abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77126150
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 01:07 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

..
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 22 januari 2010 @ 06:44:42 #252
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_77128721
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:45 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Iedereen over 1 kam scheren, hmm waar herken ik dat van?
De PVV?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_77129435
Ik heb echt medelijden met ons aller Petertje. Hij krijgt een weekje haatmails en wat nietszeggende bedreigingen wat gemakkelijk na te gaan is. Plaatst deze jankend op het internet om te laten zien hoe zielig hij wel niet is maar vergeet dat Wilders dergelijke mails al jaren en van ergere strekking dagelijks krijgt. Zo erg zelfs dat hij geeneens meer een normaal leven kan leiden.

Peter, zet 'm op, nog een paar van die uitspraken en je weet snel hoe het is om jaar in jaar uit met beveiliging te moeten lopen.
Succes met je onderduiken
pi_77129696
Op zich is dit intussen wel de manier om publiciteit voor jezelf te generen.

Je zegt iets negatiefs over Wilders, wacht op doodsbedreigingen en gaat dan een beetje huilie doen bij programma's als P&W. Misschien kan hij er nog wel een boek over schrijven of een van zijn programma's aan besteden.

Eerst Herman van Veen, nu Peter R. Wie wordt de volgende aandachtshoer?

Eigenlijk is dit hetzelfde als wat Wilders doet. Iets negatiefs over de Islam roepen en erop rekenen dat er altijd wel een paar moslims en linksen zijn die een pavlov-reactie vertonen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  † In Memoriam † vrijdag 22 januari 2010 @ 09:06:26 #255
230491 Zith
pls tip
pi_77129859
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 08:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik heb echt medelijden met ons aller Petertje. Hij krijgt een weekje haatmails en wat nietszeggende bedreigingen wat gemakkelijk na te gaan is. Plaatst deze jankend op het internet om te laten zien hoe zielig hij wel niet is maar vergeet dat Wilders dergelijke mails al jaren en van ergere strekking dagelijks krijgt. Zo erg zelfs dat hij geeneens meer een normaal leven kan leiden.
Damn echt waar? Nu denk ik heel anders over die PVV aanhangers
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 22 januari 2010 @ 09:07:07 #256
230491 Zith
pls tip
pi_77129866
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 08:56 schreef Strolie75 het volgende:

Je zegt iets negatiefs over Wilders, wacht op doodsbedreigingen en gaat dan een beetje huilie doen bij programma's als P&W. Misschien kan hij er nog wel een boek over schrijven of een van zijn programma's aan besteden.

Eigenlijk is dit hetzelfde als wat Wilders doet. Iets negatiefs over de Islam roepen en erop rekenen dat er altijd wel een paar moslims en linksen zijn die een pavlov-reactie vertonen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_77130087
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 08:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dat heeft Geert nou niet bepaald onder stoelen of banken gestoken. Zelfs een blinde, analfabeet die in bossen van Nieuw-Guinea woont, weet dat Wilders wordt bedreigt. Nogal hypocriet om De Vries jankerig gedrag te verwijten.

Sowieso heeft zijn achterban moeite met de balk in hun eigen oog te zien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_77132790
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 08:56 schreef Strolie75 het volgende:

Ach, ze vallen allemaal in het niet bij überhuillie Wilders, dus de PVV-aanhang hoeft zich absoluut geen zorgen te maken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_77132841
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat vind jij. Ik vind niet dat mensen zich moeten laten beinvloeden in hun politieke voorkeur omdat hun favoriete voetballer bijvoorbeeld partij X stemt. Dan volgt dom volk alleen maar omdat die BN'er dat ook stemt
Die stemmen wel allemaal rechts heur!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_77133568
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, ze vallen allemaal in het niet bij überhuillie Wilders, dus de PVV-aanhang hoeft zich absoluut geen zorgen te maken
Nou ja, verder als schelden zijn sommige aanhangers van Wilders nooit gegaan. Terwijl tegenstanders van Wilders in het verleden van Gogh en Fortuyn hebben vermoord. Ik begrijp dat hij zich dus wel wat meer zorgen maakt over bedreigingen. Hij heeft niet voor niks 24/7 beveiliging.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:05:05 #261
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77134895
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 06:44 schreef Verbal het volgende:

[..]

De PVV?

V.
Sarcasme is jou vreemd?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_77135468
Ach we hebben al een tijdje niks gehoord van Peter R. En tegenwoordig is het toch een hype op af te geven op Wilders... Eerst Pechtold, toen broertje Wilders, Herman van Veen, die vent met die terrorist in 't vliegtuig, nu Peter R. Allemaal mensen die aandacht tekort komen...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_77135620
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:22 schreef bijdehand het volgende:
Ach we hebben al een tijdje niks gehoord van Peter R. En tegenwoordig is het toch een hype op af te geven op Wilders... Eerst Pechtold, toen broertje Wilders, Herman van Veen, die vent met die terrorist in 't vliegtuig, nu Peter R. Allemaal mensen die aandacht tekort komen...
Ik geef ook af op Wilders omdat ik aandacht tekort kom natuurlijk
pi_77135675
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik geef ook af op Wilders omdat ik aandacht tekort kom natuurlijk
Dat is anders. Als jij een bekend persoon bent of familie van, en je wil aandacht, is dat maar het enige dat je hoeft te doen. lekker makkelijk. En dan ook niet komen met inhoudelijke argumenten maar met: stomme stoute wilders
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_77135726
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is anders. Als jij een bekend persoon bent of familie van, en je wil aandacht, is dat maar het enige dat je hoeft te doen. lekker makkelijk. En dan ook niet komen met inhoudelijke argumenten maar met: stomme stoute wilders
Het is ook lekker makkelijk om alle kritiek op Wilders af te doen als een symptoom van aandacht tekort komen
pi_77135791
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is ook lekker makkelijk om alle kritiek op Wilders af te doen als een symptoom van aandacht tekort komen
Als je er mee naar de media gaat...
pi_77135821
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je er mee naar de media gaat...
Misschien zijn ze het écht niet met hem eens en maken ze zich écht zorgen over zijn politiek?

Dat kan namelijk, weet je?
pi_77135854
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien zijn ze het écht niet met hem eens en maken ze zich écht zorgen over zijn politiek?

Dat kan namelijk, weet je?
Ja tuurlijk kan dat. Maar wel toevallig op momenten waarop je geen aandacht meer krijgt. Het is wachten op Dries Roelvink, alleen hij kan het bewijzen
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:58:32 #269
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_77136698
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:22 schreef bijdehand het volgende:
  • Dat stukje van die broer van Wilders, dat stond al 3 jaar op de site van zijn schaakvereniging zonder dat er ook maar een haan naar had gekraaid.
  • Pechtold is al sinds 2002 een van de landelijke prominenten van D66. Dat is zoals je misschien weet een politieke partij, en in dat opzicht is het volstrekt niet vreemd dat hij uitspraken doet over ontwikkelingen in de maatschappij.
  • Die vent met die terrorist in het vliegtuig werd zelf benaderd door Wilders. Raar zeg, dat hij dan reageert.
  • De omstandigheden rond de uitspraken van Herman van Veen weet ik zo niet uit mijn hoofd.
  • De Vries, ik ken zijn weblog verder niet, maar het lijkt me niet heel vergezocht dat hij wel vaker iets schrijft over geruchtmakende rechtszaken.

Dus sorry, ik zie hier maar weinig redenen om aan te nemen dat deze mensen uit aandachttekort iets over Wilders hebben gezegd. Hooguit Van Veen misschien.
  •   vrijdag 22 januari 2010 @ 13:34:21 #270
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_77138095
    Het is heel simpel: een deel van de aanhang van Wilders vindt dat zij alles moeten kunnen roepen. Dat is namelijk hun recht. Recht op vrije meningsuiting.

Ieder ander moet zijn bek houden of anders moeten ze kanker krijgen of op een andere manier dood.

Da's toch logisch mensen? Waar hebben we het over?

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
    pi_77143398
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Verbal het volgende:
    Het is heel simpel: een deel van de aanhang van Wilders vindt dat zij alles moeten kunnen roepen. Dat is namelijk hun recht. Recht op vrije meningsuiting.

Ieder ander moet zijn bek houden of anders moeten ze kanker krijgen of op een andere manier dood.

V.
    ? En de rest van NL, die de PVV niet aanhangen, zijn voor het vrije woord? Vandáár al haatmail aan de Geert Wilders en andere mensen die openlijk zeggen dat ze voor hem stemmen
      vrijdag 22 januari 2010 @ 15:43:57 #272
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_77143464
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 15:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

? En de rest van NL, die de PVV niet aanhangen, zijn voor het vrije woord? Vandáár al haatmail aan de Geert Wilders en andere mensen die openlijk zeggen dat ze voor hem stemmen
    Dat is net zo debiel natuurlijk.
    pi_77143478
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef Verbal het volgende:

V.
    Dat is wel wat ik proef bij de Gekke Geertjes idd .

Je hoeft maar iets over Wilders te zeggen en het is "haatzaaien, demoniseren of laster". Nu kunnen we daar nog 'aandacht trekken' aan toe voegen.
    pi_77144008
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is wel wat ik proef bij de Gekke Geertjes idd .

Je hoeft maar iets over Wilders te zeggen en het is "haatzaaien, demoniseren of laster". Nu kunnen we daar nog 'aandacht trekken' aan toe voegen.
    Een voorbeeld van zo'n 'iets' is bijvoorbeeld de vergelijking van advocaat Gerard Spong die in zijn aangifte tegen Geert Wilders hem vergeleek met nazi Joseph Goebbels.

Waar precies, in dit expliciete voorbeeld, ligt jouw bezwaar dat de gebruikte kwalificatie door Spong vervolgens op haar beurt wordt bekritiseerd en in bepaalde termen wordt geduid?
    Kun je uitleggen waarom jij vindt dat het oordeel demonisering over de vergelijking van Geert Wilders met Joseph Goebbels geen pas houdt?
    If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
    pi_77144497
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Een voorbeeld van zo'n 'iets' is bijvoorbeeld de vergelijking van advocaat Gerard Spong die in zijn aangifte tegen Geert Wilders hem vergeleek met nazi Joseph Goebbels.
    Tussen die 2 zijn vast wel wat raakvlakken te vinden.

Maar wat ik zo zielig vind van de Geertjes is dat ze vrijheid van meningsuiting blijkbaar met 2 maten meten. De koran vergelijken met Mein Kampf maar huillie doen als iemand het ongenuanceerde moslimbashen vergelijkt met nazi-praktijken.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')