Ben nog steeds vrienden met de meeste van m'n exen, zie niet waarom dat niet kan.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:59 schreef Rezania het volgende:
Waarom heb je je ex als vrienden op FB?
TS is 27.quote:
Altijd beetje raar.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:02 schreef Pharkus het volgende:
Mijn laatste ex heeft 2 kids volgens Facebook.
Je exen circuit klinkt als dat van een veertienjarige of van mensen met tatoeages en pitbulls.quote:
Ja, leuk joh. Van een relatie naar de friendzone. Ieder vent geniet daar wel van.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:02 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ben nog steeds vrienden met de meeste van m'n exen, zie niet waarom dat niet kan.
wat een pussyboysquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:02 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ben nog steeds vrienden met de meeste van m'n exen, zie niet waarom dat niet kan.
Dan moeten ze me maar unfrienden.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, leuk joh. Van een relatie naar de friendzone. Ieder vent geniet daar wel van.
Heb een fobo, n00b.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:13 schreef Azpilicueta het volgende:
Is er al een pic van TS of leven we nog in het duister wat dat betreft?
Die ex van hem is het meest gestoord in deze situatie.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:17 schreef Poostema het volgende:
Ik vind het gewoon niet eerlijk dat ze me zo behandelen. Ik doe toch helemaal niets mis?
Dankje!quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die ex van hem is het meest gestoord in deze situatie.
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:17 schreef Poostema het volgende:
Ik vind het gewoon niet eerlijk dat ze me zo behandelen. Ik doe toch helemaal niets mis?
Doe ik alleen op Fok!, beloofd.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Derhalve acht ik dit topic als onterecht en onvolledig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Kun je die niet hier posten? Is wat makkelijker op de mobielquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |