Laat maar zien, ik vond deze al heel leuk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:26 schreef Staal het volgende:
Ik ken nog veel mooiere parels van Verbal. Hij is gewoon de beste flamer van FOK!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:36 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het trouwens wel typisch dat zelfs 1 april vertraging heeft opgelopen bij de NS![]()
.
:'Dquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een dame van haar status komt niet, die arriveert.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
Wanneer gaat het CBR eens een wandelbewijs of het buitenkomcertificaat invoeren voor de mensen die wereldvreemd zijn met veilige verkeerssituaties?
Beste OP ooit!quote:Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef Crutch het volgende:
Deze mag natuurlijk niet ontbreken:
De FOK! Bijbel.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:28 schreef badforyoumix het volgende:
[..]
Ik ken geen Zweedse vrouwen, maar met alle commotie in Noorwegen zag ik toch wel hoe enorm verwijfd dat land is geworden.
Soms is iets zo debiel dat het mooi wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:48 schreef Lienekien het volgende:
Nou, jawel. Wat vind jij daar mooi aan? Of is het een ironisch pareltje?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:31 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of de vegetariër in kwestie gelooft in water met geheugen en of die vegetariër het als verwerpelijk beschouwt om de herinnering aan een eend te eten.
Ik vond deze zo leuk, dat ik eens ben gaan kijken.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:07 schreef Flitspaal het volgende:
In die zin teleurgesteld dat ik al te veel vrienden heb verloren, hetzij door ruzie of overlijden (van hun kant dan).
quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 20:31 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een foto van jouw moeder gemaakt, ik ben nog steeds aan het printen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:17 schreef Mishu het volgende:
Hij is gewoon een nepperd. Zogenaamd oorspronkelijk en 'puur' levert hij ongezouten commentaar op voetbal bij VI. Maar wat zag ik net?
Die gladjanus heeft zich gewoon als een paradepaardje laten spannen voor het wiel van de Nederlandse Energiemaatschappij.
Ik zeg: niet doen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
(waarom moeten mensen altijd dingen vergelijken met iets anders? snappen ze het niet? is het iets autistisch?)
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:04 schreef dr.dunno het volgende:
Tja TS, als je zo wanhopig bent, dat je een borderliner in je leven toelaat om maar aan de gleuf te kunnen komen, zul je ook op de blaren moeten zitten.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef RedFever007 het volgende:
Betekent
Handig ezelsbruggetje om te onthouden:
[..]mij betekend/betekent [..], vervang 'mij' door 'mijn' en zet daar een dier achter. Bijvoorbeeld:
Volgens mij betekend [...] --> Volgens mijn hond [...] [/i]
Volgens mij betekent [...] --> Volgens mijn hont [...] [/i]
De eerste is dus fout, want hont
quote:Op maandag 28 november 2011 04:14 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
vrouwen willen alleen seks omdat hun hersens hen dat aanbevelen. Ga dus nooit uit van spontaniteit bij deze heksen. Als je ze op de "man" af vraagt of ze het doorslikken lekker vinden zal een meerderheid het niet beamen.
quote:Op maandag 5 december 2011 16:12 schreef Scantoza het volgende:
Iemand enig idee wat dit symbool/teken betekend?
Een collega heeft dit als tatoeage op de arm.
Deze collega wil echter niet zeggen wat het betekend.
En daarom wil ik het nu juist graag weten.
Heb het zo goed mogelijk proberen na te tekenen.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef trabant het volgende:
Ik houd het op de plannen voor een vinexwijk in de nabijheid van een verkeersknooppunt. Je collega hoopt dus gewoon dat iemand hem thuis brengt als hij laveloos in een bushokje ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |