abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 december 2009 @ 09:51:28 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76004815
Als tegenhanger van het taal- en spelfoutentopic stel ik voor dat we een pareltjestopicreeks starten. Mooie beeldspraken, redeneringen en stukjes tekst die je opvallen. Een positief topic dus. Ik trap af met dit citaat:
quote:
Op donderdag 24 december 2009 00:32 schreef dr.dunno het volgende:

ik denk ook dat e.e.a. samenhangt met minder dan eerbare motieven van de verhuurder; ik zeg altijd maar, als je twee rijen tanden ziet, moet je er niet je been tussen willen steken.

TS is mogelijk met een extra been uit bed gestapt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_76005373
haha, die's wel mooi
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_76005667
Ik zal eens opletten. Leuk idee
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_76006025
Goed topic.
pi_76006353
Maargoed, dat wil ik niet missen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  vrijdag 25 december 2009 @ 11:31:46 #6
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_76044805
Hier heb ik laatst smakelijk om gelachen:
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:30 schreef SuperFokker het volgende:
Laatst nog in het cafe. Bestel ik 2 bier en geef 10 euro. Krijg ik 15 euro terug.
Ik zeg tegen de best wel goed uitziende barvrouw dat het niet klopte. Maar zij was ervan overtuigd dat het wel klopte Nogmaals gezegd dat het niet klopte en dat ik maar 6 euro terugkreeg. Toch was ze er zeker van dat ze het goed had gedaan en bleef me raar aankijken

Toen vond ik het maar een domme trut en ben weggelopen.

Je moeder is een hamster
pi_76044826
tvp
pi_76044997
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef BobLeSponge het volgende:
Als je een unibrauw wil moet je met WC papier tussen je wenkbrauwen wrijven. Dat werkt bij je reet ook.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 december 2009 @ 11:44:22 #9
13151 crew  Rewimo
pi_76045093
Ze zijn zeldzaam hè? Taal- en spelfouten zijn veel makkelijker te vinden Maar ga vooral door
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 december 2009 @ 10:41:01 #10
13151 crew  Rewimo
pi_76132702
Wie hier zeker thuishoort, is Oxymoron. Zij is autistisch, maar weet dingen wonderlijk goed te verwoorden. Ze is bang voor knallend vuurwerk:
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:58 schreef Oxymoron het volgende:
Om 8.00 uur liep ik al buiten, met mijn vader. En toen we net binnen waren, was er alweer, vuurwerk buiten .

Zo voelt dat:

Een knal
zo hard dat
het een wereld verplaatst
naar een ander sterrenstelsel

Ik ben even uitgeknald
naar binnen.

De komende dagen ben ik dichtbij Eva. Of, juist zover van Eva als mogelijk is. Mijn eigen sterrenstelsel.
Ik denk aan je, Eva. Ik ben ook 8 geweest. En bang. En ''naar binnen''. Maar een oplossing, is er nog niet.
  maandag 28 december 2009 @ 10:43:43 #11
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76132751
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:41 schreef Rewimo het volgende:
Wie hier zeker thuishoort, is Oxymoron. Zij is autistisch, maar weet dingen wonderlijk goed te verwoorden. Ze is bang voor knallend vuurwerk:
[..]

Van haar uitspraken word ik vaak echt even stil soms ja
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 28 december 2009 @ 11:05:32 #12
118585 Crutch
pi_76133246
Deze mag natuurlijk niet ontbreken:

De FOK! Bijbel.
Je moeder is een hamster
pi_76143158
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef Crutch het volgende:

De FOK! Bijbel.
Hilarisch!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_76477056
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Annie rookte als een ketting
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_76508411
Ja, die laatste vond ik ook wel leuk.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_76508441
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:48:44 #17
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76516939
Leuk, dit! Ik ga ook opletten
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76519342
Een Amerikaanse user over een te letterlijke vertaalde uitdrukking:
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:54 schreef teddy_LA het volgende:

[..]

haha ja, dat zijn toch dingen die weggeven dat ik niet hier geboren ben.
pi_76555332
Dit "pareltje" mag hier niet ontbreken, 1 van Erodome:
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat een lozer ben je toch....

Het ging erom dat mensen overal beter in waren, er NIETS was dat mensen niet konden en dieren wel.
Nu je ongelijk hebt ga je raar lopen doen, zielig lopen doen, maar dat is niet verbazingwekkend te noemen.

Ik denk eerlijk gezegd dat er al wel bonobo's zijn die zo in een kantoor kunnen en het beter zullen doen dan de gemiddelde manager, maar zo heel moeilijk is dat nu ook weer niet.
pi_76896808
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef Misstique het volgende:
Aan de blik van Virgil te zien snapte hij het al niet meer na de tweede zin en is hij nu spongebob aan het kijken in z'n hoofd.
pi_76896972
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:22 schreef Laureline het volgende:

[..]
Ik dacht aan Vergilius en moest lachen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_76940996
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:19 schreef Genius-F het volgende:
Anders kanker je even op met je gayshit.
En nu niet meer roepen dat er op Fok! geen pareltjes afgeleverd worden.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:55:49 #23
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_77004744
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:19 schreef Geretardeerd het volgende:
Ik kijk het altijd naar het nieuws zodra ik thuiskom van mijn lange dag stage.. Maar goed, altijd het nodige amusement en het nieuws van de dag.. Maar zo'n jaartje geleden vielen mijn ballen zowat uit mijn string van ontzetting, verbazing en louter kwaadheid.
Ik moest toch even lachen
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_77136224
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat heeft Geert nou niet bepaald onder stoelen of banken gestoken. Zelfs een blinde, analfabeet die in bossen van Nieuw-Guinea woont, weet dat Wilders wordt bedreigt. Nogal hypocriet om De Vries jankerig gedrag te verwijten.

Sowieso heeft zijn achterban moeite met de balk in hun eigen oog te zien.

Als zelfs zij het weten...
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:48:29 #25
118585 Crutch
pi_77136285
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:46 schreef OeJ het volgende:

[..]

Als zelfs zij het weten...
Ik verslikte me in m'n koffie
Je moeder is een hamster
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 februari 2010 @ 14:31:49 #26
13151 crew  Rewimo
pi_77512480
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:10 schreef Godtje het volgende:

Ik heb overigens ook niks gegeven aan de aardbeving omdat het niet het goede doel is waar ik aan wil schenken. Dat mensen er wel in trappen door verkooppraatjes zegt meer over hun.
Ik geef ook niks aan aardbevingen
pi_78469292
Uit dit topic: Jordy van Loon heeft de baard in de keel
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef Renesite het volgende:
Nu nog een toverbal in zijn keel die zijn luchtpijpje afknijpt
pi_78479257
Nadat er iemand voor een trein is gesprongen, weet de NS de reizigers het volgende mede te delen:
quote:
Zwolle-Groningen Vrijdag 26 Februari 13:30
Oorzaak: Tussen Beilen en Hoogeveen rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden stopbussen.
Verwachting De verstoring is naar verwachting rond 14:30 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen Meppel en Groningen kunnen omreizen via Leeuwarden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 februari 2010 @ 13:58:24 #29
13151 crew  Rewimo
pi_78479492
Da's een gebruikelijke tekst bij de NS hoor.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:52:45 #30
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_78657236
Wanneer holenberen in holenberenholen beren, worden holenberenholen beerholen
pi_78773376
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:34 schreef Schonedal het volgende:
De inbreng van Deenigeechte vind ik misplaatst.
Die van Syd is misplaatster maar het verhaal van de Mr. Groen van Prinsterer stichting vind ik toch wel het misplaatstst.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator dinsdag 9 maart 2010 @ 19:56:03 #32
42184 crew  DaMart
pi_78942832
Deze is ook wel leuk... en toont maar weer aan waarom appél de juiste spelling zou moeten zijn en niet appel .
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:50 schreef quirigua het volgende:

Boomgrens : hoogte (bijvoorbeeld in de Alpen) waarboven geen bomen meer groeien ;
Appelgrens : door de klimaat-crisis (wel te onderscheiden van de banken-crisis) verschuift de appelgrens naar het noorden ; er zijn nog geen appelbomen gesignaleerd binnen de poolcirkel, maar wel appels, in de bagage van toeristen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 maart 2010 @ 20:37:24 #33
862 Arcee
Look closer
pi_78987909
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:54 schreef milagro het volgende:
je bent wat snel en fel op de kast vandaag, SHE, meer dan anders.

toch grappig dat je toch geroepen voelt om te melden dat je je met regelmaat laat testen, terwijl het je toch aan je door een wildvreemde anaal genomen reet zou moeten roesten wat iemand "van mijn leeftijd" vindt
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_78992712
quote:

[..]

Hihi. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_79192550
Relatie-advies van een klb-er aan een verliefde homo-jongen. Dan krijg je dit (het mooiste heb ik vet gezet):
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef edcetera het volgende:

[..]

Als er een kans is, dat hij mogelijk geen homo is, neem dat risico dan ook niet, dan krijg je "verhalen". Ik ben niet thuis in die "gay" wereld, maar je hebt toch wel je "vrouwelijke ituitie" (ik zeg dat omdat ik het idee heb, dat vrouwen ,homos beter begrijpen), maar zoek je expertise bij hun want om een eerlijk antwoord te geven: Ik weet het als hetero man niet!
  maandag 22 maart 2010 @ 12:15:48 #36
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_79442882
Wie zegt dat er in KLB geen pareltjes zouden zijn? De TS klaagt over zijn huisgenoot die 's ochtends vroeg nogal vervelende geluiden maakt op het toilet:
quote:
Dit heeft tot gevolg dat ik vaak s'morgens om 5 uur wakker word aangezien hij op de WC zit en echt ziek veel lawaai maakt. Superharde scheten, blubberstront die je er gewoon uit zijn anus hoort spuiten, om vervolgens van de pot af te ketsen en vaak ook hoesten als een longkankerpatient
Bron Wakker gescheten worden

[ Bericht 3% gewijzigd door Harajuku. op 15-07-2010 10:17:48 ]
pi_79814357
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Kijk jij slaat de spijker oerend haar op zijn muil.

Dat is het hele dilemma, ik hoop dus stiekem dat ze vrijdagavond op de bek word gepakt door 1 of andere goedkope gozert, dan is er weer een probleem de wereld uit.
Dat haar is natuurlijk een tikfout.
Verder vind ik het wel een pareltje, eerder dan een taalfout.
pi_79822537
Dit verdient een tvp
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  zondag 4 april 2010 @ 20:05:23 #39
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_79943253
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:15 schreef Billy_Talent het volgende:
Wie zegt dat er in KLB geen pareltjes zouden zijn? De TS klaagt over zijn huisgenoot die 's ochtends vroeg nogal vervelende geluiden maakt op het toilet:
[..]

Bron Wakker gescheten worden
Prachtig, werkelijk prachtig.

[ Bericht 1% gewijzigd door DaMart op 15-07-2010 10:22:34 ]
  woensdag 14 april 2010 @ 15:40:10 #40
118585 Crutch
pi_80307373
Net dit topic: Weldoener schenkt CT-scanner aan ziekenhuis

Waar bij de laatste zin, een toevoeging van de topic starter:
quote:
Misschien een tip voor andere ziekenhuizen. Op zoek gaan naar welgestelde vrienden met een hart voor het ziekenhuis

Kwam ik niet meer bij van deze reactie:
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat noemen ze donoren.

Je moeder is een hamster
pi_80308777
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Da's een gebruikelijke tekst bij de NS hoor.
Toch moet ik er iedere keer weer om lachen: "een aanrijding met een persoon."
pi_80537831
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:16 schreef OeJ het volgende:

[..]

Toch moet ik er iedere keer weer om lachen: "een aanrijding met een persoon."
Ze houden daar wel van eufemismen inderdaad
Vertragingen worden omgebogen tot creatieve dienstregelingen: om half negen roepen dat de trein van kwart over acht over ongeveer zeven minuten vertrekt
Neil LOVES Carrots!
pi_80547755
Uit dit topic: Hoe komt dit op mijn gezicht?

De TS klaagt over acné.

Maar volgens Pakspul is het het volgende:
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:51 schreef Pakspul het volgende:
Superaids 1e foto rechtsboven aan is het al agressief aan het worden zo te zien.
pi_80583803
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:25 schreef McKillem het volgende:

Nouja, goed. Voordat je door middel van een vuistslag iemand kan dood maken, al dan niet door de slag, of de landing op het asfalt ten gevolge van de slag, hebben we het ook een flinke motherfucker van een dreun. Laten we daar geen papiertjes omheen wikkelen.
Dit gaat dan wel iets verder dan zelfverdediging wat in het bericht gesuggereerd word dat het geval is en ik heb er moeite mee dat iemand, per ongeluk, zo hard hoekt.
.
Deze vond ik wel leuk.
Verder wel wat -d-t-dt-fouten
pi_80585806
quote:
Op donderdag 22 april 2010 08:25 schreef RaymondK het volgende:
Ja, zijn dezelfde mensen die bij 1 snottebel al een "griepje" denken te hebben.
Of die gaan zitten zeuren als ze op de tocht zitten.
Of denken dat je ziek wordt als je het fris hebt buiten zonder jas.
Naar de dokter gaan om aandacht.
Bang zijn dat ze moe worden.

M.a.w: niks gewend, geen doorzettingsvermogen, een rede van onze hoge ziektekostenpremie, nekschotwaardig.
Een oplossing voor problemen waar Wilders hem ongetwijfeld nog om zou benijden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 april 2010 @ 09:38:23 #46
13151 crew  Rewimo
pi_80623881
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef Simplicity het volgende:

De dooier word een kuiken ja als het ei bevrucht is.
Je kan zowel bevruchte als onbevruchte eieren eten, pas als de kip een aantal dagen op de eieren gaat zitten (broeden) ontwikkeld het eigeel zich tot een kuikentje.
pi_80681392
Maar deze is weer wel leuk:
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:54 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Soms vraag ik me af waar je al die waanideeën vandaan haalt. Gisteren mij vastgepraat? Terwijl jij diegene was die niet hoogte was van de betekenis achter het woord 'Iran' en 'Iranier'. Ik moest je immers telkens verbeteren. En mij nu betrapt op leugens? Welke leugens. Dat ik een boek aanhaal waarin iets staat? Jij kent die tijd - zoals je zelf al zei - helemaal niet en dat terwijl het betrekking heeft op de geschiedenis van het Joodse volk, weliswaar in het Midden-Oosten, maar dat maakt niet uit. Om even op hetzelfde niveau als jij te spreken: in zowat elke discussie spit je het onderdelf. Lees eerst maar eens wat boeken, voordat je enigszins mijn niveau wilt halen.
Ik had hem al bij originele fouten, maar vind hem hier eigenlijk meer op zijn plaats.
  zaterdag 24 april 2010 @ 23:37:27 #48
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80681973
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:22 schreef Kees22 het volgende:
Maar deze is weer wel leuk:
[..]

Ik had hem al bij originele fouten, maar vind hem hier eigenlijk meer op zijn plaats.
Ik vind die ook mooier en toepasselijker dan het origineel, omdat het meteen visioenen oproept van melancholische grafgravers en meer van dat soort mistroostige verbeeltenissen van Weltschmerz.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_80682158
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:37 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik vind die ook mooier en toepasselijker dan het origineel, omdat het meteen visioenen oproept van melancholische grafgravers en meer van dat soort mistroostige verbeeltenissen van Weltschmerz.
Ik weet een familie waar hij tot het repertoire zal gaan behoren.
Of misschien wel twee: allebei gerelateerd aan het netjes afhandelen van sterfgevallen.
pi_80877575
Bij de introductie van wat Fok's populairste smiley ooit zou worden, deze dus: " ", werd door Shirley het volgende gezegd:
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 19:52 schreef Shirley het volgende:
Het verschil tussen en is wel erg miniem hoor. Wat betekent die laatste dan? En waarom is ie toegevoegd?
pi_80878287
TVP.
pi_80927567
Uit dit topic: Wilders wil de gulden terug en stoppen met Europa!
quote:
Op zondag 2 mei 2010 11:33 schreef MassApeal het volgende:
Ah... Wilders is weer langs zijn politieke adviseurs in 't woonwagenkamp geweest zo te zien.
pi_80927735
Wat en hoop ontzettend oude quotes worden hier geplaatst! Waar haaaaaaaaaaaaaal je ze nog vandaan, 6 jaar na dato??
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_80993082
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit gesproken. Ik moet zeggen dat mijn zusje het zonder vlekken spreekt.

²
Gaat naar Fok-parels!
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:52:23 #55
118585 Crutch
pi_81971054
Ik moest net hard lachen om Yi-Long in dit topic: Erge afstandelijkheid tijdens menstruatie
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:44 schreef Yi-Long het volgende:
Veel vrouwen zijn drama tijdens deze periode. De een is chagrijnig, de andere juist overdreven lief, onzeker, aanhankelijk, de ander weer afstandelijk, etc etc etc.

Maar goed, wanneer ik uit mijn lul loop te bloeden zal ik ook vast niet het zonnetje in huis zijn...
Je moeder is een hamster
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 mei 2010 @ 22:00:12 #56
13151 crew  Rewimo
pi_82077110
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:49 schreef Pietverdriet het volgende:
1. Jij wordt nooit resistent tegen antibiotica, dat ben je al, anders was je nu dood geweest.
2. Bacterien worden resistent tegen antibiotica, vooral als je de kuur niet afmaakt. Dus maakt die kuur af. Het is een normaal middel tegen acne, dus je huisarts heeft dat niet voor niets voorgeschreven. Het wordt verder voor vaginale infecties voorgeschreven. Lijkt me niet dat voor jou een probleem zal worden
3. Je moeder is vast heel lief maar heeft het klokkenspel horen luiden maar weet niet waar de ballen hangen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 juni 2010 @ 14:07:29 #57
13151 crew  Rewimo
pi_82494494
In een topic over handen, vuur en wasbenzine en dikke blaren:
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:24 schreef padlarf het volgende:
Wie zijn handen brandt moet met de blaren rukken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 juni 2010 @ 14:50:16 #58
13151 crew  Rewimo
pi_83098629
In een topic over wat mensen weleens uit een winkel gestolen hebben:
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:55 schreef murphyjenkins het volgende:
Condooms
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:

Dat is zonde, steel dan op zn minst iets dat je nodig hebt.
  maandag 21 juni 2010 @ 16:07:10 #59
118585 Crutch
pi_83102894
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef Rewimo het volgende:
In een topic over wat mensen weleens uit een winkel gestolen hebben:
[..]

[..]

Ghehe
Je moeder is een hamster
pi_83210978
haha leuk topic!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 juni 2010 @ 14:36:19 #61
862 Arcee
Look closer
pi_83325397
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:07 schreef Merkie het volgende:
Echt wat een Nederlands gejank is dit weer, laten we lekker alles doodrelativeren totdat niemand meer een gezichtsspier zal verrekken
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 27 juni 2010 @ 18:08:01 #62
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_83366345
Leuk dat ik ook in dit topic voorkom!

Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:49:54 #63
118585 Crutch
pi_83454695
Kom net een geniale beschrijving van de hedendaagse ambieuze vrouw tegen in: vrouwen die zich lijken te moeten bewijzen met verre reizen
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:23 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Of ze gaan eerst in een kantoor werken om na een paar jaar een ' gedurfde' switch te maken.

Ze gaan iets doen waar ze 'hun eigen ei in kwijt kunnen'. En dat is meestal iets als 'coach' een massagesalon of ze gaan holistisch beeldhouwen.

3 keer raden wie er voor zorgt dat ze niet tot armoe vervallen en hun leuke stedentripjes kunnen blijven maken.
'Mijn man Jaap heeft me altijd emotioneel en financieel gesteund, al hebben we wel een stapje terug moeten doen'.
Je moeder is een hamster
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2010 @ 14:40:46 #64
13151 crew  Rewimo
pi_83643748
Cristiano Ronaldo is vader geworden:
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:56 schreef marcodej het volgende:
Dat moet wel een huilbaby zijn.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:24:55 #65
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84048087
quote:
Grabbelgauw von cashdwergen en Sneijder getrouwd
Ik kan gewoon niet stoppen met gieren om deze TT. Misschien wel de geniaalste woordspeling op Fok ooit.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_84076249
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik kan gewoon niet stoppen met gieren om deze TT. Misschien wel de geniaalste woordspeling op Fok ooit.
Die is dan weer rijp voor de missers.
We hebben de in de trappen van vergelijking:
stellende trap: geniaal
vergelijkende trap: genialer
overtreffende trap: geniaalst
overdrijvende trap: geniaalste ooit

Bedoeld wordt: genialer dan ooit tevoren ofwel geniaalste aller tijden.
Oorsprong is een (lelijke) Amerikaanse (luie) uitdrukking.
Excuus is de Nederlandse uitdrukking met een voltooid deelwoord. Waarbij waargenomen wordt dat het voltooid deelwoord regelmatig weggelaten wordt.

Fout? Valt over te twisten.
pi_84076459
Leuk topic dit. Een positieve tegenhanger van die zeikreeks om met een superieur gevoel andere users achter hun rug om belachelijk te maken op hun taalfoutjes en wie maakt ze niet?

De volgende OP vond ik super. Ik deel de mening niet maar het is gewoon erg goed en vermakelijk geschreven:
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 09:30 schreef Ringo het volgende:
Dat je juicht voor je land als het speelt. Bij winst of bij verlies. Dat is begrijpelijk. Dat het dak eraf gaat als ze winnen. Logisch. Dat het land op zijn kop staat als de finale wordt gehaald. Voorspelbaar.

Maar die kermis van gisteren. In het teken van (wat valt er méér van te maken dan?) een troep verliezers. Ruim vijfhonderdduizend verdwaasde burgerkinderen die in volmaakte krankzinnigheid net doen alsof we die finale NIET hebben verneukt. Niet hebben verkloot.
Alsof het goud binnen is.
Alsof er überhaupt iets te vieren valt.

Wat er daar in Amsterdam heeft moeten gebeuren gisteren, lijkt mij nog het meest op het naargeestige volksnationalisme dat Wilders-adepten als een bak lauwe puree over ons willen uitsmeren. Nederland tegen de rest van de wereld. Vooral niet naar de feiten luisteren. Oprechte kritiek afdoen als laffe, 'verraderlijke' verwijten. Uit goedkope nostalgie naar betere tijden jezelf loszingen van de werkelijkheid, doen alsof je ook nú nog recht hebt op een feestje. Het zuivere Volksgevoel viert haar overwinning.

Hup Holland hup! Laat de Leeuw maar in zijn hempie staan! Wij vangen hem wel op, geven 'm te vreten en te zuipen, schreeuwen dat ie er lekker bij loopt zo -- totdat ie het nog geloven gaat ook. Hoezee!

Wat een afgang. Een team dat op puur geluk steeds verder kwam. Dat het hele toernooi is doorgemazzeld. Dat de lelijkste en meest gewelddadige WK-finale ooit met een 0-1 verlies heeft mogen afsluiten.
Geen Wereldbeker. Geen internationale loftuitingen. Zelfs een simpel compliment was nog teveel eer. The Dutch, they lucky bastards, got what they deserved.

Een Verdiend Verlies. Dat is alles.

Maar "Wij". Trekken ons daar vanzelfsprekenderwijs geen snars van aan. Wij joelen door de grachten, bespuiten elkaar met bier, springen in het water. Als lastige kleine kinderen die de vermaningen van hun ouders niet nodig hebben om hoedanook de boel volledig op stelten te zetten.
Gewoon, omdat het kan.

Alleen in Nederland. Het land zonder schaamte. Wees er maar trots op.
pi_84076488
Ik weet niet of het een pareltje is, maar in ieder geval een uitdrukking die ik nog niet kende. Van de weblog
quote:
Helaas helaas. Vandaag is het trieste nieuws naar buiten gekomen dat Doutzen Kroes, het lekkerste wijf van Nederland sinds Monique van de Ven, met jong is geschopt. Door een neger nota bene! Voor alle fans nog even een mooi filmpje, om haar te herinneren zoals ze was...
Ik las het 4x en begreep echt niet wat er nou stond. Dus ik google dat stukje even, blijkt het wel vaker voor te komen:
http://www.google.com/#hl=en&source=hp&q=%22met+jong+is+geschopt%22&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=47f171bb9ecbf22f
Maar niet zo vaak dus. Hoewel doordat ik met aanhalingstekens moest zoeken er wel een hoop varianten wegvallen natuurlijk.

Edit: Het betekent dus iets als 'bezwangerd worden'
pi_84086962
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 02:23 schreef Roolio het volgende:
Edit: Het betekent dus iets als 'bezwangerd worden'
Gangbaarder is het om te zeggen dat iemand 'met kind geschopt is'. Tenminste, zo ken ik de uitdrukking en Google ondersteunt me enigszins.
pi_84087503
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef Navarth het volgende:

[..]

Gangbaarder is het om te zeggen dat iemand 'met kind geschopt is'. Tenminste, zo ken ik de uitdrukking en Google ondersteunt me enigszins.
Ah dat verklaart al een hoop!

Maar ook die kende ik nog niet.
pi_84089083
'Met jong geschopt' is toch best bekend? Staat in elk geval gewoon in Van Dale.
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:24:56 #72
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_84090527
Zijn dit de pareltjes? Ok. Het is goed te weten dat ik helemaal niks mis.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_84115128
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef Navarth het volgende:

[..]

Maar zoals ik haar ken, is ze wel denigrerend of hooguit vals grappig bedoeld. Met jong schoppen is dan nog denigrerender.
pi_84116380
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef DO2 het volgende:
Zijn dit de pareltjes? Ok. Het is goed te weten dat ik helemaal niks mis.
Overbodige tvp van je. Jij zal namelijk nooit ergens genoemd worden omdat je enkel post als een theemuts in een anabolenreeks. .
pi_84116474
een hele recente, maar toch hoort 'ie hier thuis (vind ik dan, op het gevaar af voor schut gezet te worden ):

Ik moet naar de gevangenis denk ik
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:05:51 #76
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_84116529
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:02 schreef Stali het volgende:

...omdat je enkel post als een theemuts in een anabolenreeks. .

Hi-la-risch!

Die hoort hier wel thuis, dacht ik zo.
pi_84116647
Ik hoop dat ik hier nog eens voorbij kom dus een tvp.
pi_84116663
Bas, de OP is weg, heb je die nog ergens? Topic is dicht trouwens.
pi_84116803
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:10 schreef Stali het volgende:
Bas, de OP is weg, heb je die nog ergens? Topic is dicht trouwens.
hij is weer open... waarom weet ik niet...

Maar gelukkig had ik de OP al gekopieerd
quote:
en nee geen lindsay lohan speciale mooie gevangenis de echte! Ben zooo bang!

Zo'n vijf jaar terug was ik een tiener onnozel en dom werd ik verliefd op een jongen. Tja hij wees me af (hij was 6 jaar ouder dan mij). Vervolgens besloot ik wraak te nemen (ik weet het was dom) en begon zijn voor en achternaam te gebruiken om in te loggen op forums. Tja heb eigenlijk nooit iets heel ergs geschreven behalve dat die op zoek was naar een mooi meisje en ik had een myspace account en linkedin account met zijn naam aangemaakt.

Ondertussen zijn we 3 jaar verder en ik besloot hem vorige week te googlen....en plots zijn al die berichtjes van hem verdwenen en zijn myspace is ongeldig en zijn linkedin is ook ongeldig. De account namen van forums bestaan nog wel, maar de paar berichtjes zijn verdwenen.

Er was 1 forum waar zijn berichtjes nog niet waren verwijderd die heb ik door na zoveel jaar weer met zijn naam in te loggen ge-edit. Maar dat was volgens mij een foute zet wie weet heeft de politie nu mijn ip onderschept.

Feiten zijn: Had wat accounts met zijn voor en achternaam aangemaakt.
-Berichtjes gewoon onschuldig dat die op zoek is naar een meisje, myspace was ook vrij onschuldig en had een foto van een beroemde zanger geplaatst dus niet van hem.
-Sinds 2007 heb ik niets meer gedaan alleen vandaag de GROTE fout net dat ik inlogde om zijn berichten te verwijderen van een forum waar het nog niet was verwijderd.

IK GA DOOD. Laten we eerlijk zijn je kan een myspace/linkedin niet zomaar ongeldig laten verklaren dit is het werk van de politie toch? Met andere woorden: IK BEN DOOD.
pi_84117283
Die OP is wel een pareltje inderdaad.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:26:48 #81
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_84122254
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:20 schreef Trevland het volgende:
Ik krijg echt steeds meer het idee dat voor elke vlieg die je dood mept er 15 naar de begrafenis komen
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
  maandag 26 juli 2010 @ 08:52:46 #82
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84494325
pi_85074274
Goed verhaal van Rubber Johnny!
Ik vond deze wel leuk:
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:20 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Wat een epische reactie en totaal ingaand op alles wat ik zeg. Net zoals de vorige post waar ik je al op duidde. Je kaarten zijn uitgespeeld. Alea iacta est.

Ik zal het mijn vingers niet aandoen nog langer te reageren op iemand die zo erg slecht discussieert.
Hij houdt van zijn vingers! Wat lief!
pi_85079719
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Kees22 het volgende:
Goed verhaal van Rubber Johnny!
Ik vond deze wel leuk:
[..]

Hij houdt van zijn vingers! Wat lief!
Een beetje jammer voor hem en voor jou, dat degene op wie hij reageert, al had gezegd niet meer op hem te reageren. Dan wordt zo'n post natuurlijk een beetje zielig en knullig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 september 2010 @ 16:31:52 #85
13151 crew  Rewimo
pi_86092416
Uit een topic vol discussie over of je een kind met een handicap geboren wilt laten worden of niet, deze briljante opmerking:

quote:
Op zondag 5 september 2010 11:41 schreef beeer het volgende:
Vind het wel meevallen. En gelukkig is niet iedereen zoals ons want anders was bijv. Stephen Hawking al lang door de gehaktmolen gedraaid
Stephen Hawking is pas op latere leeftijd ziek geworden en gehandicapt geraakt :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 september 2010 @ 18:58:01 #86
13151 crew  Rewimo
pi_86351852
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:03 schreef Marseille het volgende:
O.k. sorry ik ben een beetje traag van begrip in deze zaken, want heb nooit in mijn leven iets met energie en/of electitriciteit te maken gehad :@ en nu moet ik het opeens zelf regelen..

Dat ik geen gas en licht hoef aan te schaffen, snap ik nu. Het feit dat ik licht heb en dat de koelkast het doet, betekent dus volgens jou dat ik óók electriciteit heb? Aangezien in mijn contract staat dat ik dit zelf moet betalen, zal ik dus alleen een abbo over electriciteit moeten aanschaffen?

Wat betreft tv, internet en telefonie heb ik al abbonementen genomen. Digitenne van KPN, het beste wat er is :9 (naar mijn idee)
Helder licht :')
pi_86351933
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Abbonement.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 september 2010 @ 19:07:02 #88
13151 crew  Rewimo
pi_86352168
Dit is niet het taal- en spelfoutentopic ;)
pi_86352648
Maar toch :')
pi_86376282
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

:D
pi_86659187
quote:
Op zondag 19 september 2010 23:55 schreef Peter het volgende:
Die dure smeermiddeltjes op TV dan. Dermatologisch getest! ( en wat was de uitslag?)
Met Retinol q10 met probiotische anti aging formule. Te koop alleen bij de apotheek niet omdat die garanderen dat het werkt, maar zo lijkt het exclusief en het moet dan haast wel werken..
_O-
  maandag 4 oktober 2010 @ 01:31:18 #92
118585 Crutch
pi_87157186
Okay, ik moest hard lachen in V&A:

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:16 schreef t1m0k het volgende:
Verwarrende topictitel. Ik verwachtte een multifunctionele gitaarversterker met koffiezetfunctie en speakerset.
:')
Je moeder is een hamster
pi_87167500
quote:

[..]

Ik moest hardop lachen. Op kantoor.
pi_87227526
Van de FP :)

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:58 schreef Jamiroquai het volgende:
Als een Middeleeuwse ridder die in de toekomst is belandt, rent Tim Kuik met paard en lans tegen een vliegdekschip aan.

zondag 10 oktober 2010 @ 15:19:07 #95
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_87385196
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:21 schreef Treinhomo het volgende:

_O-
Die is wel een klein beetje gejat van Theo Maassen :)
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 oktober 2010 @ 13:03:54 #96
13151 crew  Rewimo
pi_87529974
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:34 schreef Dagonet het volgende:
Ja, het ergste is eigenlijk toch wel dat het een groep van zes dames is die dit hebben weten te produceren. Niet één, niet twee. Nee, zés! Samen hebben ze het iq van een halve baksteen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:21:35 #98
13151 crew  Rewimo
pi_87860613
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:17 schreef BillsGate het volgende:

In meer dan 90% van de gevallen ligt het inderdaad aan brakke drivers, brakke software van derden of zit het probleem tussen het toetsenbord en de stoel
pi_87860894
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:21 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wat is het pareltje? "zit het probleem tussen het toetsenbord en de stoel"?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:44:12 #100
13151 crew  Rewimo
pi_87860913
Ja :)
pi_87860967
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Ja :)
Google eens op "PEBKAC".
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:57:28 #102
13151 crew  Rewimo
pi_87861135
quote:
13.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 00:52 schreef Mourik het volgende:
Ik had laatst een bed gekocht, de schroefjes zaten er niet eens bij.
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 01:30 schreef BertusG het volgende:
Een spijkerbed?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:17:20 #103
13151 crew  Rewimo
pi_87989240
Uit dit topic over chips (de elektronische versie ;) )

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:55 schreef Bankfurt het volgende:

Toch wel.

Een gemiddelde autochtone Nederlander van het arische/keltische ras geboren na 1960 heeft er minstens tientallen.

Ze zitten standaard in:

Net onder de kruin
In het hoofd; primitieve cortex, gehoorkanaal; meestal ook in zichtorganen (vrijwel altijd).
In de mond; i.g.v. vullingen/implantaten diverse varianten
bij de schildklier, onder de oksels, langs het ruggemerg
Het hart; bij vrouwen vaak ook in de borsten/tepels.
De geslachtsdelen (vrijwel altijd)

Oorzaak:

Vaccinaties; chirurgische operaties, medicijnen, tandoperaties, satelietbesturing, genetisch gemanipuleerd voedsel, vergiftiging, onnatuurlkijke sex, HF-signalen van mobieltjes, beeldschermen, videogames, chemtrails, ELF-golven etc etc en lbnl militaire ontvoeringen.

Het is moeilijk tot zeer gevaarlijk deze te verwijderen; Je kunt ze wel onschadelijk maken of uitschakelen.
Ah, er kwam nog een vervolg:

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:11 schreef Bankfurt het volgende:

Het is helaas zo; als ze kort onder de huid van armen of benen zitten kunnen ze soms na verloop van tijd op natuurlijke wijze verdwijnen na een lange tijd zeezout baden te nemen (maar bij andere lichaamsdelen is het vrijwel onmogelijk ze doen te verwijderen, zou ik ook niet doen trouwens).

Je kunt sommige chips in je hoofd ontdekken en uitschakelen met bepaalde visualisatie-oefeningen (maar ook lang niet altijd). Je moet je er bewust van zijn, en willen/bidden dat dat ze onschadelijk worden.

Als je een bril draagt, is de kans groot dat je chips in je ogen/zichtorganen hebt.

Ik kende iemand die had een zware chip in z'n hart en die heeft die uitgeschakeld m.b.v. kristallen
pi_88000219
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 10:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat is het pareltje? "zit het probleem tussen het toetsenbord en de stoel"?
Chair-Monitor issues werden tijdens mijn opleiding zelfs apart genoemd :P
pi_88053903
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:17 schreef Rewimo het volgende:
Uit dit topic over chips (de elektronische versie ;) )
[..]

Ah, er kwam nog een vervolg:
[..]

Bijzonder wel. En leuk ook nog wel. Maar een pareltje?
pi_88056049
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:01 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Bijzonder wel. En leuk ook nog wel. Maar een pareltje?
Dan komt dit antwoord meer in de buurt voor dit topic:

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:26 schreef Igen het volgende:

[..]

Kort samengevat: het heeft net zo veel met microchips te maken als een zak paprikachips, oftewel he-le-maal niks.
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:29:48 #107
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_88176542
In een KLB-topic, waarin iemand klaagt dat zijn wasmachine is overleden.

Skonk
Gewoon zelf in zo'n mandje met zo'n rasp.

Stiekem weet ik nog steeds niet hoe ik moet quoten in dit nieuwerwetse forum
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  Lieve Belg dinsdag 2 november 2010 @ 18:19:53 #108
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_88256579
Leuke quotes :)

quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 16:29 schreef Finland. het volgende:
In een KLB-topic, waarin iemand klaagt dat zijn wasmachine is overleden.

Skonk
Gewoon zelf in zo'n mandje met zo'n rasp.

Stiekem weet ik nog steeds niet hoe ik moet quoten in dit nieuwerwetse forum
Ofwel met je muis rechtsboven de post gaan (vlak onder de datum/tijd). Of om het makkelijk te maken: rechtsbovenaan de pagina op het icoontje met de drie vierkantjes klikken, en daar bij 'Vastzetten', 'edit/quotes' aanvinken. Dan blijft het quote knopje staan.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 januari 2011 @ 13:37:45 #109
13151 crew  Rewimo
pi_91020925
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef tetouan het volgende:
moet je wel eerst je praktijk examen gehaald hebben als je als 16,5 jarige rijlessen wilt nemen of niet?
_O_
  zaterdag 8 januari 2011 @ 13:43:28 #110
118585 Crutch
pi_91021152
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 13:37 schreef Rewimo het volgende:

[..]

_O_
Dat soort mensen mogen uiteindelijk ook stemmen. :'(
Kinderen krijgen zelfs....
Je moeder is een hamster
pi_91054553
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:19 schreef Jump het volgende:
Leuke quotes :)

[..]

Ofwel met je muis rechtsboven de post gaan (vlak onder de datum/tijd). Of om het makkelijk te maken: rechtsbovenaan de pagina op het icoontje met de drie vierkantjes klikken, en daar bij 'Vastzetten', 'edit/quotes' aanvinken. Dan blijft het quote knopje staan.
:? En edit: :? :?
Bij mij werkt dat nog niet bij benadering.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 januari 2011 @ 09:31:53 #112
13151 crew  Rewimo
pi_91252587
Uit een topic over DNA-onderzoek op Willem lll, Wilhelmina en Juliana, waarmee men wil vaststellen of Wilhelmina wel echt een dochter van Willem lll was:

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef Lod het volgende:
Kun je uit DNA halen of iemand wel of niet vruchtbaar is (geweest)?
  donderdag 21 april 2011 @ 12:03:57 #113
118585 Crutch
pi_95800007
Een topic over versieren op latere leeftijd:

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
In de zon krijgt men redelijk veel Aandacht. Vooral wanneer er stilstaande auto's gepasseerd moeten worden. Spijtig dat vooral ( alleen maar?) de br33zahs zo extravert zijn. Geen kunstzinnige intellectueel die roept "Hee, wil je eens mijn expositie bezichtigen?". Eigenlijk krijgt men dan alleen onbruikbare Aandacht.
Je moeder is een hamster
pi_95807930
quote:
Op woensdag 20 april 2011 @ 20:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, de brard bij Asterix werd aan een boom vastgeknoopt. Dat is al een start.
  donderdag 21 april 2011 @ 15:30:12 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95808025
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:27 schreef picodealion het volgende:

[..]

Da's toch gewoon een taal- of spelfout?
The love you take is equal to the love you make.
pi_95808037
Oh nou sorry hoor. Ik vond 'm grappig.
  donderdag 21 april 2011 @ 15:32:45 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95808104
quote:
9s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:30 schreef picodealion het volgende:
In het originele taal- en spelfoutentopic mag ook gelachen worden.
pi_95808173
quote:
12s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

In het originele taal- en spelfoutentopic mag ook gelachen worden.
Oh, ik zit inderdaad in het verkeerde topic :')!

:@.
  donderdag 21 april 2011 @ 18:55:14 #119
251975 kissaa
fka: kissa
pi_95816235
quote:
9s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:30 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het ook wel grappig hoor. Ik zie het meteen voor me: Patty B. vastgebonden aan een dikke boom en gekneveld :D
Geen gek idee overigens ;)
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:30:43 #120
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_95994589
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2009 15:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gewoon vragen met welke doos je zal beginnen, die van z'n vrouw of met de spaghetti :D
In een topic over Albert Heijn-sollicitaties
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 mei 2011 @ 09:57:44 #121
13151 crew  Rewimo
pi_96422562
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 08:01 schreef RichardDawkins het volgende:
River cola, de enigste cola met meer koolzuur dan cola. Na 1 slok boer je het stenen huisje van het 3e biggetje al om.
_O-
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:18:37 #122
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_96438361
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

_O-
_O_
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef TimMer1981 het volgende:

Dat is gitaar spelen; niet dat puberale gerag met 1000 kilo distortion eroverheen in combinatie met een "zanger" die klinkt alsof hij morgen aan keelkanker gaat overlijden.
Deze vond ik ook vet :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:01 schreef HSG het volgende:

[..]

Alsof jij beter bent. Ik luisterde al naar metal toen jij nog vloeistof was :')

Ga lekker terug naar de kinderspeelplaats. Loop je tenminste anderen niet in de weg :')

[ Bericht 28% gewijzigd door RadioSlut op 06-05-2011 16:25:01 ]
Kaleidoscopiklimax
pi_96439514
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:45 schreef Arnevld het volgende:
Stenig die Cavia!
Twiddel
pi_96441494
Deze analogie vind ik wel treffend:

quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:37 schreef Nikmans het volgende:
KLB is een circustent waar durfals voor een rodeostier uit mogen rennen. De modjes zijn de ziekebroeders die TS snel van de grond af mogen schrapen als hij weer eens onder de voet gelopen is door de stier (KLB-users) en mannen als HSG-Bomber zijn de rodeoclowns die rondjes door de zaal rennen en taarten in elkaars gezicht gooien.
pi_96599695
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 03:26 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

I know right. Ik ben het helemaal met je eens. Completely agree with you. Ik begin me behoorlijk te ergeren aan Community de laatste tijd. Het is constant rare shit, 'slike, give me a break, er mag wel wat 'normale' shit tussendoor af en toe hoor -____- constant maar die surrealistische bullshit die nergens meer over gaat en totaal niet in verband staat met de realiteit.. kinda done with it. Californication vind ik ook veel beter dan Community. En als ik dan denk aan like Friends, Scrubs.. Dan vind ik Community niets meer dan een 'leuk showtje', wat vergeleken bij die 2 verbleekt. Like fuck off, stop er eens wat meer Jeff/Britta of Jeff/Annie shit in bijv. Who gives a shit about fucking Pierce? Of fucking Chang en Shirley en babies en shit. Echt zo fucking saai is t lately. Ik download lately de nieuwe eps en t is meer een chore than anything om het te moeten kijken. Zzz. Okay [/rant] :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 mei 2011 @ 10:18:30 #126
13151 crew  Rewimo
pi_96740179
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef Gewoonik het volgende:

En op de zevende dag schiep God het zevenblad, opdat de mensen de andere zes dagen ook wat te doen zouden hebben.
pi_96740302
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik moest even googlen, maar leuk :+.
pi_96869751
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik zal hem onthouden!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 mei 2011 @ 22:16:10 #129
13151 crew  Rewimo
pi_96965540
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef ExcaIibur het volgende:
Inderdaad, daarom vraag ik of iemand weet of dat waar is met die feestdagen.

Zijn standaard vrije dag is donderdag. Valt pasen op maandag, dan is hij maandag vrij ipv donderdag. Valt pinksteren op dinsdag, dan is hij dinsdag vrij ipv donderdag. Nooit maandag en donderdag of dinsdag en donderdag.
Ben benieuwd wat er gebeurt als Pasen en Pinksteren op één dag vallen :')
pi_96968855
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat er gebeurt als Pasen en Pinksteren op één dag vallen :')
Hij vond het al zo rustig op het werk op pinkster maandag :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 mei 2011 @ 19:30:46 #131
13151 crew  Rewimo
pi_97001408
Dat CBR toch! :N

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef Donkere-Chocela het volgende:
die gasten lichten de boel zwaar op met hun maximaal 5 fouten. al heb je 6 fouten slaag je nog niet. fucking oplichters man
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 mei 2011 @ 16:49:16 #132
13151 crew  Rewimo
pi_97121759
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef DuTank het volgende:
Ik zit lekker in de tuin te chillen op fok zo, je weet hoe ik rol. Maar nu zitten er drie musjes ook kei hard te chillen in het zand. Gaan ze een soort kuiltje maken ofzo, ik heb geen idee wat ze doen, maar ze fladderen dan met hun vleugeltjes en zo vliegt er hele tijd zand in de rondte.

Waarom doen ze dit?
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:41 schreef Meddo het volgende:
is een speciaal soort mus, de duitse mus :)
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:09:00 #133
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97292923
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef helloyou94 het volgende:
niet verwacht zulke reacties te krijgen meer verwacht dat jongens juist langere dames op het oog hebben, ik ben niet lang qua lengte maar meestal schatten mensen me wel iets ouder in dan ik ben.
_O_

Zolang ze maar niet dik is qua dikte!
pi_97293627
In reactie op een verhaal dat je rauw zou moet eten omdat apen dat ook doen en die qua DNA voor 99% met ons overeenstemmen:

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:16 schreef oompaloompa het volgende:
we delen ook 50% dna met een banaan. Ga je toch ook niet op z'n kop in een boom hangen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_97323892
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:26 schreef Weltschmerz het volgende:
In reactie op een verhaal dat je rauw zou moet eten omdat apen dat ook doen en die qua DNA voor 99% met ons overeenstemmen:

[..]

_O-
pi_97345983
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 19:34 schreef Strani het volgende:
Dat je je in het dagelijks leven uitdrukt als een paard op crystal meth wil niet zeggen dat we er hier ook een smiley voor moeten hebben he ;)
pi_97944504
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:16 schreef meisjeonderbroekje het volgende:

[..]

ha ze zeggen dat rood haar uitsterft?

ha ik ben dus letterlijk een rooie die zich niet heeft voortgeplant dus.... dus die uistervende is ha ha

nou ja ach ...het is wel zo "het roodhaar gen zit in mijn familie dus ja die hhebn wel veel kinderen "

gr gr edwin

pi_99420147
Er is al 33 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.

Nu ja, ik kwam dit tegen:

quote:
Op woensdag 13 juli 2011 17:10 schreef its_me_89 het volgende:
Vannacht hebben mijn vriend en ik knallende ruzie gehad via msn/whatsapp.
Ik was erg moe en kort door de bocht, ben geen held om emoties via msn/whatsapp over te brengen en begrepen elkaar verkeerd waardoor we vol tegen elkaar in gingen en elkaar alles voor de voeten gooiden waar ik nu enorm veel spijt van heb.
De reactie van Silenus hierop:

Echt wtf is dit voor trieste generatie

Ruzie maken via whatsapp, zeuren dat emoties via whatsapp niet overkomen en dan de relatie zowat verbreken.

Reallife-contact, communiceren in het echt, hallo, bent u daar nog?

zondag 31 juli 2011 @ 12:49:13 #139
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_100153321
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:45 schreef Pharkus het volgende:
Als zonnebrandcreme kan ik me voorstellen dat je een werkloze zomer tot dusver hebt
Zie het topic voor verdere duiding en context.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_100749574
quote:
19s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:56 schreef BrandX het volgende:

[..]

tering, ga jij ff lekker snel terug naar de dimentie waar jij normaliter in leeft?

Een vergeetachtige parallelle werkelijkheid?
pi_100805199
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef ClintOosthout het volgende:
Ik zie dat je de boeken niet gelezen hebt, maar het standaard praatje gebruikt van Goodkind haters ;)

Ik ben het met je eens dat het soms wat langdradig is en dat het verhaal wellicht in een boek of twee minder ook prima geschreven kon worden. Maar voor de rest raakt je mening kant nog wal.

Tolkien heeft ook 300 pagina's nodig om de haren op Frodo's rechter grote teen te beschrijven.
En op Midkemia worden complte planeten afgeslacht. Dus om Goodkind daar allemaal de schuld van te geven is ook wat vergezocht.
De groene engeltoren is bv. een regelrechte kopie van Gormenghast, en Terry Brooks gebruikt exact dezelfde hoofdpersonen en avonturen in al zijn series alleen met uitzondering van de naam.
Zo kun je overal wel over zeuren, maar je moet gewoon genieten van die boeken :)
Twiddel
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:13:09 #142
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100805693
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Zie het topic voor verdere duiding en context.
dat topique is weg. dus ik kan de duiding en de context niet concluderen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101776877
quote:
Op dinsdag 6 september 2011 21:18 schreef Pakspul het volgende:
Zulke mensen moeten ze met een stok van de planeet afjagen.
_O-

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2011 07:59:08 ]
pi_101989927
quote:
Op donderdag 15 september 2011 15:20 schreef wise het volgende:
ik zou m'n lul door 100mtr gebroken glas slepen alleen om haar te horen ruften in een walkie-talkie.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 september 2011 @ 10:13:12 #145
13151 crew  Rewimo
pi_102541526
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 09:30 schreef Symphonic het volgende:
320 euro voor een ballonvaart ?????
Damn ik hoop dat er aan die ballon minder steekjes loszitten :Y
pi_102543515
Ik zou wel wat meer pareltjes willen lezen. Misschien een idee om dit topic meer bekendheid te geven door de parelproducent ook in het betreffende topic te quoten en een link naar dit topic eronder te zetten.
pi_102759193
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:53 schreef Weakling het volgende:

[..]

Het was een mooie lenteochtend in 1842 en de ganzenveer waarmee ik aantekeningen maakte op mijn perkament brak. Ik tilde de klep van mijn schoolbankje op om een nieuwe ganzenveer te pakken en realiseerde me niet dat het potje inkt nog geopend op het tafelblad stond. Terstonds viel de inkt met veel kabaal en gespetter op de grond.

De meester kon deze verstoring van zijn les niet waarderen en stormde op mij af om me met zijn aanwijsstok een flink pak rammel te geven. Hij gleed echter uit in de inktplas met als resultaat een flinke inktvlek in het zitvlak van zijn pantalon. Dat was dolkomisch om te zien. Helaas heb ik daarna wel met het ezelsbord om twee uur in de hoek moeten staan.

... maar dan in anime vorm om on topic te blijven. :P
Deze vond ik erg mooi. :)
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_102791147
Vertelde een vriend laatst dat ie van die mooie simpele stukjes op z'n gitaar speelde, die lekker bleven hangen.

Zijn antwoord: 'Ach ja, ik ben een man van weinig akkoorden'.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_102792243
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:46 schreef Verbal het volgende:
Christeneziele Nikita... ik zou je yoga of iets dergelijks willen aanraden, maar dat is ook van enge bruinige mensen. Ik ken je al jaren als een goede personificatie van een doorgecokete fucker, maar je bent nu net een rabiate pekinees die aan een accu heeft lopen likken... Probeer eens een valiumpje of zo.... -O-

V.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:26:57 #150
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_102793553
Ik ken nog veel mooiere parels van Verbal. Hij is gewoon de beste flamer van FOK!
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_102793900
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef Staal het volgende:
Ik ken nog veel mooiere parels van Verbal. Hij is gewoon de beste flamer van FOK!
Laat maar zien, ik vond deze al heel leuk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:30:14 #152
13151 crew  Rewimo
pi_102844767
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:36 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het trouwens wel typisch dat zelfs 1 april vertraging heeft opgelopen bij de NS :X :').
pi_102853811
In een topic over de vraag of Beatrix wel eens schreeuwend klaargekomen is:

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een dame van haar status komt niet, die arriveert.
:'D
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:57:37 #154
118585 Crutch
pi_103283283
Ik moest hard lachen:

quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
Wanneer gaat het CBR eens een wandelbewijs of het buitenkomcertificaat invoeren voor de mensen die wereldvreemd zijn met veilige verkeerssituaties?
Je moeder is een hamster
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:27:09 #155
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_103289611
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef Crutch het volgende:

De FOK! Bijbel.
Beste OP ooit!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:46:21 #156
42366 Staal
pi_103776442
Behoeft geen toelichting:

quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:28 schreef badforyoumix het volgende:

[..]

Ik ken geen Zweedse vrouwen, maar met alle commotie in Noorwegen zag ik toch wel hoe enorm verwijfd dat land is geworden.
Un certain jeune homme
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:48:09 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_103776474
Nou, jawel. Wat vind jij daar mooi aan? Of is het een ironisch pareltje?
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:50:34 #158
42366 Staal
pi_103776528
quote:
15s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:48 schreef Lienekien het volgende:
Nou, jawel. Wat vind jij daar mooi aan? Of is het een ironisch pareltje?
Soms is iets zo debiel dat het mooi wordt.
Un certain jeune homme
pi_103848831
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:31 schreef Wapperbaard het volgende:

[..]

Dat ligt er aan of de vegetariër in kwestie gelooft in water met geheugen en of die vegetariër het als verwerpelijk beschouwt om de herinnering aan een eend te eten. :')
pi_103863089
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik vond deze zo leuk, dat ik eens ben gaan kijken.
Grappig topic!
pi_104204804
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:07 schreef Flitspaal het volgende:
In die zin teleurgesteld dat ik al te veel vrienden heb verloren, hetzij door ruzie of overlijden (van hun kant dan).
  donderdag 10 november 2011 @ 15:56:52 #162
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_104205051
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef Biancavia het volgende:

[..]

_O-
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_104289024
Deze vind ik leuker inderdaad. tvp!
  zondag 13 november 2011 @ 20:46:10 #164
118585 Crutch
pi_104329923
Reactie over dikke vrouwen.

quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:31 schreef djgrasveld het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar een foto van jouw moeder gemaakt, ik ben nog steeds aan het printen.
_O-
Je moeder is een hamster
pi_104340835
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:17 schreef Mishu het volgende:
Hij is gewoon een nepperd. Zogenaamd oorspronkelijk en 'puur' levert hij ongezouten commentaar op voetbal bij VI. Maar wat zag ik net?

Die gladjanus heeft zich gewoon als een paradepaardje laten spannen voor het wiel van de Nederlandse Energiemaatschappij.

Ik zeg: niet doen.
  maandag 14 november 2011 @ 07:19:35 #166
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_104342229
quote:
5s.gif Op maandag 14 november 2011 01:09 schreef picodealion het volgende:

[..]

Da's heel geen parel...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_104342683
Eh, ik bedoelde 't ander topic :+.
  maandag 14 november 2011 @ 09:50:47 #168
136 V.
pi_104344127
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2011 08:13 schreef picodealion het volgende:
Eh, ik bedoelde 't ander topic :+.
Ik bedoelde het vetgedrukte :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 15 november 2011 @ 23:32:50 #169
42366 Staal
pi_104421953
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:10 schreef Wanderingwhy het volgende:

(waarom moeten mensen altijd dingen vergelijken met iets anders? snappen ze het niet? is het iets autistisch?)
Un certain jeune homme
pi_104502554
Flauw misschien, maar ik vond 'm wél grappig :6 :

quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:04 schreef dr.dunno het volgende:
Tja TS, als je zo wanhopig bent, dat je een borderliner in je leven toelaat om maar aan de gleuf te kunnen komen, zul je ook op de blaren moeten zitten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 27 november 2011 @ 12:46:18 #171
13151 crew  Rewimo
pi_104872434
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef RedFever007 het volgende:
Betekent

Handig ezelsbruggetje om te onthouden:

[..]mij betekend/betekent [..], vervang 'mij' door 'mijn' en zet daar een dier achter. Bijvoorbeeld:

Volgens mij betekend [...] --> Volgens mijn hond [...] [/i]
Volgens mij betekent [...] --> Volgens mijn hont [...] [/i]

De eerste is dus fout, want hont

^O^
pi_104910908
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 04:14 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
vrouwen willen alleen seks omdat hun hersens hen dat aanbevelen. Ga dus nooit uit van spontaniteit bij deze heksen. Als je ze op de "man" af vraagt of ze het doorslikken lekker vinden zal een meerderheid het niet beamen.
pi_104912158
Leuk topic. Zal zelf ook eens op zoek gaan naar de prachtige FOK!-uitspraken.
pi_105266714
quote:
Op maandag 5 december 2011 16:12 schreef Scantoza het volgende:
Iemand enig idee wat dit symbool/teken betekend?

Een collega heeft dit als tatoeage op de arm.
Deze collega wil echter niet zeggen wat het betekend.
En daarom wil ik het nu juist graag weten.

Heb het zo goed mogelijk proberen na te tekenen.

quote:
Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef trabant het volgende:
Ik houd het op de plannen voor een vinexwijk in de nabijheid van een verkeersknooppunt. Je collega hoopt dus gewoon dat iemand hem thuis brengt als hij laveloos in een bushokje ligt.
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:57:57 #175
42366 Staal
pi_105266795
Geweldig! :D
Un certain jeune homme
pi_105517458
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Biogarde het volgende:
Heel veel van die Europoeper is ranzig.

En straks weer een discussie over mensen die iemand kennen met een neef, daar weer een buurman van, die een hond had, die werkt bij Verkade en blijft volhouden dat de choco-koeken van de Euroshopper van dezelfde band komen als die van Verkade. Nou, m'n dikke reet they don't.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 december 2011 @ 11:31:48 #177
13151 crew  Rewimo
pi_105717555
In een topic over contant geld als reactie op iemand die postte over loonzakjes, vroeger:

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:59 schreef Trommeldaris het volgende:

Ja, ik weet het ook nog goed. Op de achtergrond hoorde je niet autos maar wel de batavieren die tegen de batavijven vochten.
pi_106581768
quote:
Op zondag 8 januari 2012 10:33 schreef TR08 het volgende:
In Almelo/Hengelo zou je eens kunnen kijken bij Adolfs verlichting en bij Jalink. Weet niet of ze het hebben maar het zijn speciaalzaken met redelijk groot en leuk assortiment.
quote:
Op zondag 8 januari 2012 12:57 schreef TR08 het volgende:
Ja wij noemen die zaak ook wel eens "Mein Lampf" :') maar goed de uitrusting in die winkel ziet er goed uit :)
_O-
  zondag 8 januari 2012 @ 22:34:45 #179
136 V.
pi_106582588
quote:
6s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:21 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

[..]

_O-
Ik moest lachen :@

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_106582641
quote:

[..]

[..]

_O-
:D _O-
pi_106582814
Ja, ik vind 'm ook grappig.
  Moderator zondag 8 januari 2012 @ 22:51:07 #182
42184 crew  DaMart
pi_106583480
quote:

[..]

[..]

_O-
Hij is leuk! :D _O-.
pi_106583495
quote:

[..]

[..]

_O-
Haha, Treinhomo _O_
pi_106586928
quote:
99s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:57 schreef TR08 het volgende:
"Mein Lampf"
proest! _O- _O-
Farts are jazz to assholes
pi_106593010
_O-
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:40:49 #186
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_106632574
En het was niet eens mijn eigen grap :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:42:43 #187
176471 oh-oh
pi_106632617
quote:

[..]

[..]

_O-
:D _O- _O_
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 12 januari 2012 @ 08:20:07 #188
176114 Under_Score
Sarcastische lul
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:42:48 #189
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_106736252
Ik kwam laatst ook langs die zaak en moest twee keer kijken of ik het wel goed las :')
Maarja hier in Enschede zit een kledingwinkeltje met "FASION FOR MEN AND WOMEN' als slogan.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:46:27 #190
45206 Pietverdriet
pi_106736441
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef ShevaJB het volgende:
Ik kwam laatst ook langs die zaak en moest twee keer kijken of ik het wel goed las :')
Maarja hier in Enschede zit een kledingwinkeltje met "FASION FOR MEN AND WOMEN' als slogan.
http://www.telefoonboek.n(...)ene/aro-fasion-gear/
Aro fasion gear zit niet voor niets in Oene
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:48:17 #191
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_106736552
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

http://www.telefoonboek.n(...)ene/aro-fasion-gear/
Aro fasion gear zit niet voor niets in Oene
[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:56:40 #192
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_106737038
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef ShevaJB het volgende:
waar zit die dan? maar eens langslopen :D
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:58:16 #193
45206 Pietverdriet
pi_106737139
En dan zeggen, die leus van jullie, je caps lock staat vast
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:24:47 #194
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_106738904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:56 schreef Under_Score het volgende:

[..]

waar zit die dan? maar eens langslopen :D
Aan de Haaksbergerstraat, vlakbij de Getfertsingel. Ergens tussen een fietsenwinkel en een Turkse supermarkt in.
[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:26:28 #195
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_106739001
-dubbel-
[/b]
Eindbaas ^O^
  Admin vrijdag 13 januari 2012 @ 14:26:10 #196
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_106766093
quote:

[..]

[..]

_O-
:D lol.
pi_106793184
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:18 schreef RadioSlut het volgende:

Deze vond ik ook vet :D
Sjiek dat ik hier gequote word. 8-)
  zaterdag 14 januari 2012 @ 19:11:37 #199
45206 Pietverdriet
pi_106809906
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 18:57 schreef kopstaartformule het volgende:
Ik ben voorstander voor een gebalanceerde energievoorziening, dus niet al je eieren in een mandje. Mij lijkt een verhouding van 50% kern-energie en de de overige 50 procent confessioneel opwekken.

Kern-energie is ook duurzaam.
Power of prayer
  maandag 16 januari 2012 @ 01:27:48 #200
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_106858927
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

_O-

Waar is die gast eigenlijk? Al een aantal dagen niet meer gezien.
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Houden zo
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Precies.
Als diarree over is ga je ook niet met je handen in de wc kijken waar het gebleven is.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:03:04 #201
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_106940529
quote:
99s.gif Op zondag 8 januari 2012 10:33 schreef TR08 het volgende:
In Almelo/Hengelo zou je eens kunnen kijken bij Adolfs verlichting en bij Jalink. Weet niet of ze het hebben maar het zijn speciaalzaken met redelijk groot en leuk assortiment.
Goed...ik fiets er gisteren weer langs en ze zijn blijkbaar toe aan een nieuwe collectie binnenkort:
"Adolfs ruimt op" :|W :')
pi_106940534
Leuk dit, veel sympathieker dan dat andere hoofdstuk wat op mij een beetje gefrustreerd overkomt. Mensen afzeiken omdat ze taalfouten maken vind ik sowieso een sneue bezigheid.

Leuke vondsten is iets heel anders. ^O^
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:04:33 #203
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106940552
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:03 schreef yyyentle het volgende:
Leuk dit, veel sympathieker dan dat andere hoofdstuk wat op mij een beetje gefrustreerd overkomt. Mensen afzeiken omdat ze taalfouten maken vind ik sowieso een sneue bezigheid.

Leuke vondsten is iets heel anders. ^O^
Daar wordt maar heel soms afgezeken, is mijn idee.
pi_106940791
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Daar wordt maar heel soms afgezeken, is mijn idee.
Originele taal- en spelfouten kunnen ook heel leuk zijn en ik zie ook wel eens leuke dingen staan, dat is zo maar ik krijg ook wel eens het gevoel dat mensen zichzelf graag beter willen voelen door een ander neer te drukken en dat vind ik lullig alhoewel ik dat ook wel eens kan doen als ik boos op iemand ben hoor! Verder krijg ik het gevoel dat er veel mensen posten die de taal willen leren.

Het is net als in het echte leven.

Ik wist niet dat dit topic ook bestond, vind het sympathieker, voor zover ik hier heb kunnen lezen worden hier geen mensen zonder dat ze het zelf weten, belachelijk gemaakt. ;)
  woensdag 18 januari 2012 @ 09:20:13 #205
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106940834
Ik ga daar de discussie wel eens aan over dat denigrerende toontje dat een enkeling wel heeft. Ik vind het er ook niet op zijn plaats. Toch is het vaak onschuldige lol om foutjes, lol om de taal, niet om iemand uit te lachen.
pi_106940880
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:20 schreef Lienekien het volgende:
. Toch is het vaak onschuldige lol om foutjes, lol om de taal, niet om iemand uit te lachen.
^O^
pi_106941047
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:19 schreef Lambiekje het volgende:

Nee ik blaat niet dom. Ik ondersteun mijn stellingen. In tegenstelling tot jij.

Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_107042671
Over Bridget Maasland:
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 14:51 schreef Sikko71 het volgende:
Normaal gesproken had je bij haar een bakje kibbeling op de markt afgerekend maar ergens is er iets gruwelijks misgegaan
pi_107045652
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:43 schreef Treinhomo het volgende:
Over Bridget Maasland:

[..]

_O-
pi_107059507
quote:
Ik stel voor dat deze praktijk beboet wordt om zodoende zulk gestoord gedrag af te moedigen.
pi_107286882
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:44 schreef HighLander het volgende:

Zwart randje eromheen en afsluiten die onzin.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:14:29 #212
176471 oh-oh
pi_107287093
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:43 schreef Treinhomo het volgende:
Over Bridget Maasland:

[..]

Moooooooi :D
( Groucho Marx )
pi_107301968
In een boerkaverbod-topic:

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:29 schreef De_Ilias het volgende:
Het is zo in zo verplicht voor een moslim om terug te keren naar een Moslimland..
Zo in zo? Prachtig! _O_
pi_107303706
Uit Dit moeten ze verbieden!!!!!!

Een topic over:
quote:
een cup die de cameltoe, ofwel lipleesbroek, moet verbergen.
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 10:04 schreef Yi-Long het volgende:
Weer zo'n uitvinding die desastreuse gevolgen zal hebben. Eerst al de atoombom, en nu dit.... :N
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 29 januari 2012 @ 09:41:01 #215
13151 crew  Rewimo
pi_107352088
Over kapotte richtingaanwijzers:

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jammer dat het bij een Renault is; als het bij een Mercedes of BMW gebeurt merkt niemand het...
pi_109052527
quote:
Op dinsdag 13 maart 2012 14:59 schreef fruityloop het volgende:
En je maakt een topic over die 395 ugl in 2011? Op wat voor dood spoor van de evolutie rijdt je geestelijke boemeltje? |:(

Lees de papieren es door, en kijk even waarvoor die 3 jaar was, zo te zien is het meer dan enkel een proeftijd.
pi_109164498
Over TS die denkt dat er voor de slachtoffers van de busramp in België 8 minuten stilte wordt gehouden:

quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:36 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het is ook niet waar.

Tenzij TS denkt dat een minuut stilte in acht nemen hetzelfde is als acht minuten stilte.
pi_109168308
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Hey, dat ben ik.... Is dat een pareltje? :@
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_109171799
quote:
Op vrijdag 16 maart 2012 14:19 schreef fruityloop het volgende:
Hey, dat ben ik.... Is dat een pareltje? :@
Ik vond 'm wel broekpissenswaardig. :Y
pi_110178028
quote:
Op woensdag 11 april 2012 @ 11:59 schreef Frank_Peters het volgende:
[..]

Weet je wie ook vegetarier was?
quote:
Op woensdag 11 april 2012 @ 12:04 schreef driekwartzool het volgende:
[..]

Ja, Pythagoras.
quote:
Op woensdag 11 april 2012 @ 12:11 schreef artijn het volgende:
[..]

Veganistische broertje van Pita gyros?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 mei 2012 @ 14:48:45 #221
862 Arcee
Look closer
pi_111167778
Ik vind dit wel een juweeltje:

quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:25 schreef monkyyy het volgende:
Wat je net hebt gezegd is een van de meest waanzinnig idiote dingen die ik ooit heb gelezen. Op geen enkel punt in je belachelijke, onsamenhangende reactie was je eens in de buurt van iets dat kan worden beschouwd als een rationele gedachte. Iedereen hier in dit topic is nu dommer omdat ze het gelezen hebben.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:17:09 #222
136 V.
pi_111570220
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:48 schreef Arcee het volgende:
Ik vind dit wel een juweeltje:

[..]

Jammer dat het gejat is uit een film: http://www.imdb.com/title/tt0112508/quotes

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_111570550
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:17 schreef Verbal het volgende:

[..]

Jammer dat het gejat is uit een film: http://www.imdb.com/title/tt0112508/quotes

V.
Is het jou daardoor niet authentiek genoeg?

O.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:37:07 #224
136 V.
pi_111570807
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:28 schreef OeJ het volgende:

[..]

Is het jou daardoor niet authentiek genoeg?

O.
Inderdaad. Dit is volgens mij een topic waarin originele en creatieve posts van users worden bewierookt. Zou dan wel leuk zijn als het hun eigen teksten zijn en niet letter voor letter vertaald uit een obscure film. Het is namelijk FOK!-pareltjes, en niet Billy Madison-pareltjes.

Begrijp me goed, ik bekritiseer degene die de tekst heeft gebruikt niet, die is daar vrij in en alle users zullen wel eens bewust of onbewust andermans teksten hebben gebruikt en diegene heeft zichzelf hier niet geplaatst.

Viel me alleen op.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_111570973
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:37 schreef Verbal het volgende:

[..]

Inderdaad. Dit is volgens mij een topic waarin originele en creatieve posts van users worden bewierookt. Zou dan wel leuk zijn als het hun eigen teksten zijn en niet letter voor letter vertaald uit een obscure film. Het is namelijk FOK!-pareltjes, en niet Billy Madison-pareltjes.

Begrijp me goed, ik bekritiseer degene die de tekst heeft gebruikt niet, die is daar vrij in en alle users zullen wel eens bewust of onbewust andermans teksten hebben gebruikt en diegene heeft zichzelf hier niet geplaatst.

Viel me alleen op.

V.
Ok. Duidelijk.

O.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:51:50 #226
136 V.
pi_111571304
Mooi.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_112081581
quote:
De Groene Khmer strikes again
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 mei 2012 @ 10:20:29 #228
862 Arcee
Look closer
pi_112081649
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:17 schreef Verbal het volgende:

V.
Wist ik niet, indien wel had ik het niet gepost. :)
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:13:27 #229
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_112302327
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:49 schreef Rijstkoker het volgende:

-knip-

We hebben toen nog zo'n 3 jaar met elkaar gehad.
Ze was een echte blikkenvanger, ik hoorde mensen hun nekwervels breken terwijl ze naar haar keken. Jammer genoeg is het echt fucked up afgelopen die relatie. Achja, ik heb me prima gered erna :P
:)
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 13:03:16 #230
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112304212
Ik wou dat ik ook eens in dit topic gequoot werd maar dat zit er helaas niet in.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:25:55 #231
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_112305041
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wou dat ik ook eens in dit topic gequoot werd maar dat zit er helaas niet in.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 13:44:42 #232
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_112305713
O+ mijn dank is groot DO2
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_113749064
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:50 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Het feit is een feit als je de bron ervan geeft.

pi_113763518
Voor de verandering 's niet een enkele zin, maar een hele post:

quote:
Op woensdag 4 juli 2012 13:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Bij het vertrek van ex-PVV’ers werden de namen Henk en Ingrid weer eens genoemd.
Volgens Hernandez schijnt Geert Wilders Henk en Ingrid helemaal niet te kennen. Maar wie zijn Henk en Ingrid eigenlijk?
Ik lees op de volgende site:
http://www.pvv.nl/index.p(...)esenteert-kandidaten
Het volgende:
Onze trots waar Nederlanders met overtuiging decennialang voor hebben betaald, de verzorgingsstaat, is verworden tot een magneet voor gelukszoekers. Niet meer een schild voor de zwakkeren, maar een afhaalloket voor lanterfantende immigranten. En wie betaalt dat? Dat bent u. Henk en Ingrid betalen voor Ali en Fatima.

En ik lees op:
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1850
Met het miljardenverslindende generaal pardon en de bodemloze put die ‘Vogelaar-wijken’ heet neemt de schade voor Nederland met de dag toe. En natuurlijk staan overal de vetgesubsidieerde tolken klaar om de nieuwe eisen van de kolonisten te vertalen in de taal die zij niet willen spreken, het Nederlands. Uiteraard gratis. Voorzitter, daar gaat het geld van de hardwerkende Nederlander naar toe. Naar het failliete project van de multiculturele samenleving – dat ons al minstens 100 miljard euro heeft gekost. Daarom moeten we straks tot ons 67e doorwerken, daarom gaat straks de zorgtoeslag omlaag, daarom zijn de belastingen zo idioot hoog, daarom zitten onze ouderen de hele dag in een luier, daarom is er veel te weinig geld voor onze verzorgingstehuizen en ziekenhuizen. Henk en Ria betalen voor Ali en Fatima.

Dus:
De PVV introduceert op eigen initiatief de groep mensen met de namen Henk en Ingrid en ook Ria als vertegenwoordigers van “de betalers”, en “Fatima en Ali” als de “profiteurs”.

Laten we Henk en Ingrid even met rust laten en laten we ons concentreren op Fatima en Ali:

Nu ben ik al geruime tijd geinteresseerd in goochelaars uit de vorige eeuw. Hans Klok en Hans Kazan en zo. Die heten allebei Hans, dus ik weet niet wat de PVV daar van vindt. Maar ik ben ook een grote fan van Ben Ali Libi de goochelaar uit de 20e eeuw. En die heet dus Ali. Of… die heeft Ali in zijn naam staan. Ook al is het een pseudoniem. Ik acht de culturele bagage van de PVV nogal hoog, dus ik ga er van uit dat bij de introductie van de naam Ali als “boosdoener” de PVV ook weet heeft van meneer Ben Ali Libi de goochelaar.

Dus ik vraag me wel af wat de PVV met een meneer Ben Ali Libi de goochelaar van plan is.

Of: in andere woorden:
In het paradijs van de PVV hoeveel ruimte is daar
voor Ben Ali Libi de goochelaar.

Ik dacht, weet je wat, ik maak er ook nog even een gedicht van:

Op een site van een partij, uniek in zijn soort,
stonden twee namen, die ik eerder had gehoord,
dus keek ik er met interesse naar:
Fatima en Ali, een willekeurig paar.

Lezend op de site, stond er verder niets bij,
Waartoe dit stel hoorde, welke partij.
Het ging dus om de naam, enkel maar,
Fatima en Ali, het grote gevaar.

De heldin heette Ingrid, die samen met Henk,
de eeuwige sympathie kreeg, gewoon als geschenk.
Want o wat een goedheid, ze staan altijd klaar
voor Fatima en Ali, het grote gevaar.

Dus met enkel je naam, dus enkel wie je bent,
zonder mening, religie, of ander segment,
heeft deze partij zijn conclusie al klaar:
voor Fatima en Ali, het grote gevaar.

Dus Henken en Ingrids: neem de boodschap mee,
pas op voor Hirschi Ali, en ook Ali B,
en ook Ben Ali Libi, de goochelaar:
Ze heten allemaal Ali, dus ze zijn een gevaar.

En vertel mij, partij, want ik verwacht uw verweer.
Dat ik een Godwin gebruik, of wellicht demoniseer.
Als bovenstaand niet klopt, vertel me dan waar,
en aan Fatima en Ali, het grote gevaar.

En voor Fatima en Ali, volgt hier nu een wenk:
Verander je naam in Ingrid en Henk.

Dus PVV:
Wie zijn Henk, Ingrid, Ria, Fatima en Ali?
pi_113791839
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Ben Ali Libi Goochelaar.
Waar ken ik dat gedicht van?
pi_113792856
quote:
Op donderdag 5 juli 2012 01:44 schreef Kees22 het volgende:
Ben Ali Libi Goochelaar.
Waar ken ik dat gedicht van?
Waarschijnlijk uit een Avro documentaire over Willem Wilmink.
Vertolkt door Joost Prinsen.

pi_113951463
quote:
6s.gif Op donderdag 5 juli 2012 02:36 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk uit een Avro documentaire over Willem Wilmink.
Vertolkt door Joost Prinsen.

Dan denk ik dat Twentsche_Ros de algemene ontwikkeling van PVV-leden, en vooral PVV-stemmers, fors overschat.
Maar ik vind je nominatie terecht: een pareltje!
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:26:06 #238
136 V.
pi_114051382
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:37 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dan denk ik dat Twentsche_Ros de algemene ontwikkeling van PVV-leden, en vooral PVV-stemmers, fors overschat.
Maar ik vind je nominatie terecht: een pareltje!
Ik ook _O_

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:52:07 #239
45206 Pietverdriet
pi_114052194
Om met de beroemde herverdeler en zakenman met pech, Snuf te spreken, P, P, P, Pareltje
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:56:14 #240
136 V.
pi_114062578
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Om met de beroemde herverdeler en zakenman met pech, Snuf te spreken, P, P, P, Pareltje
Mooie p-p-p-parels, fijne p-p-p-juwelen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:21:57 #241
45206 Pietverdriet
pi_114728472
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 juli 2012 @ 19:39:23 #242
13151 crew  Rewimo
pi_114731122
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:09:36 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114737742
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dat gedicht is inderdaad een pareltje _O_
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:01:12 #244
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_115039006
Misschien niet echt een pareltje, maar ik vond het wel leuk voor de afwisseling, als je kijkt wat mensen normaal zeggen over die/dat-fouten ('hier stopte ik met lezen' en dergelijke):

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:15 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Idd... het gebruik van "die" of "dat" kan bij sommige woorden van groot belang zijn. Bijvoorbeeld:

"dat pad nemen" = een richting kiezen
"die pad nemen" = een amfibie neuken

:P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_115075329
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:01 schreef Muisraket het volgende:
Misschien niet echt een pareltje, maar ik vond het wel leuk voor de afwisseling, als je kijkt wat mensen normaal zeggen over die/dat-fouten ('hier stopte ik met lezen' en dergelijke):

[..]

_O- _O_
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:55:08 #246
45206 Pietverdriet
pi_115334218
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dit. Zeker als die generatie(s) hun opleiding en dergelijke hebben betaald.
Dergelijke is meervoud, je hoort daar grammaticaal gesproken dus meer dan één voorbeeld voor te zetten, correct was geweest, "kleding, opleiding en dergelijke" net zo goed dat je meerdere voorbeelden voor een etc. hoort te zetten. . Onze Taalnazi blijkt Faalnazi
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:58:41 #247
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_115334350
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dergelijke is meervoud, je hoort daar grammaticaal gesproken dus meer dan één voorbeeld voor te zetten, correct was geweest, "kleding, opleiding en dergelijke" net zo goed dat je meerdere voorbeelden voor een etc. hoort te zetten. . Onze Taalnazi blijkt Faalnazi
Verkeerde topic? :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:00:03 #248
45206 Pietverdriet
pi_115334409
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:58 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Verkeerde topic? :P
Als LV blundert is dat een pareltje!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:44:22 #249
45206 Pietverdriet
pi_115347760
Ik was zo gemeen een fake nieuwsbericht te posten over Ikea.
Heerlijk in stijl van Speld

quote:
Ikea stopt met köttbullar en Gravad Lax
Delft 9 Aug 2012
Het wereldwijde hoofdkantoor van Ikea in Delft heeft vanmorgen bekend gemaakt dat nu Ikea geheel Nederlands is de winkels en de restaurants zullen worden aangepast. Dit is om alle onduidelijkheid omtrent het bedrijf weg te nemen. Ikea heeft zich omgevormd tot Nederlands bedrijf om het Zweedse belastingklimaat te ontvluchten en betaalt als Multinational in Nederland nauwelijks belasting.
De restaurants zullen met ingang van volgend jaar van Zweeds naar Nederlands worden omgevormd. De bekend köttbullar zullen worden vervangen door gehaktballen met jus. De Gravad Lax met dillesaus zal worden vervangen voor Haring met uitjes. Verder zal Ikea seizoensgerechten gaan voeren, in de winter staat Erwtensoep op stapel.
De verenigde Struikgroep, bekend van de noodrantsoenen van het Nederlandse leger gaat volgens zeggen de hoofdleverancier worden van de Soepen.
Bron

Heerlijke reactie
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:22 schreef Injetta het volgende:
Ik vrees met grote vreze dat dat omvormen naar Nederland wel eens negatief kan uitpakken. Want gewone gehaktballetjes, erwtensoep, haring etc. dat kun je toch overal krijgen?
Over een paar jaar is de Ikea identiek aan elke willekeurige grote meubel/inrichtingszaak....
pi_115361563
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:17 schreef Bastiefcg het volgende:
Mart geilt ook gewoon ongegeneerd hard op de camera. Dan doet hij express een korte intro voor een filmpje, omdat hij weet dat hij dan langer in beeld is, want de regie verwacht een intro van 8 minuten.
_O- :D :D !
pi_115364033
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik was zo gemeen een fake nieuwsbericht te posten over Ikea.
Heerlijk in stijl van Speld

[..]

Bron

Heerlijke reactie

[..]

_O- _O-
Daar ben ik dus mooi ingetuind.....
Komt ook omdat het helemaal niet zo ondenkbaar is. Ik zie een volledig Nederlands Management er voor aan om het concept binnen een paar jaar totaal om zeep te helpen... :Y
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:07:39 #252
45206 Pietverdriet
pi_115369911
Ikea zou daar een reclamefilmpje mee kunnen maken. Nederlands managementteam dat in de Ikea boardroom zit en besluit dat er bitterballen, gehaktbakken, haring en vla in het restaurant komt, de kasten Henk, Ingrid, Bob en Daphne gaan heten.
Dan een Zweed die schreeuwt, Nej Nej Nej Nej
Ikea, alle blijft verder hoe het was
pi_115413157
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 08:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Ikea zou daar een reclamefilmpje mee kunnen maken. Nederlands managementteam dat in de Ikea boardroom zit en besluit dat er bitterballen, gehaktbakken, haring en vla in het restaurant komt, de kasten Henk, Ingrid, Bob en Daphne gaan heten.
Dan een Zweed die schreeuwt, Nej Nej Nej Nej
Ikea, alle blijft verder hoe het was
Bob en Daphne! Voor op de moderne kinderkamer, ideaal voor pyajamapartijtjes!
Met gratis ballenbak bij afname van drie stuks.
pi_115671386
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:44 schreef DonJames het volgende:

[..]

Jij denkt dat die schoenen in een atelier in een slaperig stadje in Toscane met veel liefde volledig met de hand in elkaar worden genaaid door een Bertolli-mannetje met 40 jaar ervaring? Mis! Ook jouw paar schoenen is in elkaar geflanst door een Cambodjaanse kleuter!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 augustus 2012 @ 12:59:10 #255
13151 crew  Rewimo
pi_116144761
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:55 schreef anoukane het volgende:
Ik zit nog even de polisvoorwaarden door te lezen.
Op de site van de ING staat dus:

[..]

Maar in de polisvoorwaarden staat er dit. Spreekt dit elkaar niet tegen of lees ik het verkeerd of valt een fiets niet onder een vaartuig?
pi_116145430

Ik las voertuig.

:@

(waterfiets?,lamaar :% )
pi_116411053
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 07:33 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Maar tegelijkertijd was de hele serie ook wel een poging om juist politiek correct te zijn.
De rangers waren een Aziaat, een donkere, een meisje, een nerd, een latino en een normale.
_O-
Jij begrijpt _O_
pi_116582528
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 16:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die vent is zo simpel en voorspelbaar. Hij zal zijn kinderen wel vertellen dat de cadeautjes komen van de Siegheiligman.
pi_116586089

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2012 22:58:31 ]
  zondag 9 september 2012 @ 23:19:47 #260
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116587020
quote:
13s.gif Op zondag 9 september 2012 22:58 schreef Argo het volgende:
rot op uit TTK, nu!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116698702
quote:
11s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:28 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik zit me een partijtje verkeerd te kijken!!!

Ik vind deze prachtig, in onderstaand topic! _O_

De Piratenpartij #3: We kapen een zetel!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 12 september 2012 @ 19:27:35 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116699310
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

_O_
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 12 september 2012 @ 20:47:21 #263
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_116704338
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat zal ik dan maar positief opvatten. :D :@

De pun was niet intended
Life is what you make it.
pi_116805354
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:31 schreef boyv het volgende:
Omdat dat de meest effectieve voorlopervorm van een post-kuiken oftewel de hoenderachtige en met name de kip is.
Als antwoord op:
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie heel veel antwoorden op de vraag Hoe, maar niet echt Waarom.
  Moderator zondag 16 september 2012 @ 13:42:22 #265
155227 crew  Guppy
dus
pi_116845771
In een verhaal over rondvliegende poepmolecuren na het doortrekken van de wc in de badkamer

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:17 schreef rolfson het volgende:
Daarom gewoon onderwater in de badkuip poepen. Heb je één geen vieze deeltjes in de lucht die op je tandenborstel kunnen komen en twee een duikboot.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_117920681
quote:
Wat artikelen over zijn werk
[NORML]http://www.at5.nl/gespot/ ... ijtje-in-de-pc-hoofstraat[/NORML]

[NORML]http://www.hpdetijd.nl/20 ... ferry-altijd-raak-schiet/[/NORML]

Deze foto van Rutte en Jort Kelder is ook door Ferry de Kok gemaakt.

We weten dus niet of hij als journalist, bodyguard of vriend van Holleerder aanwezig was
pi_118305090
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tampons.. gaan ze die ook uit dozen verkopen?
Bedoeld of onbedoeld, het is pareltjes waardig _O_
pi_118307841
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Bedoeld of onbedoeld, het is pareltjes waardig _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:26:20 #269
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_118610877
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 09:53 schreef Pakspul het volgende:
Een onzichtbare.. Die zie je niet vaak.
Jij begrijpt _O_
pi_118611290
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:26 schreef henkde_j het volgende:

[..]

^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 oktober 2012 @ 12:55:36 #271
13151 crew  Rewimo
pi_118662967
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ze zijn laf en lui, hooguit lief zoals oesters ook lief zijn, die doen ook niemand kwaad, hoewel de kans dat je je aan een oester verwondt groter is dan bij een pandabeer. Een beer ja, ze hebben de tanden, klauwen en het spijsverteringskanaal van een beer, maar bamboe is de enige prooi waar ze niet bang van zijn. Een zalm uit het water vangen vinden ze eng want het beweegt en ze krijgen er koude pootjes van. En dan zijn het ook nog bamboesnobs, het moet het juiste soort bamboe dat in dat ene kleine stukje bos in dat kleine stukje van de wereld groeit zijn.

En dat eten ze dan, maar alle energie die ze dat geeft hebben ze nodig voor de activiteit van het eten zelf. Een mannetje of vrouwtje zoeken is te vermoeiend, en neuken al helemaal. Als het in uitzonderlijke omstandigheden dan toch een keer lukt en ze ook nog geen miskraam hebben dan krijgen ze meestal een tweeling, terwijl ze maar 1 jong in leven kunnen houden. Geen probleem, de natuur is hard zou je zeggen, heel veel soorten moeten het gros van hun nakomelingen afschrijven, maar de panda is niet hard en de moeder kan niet kiezen en probeert ze allebei in leven te houden zodat ze allebei doodgaan.
pi_118693388
quote:
17s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Perfect, geen enkele fout!
  donderdag 1 november 2012 @ 06:59:07 #273
136 V.
pi_118694693
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 00:42 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Perfect, geen enkele fout!
Da's niet helemaal waar. Wel een leuk stuk ^O^

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_118731066
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 06:59 schreef Verbal het volgende:

[..]

Da's niet helemaal waar. Wel een leuk stuk ^O^

V.
Heb ik een fout gemist? Zelfs na tweede lezing?
  vrijdag 2 november 2012 @ 06:23:50 #275
136 V.
pi_118732192
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:46 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Heb ik een fout gemist? Zelfs na tweede lezing?
Blijkbaar. Een heel kleine mierenneuk-kwestie, toegegeven, maar ik voelde me uitgedaagd, toen jij 'foutloos' zei ;)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_118737093
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 06:23 schreef Verbal het volgende:

[..]

Blijkbaar. Een heel kleine mierenneuk-kwestie, toegegeven, maar ik voelde me uitgedaagd, toen jij 'foutloos' zei ;)

V.
3e regel bedoel je?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 november 2012 @ 12:05:09 #277
13151 crew  Rewimo
pi_118737449
Hee kom op jullie, dit is niet het spelvautentopic. Hier gaat het om de berichten zelf.
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:11:45 #278
136 V.
pi_118737614
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:05 schreef Rewimo het volgende:
Hee kom op jullie, dit is niet het spelvautentopic. Hier gaat het om de berichten zelf.
Mee eens, ik was flauw aan het doen :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_118737719
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Te laat, nu wil ik het wel weten.
pi_118737846
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Niks nieuws onder de zon dus.
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:19:49 #281
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118737896
Er staat misschien een komma te veel en/of een punt te weinig, maar verder dan dat kom ik ook niet.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:12:03 #282
136 V.
pi_118752835
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Te laat, nu wil ik het wel weten.
Een komma te weinig (er hoort er een tussen 'geeft' en 'hebben')

Maar dat was puur vanwege het feit dat iemand het over 'foutloos' had, dan ga ik priegelen. En zoals gezegd, ik vond het erg leuk geschreven (heb jou op dat vlak sowieso erg hoog zitten), ik deel je frustratie over panda's en schrijf zelf ook niet foutloos.

Dit geneuzel duurt nu al te lang. Excuses dat ik afdwaalde.

V.

[ Bericht 11% gewijzigd door V. op 03-11-2012 07:26:43 (DOM!!!) ]
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:12:18 #283
136 V.
pi_118752850
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niks nieuws onder de zon dus.
:*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:02:35 #284
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118755057
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef Verbal het volgende:

[..]

...(heb jouw op dat vlak sowieso erg hoog zitten)... en schrijf zelf ook niet foutloos.

pi_118763701
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ze zijn laf en lui, hooguit lief zoals oesters ook lief zijn, die doen ook niemand kwaad, hoewel de kans dat je je aan een oester verwondt groter is dan bij een pandabeer. Een beer ja, ze hebben de tanden, klauwen en het spijsverteringskanaal van een beer, maar bamboe is de enige prooi waar ze niet bang van zijn. Een zalm uit het water vangen vinden ze eng want het beweegt en ze krijgen er koude pootjes van. En dan zijn het ook nog bamboesnobs, het moet het juiste soort bamboe dat in dat ene kleine stukje bos in dat kleine stukje van de wereld groeit zijn.

En dat eten ze dan, maar alle energie die ze dat geeft hebben ze nodig voor de activiteit van het eten zelf. Een mannetje of vrouwtje zoeken is te vermoeiend, en neuken al helemaal. Als het in uitzonderlijke omstandigheden dan toch een keer lukt en ze ook nog geen miskraam hebben dan krijgen ze meestal een tweeling, terwijl ze maar 1 jong in leven kunnen houden. Geen probleem, de natuur is hard zou je zeggen, heel veel soorten moeten het gros van hun nakomelingen afschrijven, maar de panda is niet hard en de moeder kan niet kiezen en probeert ze allebei in leven te houden zodat ze allebei doodgaan.
Ik vind de komma achter beer en voor maar gerechtvaardigd, omdat er een pauze in de zin zit.

En een noodzakelijke komma tussen geeft en hebben??
Oh ja, in de eerste regel van de tweede alinea. Je hebt een puntje.
  zaterdag 3 november 2012 @ 07:25:59 #286
136 V.
pi_118766650
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:02 schreef DO2 het volgende:

[..]

OMG.... whehehe, da's mijn straf. Moet ik maar niet zinnen gaan liggen ombouwen met een laptop op mijn buik... :@

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_118767084
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef Verbal het volgende:

[..]

Een komma te weinig (er hoort er een tussen 'geeft' en 'hebben')

Maar dat was puur vanwege het feit dat iemand het over 'foutloos' had, dan ga ik priegelen. En zoals gezegd, ik vond het erg leuk geschreven (heb jou op dat vlak sowieso erg hoog zitten), ik deel je frustratie over panda's en schrijf zelf ook niet foutloos.

Dit geneuzel duurt nu al te lang. Excuses dat ik afdwaalde.

V.
Je had je intenties al duidelijk gemaakt en ik voel me (dan ook) totaal niet aangevallen. Ik was nieuwsgierig, en ik ben het er overigens niet mee eens, het kan ook zonder pauze en daarvoor had ik (onbewust) gekozen.

Maar goed, de pareldichtheid in dit topic mag wel wat omhoog, minder gelul, meer parels. Of gewoon meer parels en net zoveel gelul. Meer parels, ik weet dat ze er zijn.
pi_118817192
Hier dan:
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:57 schreef sp3c het volgende:
die laatste gesloten

dat marathontopic laat ik gewoon vollopen denk ik
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 19:12:13 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118817257
cool he *)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_118880924
Over de lelijkste gebouwen ter wereld:

quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef Slutski het volgende:
Brandweergebouw Leidsche Rijn. Sowieso een raar gebouw, want wie wil nou voorkomen dat heel Leidsche Rijn afbrandt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 november 2012 @ 16:58:05 #291
13151 crew  Rewimo
pi_119022097
Over collectes voor arme landen in winkels:

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:11 schreef On het volgende:
Vervelend en herkenbaar. Liep laatst de winkel in. Staan er twee vrouwen bij de ingang met een lijstje. Als ik daar iets van zou kopen en deponeren in een speciale bak zou dat dan naar de arme kindjes in Afrika gaan. Maar het leek mij meer luxe dan echte noodzaak. Die twee maanden daarna geen voet meer in de sexshop gezet.
pi_119040365
Vraag me af wat er op de lijst stond.
pi_119041548
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:21 schreef Kees22 het volgende:
Vraag me af wat er op de lijst stond.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:56:40 #294
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_119042065
Nooit geweten dat je zowel edible als eatable kan gebruiken, en dat ze blijkbaar ook nog in betekenis verschillen.
Ik was tot nog toe alleen bekend met de term eatable.
pi_119047168
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:56 schreef DO2 het volgende:
Nooit geweten dat je zowel edible als eatable kan gebruiken, en dat ze blijkbaar ook nog in betekenis verschillen.
Ik was tot nog toe alleen bekend met de term eatable.
Ik wist dan weer niet dat het woord eatable bestond. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 10 november 2012 @ 09:18:20 #296
45206 Pietverdriet
pi_119047332
Edible betekend niet giftig, denk bv aan brandnetels. Eatable wil zeggen dat het goed genoeg is om te eten.
  zaterdag 10 november 2012 @ 10:59:30 #297
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_119048501
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 09:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Edible betekend niet giftig, denk bv aan brandnetels. Eatable wil zeggen dat het goed genoeg is om te eten.
Doet me denken aan het verschil tussen 'venomous' en 'poisonous' :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 10 november 2012 @ 19:39:44 #298
13151 crew  Rewimo
pi_119062596
In een KLB-topic over muizen in de Jumbo:

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:23 schreef Piye het volgende:
Logisch, de Albert Heijn heeft hamsters dus de Jumbo kon moeilijk achterblijven.
_O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 november 2012 @ 10:54:45 #299
13151 crew  Rewimo
pi_119740476
In een topic over iemand die opgepakt is wegens het smokkelen van qat:

quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:

Een gat in zijn CV? Ja, en nu heeft ie QAT in zijn CV. Staat nog minder mooi ;)
  donderdag 29 november 2012 @ 10:57:59 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119740558
:D O-)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 november 2012 @ 11:00:34 #301
13151 crew  Rewimo
pi_119740666
Deze hoort er ook bij trouwens:

quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Even een samenvatting. Je bent 26 en zit in de schuldhulpverlening en haalt je vreten bij de voedselbank omdat je in je onmetelijke wijsheid hebt aangepapt met een naar eigen zeggen niet achterlijke werkloze veertiger die al jaren thuis op de bank zit en daarom maar het meest onlucratieve product (qat) in gigantische hoeveelheden gaat smokkelen naar landen met zeer geavanceerde detectiesystemen terwijl hij er keer op keer ingeluisd wordt door twee Somaliërs van discutabel allooi en denkt dan dat het een goed idee is om op een openbaar forum om juridisch advies te komen vragen.

...

_O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')