Lastig, nog 4 jaar lachen of een echte president de komende 4 jaar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zelden zo gelachen met het nieuws dan nu met Trump. Nog 4 jaar gaarne
Nah, als er toch een crisis komt, doe dan maar 4 jaar lachen en USA door het afvoerputje naar het riool spoelenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Lastig, nog 4 jaar lachen of een echte president de komende 4 jaar.
De wereld kapot makenquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zelden zo gelachen met het nieuws dan nu met Trump. Nog 4 jaar gaarne
Obama geen Amerikaan? HAHAHAHAquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:05 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Obama
niet eens een Amerikaan
uiteraard niet, met zijn vals geboortecertificaatquote:
Geloven mensen dit echt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
uiteraard niet, met zijn vals geboortecertificaat
wacht maar, zal uiteindelijk de meest corrupte president ooit worden
Je moeder is pas een echte schandequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef JANdeDERDE het volgende:
The Great White Hope.
Hussein was echt een schande voor de westerse wereld.
Vind ik ietwat rigoureus.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik hoop dat ze hier de hele boel komen plat bombarderen.
Ruimt wel mooi op, op naar de 4 miljard mensenquote:
You ain't gonna do shit en Trump ook nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef epicbeardman het volgende:
Trump 2020![]()
KONING!
Oh wat zie ik graag Amerika dat ons Europa aanvalt en het overneemt, eindelijk af van die EU meuk.
Trump Make Europe Great Again PleaseBuild the wall around Spain and Ukraine!
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef RTR het volgende:
[..]
You ain't gonna do shit en Trump ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je op looks moet afgaanquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef epicbeardman het volgende:
Oh en Michelle Obama is een transgender.
Ze is geboren Als Micheal
Gewoon een harde plaat G waarom de haatquote:
TRANSGENDER MICHAEL "obama"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |