My thoughts exactly.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:55 schreef Maitje het volgende:
Dan vraag je er toch 1 aan die leuke jongen!
Homo zijn en een foto van Megan Fox als dekmantel in je UI hebbenquote:Op maandag 15 maart 2010 18:51 schreef leFUCK het volgende:
ik heb dus weer eens een pakje peuken gekocht zodat ik een reden heb om buiten te gaan staan en misschien een praatje kan aanknopen met een jongen die ik wel leuk vind. nee ik rook niet om stoer te doen, die leeftijd heb ik wel gehad. ik rook sowieso wel bij gelegenheid dus het kan geen kwaad verder.
de mensen waar ik mee optrek staan aan de voorkant van het gebouw te paffen en hij aan de achterkant, dus ik kan niet gewoon met hun mee om bij die jongen in de buurt te hangen. en ik zie niet echt een andere mogelijkheid waar ik hem kan tegenkomen, dus vandaar deze trieste aanpak![]()
maar ik vergat mijn pakje dus vandaag mee te nemen als niet vaste-roker![]()
klacht: peuken vergeten mee te nemen toen ik ze echt nodig had
haha nee, het gaat om een binnenplaats speciaal voor rokers, dus daar valt niet veel aan te wandelenquote:Op maandag 15 maart 2010 18:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
ts is ook man?![]()
kon je niet gewoon een wandelingentje maken ?
ja nou dat is wel een optie, maar ik wil niet de indruk wekken dat ik iets van hem moetquote:Op maandag 15 maart 2010 18:55 schreef Maitje het volgende:
Dan vraag je er toch 1 aan die leuke jongen!
dat heeft er verder niks mee te maken. ik wind er geen doekjes om dat ik op mijn eigen geslacht val op dit forum maar ik vind megan fox gewoon een lekker wijf. daarmee ben ik niet ineens een homo die zich wil voordoen als een hetero.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:57 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Homo zijn en een foto van Megan Fox als dekmantel in je UI hebben
dat is vaak het gene hoe mensen op je afstappen met de smoes van sigaret of vuurtje, dus maakt niet zo veel uit:Pquote:Op maandag 15 maart 2010 18:59 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja nou dat is wel een optie, maar ik wil niet de indruk wekken dat ik iets van hem moet
haha nou nee, ik ben een man die op mannen valt. dus dat zal je wel in verwarring hebben gebrachtquote:Op maandag 15 maart 2010 19:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Fuck leFUCK, Ik heb echt altijd gedacht dat jij een vrouw was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |