepasselijker dan het origineel, omdat het meteen visioenen oproept van melancholische grafgravers en meer van dat soort mistroostige verbeeltenissen van Weltschmerz.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:52 schreef Shirley het volgende:
Het verschil tussenen
is wel erg miniem hoor. Wat betekent die laatste dan? En waarom is ie toegevoegd?
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:33 schreef MassApeal het volgende:
Ah... Wilders is weer langs zijn politieke adviseurs in 't woonwagenkamp geweest zo te zien.
Gaat naar Fok-parels!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gesproken. Ik moet zeggen dat mijn zusje het zonder vlekken spreekt.²
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:44 schreef Yi-Long het volgende:
Veel vrouwen zijn drama tijdens deze periode. De een is chagrijnig, de andere juist overdreven lief, onzeker, aanhankelijk, de ander weer afstandelijk, etc etc etc.
Maar goed, wanneer ik uit mijn lul loop te bloeden zal ik ook vast niet het zonnetje in huis zijn...
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:49 schreef Pietverdriet het volgende:
1. Jij wordt nooit resistent tegen antibiotica, dat ben je al, anders was je nu dood geweest.
2. Bacterien worden resistent tegen antibiotica, vooral als je de kuur niet afmaakt. Dus maakt die kuur af. Het is een normaal middel tegen acne, dus je huisarts heeft dat niet voor niets voorgeschreven. Het wordt verder voor vaginale infecties voorgeschreven. Lijkt me niet dat voor jou een probleem zal worden
3. Je moeder is vast heel lief maar heeft het klokkenspel horen luiden maar weet niet waar de ballen hangen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:24 schreef padlarf het volgende:
Wie zijn handen brandt moet met de blaren rukken
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat is zonde, steel dan op zn minst iets dat je nodig hebt.
Ghehequote:Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef Rewimo het volgende:
In een topic over wat mensen weleens uit een winkel gestolen hebben:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:07 schreef Merkie het volgende:
Echt wat een Nederlands gejank is dit weer, laten we lekker alles doodrelativeren totdat niemand meer een gezichtsspier zal verrekken
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:23 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Of ze gaan eerst in een kantoor werken om na een paar jaar een ' gedurfde' switch te maken.
Ze gaan iets doen waar ze 'hun eigen ei in kwijt kunnen'. En dat is meestal iets als 'coach' een massagesalon of ze gaan holistisch beeldhouwen.
3 keer raden wie er voor zorgt dat ze niet tot armoe vervallen en hun leuke stedentripjes kunnen blijven maken.
'Mijn man Jaap heeft me altijd emotioneel en financieel gesteund, al hebben we wel een stapje terug moeten doen'.
quote:
Ik kan gewoon niet stoppen met gieren om deze TT. Misschien wel de geniaalste woordspeling op Fok ooit.quote:Grabbelgauw von cashdwergen en Sneijder getrouwd
Die is dan weer rijp voor de missers.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet stoppen met gieren om deze TT. Misschien wel de geniaalste woordspeling op Fok ooit.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:30 schreef Ringo het volgende:
Dat je juicht voor je land als het speelt. Bij winst of bij verlies. Dat is begrijpelijk. Dat het dak eraf gaat als ze winnen. Logisch. Dat het land op zijn kop staat als de finale wordt gehaald. Voorspelbaar.
Maar die kermis van gisteren. In het teken van (wat valt er méér van te maken dan?) een troep verliezers. Ruim vijfhonderdduizend verdwaasde burgerkinderen die in volmaakte krankzinnigheid net doen alsof we die finale NIET hebben verneukt. Niet hebben verkloot.
Alsof het goud binnen is.
Alsof er überhaupt iets te vieren valt.
Wat er daar in Amsterdam heeft moeten gebeuren gisteren, lijkt mij nog het meest op het naargeestige volksnationalisme dat Wilders-adepten als een bak lauwe puree over ons willen uitsmeren. Nederland tegen de rest van de wereld. Vooral niet naar de feiten luisteren. Oprechte kritiek afdoen als laffe, 'verraderlijke' verwijten. Uit goedkope nostalgie naar betere tijden jezelf loszingen van de werkelijkheid, doen alsof je ook nú nog recht hebt op een feestje. Het zuivere Volksgevoel viert haar overwinning.
Hup Holland hup! Laat de Leeuw maar in zijn hempie staan! Wij vangen hem wel op, geven 'm te vreten en te zuipen, schreeuwen dat ie er lekker bij loopt zo -- totdat ie het nog geloven gaat ook. Hoezee!
Wat een afgang. Een team dat op puur geluk steeds verder kwam. Dat het hele toernooi is doorgemazzeld. Dat de lelijkste en meest gewelddadige WK-finale ooit met een 0-1 verlies heeft mogen afsluiten.
Geen Wereldbeker. Geen internationale loftuitingen. Zelfs een simpel compliment was nog teveel eer. The Dutch, they lucky bastards, got what they deserved.
Een Verdiend Verlies. Dat is alles.
Maar "Wij". Trekken ons daar vanzelfsprekenderwijs geen snars van aan. Wij joelen door de grachten, bespuiten elkaar met bier, springen in het water. Als lastige kleine kinderen die de vermaningen van hun ouders niet nodig hebben om hoedanook de boel volledig op stelten te zetten.
Gewoon, omdat het kan.
Alleen in Nederland. Het land zonder schaamte. Wees er maar trots op.
Ik las het 4x en begreep echt niet wat er nou stond. Dus ik google dat stukje even, blijkt het wel vaker voor te komen:quote:Helaas helaas. Vandaag is het trieste nieuws naar buiten gekomen dat Doutzen Kroes, het lekkerste wijf van Nederland sinds Monique van de Ven, met jong is geschopt. Door een neger nota bene! Voor alle fans nog even een mooi filmpje, om haar te herinneren zoals ze was...
Gangbaarder is het om te zeggen dat iemand 'met kind geschopt is'. Tenminste, zo ken ik de uitdrukking en Google ondersteunt me enigszins.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:23 schreef Roolio het volgende:
Edit: Het betekent dus iets als 'bezwangerd worden'
Ah dat verklaart al een hoop!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef Navarth het volgende:
[..]
Gangbaarder is het om te zeggen dat iemand 'met kind geschopt is'. Tenminste, zo ken ik de uitdrukking en Google ondersteunt me enigszins.
Maar zoals ik haar ken, is ze wel denigrerend of hooguit vals grappig bedoeld. Met jong schoppen is dan nog denigrerender.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef Navarth het volgende:
[..]
Gangbaarder is het om te zeggen dat iemand 'met kind geschopt is'. Tenminste, zo ken ik de uitdrukking en Google ondersteunt me enigszins.
Overbodige tvp van je. Jij zal namelijk nooit ergens genoemd worden omdat je enkel post als een theemuts in een anabolenreeks.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef DO2 het volgende:
Zijn dit de pareltjes? Ok. Het is goed te weten dat ik helemaal niks mis.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:02 schreef Stali het volgende:
...omdat je enkel post als een theemuts in een anabolenreeks..
hij is weer open... waarom weet ik niet...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:10 schreef Stali het volgende:
Bas, de OP is weg, heb je die nog ergens? Topic is dicht trouwens.
quote:en nee geen lindsay lohan speciale mooie gevangenis de echte! Ben zooo bang!
Zo'n vijf jaar terug was ik een tiener onnozel en dom werd ik verliefd op een jongen. Tja hij wees me af (hij was 6 jaar ouder dan mij). Vervolgens besloot ik wraak te nemen (ik weet het was dom) en begon zijn voor en achternaam te gebruiken om in te loggen op forums. Tja heb eigenlijk nooit iets heel ergs geschreven behalve dat die op zoek was naar een mooi meisje en ik had een myspace account en linkedin account met zijn naam aangemaakt.
Ondertussen zijn we 3 jaar verder en ik besloot hem vorige week te googlen....en plots zijn al die berichtjes van hem verdwenen en zijn myspace is ongeldig en zijn linkedin is ook ongeldig. De account namen van forums bestaan nog wel, maar de paar berichtjes zijn verdwenen.
Er was 1 forum waar zijn berichtjes nog niet waren verwijderd die heb ik door na zoveel jaar weer met zijn naam in te loggen ge-edit. Maar dat was volgens mij een foute zet wie weet heeft de politie nu mijn ip onderschept.
Feiten zijn: Had wat accounts met zijn voor en achternaam aangemaakt.
-Berichtjes gewoon onschuldig dat die op zoek is naar een meisje, myspace was ook vrij onschuldig en had een foto van een beroemde zanger geplaatst dus niet van hem.
-Sinds 2007 heb ik niets meer gedaan alleen vandaag de GROTE fout net dat ik inlogde om zijn berichten te verwijderen van een forum waar het nog niet was verwijderd.
IK GA DOOD. Laten we eerlijk zijn je kan een myspace/linkedin niet zomaar ongeldig laten verklaren dit is het werk van de politie toch? Met andere woorden: IK BEN DOOD.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:20 schreef Trevland het volgende:
Ik krijg echt steeds meer het idee dat voor elke vlieg die je dood mept er 15 naar de begrafenis komen
Hij houdt van zijn vingers! Wat lief!quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:20 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Wat een epische reactie en totaal ingaand op alles wat ik zeg. Net zoals de vorige post waar ik je al op duidde. Je kaarten zijn uitgespeeld. Alea iacta est.
Ik zal het mijn vingers niet aandoen nog langer te reageren op iemand die zo erg slecht discussieert.
Een beetje jammer voor hem en voor jou, dat degene op wie hij reageert, al had gezegd niet meer op hem te reageren. Dan wordt zo'n post natuurlijk een beetje zielig en knullig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Kees22 het volgende:
Goed verhaal van Rubber Johnny!
Ik vond deze wel leuk:
[..]
Hij houdt van zijn vingers! Wat lief!
Stephen Hawking is pas op latere leeftijd ziek geworden en gehandicapt geraaktquote:Op zondag 5 september 2010 11:41 schreef beeer het volgende:
Vind het wel meevallen. En gelukkig is niet iedereen zoals ons want anders was bijv. Stephen Hawking al lang door de gehaktmolen gedraaid
Helder lichtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:03 schreef Marseille het volgende:
O.k. sorry ik ben een beetje traag van begrip in deze zaken, want heb nooit in mijn leven iets met energie en/of electitriciteit te maken gehaden nu moet ik het opeens zelf regelen..
Dat ik geen gas en licht hoef aan te schaffen, snap ik nu. Het feit dat ik licht heb en dat de koelkast het doet, betekent dus volgens jou dat ik óók electriciteit heb? Aangezien in mijn contract staat dat ik dit zelf moet betalen, zal ik dus alleen een abbo over electriciteit moeten aanschaffen?
Wat betreft tv, internet en telefonie heb ik al abbonementen genomen. Digitenne van KPN, het beste wat er is(naar mijn idee)
quote:Op zondag 19 september 2010 23:55 schreef Peter het volgende:
Die dure smeermiddeltjes op TV dan. Dermatologisch getest! ( en wat was de uitslag?)
Met Retinol q10 met probiotische anti aging formule. Te koop alleen bij de apotheek niet omdat die garanderen dat het werkt, maar zo lijkt het exclusief en het moet dan haast wel werken..
quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:16 schreef t1m0k het volgende:
Verwarrende topictitel. Ik verwachtte een multifunctionele gitaarversterker met koffiezetfunctie en speakerset.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:58 schreef Jamiroquai het volgende:
Als een Middeleeuwse ridder die in de toekomst is belandt, rent Tim Kuik met paard en lans tegen een vliegdekschip aan.
Die is wel een klein beetje gejat van Theo Maassenquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:34 schreef Dagonet het volgende:
Ja, het ergste is eigenlijk toch wel dat het een groep van zes dames is die dit hebben weten te produceren. Niet één, niet twee. Nee, zés! Samen hebben ze het iq van een halve baksteen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 10:17 schreef BillsGate het volgende:
In meer dan 90% van de gevallen ligt het inderdaad aan brakke drivers, brakke software van derden of zit het probleem tussen het toetsenbord en de stoel
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:52 schreef Mourik het volgende:
Ik had laatst een bed gekocht, de schroefjes zaten er niet eens bij.
quote:
quote:Ah, er kwam nog een vervolg:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:
Toch wel.
Een gemiddelde autochtone Nederlander van het arische/keltische ras geboren na 1960 heeft er minstens tientallen.
Ze zitten standaard in:
Net onder de kruin
In het hoofd; primitieve cortex, gehoorkanaal; meestal ook in zichtorganen (vrijwel altijd).
In de mond; i.g.v. vullingen/implantaten diverse varianten
bij de schildklier, onder de oksels, langs het ruggemerg
Het hart; bij vrouwen vaak ook in de borsten/tepels.
De geslachtsdelen (vrijwel altijd)
Oorzaak:
Vaccinaties; chirurgische operaties, medicijnen, tandoperaties, satelietbesturing, genetisch gemanipuleerd voedsel, vergiftiging, onnatuurlkijke sex, HF-signalen van mobieltjes, beeldschermen, videogames, chemtrails, ELF-golven etc etc en lbnl militaire ontvoeringen.
Het is moeilijk tot zeer gevaarlijk deze te verwijderen; Je kunt ze wel onschadelijk maken of uitschakelen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:11 schreef Bankfurt het volgende:
Het is helaas zo; als ze kort onder de huid van armen of benen zitten kunnen ze soms na verloop van tijd op natuurlijke wijze verdwijnen na een lange tijd zeezout baden te nemen (maar bij andere lichaamsdelen is het vrijwel onmogelijk ze doen te verwijderen, zou ik ook niet doen trouwens).
Je kunt sommige chips in je hoofd ontdekken en uitschakelen met bepaalde visualisatie-oefeningen (maar ook lang niet altijd). Je moet je er bewust van zijn, en willen/bidden dat dat ze onschadelijk worden.
Als je een bril draagt, is de kans groot dat je chips in je ogen/zichtorganen hebt.
Ik kende iemand die had een zware chip in z'n hart en die heeft die uitgeschakeld m.b.v. kristallen
quote:Chair-Monitor issues werden tijdens mijn opleiding zelfs apart genoemdOp zaterdag 23 oktober 2010 10:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is het pareltje? "zit het probleem tussen het toetsenbord en de stoel"?
quote:Bijzonder wel. En leuk ook nog wel. Maar een pareltje?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:17 schreef Rewimo het volgende:
Uit dit topic over chips (de elektronische versie)
[..]
Ah, er kwam nog een vervolg:
[..]
quote:Dan komt dit antwoord meer in de buurt voor dit topic:Op donderdag 28 oktober 2010 02:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Bijzonder wel. En leuk ook nog wel. Maar een pareltje?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Kort samengevat: het heeft net zo veel met microchips te maken als een zak paprikachips, oftewel he-le-maal niks.
Ofwel met je muis rechtsboven de post gaan (vlak onder de datum/tijd). Of om het makkelijk te maken: rechtsbovenaan de pagina op het icoontje met de drie vierkantjes klikken, en daar bij 'Vastzetten', 'edit/quotes' aanvinken. Dan blijft het quote knopje staan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:29 schreef Finland. het volgende:
In een KLB-topic, waarin iemand klaagt dat zijn wasmachine is overleden.
Skonk
Gewoon zelf in zo'n mandje met zo'n rasp.
Stiekem weet ik nog steeds niet hoe ik moet quoten in dit nieuwerwetse forum
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef tetouan het volgende:
moet je wel eerst je praktijk examen gehaald hebben als je als 16,5 jarige rijlessen wilt nemen of niet?
Dat soort mensen mogen uiteindelijk ook stemmen.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:19 schreef Jump het volgende:
Leuke quotes
[..]
Ofwel met je muis rechtsboven de post gaan (vlak onder de datum/tijd). Of om het makkelijk te maken: rechtsbovenaan de pagina op het icoontje met de drie vierkantjes klikken, en daar bij 'Vastzetten', 'edit/quotes' aanvinken. Dan blijft het quote knopje staan.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef Lod het volgende:
Kun je uit DNA halen of iemand wel of niet vruchtbaar is (geweest)?
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
In de zon krijgt men redelijk veel Aandacht. Vooral wanneer er stilstaande auto's gepasseerd moeten worden. Spijtig dat vooral ( alleen maar?) de br33zahs zo extravert zijn. Geen kunstzinnige intellectueel die roept "Hee, wil je eens mijn expositie bezichtigen?". Eigenlijk krijgt men dan alleen onbruikbare Aandacht.
quote:Op woensdag 20 april 2011 @ 20:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, de brard bij Asterix werd aan een boom vastgeknoopt. Dat is al een start.
In het originele taal- en spelfoutentopic mag ook gelachen worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:30 schreef picodealion het volgende:
Oh nou sorry hoor. Ik vond 'm grappig.
Oh, ik zit inderdaad in het verkeerde topicquote:Op donderdag 21 april 2011 15:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In het originele taal- en spelfoutentopic mag ook gelachen worden.
Ik vind het ook wel grappig hoor. Ik zie het meteen voor me: Patty B. vastgebonden aan een dikke boom en gekneveldquote:Op donderdag 21 april 2011 15:30 schreef picodealion het volgende:
Oh nou sorry hoor. Ik vond 'm grappig.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gewoon vragen met welke doos je zal beginnen, die van z'n vrouw of met de spaghetti
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:01 schreef RichardDawkins het volgende:
River cola, de enigste cola met meer koolzuur dan cola. Na 1 slok boer je het stenen huisje van het 3e biggetje al om.
quote:
Deze vond ik ook vetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef TimMer1981 het volgende:
Dat is gitaar spelen; niet dat puberale gerag met 1000 kilo distortion eroverheen in combinatie met een "zanger" die klinkt alsof hij morgen aan keelkanker gaat overlijden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Alsof jij beter bent. Ik luisterde al naar metal toen jij nog vloeistof was
Ga lekker terug naar de kinderspeelplaats. Loop je tenminste anderen niet in de weg
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:37 schreef Nikmans het volgende:
KLB is een circustent waar durfals voor een rodeostier uit mogen rennen. De modjes zijn de ziekebroeders die TS snel van de grond af mogen schrapen als hij weer eens onder de voet gelopen is door de stier (KLB-users) en mannen als HSG-Bomber zijn de rodeoclowns die rondjes door de zaal rennen en taarten in elkaars gezicht gooien.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:26 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
I know right. Ik ben het helemaal met je eens. Completely agree with you. Ik begin me behoorlijk te ergeren aan Community de laatste tijd. Het is constant rare shit, 'slike, give me a break, er mag wel wat 'normale' shit tussendoor af en toe hoor -____- constant maar die surrealistische bullshit die nergens meer over gaat en totaal niet in verband staat met de realiteit.. kinda done with it. Californication vind ik ook veel beter dan Community. En als ik dan denk aan like Friends, Scrubs.. Dan vind ik Community niets meer dan een 'leuk showtje', wat vergeleken bij die 2 verbleekt. Like fuck off, stop er eens wat meer Jeff/Britta of Jeff/Annie shit in bijv. Who gives a shit about fucking Pierce? Of fucking Chang en Shirley en babies en shit. Echt zo fucking saai is t lately. Ik download lately de nieuwe eps en t is meer een chore than anything om het te moeten kijken. Zzz. Okay [/rant]
quote:Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef Gewoonik het volgende:
En op de zevende dag schiep God het zevenblad, opdat de mensen de andere zes dagen ook wat te doen zouden hebben.
Ik zal hem onthouden!!quote:
Ben benieuwd wat er gebeurt als Pasen en Pinksteren op één dag vallenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef ExcaIibur het volgende:
Inderdaad, daarom vraag ik of iemand weet of dat waar is met die feestdagen.
Zijn standaard vrije dag is donderdag. Valt pasen op maandag, dan is hij maandag vrij ipv donderdag. Valt pinksteren op dinsdag, dan is hij dinsdag vrij ipv donderdag. Nooit maandag en donderdag of dinsdag en donderdag.
Hij vond het al zo rustig op het werk op pinkster maandagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gebeurt als Pasen en Pinksteren op één dag vallen
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef Donkere-Chocela het volgende:
die gasten lichten de boel zwaar op met hun maximaal 5 fouten. al heb je 6 fouten slaag je nog niet. fucking oplichters man
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef DuTank het volgende:
Ik zit lekker in de tuin te chillen op fok zo, je weet hoe ik rol. Maar nu zitten er drie musjes ook kei hard te chillen in het zand. Gaan ze een soort kuiltje maken ofzo, ik heb geen idee wat ze doen, maar ze fladderen dan met hun vleugeltjes en zo vliegt er hele tijd zand in de rondte.
Waarom doen ze dit?
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef helloyou94 het volgende:
niet verwacht zulke reacties te krijgen meer verwacht dat jongens juist langere dames op het oog hebben, ik ben niet lang qua lengte maar meestal schatten mensen me wel iets ouder in dan ik ben.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:16 schreef oompaloompa het volgende:
we delen ook 50% dna met een banaan. Ga je toch ook niet op z'n kop in een boom hangen?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:26 schreef Weltschmerz het volgende:
In reactie op een verhaal dat je rauw zou moet eten omdat apen dat ook doen en die qua DNA voor 99% met ons overeenstemmen:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:34 schreef Strani het volgende:
Dat je je in het dagelijks leven uitdrukt als een paard op crystal meth wil niet zeggen dat we er hier ook een smiley voor moeten hebben he
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:16 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
ha ze zeggen dat rood haar uitsterft?
ha ik ben dus letterlijk een rooie die zich niet heeft voortgeplant dus.... dus die uistervende is ha ha
nou ja ach ...het is wel zo "het roodhaar gen zit in mijn familie dus ja die hhebn wel veel kinderen "
gr gr edwin
De reactie van Silenus hierop:quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:10 schreef its_me_89 het volgende:
Vannacht hebben mijn vriend en ik knallende ruzie gehad via msn/whatsapp.
Ik was erg moe en kort door de bocht, ben geen held om emoties via msn/whatsapp over te brengen en begrepen elkaar verkeerd waardoor we vol tegen elkaar in gingen en elkaar alles voor de voeten gooiden waar ik nu enorm veel spijt van heb.
Zie het topic voor verdere duiding en context.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:45 schreef Pharkus het volgende:
Als zonnebrandcreme kan ik me voorstellen dat je een werkloze zomer tot dusver hebt
Een vergeetachtige parallelle werkelijkheid?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
tering, ga jij ff lekker snel terug naar de dimentie waar jij normaliter in leeft?
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef ClintOosthout het volgende:
Ik zie dat je de boeken niet gelezen hebt, maar het standaard praatje gebruikt van Goodkind haters![]()
Ik ben het met je eens dat het soms wat langdradig is en dat het verhaal wellicht in een boek of twee minder ook prima geschreven kon worden. Maar voor de rest raakt je mening kant nog wal.
Tolkien heeft ook 300 pagina's nodig om de haren op Frodo's rechter grote teen te beschrijven.
En op Midkemia worden complte planeten afgeslacht. Dus om Goodkind daar allemaal de schuld van te geven is ook wat vergezocht.
De groene engeltoren is bv. een regelrechte kopie van Gormenghast, en Terry Brooks gebruikt exact dezelfde hoofdpersonen en avonturen in al zijn series alleen met uitzondering van de naam.
Zo kun je overal wel over zeuren, maar je moet gewoon genieten van die boeken
dat topique is weg. dus ik kan de duiding en de context niet concluderen.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Zie het topic voor verdere duiding en context.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:18 schreef Pakspul het volgende:
Zulke mensen moeten ze met een stok van de planeet afjagen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:20 schreef wise het volgende:
ik zou m'n lul door 100mtr gebroken glas slepen alleen om haar te horen ruften in een walkie-talkie.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:30 schreef Symphonic het volgende:
320 euro voor een ballonvaart ?????
Damn ik hoop dat er aan die ballon minder steekjes loszitten
Deze vond ik erg mooi.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Het was een mooie lenteochtend in 1842 en de ganzenveer waarmee ik aantekeningen maakte op mijn perkament brak. Ik tilde de klep van mijn schoolbankje op om een nieuwe ganzenveer te pakken en realiseerde me niet dat het potje inkt nog geopend op het tafelblad stond. Terstonds viel de inkt met veel kabaal en gespetter op de grond.
De meester kon deze verstoring van zijn les niet waarderen en stormde op mij af om me met zijn aanwijsstok een flink pak rammel te geven. Hij gleed echter uit in de inktplas met als resultaat een flinke inktvlek in het zitvlak van zijn pantalon. Dat was dolkomisch om te zien. Helaas heb ik daarna wel met het ezelsbord om twee uur in de hoek moeten staan.
... maar dan in anime vorm om on topic te blijven.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:46 schreef Verbal het volgende:
Christeneziele Nikita... ik zou je yoga of iets dergelijks willen aanraden, maar dat is ook van enge bruinige mensen. Ik ken je al jaren als een goede personificatie van een doorgecokete fucker, maar je bent nu net een rabiate pekinees die aan een accu heeft lopen likken... Probeer eens een valiumpje of zo....![]()
V.
Laat maar zien, ik vond deze al heel leuk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef Staal het volgende:
Ik ken nog veel mooiere parels van Verbal. Hij is gewoon de beste flamer van FOK!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:36 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het trouwens wel typisch dat zelfs 1 april vertraging heeft opgelopen bij de NS![]()
.
:'Dquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een dame van haar status komt niet, die arriveert.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
Wanneer gaat het CBR eens een wandelbewijs of het buitenkomcertificaat invoeren voor de mensen die wereldvreemd zijn met veilige verkeerssituaties?
Beste OP ooit!quote:Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef Crutch het volgende:
Deze mag natuurlijk niet ontbreken:
De FOK! Bijbel.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:28 schreef badforyoumix het volgende:
[..]
Ik ken geen Zweedse vrouwen, maar met alle commotie in Noorwegen zag ik toch wel hoe enorm verwijfd dat land is geworden.
Soms is iets zo debiel dat het mooi wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:48 schreef Lienekien het volgende:
Nou, jawel. Wat vind jij daar mooi aan? Of is het een ironisch pareltje?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:31 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of de vegetariër in kwestie gelooft in water met geheugen en of die vegetariër het als verwerpelijk beschouwt om de herinnering aan een eend te eten.
Ik vond deze zo leuk, dat ik eens ben gaan kijken.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:07 schreef Flitspaal het volgende:
In die zin teleurgesteld dat ik al te veel vrienden heb verloren, hetzij door ruzie of overlijden (van hun kant dan).
quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 20:31 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een foto van jouw moeder gemaakt, ik ben nog steeds aan het printen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:17 schreef Mishu het volgende:
Hij is gewoon een nepperd. Zogenaamd oorspronkelijk en 'puur' levert hij ongezouten commentaar op voetbal bij VI. Maar wat zag ik net?
Die gladjanus heeft zich gewoon als een paradepaardje laten spannen voor het wiel van de Nederlandse Energiemaatschappij.
Ik zeg: niet doen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
(waarom moeten mensen altijd dingen vergelijken met iets anders? snappen ze het niet? is het iets autistisch?)
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:04 schreef dr.dunno het volgende:
Tja TS, als je zo wanhopig bent, dat je een borderliner in je leven toelaat om maar aan de gleuf te kunnen komen, zul je ook op de blaren moeten zitten.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef RedFever007 het volgende:
Betekent
Handig ezelsbruggetje om te onthouden:
[..]mij betekend/betekent [..], vervang 'mij' door 'mijn' en zet daar een dier achter. Bijvoorbeeld:
Volgens mij betekend [...] --> Volgens mijn hond [...] [/i]
Volgens mij betekent [...] --> Volgens mijn hont [...] [/i]
De eerste is dus fout, want hont
quote:Op maandag 28 november 2011 04:14 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
vrouwen willen alleen seks omdat hun hersens hen dat aanbevelen. Ga dus nooit uit van spontaniteit bij deze heksen. Als je ze op de "man" af vraagt of ze het doorslikken lekker vinden zal een meerderheid het niet beamen.
quote:Op maandag 5 december 2011 16:12 schreef Scantoza het volgende:
Iemand enig idee wat dit symbool/teken betekend?
Een collega heeft dit als tatoeage op de arm.
Deze collega wil echter niet zeggen wat het betekend.
En daarom wil ik het nu juist graag weten.
Heb het zo goed mogelijk proberen na te tekenen.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef trabant het volgende:
Ik houd het op de plannen voor een vinexwijk in de nabijheid van een verkeersknooppunt. Je collega hoopt dus gewoon dat iemand hem thuis brengt als hij laveloos in een bushokje ligt.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Biogarde het volgende:
Heel veel van die Europoeper is ranzig.
En straks weer een discussie over mensen die iemand kennen met een neef, daar weer een buurman van, die een hond had, die werkt bij Verkade en blijft volhouden dat de choco-koeken van de Euroshopper van dezelfde band komen als die van Verkade. Nou, m'n dikke reet they don't.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:59 schreef Trommeldaris het volgende:
Ja, ik weet het ook nog goed. Op de achtergrond hoorde je niet autos maar wel de batavieren die tegen de batavijven vochten.
quote:Op zondag 8 januari 2012 10:33 schreef TR08 het volgende:
In Almelo/Hengelo zou je eens kunnen kijken bij Adolfs verlichting en bij Jalink. Weet niet of ze het hebben maar het zijn speciaalzaken met redelijk groot en leuk assortiment.
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:57 schreef TR08 het volgende:
Ja wij noemen die zaak ook wel eens "Mein Lampf"maar goed de uitrusting in die winkel ziet er goed uit
quote:
http://www.telefoonboek.n(...)ene/aro-fasion-gear/quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef ShevaJB het volgende:
Ik kwam laatst ook langs die zaak en moest twee keer kijken of ik het wel goed las
Maarja hier in Enschede zit een kledingwinkeltje met "FASION FOR MEN AND WOMEN' als slogan.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.telefoonboek.n(...)ene/aro-fasion-gear/
Aro fasion gear zit niet voor niets in Oene
waar zit die dan? maar eens langslopenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef ShevaJB het volgende:
Ik kwam laatst ook langs die zaak en moest twee keer kijken of ik het wel goed las
Maarja hier in Enschede zit een kledingwinkeltje met "FASION FOR MEN AND WOMEN' als slogan.
Aan de Haaksbergerstraat, vlakbij de Getfertsingel. Ergens tussen een fietsenwinkel en een Turkse supermarkt in.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:56 schreef Under_Score het volgende:
[..]
waar zit die dan? maar eens langslopen
Power of prayerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:57 schreef kopstaartformule het volgende:
Ik ben voorstander voor een gebalanceerde energievoorziening, dus niet al je eieren in een mandje. Mij lijkt een verhouding van 50% kern-energie en de de overige 50 procent confessioneel opwekken.
Kern-energie is ook duurzaam.
quote:Op maandag 16 januari 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar is die gast eigenlijk? Al een aantal dagen niet meer gezien.
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies.
Als diarree over is ga je ook niet met je handen in de wc kijken waar het gebleven is.
Goed...ik fiets er gisteren weer langs en ze zijn blijkbaar toe aan een nieuwe collectie binnenkort:quote:Op zondag 8 januari 2012 10:33 schreef TR08 het volgende:
In Almelo/Hengelo zou je eens kunnen kijken bij Adolfs verlichting en bij Jalink. Weet niet of ze het hebben maar het zijn speciaalzaken met redelijk groot en leuk assortiment.
Daar wordt maar heel soms afgezeken, is mijn idee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:03 schreef yyyentle het volgende:
Leuk dit, veel sympathieker dan dat andere hoofdstuk wat op mij een beetje gefrustreerd overkomt. Mensen afzeiken omdat ze taalfouten maken vind ik sowieso een sneue bezigheid.
Leuke vondsten is iets heel anders.
Originele taal- en spelfouten kunnen ook heel leuk zijn en ik zie ook wel eens leuke dingen staan, dat is zo maar ik krijg ook wel eens het gevoel dat mensen zichzelf graag beter willen voelen door een ander neer te drukken en dat vind ik lullig alhoewel ik dat ook wel eens kan doen als ik boos op iemand ben hoor! Verder krijg ik het gevoel dat er veel mensen posten die de taal willen leren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar wordt maar heel soms afgezeken, is mijn idee.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:20 schreef Lienekien het volgende:
. Toch is het vaak onschuldige lol om foutjes, lol om de taal, niet om iemand uit te lachen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
Nee ik blaat niet dom. Ik ondersteun mijn stellingen. In tegenstelling tot jij.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:51 schreef Sikko71 het volgende:
Normaal gesproken had je bij haar een bakje kibbeling op de markt afgerekend maar ergens is er iets gruwelijks misgegaan
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:44 schreef HighLander het volgende:
Zwart randje eromheen en afsluiten die onzin.
Moooooooiquote:
Zo in zo? Prachtig!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:29 schreef De_Ilias het volgende:
Het is zo in zo verplicht voor een moslim om terug te keren naar een Moslimland..
quote:een cup die de cameltoe, ofwel lipleesbroek, moet verbergen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:04 schreef Yi-Long het volgende:
Weer zo'n uitvinding die desastreuse gevolgen zal hebben. Eerst al de atoombom, en nu dit....
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jammer dat het bij een Renault is; als het bij een Mercedes of BMW gebeurt merkt niemand het...
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:59 schreef fruityloop het volgende:
En je maakt een topic over die 395 ugl in 2011? Op wat voor dood spoor van de evolutie rijdt je geestelijke boemeltje?![]()
Lees de papieren es door, en kijk even waarvoor die 3 jaar was, zo te zien is het meer dan enkel een proeftijd.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is ook niet waar.
Tenzij TS denkt dat een minuut stilte in acht nemen hetzelfde is als acht minuten stilte.
Hey, dat ben ik.... Is dat een pareltje?quote:
Ik vond 'm wel broekpissenswaardig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:19 schreef fruityloop het volgende:
Hey, dat ben ik.... Is dat een pareltje?![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 @ 11:59 schreef Frank_Peters het volgende:
[..]
Weet je wie ook vegetarier was?
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 @ 12:11 schreef artijn het volgende:
[..]
Veganistische broertje van Pita gyros?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:25 schreef monkyyy het volgende:
Wat je net hebt gezegd is een van de meest waanzinnig idiote dingen die ik ooit heb gelezen. Op geen enkel punt in je belachelijke, onsamenhangende reactie was je eens in de buurt van iets dat kan worden beschouwd als een rationele gedachte. Iedereen hier in dit topic is nu dommer omdat ze het gelezen hebben.
Is het jou daardoor niet authentiek genoeg?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jammer dat het gejat is uit een film: http://www.imdb.com/title/tt0112508/quotes
V.
Inderdaad. Dit is volgens mij een topic waarin originele en creatieve posts van users worden bewierookt. Zou dan wel leuk zijn als het hun eigen teksten zijn en niet letter voor letter vertaald uit een obscure film. Het is namelijk FOK!-pareltjes, en niet Billy Madison-pareltjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:28 schreef OeJ het volgende:
[..]
Is het jou daardoor niet authentiek genoeg?
O.
Ok. Duidelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is volgens mij een topic waarin originele en creatieve posts van users worden bewierookt. Zou dan wel leuk zijn als het hun eigen teksten zijn en niet letter voor letter vertaald uit een obscure film. Het is namelijk FOK!-pareltjes, en niet Billy Madison-pareltjes.
Begrijp me goed, ik bekritiseer degene die de tekst heeft gebruikt niet, die is daar vrij in en alle users zullen wel eens bewust of onbewust andermans teksten hebben gebruikt en diegene heeft zichzelf hier niet geplaatst.
Viel me alleen op.
V.
Wist ik niet, indien wel had ik het niet gepost.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:17 schreef Verbal het volgende:
Jammer dat het gejat is uit een film: http://www.imdb.com/title/tt0112508/quotes
V.
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:49 schreef Rijstkoker het volgende:
-knip-
We hebben toen nog zo'n 3 jaar met elkaar gehad.
Ze was een echte blikkenvanger, ik hoorde mensen hun nekwervels breken terwijl ze naar haar keken. Jammer genoeg is het echt fucked up afgelopen die relatie. Achja, ik heb me prima gered erna
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wou dat ik ook eens in dit topic gequoot werd maar dat zit er helaas niet in.
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Het feit is een feit als je de bron ervan geeft.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Bij het vertrek van ex-PVV’ers werden de namen Henk en Ingrid weer eens genoemd.
Volgens Hernandez schijnt Geert Wilders Henk en Ingrid helemaal niet te kennen. Maar wie zijn Henk en Ingrid eigenlijk?
Ik lees op de volgende site:
http://www.pvv.nl/index.p(...)esenteert-kandidaten
Het volgende:
Onze trots waar Nederlanders met overtuiging decennialang voor hebben betaald, de verzorgingsstaat, is verworden tot een magneet voor gelukszoekers. Niet meer een schild voor de zwakkeren, maar een afhaalloket voor lanterfantende immigranten. En wie betaalt dat? Dat bent u. Henk en Ingrid betalen voor Ali en Fatima.
En ik lees op:
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1850
Met het miljardenverslindende generaal pardon en de bodemloze put die ‘Vogelaar-wijken’ heet neemt de schade voor Nederland met de dag toe. En natuurlijk staan overal de vetgesubsidieerde tolken klaar om de nieuwe eisen van de kolonisten te vertalen in de taal die zij niet willen spreken, het Nederlands. Uiteraard gratis. Voorzitter, daar gaat het geld van de hardwerkende Nederlander naar toe. Naar het failliete project van de multiculturele samenleving – dat ons al minstens 100 miljard euro heeft gekost. Daarom moeten we straks tot ons 67e doorwerken, daarom gaat straks de zorgtoeslag omlaag, daarom zijn de belastingen zo idioot hoog, daarom zitten onze ouderen de hele dag in een luier, daarom is er veel te weinig geld voor onze verzorgingstehuizen en ziekenhuizen. Henk en Ria betalen voor Ali en Fatima.
Dus:
De PVV introduceert op eigen initiatief de groep mensen met de namen Henk en Ingrid en ook Ria als vertegenwoordigers van “de betalers”, en “Fatima en Ali” als de “profiteurs”.
Laten we Henk en Ingrid even met rust laten en laten we ons concentreren op Fatima en Ali:
Nu ben ik al geruime tijd geinteresseerd in goochelaars uit de vorige eeuw. Hans Klok en Hans Kazan en zo. Die heten allebei Hans, dus ik weet niet wat de PVV daar van vindt. Maar ik ben ook een grote fan van Ben Ali Libi de goochelaar uit de 20e eeuw. En die heet dus Ali. Of… die heeft Ali in zijn naam staan. Ook al is het een pseudoniem. Ik acht de culturele bagage van de PVV nogal hoog, dus ik ga er van uit dat bij de introductie van de naam Ali als “boosdoener” de PVV ook weet heeft van meneer Ben Ali Libi de goochelaar.
Dus ik vraag me wel af wat de PVV met een meneer Ben Ali Libi de goochelaar van plan is.
Of: in andere woorden:
In het paradijs van de PVV hoeveel ruimte is daar
voor Ben Ali Libi de goochelaar.
Ik dacht, weet je wat, ik maak er ook nog even een gedicht van:
Op een site van een partij, uniek in zijn soort,
stonden twee namen, die ik eerder had gehoord,
dus keek ik er met interesse naar:
Fatima en Ali, een willekeurig paar.
Lezend op de site, stond er verder niets bij,
Waartoe dit stel hoorde, welke partij.
Het ging dus om de naam, enkel maar,
Fatima en Ali, het grote gevaar.
De heldin heette Ingrid, die samen met Henk,
de eeuwige sympathie kreeg, gewoon als geschenk.
Want o wat een goedheid, ze staan altijd klaar
voor Fatima en Ali, het grote gevaar.
Dus met enkel je naam, dus enkel wie je bent,
zonder mening, religie, of ander segment,
heeft deze partij zijn conclusie al klaar:
voor Fatima en Ali, het grote gevaar.
Dus Henken en Ingrids: neem de boodschap mee,
pas op voor Hirschi Ali, en ook Ali B,
en ook Ben Ali Libi, de goochelaar:
Ze heten allemaal Ali, dus ze zijn een gevaar.
En vertel mij, partij, want ik verwacht uw verweer.
Dat ik een Godwin gebruik, of wellicht demoniseer.
Als bovenstaand niet klopt, vertel me dan waar,
en aan Fatima en Ali, het grote gevaar.
En voor Fatima en Ali, volgt hier nu een wenk:
Verander je naam in Ingrid en Henk.
Dus PVV:
Wie zijn Henk, Ingrid, Ria, Fatima en Ali?
Ben Ali Libi Goochelaar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Treinhomo het volgende:
Voor de verandering 's niet een enkele zin, maar een hele post:
[..]
Waarschijnlijk uit een Avro documentaire over Willem Wilmink.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:44 schreef Kees22 het volgende:
Ben Ali Libi Goochelaar.
Waar ken ik dat gedicht van?
Dan denk ik dat Twentsche_Ros de algemene ontwikkeling van PVV-leden, en vooral PVV-stemmers, fors overschat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk uit een Avro documentaire over Willem Wilmink.
Vertolkt door Joost Prinsen.
Ik ookquote:Op zondag 8 juli 2012 23:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Twentsche_Ros de algemene ontwikkeling van PVV-leden, en vooral PVV-stemmers, fors overschat.
Maar ik vind je nominatie terecht: een pareltje!
Mooie p-p-p-parels, fijne p-p-p-juwelenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Om met de beroemde herverdeler en zakenman met pech, Snuf te spreken, P, P, P, Pareltje
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
In
Weggelopen jongen vliegt zonder papieren en ouders naar Italië
[..]
Dat gedicht is inderdaad een pareltjequote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Treinhomo het volgende:
Voor de verandering 's niet een enkele zin, maar een hele post:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Idd... het gebruik van "die" of "dat" kan bij sommige woorden van groot belang zijn. Bijvoorbeeld:
"dat pad nemen" = een richting kiezen
"die pad nemen" = een amfibie neuken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:01 schreef Muisraket het volgende:
Misschien niet echt een pareltje, maar ik vond het wel leuk voor de afwisseling, als je kijkt wat mensen normaal zeggen over die/dat-fouten ('hier stopte ik met lezen' en dergelijke):
[..]
Dergelijke is meervoud, je hoort daar grammaticaal gesproken dus meer dan één voorbeeld voor te zetten, correct was geweest, "kleding, opleiding en dergelijke" net zo goed dat je meerdere voorbeelden voor een etc. hoort te zetten. . Onze Taalnazi blijkt Faalnaziquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit. Zeker als die generatie(s) hun opleiding en dergelijke hebben betaald.
Verkeerde topic?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dergelijke is meervoud, je hoort daar grammaticaal gesproken dus meer dan één voorbeeld voor te zetten, correct was geweest, "kleding, opleiding en dergelijke" net zo goed dat je meerdere voorbeelden voor een etc. hoort te zetten. . Onze Taalnazi blijkt Faalnazi
Als LV blundert is dat een pareltje!quote:
Bronquote:Ikea stopt met köttbullar en Gravad Lax
Delft 9 Aug 2012
Het wereldwijde hoofdkantoor van Ikea in Delft heeft vanmorgen bekend gemaakt dat nu Ikea geheel Nederlands is de winkels en de restaurants zullen worden aangepast. Dit is om alle onduidelijkheid omtrent het bedrijf weg te nemen. Ikea heeft zich omgevormd tot Nederlands bedrijf om het Zweedse belastingklimaat te ontvluchten en betaalt als Multinational in Nederland nauwelijks belasting.
De restaurants zullen met ingang van volgend jaar van Zweeds naar Nederlands worden omgevormd. De bekend köttbullar zullen worden vervangen door gehaktballen met jus. De Gravad Lax met dillesaus zal worden vervangen voor Haring met uitjes. Verder zal Ikea seizoensgerechten gaan voeren, in de winter staat Erwtensoep op stapel.
De verenigde Struikgroep, bekend van de noodrantsoenen van het Nederlandse leger gaat volgens zeggen de hoofdleverancier worden van de Soepen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:22 schreef Injetta het volgende:
Ik vrees met grote vreze dat dat omvormen naar Nederland wel eens negatief kan uitpakken. Want gewone gehaktballetjes, erwtensoep, haring etc. dat kun je toch overal krijgen?
Over een paar jaar is de Ikea identiek aan elke willekeurige grote meubel/inrichtingszaak....
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:17 schreef Bastiefcg het volgende:
Mart geilt ook gewoon ongegeneerd hard op de camera. Dan doet hij express een korte intro voor een filmpje, omdat hij weet dat hij dan langer in beeld is, want de regie verwacht een intro van 8 minuten.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik was zo gemeen een fake nieuwsbericht te posten over Ikea.
Heerlijk in stijl van Speld
[..]
Bron
Heerlijke reactie
[..]
Bob en Daphne! Voor op de moderne kinderkamer, ideaal voor pyajamapartijtjes!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Ikea zou daar een reclamefilmpje mee kunnen maken. Nederlands managementteam dat in de Ikea boardroom zit en besluit dat er bitterballen, gehaktbakken, haring en vla in het restaurant komt, de kasten Henk, Ingrid, Bob en Daphne gaan heten.
Dan een Zweed die schreeuwt, Nej Nej Nej Nej
Ikea, alle blijft verder hoe het was
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jij denkt dat die schoenen in een atelier in een slaperig stadje in Toscane met veel liefde volledig met de hand in elkaar worden genaaid door een Bertolli-mannetje met 40 jaar ervaring? Mis! Ook jouw paar schoenen is in elkaar geflanst door een Cambodjaanse kleuter!
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:55 schreef anoukane het volgende:
Ik zit nog even de polisvoorwaarden door te lezen.
Op de site van de ING staat dus:
[..]
Maar in de polisvoorwaarden staat er dit. Spreekt dit elkaar niet tegen of lees ik het verkeerd of valt een fiets niet onder een vaartuig?
quote:Op woensdag 5 september 2012 07:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd was de hele serie ook wel een poging om juist politiek correct te zijn.
De rangers waren een Aziaat, een donkere, een meisje, een nerd, een latino en een normale.
quote:Op zondag 9 september 2012 16:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die vent is zo simpel en voorspelbaar. Hij zal zijn kinderen wel vertellen dat de cadeautjes komen van de Siegheiligman.
rot op uit TTK, nu!quote:
Ik vind deze prachtig, in onderstaand topic!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zit me een partijtje verkeerd te kijken!!!
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind deze prachtig, in onderstaand topic!![]()
De Piratenpartij #3: We kapen een zetel!
Dat zal ik dan maar positief opvatten.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind deze prachtig, in onderstaand topic!![]()
De Piratenpartij #3: We kapen een zetel!
Als antwoord op:quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:31 schreef boyv het volgende:
Omdat dat de meest effectieve voorlopervorm van een post-kuiken oftewel de hoenderachtige en met name de kip is.
quote:Op woensdag 12 september 2012 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie heel veel antwoorden op de vraag Hoe, maar niet echt Waarom.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:17 schreef rolfson het volgende:
Daarom gewoon onderwater in de badkuip poepen. Heb je één geen vieze deeltjes in de lucht die op je tandenborstel kunnen komen en twee een duikboot.
quote:Wat artikelen over zijn werk
[NORML]http://www.at5.nl/gespot/ ... ijtje-in-de-pc-hoofstraat[/NORML]
[NORML]http://www.hpdetijd.nl/20 ... ferry-altijd-raak-schiet/[/NORML]
Deze foto van Rutte en Jort Kelder is ook door Ferry de Kok gemaakt.
We weten dus niet of hij als journalist, bodyguard of vriend van Holleerder aanwezig was
Bedoeld of onbedoeld, het is pareltjes waardigquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tampons.. gaan ze die ook uit dozen verkopen?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bedoeld of onbedoeld, het is pareltjes waardig
quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:53 schreef Pakspul het volgende:
Een onzichtbare.. Die zie je niet vaak.
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze zijn laf en lui, hooguit lief zoals oesters ook lief zijn, die doen ook niemand kwaad, hoewel de kans dat je je aan een oester verwondt groter is dan bij een pandabeer. Een beer ja, ze hebben de tanden, klauwen en het spijsverteringskanaal van een beer, maar bamboe is de enige prooi waar ze niet bang van zijn. Een zalm uit het water vangen vinden ze eng want het beweegt en ze krijgen er koude pootjes van. En dan zijn het ook nog bamboesnobs, het moet het juiste soort bamboe dat in dat ene kleine stukje bos in dat kleine stukje van de wereld groeit zijn.
En dat eten ze dan, maar alle energie die ze dat geeft hebben ze nodig voor de activiteit van het eten zelf. Een mannetje of vrouwtje zoeken is te vermoeiend, en neuken al helemaal. Als het in uitzonderlijke omstandigheden dan toch een keer lukt en ze ook nog geen miskraam hebben dan krijgen ze meestal een tweeling, terwijl ze maar 1 jong in leven kunnen houden. Geen probleem, de natuur is hard zou je zeggen, heel veel soorten moeten het gros van hun nakomelingen afschrijven, maar de panda is niet hard en de moeder kan niet kiezen en probeert ze allebei in leven te houden zodat ze allebei doodgaan.
Perfect, geen enkele fout!quote:
Heb ik een fout gemist? Zelfs na tweede lezing?quote:Op donderdag 1 november 2012 06:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar. Wel een leuk stuk
V.
Blijkbaar. Een heel kleine mierenneuk-kwestie, toegegeven, maar ik voelde me uitgedaagd, toen jij 'foutloos' zeiquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Heb ik een fout gemist? Zelfs na tweede lezing?
3e regel bedoel je?quote:Op vrijdag 2 november 2012 06:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Blijkbaar. Een heel kleine mierenneuk-kwestie, toegegeven, maar ik voelde me uitgedaagd, toen jij 'foutloos' zei
V.
Mee eens, ik was flauw aan het doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:05 schreef Rewimo het volgende:
Hee kom op jullie, dit is niet het spelvautentopic. Hier gaat het om de berichten zelf.
Te laat, nu wil ik het wel weten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mee eens, ik was flauw aan het doen
V.
Niks nieuws onder de zon dus.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mee eens, ik was flauw aan het doen
V.
Een komma te weinig (er hoort er een tussen 'geeft' en 'hebben')quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Te laat, nu wil ik het wel weten.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
...(heb jouw op dat vlak sowieso erg hoog zitten)... en schrijf zelf ook niet foutloos.
Ik vind de komma achter beer en voor maar gerechtvaardigd, omdat er een pauze in de zin zit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze zijn laf en lui, hooguit lief zoals oesters ook lief zijn, die doen ook niemand kwaad, hoewel de kans dat je je aan een oester verwondt groter is dan bij een pandabeer. Een beer ja, ze hebben de tanden, klauwen en het spijsverteringskanaal van een beer, maar bamboe is de enige prooi waar ze niet bang van zijn. Een zalm uit het water vangen vinden ze eng want het beweegt en ze krijgen er koude pootjes van. En dan zijn het ook nog bamboesnobs, het moet het juiste soort bamboe dat in dat ene kleine stukje bos in dat kleine stukje van de wereld groeit zijn.
En dat eten ze dan, maar alle energie die ze dat geeft hebben ze nodig voor de activiteit van het eten zelf. Een mannetje of vrouwtje zoeken is te vermoeiend, en neuken al helemaal. Als het in uitzonderlijke omstandigheden dan toch een keer lukt en ze ook nog geen miskraam hebben dan krijgen ze meestal een tweeling, terwijl ze maar 1 jong in leven kunnen houden. Geen probleem, de natuur is hard zou je zeggen, heel veel soorten moeten het gros van hun nakomelingen afschrijven, maar de panda is niet hard en de moeder kan niet kiezen en probeert ze allebei in leven te houden zodat ze allebei doodgaan.
OMG.... whehehe, da's mijn straf. Moet ik maar niet zinnen gaan liggen ombouwen met een laptop op mijn buik...quote:
Je had je intenties al duidelijk gemaakt en ik voel me (dan ook) totaal niet aangevallen. Ik was nieuwsgierig, en ik ben het er overigens niet mee eens, het kan ook zonder pauze en daarvoor had ik (onbewust) gekozen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Een komma te weinig (er hoort er een tussen 'geeft' en 'hebben')
Maar dat was puur vanwege het feit dat iemand het over 'foutloos' had, dan ga ik priegelen. En zoals gezegd, ik vond het erg leuk geschreven (heb jou op dat vlak sowieso erg hoog zitten), ik deel je frustratie over panda's en schrijf zelf ook niet foutloos.
Dit geneuzel duurt nu al te lang. Excuses dat ik afdwaalde.
V.
quote:Op zondag 4 november 2012 18:57 schreef sp3c het volgende:
die laatste gesloten
dat marathontopic laat ik gewoon vollopen denk ik
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef Slutski het volgende:
Brandweergebouw Leidsche Rijn. Sowieso een raar gebouw, want wie wil nou voorkomen dat heel Leidsche Rijn afbrandt?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:11 schreef On het volgende:
Vervelend en herkenbaar. Liep laatst de winkel in. Staan er twee vrouwen bij de ingang met een lijstje. Als ik daar iets van zou kopen en deponeren in een speciale bak zou dat dan naar de arme kindjes in Afrika gaan. Maar het leek mij meer luxe dan echte noodzaak. Die twee maanden daarna geen voet meer in de sexshop gezet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ik wist dan weer niet dat het woord eatable bestond.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:56 schreef DO2 het volgende:
Nooit geweten dat je zowel edible als eatable kan gebruiken, en dat ze blijkbaar ook nog in betekenis verschillen.
Ik was tot nog toe alleen bekend met de term eatable.
Doet me denken aan het verschil tussen 'venomous' en 'poisonous'quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Edible betekend niet giftig, denk bv aan brandnetels. Eatable wil zeggen dat het goed genoeg is om te eten.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:23 schreef Piye het volgende:
Logisch, de Albert Heijn heeft hamsters dus de Jumbo kon moeilijk achterblijven.
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Een gat in zijn CV? Ja, en nu heeft ie QAT in zijn CV. Staat nog minder mooi
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Even een samenvatting. Je bent 26 en zit in de schuldhulpverlening en haalt je vreten bij de voedselbank omdat je in je onmetelijke wijsheid hebt aangepapt met een naar eigen zeggen niet achterlijke werkloze veertiger die al jaren thuis op de bank zit en daarom maar het meest onlucratieve product (qat) in gigantische hoeveelheden gaat smokkelen naar landen met zeer geavanceerde detectiesystemen terwijl hij er keer op keer ingeluisd wordt door twee Somaliërs van discutabel allooi en denkt dan dat het een goed idee is om op een openbaar forum om juridisch advies te komen vragen.
...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |