Weet je dat me dat echt mooi lijkt om gewoon een keer te doen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:00 schreef beelz het volgende:
Zeggen dat je het liefst contant uitbetaald krijgt omdat de fiscus je anders in de peiling krijgt.
Vergeet ook vooral niet om elke 30 seconden een klikgeluidje te maken met je tong en daarna met je rechteroog knipogen.
Mocht het gesprek echt heel stroef gaan, onthoud dat altijd dat zij het ook eng vinden om en gesprek te voeren en dat zij jou naakt aan het voorstellen zijn. Stel jezelf nu de vraag: Is het wel eerlijk dat ze mij naakt voorstellen? Bedenk dan dat het antwoord neen is en ontdoe jezelf van je kleren.
Dus je hebt gewoon liggen maffen tussen de bananen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:24 schreef StephanL het volgende:
Heb ooit twee dagen! gewerkt bij de appie. Werd ik ontslagen omdat ik niet hard genoeg werktePauper Appie
Ze hadden mij niet aangenomenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:46 schreef RenRen- het volgende:
Ze nemen toch wel iedereen aan, mits je geen achterlijke dingen zegt.
Als je daarna binnen de eerste maanden iets verkeerds doet word je ontslagen. Dus zorg dat je goed je best blijft doen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gewoon vragen met welke doos je zal beginnen, die van z'n vrouw of met de spaghetti
Ze stellen je wat vragen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:48 schreef Hyman het volgende:
Moet je voor een sollicitatie bij een supermarkt iets bijzonders doen dan?
Bij mij was het gewoon een papiertje met je naam enzo invullen, kleren passen en klaar
Kon de volgende dag beginnen
Mij hebben ze geen vragen gesteld hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze stellen je wat vragen.
Die moet je beantwoorden. Goed doordacht antwoord waarom je het wilt. Niet alleen omdat de kleur blauw je goed staat dus.
Kleren passen hoeft niet eens, je hebt S, M, L en XL, dus dat mag je zelf uitzoeken als je gaat beginnen!
Jahoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is wel leuk werken dan bij de AH / supermarkt?
Nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is wel leuk werken dan bij de AH / supermarkt?
quote:
Als je in een mooie winkel met gezellig personeel werkt kan je het zelf zo leuk maken als je wilt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
ik hoor juist van iedereen dat het erg saai is
Dit dus, ik heb toffe collega's en daarom is het werk leukquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Als je in een mooie winkel met gezellig personeel werkt kan je het zelf zo leuk maken als je wilt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Als je in een mooie winkel met gezellig personeel werkt kan je het zelf zo leuk maken als je wilt.
Postbank Albert Heijn blauw past bij jou!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:50 schreef RenRen- het volgende:
Niet alleen omdat de kleur blauw je goed staat dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |