dan boeit het je niet. ik dwing je niet te reageren.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Je loopt wel heel erg te koop met je geaardheid.
Soort van het boeit ons dat je het graag in je kont hebt.
Waarom erom heen draaien?!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:59 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja nou dat is wel een optie, maar ik wil niet de indruk wekken dat ik iets van hem moet
misschien omdat dan mijn hele omgeving waarschijnlijk al snel komt te weten dat ik een flikker ben, en daar heb ik momenteel nog geen behoefte aan. als het slecht valt bij die jongen, wat zeer waarschijnlijk is, lult hij over me als ''die vieze homo''. dan komt al snel de hele school het te weten, en van daaruit weer mensen buiten school.quote:
Als er een kans is, dat hij mogelijk geen homo is, neem dat risico dan ook niet, dan krijg je "verhalen". Ik ben niet thuis in die "gay" wereld, maar je hebt toch wel je "vrouwelijke ituitie" (ik zeg dat omdat ik het idee heb, dat vrouwen ,homos beter begrijpen), maar zoek je expertise bij hun want om een eerlijk antwoord te geven: Ik weet het als hetero man niet!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef leFUCK het volgende:
[..]
misschien omdat dan mijn hele omgeving waarschijnlijk al snel komt te weten dat ik een flikker ben, en daar heb ik momenteel nog geen behoefte aan. als het slecht valt bij die jongen, wat zeer waarschijnlijk is, lult hij over me als ''die vieze homo''. dan komt al snel de hele school het te weten, en van daaruit weer mensen buiten school.
Hmmm...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:06 schreef edcetera het volgende:
[..]
Van roken schijnt je sperm slechter van kwaliteit te worden, dus een kleinere kans, dat je kinderen krijgt die een Fritzl opvoeding geeft
Flikker toch op met die indirecte aanpak. Ga gewoon naar hem toe en zeg dat je twee sigaretten van hem wil lenen. Dat zegt hij, waarom twee? En dan zeg jij, eentje voor nu en eentje voor als we straks geneukt hebben.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:59 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja nou dat is wel een optie, maar ik wil niet de indruk wekken dat ik iets van hem moet
Tja, het is nou eenmaal gemakkelijker om te denken in karikaturen.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:08 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ik ook, ik vind die nichten ook vreselijk irritant. maar mensen hebben te veel vooroordelen en denken vaak dat alle homo's zo zijn en die jongens denken vaak dat alle homo's meteen op ze vallen omdat ze van het mannelijke geslacht zijn.
Ik vind dit een mooie opening, kans als je het bij een man probeert kan resulteren in een klap op je bek!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:00 schreef sinadO het volgende:
[..]
Flikker toch op met die indirecte aanpak. Ga gewoon naar hem toe en zeg dat je twee sigaretten van hem wil lenen. Dat zegt hij, waarom twee? En dan zeg jij, eentje voor nu en eentje voor als we straks geneukt hebben.
Profit!
als ik zo ga redeneren hoef ik dus nooit in mijn leven een poging te wagen, want ik kan toch helemaal niet weten of een jongen wel of niet geïnteresseerd is in andere jongens, ik ben niet alziend.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als er een kans is, dat hij mogelijk geen homo is, neem dat risico dan ook niet, dan krijg je "verhalen". Ik ben niet thuis in die "gay" wereld, maar je hebt toch wel je "vrouwelijke ituitie" (ik zeg dat omdat ik het idee heb, dat vrouwen ,homos beter begrijpen), maar zoek je expertise bij hun want om een eerlijk antwoord te geven: Ik weet het als hetero man niet!
ook al vind ik het een leuke openingszin, ik denk dat ik daar maar beter niet voor gaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:00 schreef sinadO het volgende:
[..]
Flikker toch op met die indirecte aanpak. Ga gewoon naar hem toe en zeg dat je twee sigaretten van hem wil lenen. Dat zegt hij, waarom twee? En dan zeg jij, eentje voor nu en eentje voor als we straks geneukt hebben.
Profit!
uit welk liedje heb je die? xDquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:21 schreef Micson het volgende:
TS ga gewoon naar hem toe en dan zeg je:
You!
I wanna take you to a gay bar,
I wanna take you to a gay bar,
I wanna take you to a gay bar, gay bar, gay bar.
Let's start a war, start a nuclear war,
At the gay bar, gay bar, gay bar.
Wow! (Shout out loud)
At the gay bar.
Now tell me do ya, a do ya have any money?
I wanna spend all your money,
[Pause]
I've got something to put in you,
Wow! (Shout out loud)
You're a superstar, at the gay bar.
Yeah! you're a superstar, at the gay bar.
Superstar.
Super, super, superstar
![]()
![]()
ja als het zo zou kunnen was het prima, maar ik weet niet of dat dezelfde reactie is die ik daarop zou krijgen natuurlijk. en aangezien ik de heisa nu even niet wil probeer ik het toch iet minder direct te doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:00 schreef Buschetta het volgende:
trouwens om TS even een hart onder de riem te steken. Ook hetero jongens vinden het leuk om aandacht te krijgen van jongens soms. Althans ik ben altijd gevleidt als iemand me leuk vindZolang het niet opdringerig gebeurt en ik vriendelijk kan zeggen dat ik op meisjes van vind ik het prachtig om te zien dat iemand het lef heeft om er gewoon opaf te gaan (jongens of meisjes)
succes iig
Cooper is homo dus hij vindt je sowieso niet lekkerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:07 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jongen toch, je weet niet hoe ik eruit zie dus zwijg
Als een homofiel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:07 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jongen toch, je weet niet hoe ik eruit zie dus zwijg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |