abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81970250
Goedendag.

Ik ben nu ongeveer 3 maanden ongeveer 'samen' met een meisje. Eerst woonde ik een dik drie kwartier reizen van haar vandaan, maar sinds ik voor mijn werk een nieuw appartement heb gevonden dichter in de buurt, waar ik nu ongeveer een maandje woon, zie ik haar de laatste tijd bijna dagelijks en blijven we vaak bij elkaar slapen. De sex is echt ongelofelijk goed dus daar is niks op aan te merken en ze is normaal aanwezig en lief en doen we leuke dingen. Echter is ze een een halve week geleden ongesteld geworden voor het eerst dat ik het echt goed meemaak en ik merk heel sterk dat ze niet aanwezig is, geen zin heeft dingen te doen, erg bot is en net doet of ze totaal niks voor me voelt. Ik weet niet zo goed hoe hier mee om te gaan.

Iemand ervaringen hiermee? Ik heb zelf nooit zo op deze manier dit ervaren. Natuurlijk wel eens een wat chargrijnigere sfeer omdat ik goed snap dat menstrueren erg vervelend is. Maar dit is nieuw voor me en ik zou graag weten hoe ik hiermee om moet gaan en me het beste op zou kunnen stellen. Zelf ook afstand nemen? Juist wel contact zoeken? Afwachten of dit vaker zo gaat? Ik wil het natuurlijk niet extra onaangenaam maken.

J
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:35:10 #2
167923 appelsjap
All the above
pi_81970322
Ik lees even mee
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:36:13 #3
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_81970361
Gewoon niet te veel aan storen en niet te veel aandacht aanbesteden. Geen actie ondernemen om iets te doen of wat dan ook...op een gegeven moment zal ze zelf wel iniatief nemen om iets met je te willen doen.
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:36:59 #4
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_81970389
kan je niet aan haar zelf vragen wat ze wil?
Iedere vrouw wil andere dingen tijdens haar periode. de een wil chocola, de andere wijn etc etc
Zij weet zelf waar ze het meeste behoefte aan heeft. En als jij het weet kan je daar rekening mee houden.

Edit: kan zijn dat ze je kop eraf bijt als je het vraagt. Maar ja je moet toch iets
I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
pi_81970521
toch wel grappig dat er onder je topic een reclame staat van : Menstruatiekalender. geef die jezelf cadeau weet je welke dagen in de maand je in je eigen appartement moet slapen:D
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:40:54 #6
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_81970549
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:36 schreef The Bitch het volgende:
kan je niet aan haar zelf vragen wat ze wil?
Iedere vrouw wil andere dingen tijdens haar periode. de een wil chocola, de andere wijn etc etc
Zij weet zelf waar ze het meeste behoefte aan heeft. En als jij het weet kan je daar rekening mee houden.

Edit: kan zijn dat ze je kop eraf bijt als je het vraagt. Maar ja je moet toch iets
Je hoeft helemaal niks.
En je hoeft haar helemaal niet te pamperen met chocola en wijn etc.

Gewoon lekker haar gang laten gaan en je niet storen aan haar buien.
Je moeder is een hamster
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:40:56 #7
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_81970551
Mijn vriendin wordt altijd erg emotioneel tijdens haar periode. Af en toe heeft ze dan meer zin in seks dan normaal, maar soms ook niet. Soms heeft ze veel pijn, soms niet. We hebben in die week meer dan normaal ruzie om nutteloze dingen en ze trekt zich ook meer aan van allerlei zaken en soms zoekt ze ook bewust ruzie of is ze erg afstandelijk.

Kortgezegd, dit is normaal gedrag tijdens de ongesteldheid. Bij eerdere vriendinnetjes was het wel iets minder heftig (veel van hen slikte ook de pil en mijn huidige meisje niet), maar toch is er vaak duidelijk een verschil te merken met het normale gedrag.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:44:18 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_81970690
Veel vrouwen zijn drama tijdens deze periode. De een is chagrijnig, de andere juist overdreven lief, onzeker, aanhankelijk, de ander weer afstandelijk, etc etc etc.

Maar goed, wanneer ik uit mijn lul loop te bloeden zal ik ook vast niet het zonnetje in huis zijn...
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:49:47 #9
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_81970923
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:44 schreef Yi-Long het volgende:
Veel vrouwen zijn drama tijdens deze periode. De een is chagrijnig, de andere juist overdreven lief, onzeker, aanhankelijk, de ander weer afstandelijk, etc etc etc.

Maar goed, wanneer ik uit mijn lul loop te bloeden zal ik ook vast niet het zonnetje in huis zijn...
Ik moest lachen
Je moeder is een hamster
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:50:39 #10
98259 mstr
Een jonge God!
pi_81970957
Dit herken ik, vooral wat B-FliP zegt
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:53:28 #11
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_81971095
En TS heeft daar die andere 2 maanden nooit iets van gemerkt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_81971721
FF op haarzelf laten, komt vanzelf weer goed. Afblijven, zo lang. Lief en attent blijven is genoeg. Menstruatie duurt 5 of 6 dagen, daarna nieuwe moed. Ik merk aan mijzelf dat ik twee van de vijf dagen (de eerste en tweede dag) weinig fut heb, geen zin in sex (al gebeurt t wel es, vriendje wil dan zo-o-o-o graag, en dan mag ie !). Zin in sex heb ik wel de laatste paar dagen van de periode, maar vooral de dagen voordat het begint, echt heftig en veel, het voordeel is dat het dan zonder condoom kan (ik ben niet aan de pil).
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:14:48 #13
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81972003
Dat zijn de hormonen. Lekker laten gaan, gaat vanzelf over.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:24:41 #14
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_81975025
Je moet je vriendin gewoon laten gaan, dit is iets wat erbij hoort.
Mijn vriendin is erg emotioneel als ze ongesteld is, en hangt dan heel erg aan me.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_81975391
nou ja, natuurlijk is het normaal als ze zoch zo voelt, maar als ze te bot wordt en jij je ongemakkelijk voelt, kun je dit best met haar bespreken...bot zijn is nou ook weer niet nodig lijkt me...
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:13:00 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82012548
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:14 schreef Ripley het volgende:
Dat zijn de hormonen. Lekker laten gaan, gaat vanzelf over.
Vrouwen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')