Is die roker eigenlijk ook homo?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:10 schreef leFUCK het volgende:
[..]
haha nou nee, ik ben een man die op mannen valt. dus dat zal je wel in verwarring hebben gebracht![]()
GADVERDAMMEquote:Op maandag 15 maart 2010 19:10 schreef leFUCK het volgende:
[..]
haha nou nee, ik ben een man die op mannen valt. dus dat zal je wel in verwarring hebben gebracht![]()
hoe moet ik dat weten, kan het er niet aan zien he. zal wel niet, maar niet geschoten is altijd mis. en wie weet kan ik er anders wel vriendschappelijk mee optrekken he, waarschijnlijk zit er sowieso niet meer in dan dat.quote:
Jullie voelen dat toch aan van een ander?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:16 schreef leFUCK het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten, kan het er niet aan zien he. zal wel niet, maar niet geschoten is altijd mis. en wie weet kan ik er anders wel vriendschappelijk mee optrekken he, waarschijnlijk zit er sowieso niet meer in dan dat.
geen idee, ik nietquote:Op maandag 15 maart 2010 19:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jullie voelen dat toch aan van een ander?
Waar heb je die gaydar gekocht?quote:
Doe niet zo mal, xenofoobquote:
haha ja hooguit de hard verwijfde homo's. dat zie ik ook nog wel. bepaalde trekjes. maar er zijn er zat waar je het echt niet aan af ziet of hoort.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:30 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Je ziet het aan de manier van doen en hoe ze praten.
Goed excuus!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:30 schreef TheSorrow het volgende:
Ik rook omdat ik anders kinderen misbruik. Lijkt me dus duidelijk waarom ik rook.
Krijg je je sigaretten vergoed?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:30 schreef TheSorrow het volgende:
Ik rook omdat ik anders kinderen misbruik. Lijkt me dus duidelijk waarom ik rook.
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:40 schreef Twizu het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, xenofoob [ afbeelding ]
ja maar dat is met nichten. ik val niet op nichten. aan mij ziet ook niemand dat ik homo ben. zelfs mijn moeder was er verbaasd over en zei dat ze dat niet had verwacht aan de manier waarop ze me heeft zien opgroeien. en er loopt ook een homoseksuele trajectbegeleider bij ons rond op school en die heeft wel eens vaker opmerkingen gemaakt in beeldspraak over mijn mogelijke vriendin (in zeurverhalen over school en inzet). als hij daar echt zo'n ''oog'' voor zou hebben had hij dat dus bij mij ook moeten zien en zou hij zoiets gewoon niet zeggen. en dan heb je nog die mensen die me doodleuk vertellen dat ze niks van homo's moeten hebben terwijl ze ondertussen wel niets vermoedend graag met me optrekken.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:30 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Je ziet het aan de manier van doen en hoe ze praten.
LOLquote:Op maandag 15 maart 2010 19:58 schreef leFUCK het volgende:
[..]
en dan heb je nog die mensen die me doodleuk vertellen dat ze niks van homo's moeten hebben terwijl ze ondertussen wel niets vermoedend graag met me optrekken.
Ik begrijp het wel, de nichten zoals jij ze noemt vind ik ook verschrikkelijk irritant, en waarom zou je niks van bepaalde personen moeten hebben als ze zich net zo gedragen als iedereen (zoals jij)?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:58 schreef leFUCK het volgende:
en dan heb je nog die mensen die me doodleuk vertellen dat ze niks van homo's moeten hebben terwijl ze ondertussen wel niets vermoedend graag met me optrekken.
Van roken schijnt je sperm slechter van kwaliteit te worden, dus een kleinere kans, dat je kinderen krijgt die een Fritzl opvoeding geeftquote:Op maandag 15 maart 2010 19:30 schreef TheSorrow het volgende:
ik ook, ik vind die nichten ook vreselijk irritant. maar mensen hebben te veel vooroordelen en denken vaak dat alle homo's zo zijn en die jongens denken vaak dat alle homo's meteen op ze vallen omdat ze van het mannelijke geslacht zijn. het is eigenlijk hun eigen bekrompenheid, en daarom neem ik zo'n opmerkingen ook niet serieus. in de 17 jaar dat ik leef is dit de allereerste keer ooit dat ik kriebels in mijn lijf voel door een jongen in plaats van door een meisje. dus de kans dat jij toevallig die jongen bent waar ik op val is erg klein.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, de nichten zoals jij ze noemt vind ik ook verschrikkelijk irritant, en waarom zou je niks van bepaalde personen moeten hebben als ze zich net zo gedragen als iedereen (zoals jij)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |