je kunt wel mensen negerenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat die abbo nu zeker maar zitten
Doe ik zonder ook alquote:
-->quote:Op maandag 16 januari 2012 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, kssjt vort
Stokstaart en ik kennen elkaar al langer dan vandaag
quote:Op maandag 16 januari 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat die abbo nu zeker maar zitten
Deed zeer hè? "\)quote:Op maandag 16 januari 2012 00:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg mijn geweten. nu moet ik nee zeggen. gvd
Wie?quote:
quote:
ik praat altijd met iedereen hier manquote:
Houden zoquote:Op maandag 16 januari 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar is die gast eigenlijk? Al een aantal dagen niet meer gezien.
Precies.quote:
Dankzij jou en Stokstaart ben ik met die mafkees in aanraking gekomen. Hij schijnt jullie te volgen, bij mij is hij afgehaakt.quote:
Ik was van plan bij een nederlaag gewoon 2 weken weg te blijven van fok met dat kut getroll wat jij dan sowieso doetquote:Op maandag 16 januari 2012 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik praat altijd met iedereen hier man
maar met F'noord -Ajax straks is het beter dat we 2 weken niet praten. Dat scheelt weer zo'n 15 notes
Deze vergelijking.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies.
Als diarree over is ga je ook niet met je handen in de wc kijken waar het gebleven is.
Oh ik verheug me nu al op een eventuel overwinning en dan heerlijk 2 weken lang in het Ajax-topic terloops wat trolletjes plaatsen.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was van plan bij een nederlaag gewoon 2 weken weg te blijven van fok met dat kut getroll wat jij dan sowieso doet
Ik wens hem veel plezier met zijn speurtochtquote:Op maandag 16 januari 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dankzij jou en Stokstaart ben ik met die mafkees in aanraking gekomen. Hij schijnt jullie te volgen, bij mij is hij afgehaakt.
Gvd man, ik moest lachenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies.
Als diarree over is ga je ook niet met je handen in de wc kijken waar het gebleven is.
Dan kom ik zelfs in VBL postenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ik verheug me nu al op een eventuel overwinning en dan heerlijk 2 weken lang in het Ajax-topic terloops wat trolletjes plaatsen.
Stiekem ben jij dat ook, heb ik het idee.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:59 schreef yvonne het volgende:
Jullie zijn echt zulke enorme viespeukjes
Jij lust er ook wat van schijnheilquote:Op maandag 16 januari 2012 00:59 schreef yvonne het volgende:
Jullie zijn echt zulke enorme viespeukjes
ahahahaha en jij deed dat zeker niet hommoquote:Op maandag 16 januari 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was van plan bij een nederlaag gewoon 2 weken weg te blijven van fok met dat kut getroll wat jij dan sowieso doet
Je bedoelt dat je dan als bezemwagen mag fungeren voor al die mensen die volledig uit hun plaat gaan. Belooft nu alweer legendarisch te worden met het aantal actieve users dat hoger dan ooit is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |