quote:
De PVV?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:45 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Iedereen over 1 kam scheren, hmm waar herken ik dat van?
Damn echt waar? Nu denk ik heel anders over die PVV aanhangersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik heb echt medelijden met ons aller Petertje. Hij krijgt een weekje haatmails en wat nietszeggende bedreigingen wat gemakkelijk na te gaan is. Plaatst deze jankend op het internet om te laten zien hoe zielig hij wel niet is maar vergeet dat Wilders dergelijke mails al jaren en van ergere strekking dagelijks krijgt. Zo erg zelfs dat hij geeneens meer een normaal leven kan leiden.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Op zich is dit intussen wel de manier om publiciteit voor jezelf te generen.
Je zegt iets negatiefs over Wilders, wacht op doodsbedreigingen en gaat dan een beetje huilie doen bij programma's als P&W. Misschien kan hij er nog wel een boek over schrijven of een van zijn programma's aan besteden.
Eerst Herman van Veen, nu Peter R. Wie wordt de volgende aandachtshoer?
Eigenlijk is dit hetzelfde als wat Wilders doet. Iets negatiefs over de Islam roepen en erop rekenen dat er altijd wel een paar moslims en linksen zijn die een pavlov-reactie vertonen.
Dat heeft Geert nou niet bepaald onder stoelen of banken gestoken. Zelfs een blinde, analfabeet die in bossen van Nieuw-Guinea woont, weet dat Wilders wordt bedreigt. Nogal hypocriet om De Vries jankerig gedrag te verwijten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik heb echt medelijden met ons aller Petertje. Hij krijgt een weekje haatmails en wat nietszeggende bedreigingen wat gemakkelijk na te gaan is. Plaatst deze jankend op het internet om te laten zien hoe zielig hij wel niet is maar vergeet dat Wilders dergelijke mails al jaren en van ergere strekking dagelijks krijgt. Zo erg zelfs dat hij geeneens meer een normaal leven kan leiden.
Ach, ze vallen allemaal in het niet bij überhuillie Wilders, dus de PVV-aanhang hoeft zich absoluut geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Op zich is dit intussen wel de manier om publiciteit voor jezelf te generen.
Je zegt iets negatiefs over Wilders, wacht op doodsbedreigingen en gaat dan een beetje huilie doen bij programma's als P&W. Misschien kan hij er nog wel een boek over schrijven of een van zijn programma's aan besteden.
Eerst Herman van Veen, nu Peter R. Wie wordt de volgende aandachtshoer?
Eigenlijk is dit hetzelfde als wat Wilders doet. Iets negatiefs over de Islam roepen en erop rekenen dat er altijd wel een paar moslims en linksen zijn die een pavlov-reactie vertonen.
Die stemmen wel allemaal rechts heur!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik vind niet dat mensen zich moeten laten beinvloeden in hun politieke voorkeur omdat hun favoriete voetballer bijvoorbeeld partij X stemt. Dan volgt dom volk alleen maar omdat die BN'er dat ook stemt
Nou ja, verder als schelden zijn sommige aanhangers van Wilders nooit gegaan. Terwijl tegenstanders van Wilders in het verleden van Gogh en Fortuyn hebben vermoord. Ik begrijp dat hij zich dus wel wat meer zorgen maakt over bedreigingen. Hij heeft niet voor niks 24/7 beveiliging.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, ze vallen allemaal in het niet bij überhuillie Wilders, dus de PVV-aanhang hoeft zich absoluut geen zorgen te maken
Ik geef ook af op Wilders omdat ik aandacht tekort kom natuurlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:22 schreef bijdehand het volgende:
Ach we hebben al een tijdje niks gehoord van Peter R. En tegenwoordig is het toch een hype op af te geven op Wilders... Eerst Pechtold, toen broertje Wilders, Herman van Veen, die vent met die terrorist in 't vliegtuig, nu Peter R. Allemaal mensen die aandacht tekort komen...
Dat is anders. Als jij een bekend persoon bent of familie van, en je wil aandacht, is dat maar het enige dat je hoeft te doen. lekker makkelijk. En dan ook niet komen met inhoudelijke argumenten maar met:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geef ook af op Wilders omdat ik aandacht tekort kom natuurlijk
Het is ook lekker makkelijk om alle kritiek op Wilders af te doen als een symptoom van aandacht tekort komenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is anders. Als jij een bekend persoon bent of familie van, en je wil aandacht, is dat maar het enige dat je hoeft te doen. lekker makkelijk. En dan ook niet komen met inhoudelijke argumenten maar met:![]()
stomme stoute wilders
![]()
![]()
Als je er mee naar de media gaat...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is ook lekker makkelijk om alle kritiek op Wilders af te doen als een symptoom van aandacht tekort komen
Misschien zijn ze het écht niet met hem eens en maken ze zich écht zorgen over zijn politiek?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je er mee naar de media gaat...
Ja tuurlijk kan dat. Maar wel toevallig op momenten waarop je geen aandacht meer krijgt. Het is wachten op Dries Roelvink, alleen hij kan het bewijzenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien zijn ze het écht niet met hem eens en maken ze zich écht zorgen over zijn politiek?
Dat kan namelijk, weet je?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:22 schreef bijdehand het volgende:
Ach we hebben al een tijdje niks gehoord van Peter R. En tegenwoordig is het toch een hype op af te geven op Wilders... Eerst Pechtold, toen broertje Wilders, Herman van Veen, die vent met die terrorist in 't vliegtuig, nu Peter R. Allemaal mensen die aandacht tekort komen...
?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Verbal het volgende:
Het is heel simpel: een deel van de aanhang van Wilders vindt dat zij alles moeten kunnen roepen. Dat is namelijk hun recht. Recht op vrije meningsuiting.
Ieder ander moet zijn bek houden of anders moeten ze kanker krijgen of op een andere manier dood.
Da's toch logisch mensen? Waar hebben we het over?
V.
Dat is net zo debiel natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
?En de rest van NL, die de PVV niet aanhangen, zijn voor het vrije woord? Vandáár al haatmail aan de Geert Wilders en andere mensen die openlijk zeggen dat ze voor hem stemmen
Dat is wel wat ik proef bij de Gekke Geertjes iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Verbal het volgende:
Het is heel simpel: een deel van de aanhang van Wilders vindt dat zij alles moeten kunnen roepen. Dat is namelijk hun recht. Recht op vrije meningsuiting.
Ieder ander moet zijn bek houden of anders moeten ze kanker krijgen of op een andere manier dood.
Da's toch logisch mensen? Waar hebben we het over?
V.
Een voorbeeld van zo'n 'iets' is bijvoorbeeld de vergelijking van advocaat Gerard Spong die in zijn aangifte tegen Geert Wilders hem vergeleek met nazi Joseph Goebbels.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik proef bij de Gekke Geertjes idd.
Je hoeft maar iets over Wilders te zeggen en het is "haatzaaien, demoniseren of laster". Nu kunnen we daar nog 'aandacht trekken' aan toe voegen.
Tussen die 2 zijn vast wel wat raakvlakken te vinden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Een voorbeeld van zo'n 'iets' is bijvoorbeeld de vergelijking van advocaat Gerard Spong die in zijn aangifte tegen Geert Wilders hem vergeleek met nazi Joseph Goebbels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |