abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103315268
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Kijk...een groter onderzoek wijst dus uit dat de mannen gelijk hebben in dit topic ;)
Fijn hè?
pi_103315386
quote:

Kijk...een groter onderzoek wijst dus uit dat de mannen gelijk hebben in dit topic ;)

De Griekse en Duitse vrouwen moesten het in het onderzoek eveneens ontgelden, beide landen kregen een schamele 5% van de stemmen.
Stom onderzoek....Bayerische mädels. O+
pi_103315463
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:58 schreef Selestha het volgende:

[..]

Fijn hè?
Mwa ik hoef geen gelijk te krijgen maar het is wel fijn om idd aan te kunnen geven dat wat 'wij mannen' vinden (en door de vrouwen werd ontkent) nu bevestigd wordt.
pi_103315484
quote:

[..]

O, ik las het anders?
compact en kleverig.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:34:10 #205
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103318162
Ik ook JaniesBrownie, ik vind het een groot compliment om op nr 5 van Europa te staan en uit dat eerdere onderzoek waar we op nr.10 staan van de wereld.

Ik zie in dat artikel eigenlijk niet waar de mannen in dit topic nu gelijk in moeten hebben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:36:43 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103318263
Ronnie is zijn leesbril vergeten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103318547
In de top vijf... de Nederlandse vrouw laat de vrouwen uit Engeland (ja he he...), Duitsland (.....) en Griekenland achter zich... ja dat is niet zo moeilijk he :).

Tevens tracht men dan af te geven op de Nederlandse man en wat blijkt:

quote:
Een op de vier Nederlanders zegt dat ook de mooiste mannen op vakantie uit eigen land komen. De Italiaanse mannen zijn met 24% van de stemmen de grootste concurrent van de Nederlandse man, gevolgd door de Spanjaard. We voelen ons het minst aangetrokken tot mannen uit Duitsland, Frankrijk en Polen die elk amper 3% van de stemmen kregen
Blijkt dat we gewoon nog boven de Italiaan staan (en de Spanjaard , Fransoos etc...)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:46:12 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103318607
Je weet dat Europa uit aardig wat landen bestaat?
pi_103318713
Tot Europa behoren geografisch gezien de volgende gebieden:

[bewerken] Onafhankelijke landen
Albanië
Andorra
Armenië
Azerbeidzjan (een klein stuk ten noorden van de hoogste bergkam van de Kaukasus)
België
Bosnië en Herzegovina
Bulgarije
Cyprus
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk (uitgezonderd de integraal van Frankrijk deel uit makende gebieden Frans-Guyana (Zuid-Amerika), Réunion (Afrika), Martinique (Noord-Amerika), Mayotte (Afrika) en Guadeloupe (Noord-Amerika))
Georgië (een smalle strook ten noorden van de hoogste bergkam van de Kaukasus)
Griekenland (uitgezonderd de Dodekanesos en andere Egeïsche eilanden voor de Turkse kust)
Hongarije
Ierland
IJsland (IJsland ligt op zowel het Europees als het Noord-Amerikaans continentaal plat, maar wordt gewoonlijk geheel tot Europa gerekend)
Italië
Kazachstan (het gedeelte ten westen van de rivier de Oeral)
Kroatië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Macedonië
Malta
Moldavië
Monaco
Montenegro
Nederland (uitgezonderd de BES-eilanden, die tot de Caraïben gerekend worden)
Noorwegen
Oekraïne
Oostenrijk
Polen
Portugal (uitgezonderd Madeira, dat tot Afrika wordt gerekend, en (een deel van) de Azoren welke op het grensgebied liggen van Afrika, Europa en Noord-Amerika)
Roemenië
Rusland (het gedeelte ten westen van het gebergte de Oeral)
San Marino
Servië
Slovenië
Slowakije
Spanje (uitgezonderd de Canarische Eilanden en de exclaves Ceuta en Melilla, welke geografisch deel uitmaken van Afrika)
Tsjechië
Turkije (het gedeelte ten westen en ten noorden van de Bosporus, de Zee van Marmara en de Dardanellen)
Vaticaanstad
Verenigd Koninkrijk
Wit-Rusland
Zweden
Zwitserland

:P
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:49:28 #210
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103318717
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
In de top vijf... de Nederlandse vrouw laat de vrouwen uit Engeland (ja he he...), Duitsland (.....) en Griekenland achter zich... ja dat is niet zo moeilijk he :).

[..]

Blijkt dat we gewoon nog boven de Italiaan staan (en de Spanjaard , Fransoos etc...)
En ik maar denken dat Europa 51 landen heeft, blijken het er maar 8 te zijn. :{

En ze trachten helemaal niet af te geven op de mannen, beetje paranoide?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:21:05 #211
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_103319989
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:02 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Stom onderzoek....Bayerische mädels. O+
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:33:42 #212
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103320526
Niet eens een link, Ronnie heeft het gewoon zelf geschreven.
Resistance is futile.
pi_103320707
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:33 schreef Seven. het volgende:
Niet eens een link, Ronnie heeft het gewoon zelf geschreven.
http://vrouw.blog.nl/beau(...)uty-nederlandse-op-5

Succes meid.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:47:45 #214
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103321065
quote:
Zij doen ook niet aan bronvermelding. Dit stuk kan net zo goed geschreven zijn door Truus van der Wal, die leuk stukjes kan schrijven als ze tijd heeft om dit te combineren met haar huishoudelijke taken.
Resistance is futile.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:48:20 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103321092
Boeien, de cijfers in dat artikeltje spreken andere boekdelen dan Ronnie denkt.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:17:40 #216
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103322349
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:48 schreef Copycat het volgende:
Boeien, de cijfers in dat artikeltje spreken andere boekdelen dan Ronnie denkt.
Inderdaad!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:36:39 #217
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_103323262
Tja er zal vast wel ongeveer een consensus zijn onder wat de mooiste mannen en vrouwen zijn en waar die vandaan komen. Ook in welke eigenschappen die mensen hebben en wat het meest aantrekkelijk wordt gevonden. Maar wat maakt dat eigenlijk uit, het gaat uiteindelijk om persoonlijke voorkeur en die is voor iedereen verschillend. Het heeft eigenlijk weinig zin om vrouwen en mannen uit bijvoorbeeld Nederland in een hokje te duwen met subjectieve begrippen als lomp, niet elegant enz.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_103325180
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

dat vindt de nl vrouw van de mannen hè.

Kijk eens wat de nl man van de vrouwen vindt:

quote:
.Na de eigen vrouwen zijn Nederlanders het meest onder de indruk van Italiaanse en Zweedse vrouwen
compact en kleverig.
pi_103328889
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tja er zal vast wel ongeveer een consensus zijn onder wat de mooiste mannen en vrouwen zijn en waar die vandaan komen. Ook in welke eigenschappen die mensen hebben en wat het meest aantrekkelijk wordt gevonden. Maar wat maakt dat eigenlijk uit, het gaat uiteindelijk om persoonlijke voorkeur en die is voor iedereen verschillend.
Wat is de relatie tussen bovenstaande en onderstaande?

quote:
Het heeft eigenlijk weinig zin om vrouwen en mannen uit bijvoorbeeld Nederland in een hokje te duwen met subjectieve begrippen als lomp, niet elegant enz.
Een persoonlijke voorkeur staat hokjesdenken toch niet in de weg?
Ja, ik generaliseer.
pi_103330912
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zij doen ook niet aan bronvermelding. Dit stuk kan net zo goed geschreven zijn door Truus van der Wal, die leuk stukjes kan schrijven als ze tijd heeft om dit te combineren met haar huishoudelijke taken.
:W

Lees ook de reacties die inmiddels onder het artikel in de Telegraaf staan:

http://www.telegraaf.nl/v(...)rouw_is_uniek__.html

Sterkt mij toch weer in mijn mening.
pi_103331528
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Je legt het alleen wel verkeerd uit.

Er staat dat de nederlandse mannen de nederlandsevrouw op 1 zetten, ook staat er dat mensen de vrouwen uit hun eigen land op 1 zetten.

Hetzelfde werd gezegd over de mannen overigens.
compact en kleverig.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:16:42 #222
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103332419
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Waarom vind je het zo belangrijk om te bewijzen dat de Nederlandse vrouw niet goed genoeg is in jouw ogen?
bovendien zeggen ze dat ook over mannen en het merendeel is het niet met het bericht eens, dus wat wil je nu bewijzen?
Dat enkelingen het met je eens zijn? dat wist je toch al?
pi_103332848
Het topic wordt een soort "welles - nietes" over het al dan niet aantrekkelijk zijn van de Nederlandse vrouw. Onzin natuurlijk, dat blijft namelijk altijd een persoonlijke voorkeur.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:45:39 #224
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103333643
idd, en als ik in die reacties lees wat de Nederlandse man graag wil is dat hier eigenlijk haast onmogenlijk.

Een vrouw die een goede moeder is, sexy is, sensueel is, netjes is, beheerst is, het huishouden doet, intelligent is, werkt maar geen carriere wil maken, een goede gesprekspartner, een goede dochter/zus/buurvrouw, de hond uitlaat, sportief is en minimaal 3x in de week naar de sportschool gaat, mooie kleding draagt, make up, haren gekapt, niet te veel geld uitgeeft aan kleding en make-up, niet te sexy voor de buitenwereld aangezien dan mannen naar je kunnen kijken, altijd zin heeft in seks en zorgt voor de man,eigenlijk nooit iets voor zichzelf wil en braaf thuis blijft wachten op de man met een warm bord eten en dat allemaal doet in een kort rokje en hoge hakken.

Wat ze voor het gemak even vergeten is dat de Nederlandse vrouw wel moet werken om rond te kunnen komen, dat het weer in Nederland over het algemeen niet is gemaakt om in korte jurkjes met naaldhakken eronder te lopen en dat dat bovendien ook niet handig is als je achter een peuter aan moet rennen.

Mannen weten idd wel wat ze willen, maar het is een nogal onrealistische eis.

Net als deze reactie van Peter

"ik zelf ben getrouwd met een thais vrouw, dit is veel beter dan met een nederlandse vrouw. ze zijn veel verzorgder en willen nog graag voor je zorgen met niet al te hoge eisen"

Met andere woorden, hij wil een moeder, hij wil geen gelijkwaardige relatie, hij wil dat er voor hem gezorgt wordt.
Dan moet je idd geen Nederlandse vrouw hebben, aangezien we al zoveel moeten zorgen voor alles dat we geen tijd en puf meer over hebben om de slofjes en het biertje naar de man te brengen, hij kan handig zelf lopen.

Wat mij ook opvalt is dat veel mannen vooral goed zijn in afkraken, afkraken van alles, en niet alleen mannen ook vrouwen overigens.
Dat is wat mij zo enorm tegenstaat, de mentaliteit van niks is goed, ik ben beter, ik ben meer waard dan een ander en het gras bij de buren is altijd groener.
Dat is geen mooie eigenschap naar mijn mening.

We kijken naar al het moois in het buitenland maar kijken niet verder dan dat, we kijken naar al het lelijks in het binnenland maar kijken hierbij ook niet verder dan dat.
Probeer het voor de grap eens andersom, zul je zelf ook een stuk tevredener van worden, aangezien we het echt niet zo slecht hebben in Nederland, mijn schoonouders komen net weer terug uit Kiev, dat zet je weer even met beide beentjes op de grond.
Hokjesdenken, daar is Nederland goed in.

[ Bericht 4% gewijzigd door snakelady op 20-10-2011 17:59:02 ]
pi_103334789
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef snakelady het volgende:

Mannen weten idd wel wat ze willen, maar het is een nogal onrealistische eis.

Eisen of wensen?
Anyway....wat zijn dan wél realistische eisen/wensen in jouw beleving?
Want als iemand roept och....van mij hoeft een vrouw niet te werken, het huishouden te doen of wat dan ook, dan is het opeens iemand die een ongelijkwaardige relatie wil.

M.a.w. je maakt er en catch 22 van of je wilt dat mannen precies dat eisen/wensen wat jij graag wilt.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:34:38 #226
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103338810
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Eisen of wensen?
Anyway....wat zijn dan wél realistische eisen/wensen in jouw beleving?
Want als iemand roept och....van mij hoeft een vrouw niet te werken, het huishouden te doen of wat dan ook, dan is het opeens iemand die een ongelijkwaardige relatie wil.

M.a.w. je maakt er en catch 22 van of je wilt dat mannen precies dat eisen/wensen wat jij graag wilt.
Het gaat mij er meer om dat ik heel veel tegenstrijdigheden lees.

De een noemt de Nederlandse vrouw arrogant, de ander zelfverzekerd.
De een noemt de Nederlandse vrouw werkshuw, de ander een carrieretijger.
De een noemt de Nederlandse vrouw een huismus, de ander een vrije vogel.
De een noemt de Nederlandse vrouw burgerlijk, de andere te extravert.

Dus iedereen heeft een ander beeld van de "Nederlandse vrouw" over wat zo fout is aan ons.
Hoe kunnen we dan ooit iedereen tevreden stellen?

En daar ben ik het dus heel erg mee eens met Basjkorv ,dat blijft namelijk altijd een persoonlijke voorkeur.
Ik besef me dus steeds meer dat "de Nederlandse vrouw" niet bestaat, maar dat het gewoon puur zeiken om het zeiken is, omdat het kan, omdat dat pas echt iets Nederlands is.
pi_103343526
We zijn nog altijd levende wezens en geen robots. Je kunt onmogelijk iedereen tevreden stellen, aangezien wel allemaal wel andere wensen hebben.
signatuurloos
pi_103344280
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef snakelady het volgende:
Dus iedereen heeft een ander beeld van de "Nederlandse vrouw" over wat zo fout is aan ons.
Hoe kunnen we dan ooit iedereen tevreden stellen?
Maar ehm, waarom zou je dat willen?
pi_103344398
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af. Waarom zou je al die mannen die alleen maar zeiken en onrealistische eisen hebben, tevreden willen stellen. :?
pi_103346703
quote:
Met andere woorden, hij wil een moeder, hij wil geen gelijkwaardige relatie, hij wil dat er voor hem gezorgt wordt.
Alhoewel ze het ws nooit helemaal zo letterlijk zullen omschrijven zijn er idd heel veel mannen die gewoon schone sokken in de la willen en 's avonds een pot prak op tafel. En waar ze mogelijkheden zien om dat 'af te dwingen' daar ook niet voor terug deinzen, dus gewoon de was 1 of 2x verneuken, nou als je een vrouw ergens mee hebt...
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:24:52 #231
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103349072
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

niet natuurlijk, ik hoef er maar een tevreden te stellen en die is het al :P
Maar blijkbaar verwachten veel mannen dat wel, dus vroeg me af hoe hun dat voor zich zien.
pi_103352164
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef Modus het volgende:

[..]

Alhoewel ze het ws nooit helemaal zo letterlijk zullen omschrijven zijn er idd heel veel mannen die gewoon schone sokken in de la willen en 's avonds een pot prak op tafel. En waar ze mogelijkheden zien om dat 'af te dwingen' daar ook niet voor terug deinzen, dus gewoon de was 1 of 2x verneuken, nou als je een vrouw ergens mee hebt...
En die mannen zijn gehandicapt? Hebben zelf geen handjes?
signatuurloos
pi_103397111
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

't zou niet best zijn als je zo over vriendlief denkt.
pi_103399644
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
Er zijn zat vrouwen die bereid zijn zich in die rol te schikken, al dan niet omdat ze gewoon zo zijn.
pi_103400061
Bulgaarse, Kroatische en Italiaanse vrouwen :9

Dan twijfel ik er wel aan of ik nou volledig 100% een homo ben _O_

En ze versieren lukt me meestal ook nog wel *)

Hier denken vrouwen dat als ze een kort kapsel hebben pittig zijn nou dan hebben ze het toch echt verkeerd begrepen hier in Nederland je word niet pittig van een kort kapsel dat ben je :')
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:20:23 #236
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103775936
quote:
Wat mezelf is opgevallen uit eigen ervaringen is dat de meeste meiden die ik heb ontmoet uit het buitenland vaak meer openstonden voor een gesprek, zonder een bedorven smoel te trekken als een chagrijnige heks nog net niet zeggend wat je komt doen .
Het contact leggen ging over het algemeen gemakkelijker al was het slechts een simpele vraag. en ook al ben je een wildvreemde bleven ze bescheiden en toonde interesse over en weer. denkend in jezelf this is how it must be tussen man en vrouw, gewoon beiden op een leuke normale of speelse manier elkaar kunnen benaderen.

Het gevoel van wederzijds respect brengt een leuke chemie op gang die tussen de beide seksen ontstaat op zulke momenten ( het gevoel is toch nog aanwezig ondanks ik dacht dat na erg veel negatieve ervaringen met meiden in nederland een deel van het man kunnen zijn te hebben verloren ). na dit soort ervaringen met veelal buitenlandse vrouwen wist ik pas echt hoe het gesteld is met de gedrochten die veelal door de mentaliteit en emancipatie in dit land worden gekweekt.

vrouwen in nederland zowel autochtoon en allochtoon die hier zijn opgegroeid of al lang vertoeven wat mij betreft NOOIT MEER
Ik ben na een aantal relaties met NL vrouwen ook over de grens gaan kijken en inmiddels zelfs getrouwd. Mijn idee is dat de NL vrouw zich tot op heden in een enorme luxepositie heeft bevonden, waarmee ze zich dit onvrouwelijke gedrag heeft kunnen permitteren. Vermoed wel dat de kaarten spoedig anders verdeeld zullen zijn, nu de kredietbel rap aan het leeglopen is.
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:26:10 #237
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103776053
Daarnaast vermoed ik dat in sterk socialistische maatschappijen de vrouwen mannelijker worden, zowel fysiek als qua gedrag. De Hollandse man is daarentegen steeds meer vrouwelijke trekjes gaan vertonen. Hoor de laatste tijd regelmatig mannen zeggen dat iets ze 'een prettig gevoel geeft'.

Fijn, naar, leuk...we hebben meer testosteron nodig in onze vocabulaire. -O-
pi_103776089
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:26 schreef badforyoumix het volgende:
Daarnaast vermoed ik dat in sterk socialistische maatschappijen de vrouwen mannelijker worden, zowel fysiek als qua gedrag. De Hollandse man is daarentegen steeds meer vrouwelijke trekjes gaan vertonen. Hoor de laatste tijd regelmatig mannen zeggen dat iets ze 'een prettig gevoel geeft'.

Fijn, naar, leuk...we hebben meer testosteron nodig in onze vocabulaire. -O-
Want, je vind Zweedse vrouwen ook mannelijk? Ik niet echt namelijk...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:28:34 #239
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103776104
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:27 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Want, je vind Zweedse vrouwen ook mannelijk? Ik niet echt namelijk...
Ik ken geen Zweedse vrouwen, maar met alle commotie in Noorwegen zag ik toch wel hoe enorm verwijfd dat land is geworden.
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:41:56 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_103776356
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:28 schreef badforyoumix het volgende:

[..]

Ik ken geen Zweedse vrouwen, maar met alle commotie in Noorwegen zag ik toch wel hoe enorm verwijfd dat land is geworden.
Want?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:44:26 #241
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_103776406
quote:

[..]

:').
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_103779516
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 23:16 schreef ayumu het volgende:

Hier denken vrouwen dat als ze een kort kapsel hebben pittig zijn nou dan hebben ze het toch echt verkeerd begrepen hier in Nederland je word niet pittig van een kort kapsel dat ben je :')
Ik HAAT het woord 'pittig', is dat niet destijds door Irene Moors in het volk terecht gekomen?
pi_103783418
volgens mij is het onderwerp bij 'debat op 2' zaterdag a.s. de emancipatie van de vrouw, en hoe de man dat ervaart etc.

wellicht wel interessant voor de feministen onder jullie. :7
pi_103784965
quote:
Doet me denken aan dat stukje een paar maanden geleden over die Italiaanse diplomaat die in Zweden werd opgepakt omdat hij z'n zoon in het openbaar een draai om z'n oren had gegeven. 2 Zweedse vrouwen hebben toen de politie geallarmeerd en hij heeft 3 dagen in de cel gezeten wegens kindermishandeling.
Ja, ik generaliseer.
pi_103785030
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:12 schreef Northside het volgende:

[..]

Doet me denken aan dat stukje een paar maanden geleden over die Italiaanse diplomaat die in Zweden werd opgepakt omdat hij z'n zoon in het openbaar een draai om z'n oren had gegeven. 2 Zweedse vrouwen hebben toen de politie geallarmeerd en hij heeft 3 dagen in de cel gezeten wegens kindermishandeling.
Dat heeft weinig met de vrouwen te maken, fysiek straffen van kinderen is in Zweden sowieso not done.
pi_103786719
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:14 schreef Bajskorv het volgende:
Dat heeft weinig met de vrouwen te maken, fysiek straffen van kinderen is in Zweden sowieso not done.
Verwijfd land. In een mannenmaatschappij zou het geen probleem zijn. (lekker gechargeerd)
Ja, ik generaliseer.
pi_103786914
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:00 schreef Northside het volgende:

[..]

Verwijfd land. In een mannenmaatschappij zou het geen probleem zijn. (lekker gechargeerd)
Prima, maar dat maakt de dames niet minder aantrekkelijk. De kerels wellicht wel, maar dat is niet mijn ding.
pi_103787077
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:06 schreef Bajskorv het volgende:
Prima, maar dat maakt de dames niet minder aantrekkelijk. De kerels wellicht wel, maar dat is niet mijn ding.
Ik reageer toch op een quote die stelt dat Zweden een verwijfd land is?
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:18:25 #249
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103828212
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:12 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit zoveel vrouwelijke agenten op TV gezien als na die aanslagen van Breivik. Het ironische is dat hij zelf tegen de vergaande emancipatie van Noorwegen was. Maar goed, back OT.
  woensdag 2 november 2011 @ 10:16:31 #250
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103866322
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:29 schreef dawg het volgende:
volgens mij is het onderwerp bij 'debat op 2' zaterdag a.s. de emancipatie van de vrouw, en hoe de man dat ervaart etc.

wellicht wel interessant voor de feministen onder jullie. :7
Bron? Want dan hebben we hier van het weekend weer wat te bespreken :)
  donderdag 3 november 2011 @ 14:16:53 #251
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103914399
Door de jaren heen heb ik overigens wel het volgende geleerd. Is van toepassing op alle vrouwen wereldwijd..

"Women will be sweet to you when you are a challenge to them, but they will act bitchy when they take you for granted".

Deze wijsheid zou eigenlijk iedere opa, vader of broer aan de jochies moeten doorgeven. Zou een hoop ellende schelen.
  vrijdag 4 november 2011 @ 08:49:02 #252
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103947429
Het klopt, de belangrijkere vraag is...wat nu?

Gaan we ze gedwongen fatsoenlijk aankleden en wat vrouwelijke manieren leren?
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:41:57 #253
123170 alors
zlata1234
pi_103951903
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 08:49 schreef DenWauwelaar het volgende:

Alsof de Nederlandse man wél goed gekleed is met die eeuwige spijkerbroek met sportschoenen en random shirt met merknaam erop :') En alsof zij manieren hebben, nooit een deur openhouden e.d.

Misschien verdienen Nederlandse mannen en vrouwen elkaar gewoon.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:44:27 #254
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103951985
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 08:49 schreef DenWauwelaar het volgende:

Het lijkt erop dat je de stelling niet begrijpt :)

Read again: "Women will be sweet to you when you are a challenge to them, but they will act bitchy when they take you for granted".

Dit impliceert dus dat je als man juist niet moet meegaan in de eisen van de vrouw. Puur het feit dat half mannelijk Nederland de testosteron uit de ballen wordt geknepen, betekent niet dat we ons als metroseksuelen moeten kleden terwijl we meeleven met het 'gevoel' van al die dames..
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:07:26 #255
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103952573
Ik denk dat jij mijn reactie niet begrijpt. :')
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:13:21 #256
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103952720
Ah, ik zie nu pas dat je het topic helemaal niet gelezen hebt maar alleen over de OP wauwelde :')
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:14:23 #257
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103952748
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:44 schreef badforyoumix het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat je de stelling niet begrijpt :)

Read again: "Women will be sweet to you when you are a challenge to them, but they will act bitchy when they take you for granted".

Dit impliceert dus dat je als man juist niet moet meegaan in de eisen van de vrouw. Puur het feit dat half mannelijk Nederland de testosteron uit de ballen wordt geknepen, betekent niet dat we ons als metroseksuelen moeten kleden terwijl we meeleven met het 'gevoel' van al die dames..
Het gekke is, de meeste vrouwen willen geen halfwijf als man, gewoon een man man.
Dus dat metrosexuele wordt echt niet opdrongen door vrouwen, dat doen ze helemaal zelf.
  vrijdag 4 november 2011 @ 13:18:08 #258
42366 Staal
pi_103954653
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het gekke is, de meeste vrouwen willen geen halfwijf als man, gewoon een man man.
Dus dat metrosexuele wordt echt niet opdrongen door vrouwen, dat doen ze helemaal zelf.
Ik denk dat het door de bladen en reclame komt.
Zo'n vreemd Bieberwaaikapsel dat verzin je toch echt niet zelf.
Un certain jeune homme
  vrijdag 4 november 2011 @ 13:20:00 #259
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103954709
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:18 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik denk dat het door de bladen en reclame komt.
Zo'n vreemd Bieberwaaikapsel dat verzin je toch echt niet zelf.
Ik kan me ook niet voorstellen dat er vrouwen zijn die dat mooi vinden, tienermeisjes ok, maar vrouwen? neh.
  vrijdag 4 november 2011 @ 13:26:48 #260
42366 Staal
pi_103954867
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik kan me ook niet voorstellen dat er vrouwen zijn die dat mooi vinden, tienermeisjes ok, maar vrouwen? neh.
Nee, zeg absoluut niet, ik hou van mannenmannen zoals jij ook schreef. Er was laatst zo'n topic over mannen op naaldhakken. Een krant had gelanceerd dat het hot zou zijn. Alle users gruwelen behalve de TS.

Maar als mannen lang genoeg op naaldhakken over de catwalk lopen dan gaan mannen dit gerust wel dragen hoor. Je krijgt mensen zo gek als een deur. Als je oude foto's kijkt heb je ook weleens van jeetje vond ik dat toen echt mooi? Mode drong het je op.
Un certain jeune homme
pi_103954927
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:16 schreef badforyoumix het volgende:

[..]

Bron? Want dan hebben we hier van het weekend weer wat te bespreken :)
kan het op de site niet vinden, maar ik hoorde arie boomsma het zelf zeggen tijdens dwdd vorige week ofzo. hij noemde geen datum, ging ervan uit dat het morgen is, maar morgen gaat het over griekenland. dus ik weet niet zeker of en wanneer.
pi_103955263
quote:
idd, en als ik in die reacties lees wat de Nederlandse man graag wil is dat hier eigenlijk haast onmogenlijk.

Een vrouw die een goede moeder is, sexy is, sensueel is, netjes is, beheerst is, het huishouden doet, intelligent is, werkt maar geen carriere wil maken, een goede gesprekspartner, een goede dochter/zus/buurvrouw, de hond uitlaat, sportief is en minimaal 3x in de week naar de sportschool gaat, mooie kleding draagt, make up, haren gekapt, niet te veel geld uitgeeft aan kleding en make-up, niet te sexy voor de buitenwereld aangezien dan mannen naar je kunnen kijken, altijd zin heeft in seks en zorgt voor de man,eigenlijk nooit iets voor zichzelf wil en braaf thuis blijft wachten op de man met een warm bord eten en dat allemaal doet in een kort rokje en hoge hakken.

Wat ze voor het gemak even vergeten is dat de Nederlandse vrouw wel moet werken om rond te kunnen komen, dat het weer in Nederland over het algemeen niet is gemaakt om in korte jurkjes met naaldhakken eronder te lopen en dat dat bovendien ook niet handig is als je achter een peuter aan moet rennen.

[...]

Mijn probleem met Nederlandse vrouwen is niet zozeer wat ik van ze verwacht, of hoe ze erbij lopen. Mijn probleem is dat Nederlandse vrouwen (en veel mannen, maar daar hoef ik geen relatie mee) altijd lopen te zeiken en het nooit genoeg is. Prinsessengedrag, dat is wat ik hier veel te veel tegen kom.
Jesus saves but death prevails.
  vrijdag 4 november 2011 @ 13:47:13 #263
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103955430
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:41 schreef Shivo het volgende:

[..]

Mijn probleem met Nederlandse vrouwen is niet zozeer wat ik van ze verwacht, of hoe ze erbij lopen. Mijn probleem is dat Nederlandse vrouwen (en veel mannen, maar daar hoef ik geen relatie mee) altijd lopen te zeiken en het nooit genoeg is. Prinsessengedrag, dat is wat ik hier veel te veel tegen kom.
Ben ik helemaal met je eens, zoals ik eerder ook al schreef, zeiken om het zeiken.
  vrijdag 4 november 2011 @ 14:50:28 #264
123170 alors
zlata1234
pi_103957529
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:29 schreef dawg het volgende:

[..]

kan het op de site niet vinden, maar ik hoorde arie boomsma het zelf zeggen tijdens dwdd vorige week ofzo. hij noemde geen datum, ging ervan uit dat het morgen is, maar morgen gaat het over griekenland. dus ik weet niet zeker of en wanneer.
is het niet al geweest?
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:43:11 #265
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103959595
quote:

[..]

Wat dacht je van de doorgeslagen emancipatie in onze verzorgingsstaat? Een verzorgingsstaat is overigens per definitie verwijfd en dus weinig masculien, maar dat terzijde.
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:45:20 #266
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103959689
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:26 schreef Staal het volgende:

[..]

Nee, zeg absoluut niet, ik hou van mannenmannen zoals jij ook schreef. Er was laatst zo'n topic over mannen op naaldhakken. Een krant had gelanceerd dat het hot zou zijn. Alle users gruwelen behalve de TS.

Maar als mannen lang genoeg op naaldhakken over de catwalk lopen dan gaan mannen dit gerust wel dragen hoor. Je krijgt mensen zo gek als een deur. Als je oude foto's kijkt heb je ook weleens van jeetje vond ik dat toen echt mooi? Mode drong het je op.
En dan hebben we het nog niet eens over de 120% Pro-Gay media in ons kikkerlandje. Want homo zijn is hip. Ofzo.
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:48:08 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103959813
Mwoah, de mannenrok is ook nooit doorgedrongen, ondanks diverse pogingen in diverse decennia.
En dat had meer kans van slagen dan mannenpumps. Dat gaat hem gegarandeerd niet worden.
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:48:12 #268
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103959817
De kredietcrisis legt trouwens wel prachtig bloot wie er waarom de broek aan heeft gehad de laatste twintig jaar. Luchtkastelen en designkeukens op krediet. "Want m'n vriendinnen hebben het ook". :')
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:51:17 #269
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103959930
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:41 schreef Shivo het volgende:

[..]

Geef het nog vijf jaar en half vrouwelijk Nederland is weer thuisblijfmoeder met bakfiets. Zonder krediet geen emancipatie.
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:59:22 #270
123170 alors
zlata1234
pi_103960259
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 15:48 schreef badforyoumix het volgende:
De kredietcrisis legt trouwens wel prachtig bloot wie er waarom de broek aan heeft gehad de laatste twintig jaar. Luchtkastelen en designkeukens op krediet. "Want m'n vriendinnen hebben het ook". :')
Hahaha wat treurig. Alsof mannen geen dikke auto moeten als de buurman dat ook heeft :')

Dit topic is verworden tot een soort van ubertroll :')
know'm sayin?
word? word.
pi_103960636
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:26 schreef Staal het volgende:
Mannen zijn daar lang niet zo gevoelig voor als vrouwen hoor. Meestal is het de vrouw die de man aankleedt in de relatie. Eigenlijk nooit andersom.
Ja, ik generaliseer.
pi_103960966
quote:
Mjah mjah, vrouwen vallen in eerste instantie op een man man. Maar gedurende de relatie veranderen die wensen vaak wel. Weinig vrouwen die een stofzuigende poetsende man sexy vinden. Veel vrouwen die graag zien dat hij dat in een relatie uiteindelijk wel doet.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:02:20 #273
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103962817
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:17 schreef Northside het volgende:

[..]

Mjah mjah, vrouwen vallen in eerste instantie op een man man. Maar gedurende de relatie veranderen die wensen vaak wel. Weinig vrouwen die een stofzuigende poetsende man sexy vinden. Veel vrouwen die graag zien dat hij dat in een relatie uiteindelijk wel doet.
Vaak gaat het zo:

1.) Tijdens de relatie probeert de vrouw de man te veranderen, terwijl de man hoopt dat de vrouw hetzelfde blijft.

2.) Blijkt de vrouw uiteindelijk toch in staat om de man te veranderen, dan dumpt zij hem. Hij levert immers te weinig tegengas. Ze acht hem daarmee niet mannelijk genoeg.

3.) De man breekt emotioneel doormidden en klaagt dat ze "zo plotseling is veranderd" terwijl hij "zoveel voor haar heeft gedaan". Deze klaagzang maakt hem nog minder mannelijk waardoor de rebound alleen maar langer op zich laat wachten.

4.) De vrouw is inmiddels aan de nieuwe man en het verhaal begint weer vanaf punt 1.

Survival of the fittest in optima forma :)
pi_103963629
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:41 schreef alors het volgende:

[..]

Alsof de Nederlandse man wél goed gekleed is met die eeuwige spijkerbroek met sportschoenen en random shirt met merknaam erop :') En alsof zij manieren hebben, nooit een deur openhouden e.d.

Zou je niet alle mannen over 1 kam willen scheren. Ik houd netjes de deur open, draag (zware)tassen en bied altijd mijn vest/jas aan wanneer de dame is kwestie het mogelijk koud zou kunnen hebben. Hoffelijkheid kent geen tijd ;)
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:38:08 #275
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103964408
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 15:48 schreef badforyoumix het volgende:
Wel sneu dan, dat mannen zich zo in de financiele problemen laten helpen door vrouwen, hoe komt het dan dat ze geen ruggengraat hebben?
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:39:15 #276
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103964470
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:17 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik denk dat meehelpen in het huishouden heel weinig te maken heeft met hoe mannelijk je bent.
Mag aannemen dat mannen die alleen wonen ook het huishouden doen, zijn dat dan allemaal mietjes?
pi_103965717
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:02 schreef badforyoumix het volgende:
Vaak gaat het zo:

1.) Tijdens de relatie probeert de vrouw de man te veranderen, terwijl de man hoopt dat de vrouw hetzelfde blijft.

2.) Blijkt de vrouw uiteindelijk toch in staat om de man te veranderen, dan dumpt zij hem. Hij levert immers te weinig tegengas. Ze acht hem daarmee niet mannelijk genoeg.

3.) De man breekt emotioneel doormidden en klaagt dat ze "zo plotseling is veranderd" terwijl hij "zoveel voor haar heeft gedaan". Deze klaagzang maakt hem nog minder mannelijk waardoor de rebound alleen maar langer op zich laat wachten.

4.) De vrouw is inmiddels aan de nieuwe man en het verhaal begint weer vanaf punt 1.

Survival of the fittest in optima forma :)
Er komen ook nog kinderen in het verhaal voor. Dat maakt stap 2 en alles daarna anders.
Ja, ik generaliseer.
pi_103966076
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:39 schreef snakelady het volgende:
Ik denk dat meehelpen in het huishouden heel weinig te maken heeft met hoe mannelijk je bent.
Mag aannemen dat mannen die alleen wonen ook het huishouden doen, zijn dat dan allemaal mietjes?
'Man man' en 'huisman' hebben weinig gemeen hoor. Het gaat ook niet specifiek om het huishouden, maar de mindset in het algemeen. De gewilde stoere zelfstandige alfa-male met zijn motor vs de zorgzame volgzame gezapige papa in zijn renault scenic. (gechargeerde weergave natuurlijk)
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 4 november 2011 @ 22:39:14 #279
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103979030
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:22 schreef Northside het volgende:

[..]

'Man man' en 'huisman' hebben weinig gemeen hoor. Het gaat ook niet specifiek om het huishouden, maar de mindset in het algemeen. De gewilde stoere zelfstandige alfa-male met zijn motor vs de zorgzame volgzame gezapige papa in zijn renault scenic. (gechargeerde weergave natuurlijk)
Moet eerlijk zeggen dat ik verliefd ben geworden op mijn man toen hij nog een stoere jongeman was, ondertussen zijn we 13 jaar later en is hij nog steeds stoer, alleen daarnaast ook een lieve papa.
Gelukkig heb ik hem ook nooit horen klagen dat ik hem wilde veranderen, zou dat ook vreemd vinden als ik eerlijk ben.
pi_103982870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:39 schreef snakelady het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik verliefd ben geworden op mijn man toen hij nog een stoere jongeman was, ondertussen zijn we 13 jaar later en is hij nog steeds stoer, alleen daarnaast ook een lieve papa.
Gelukkig heb ik hem ook nooit horen klagen dat ik hem wilde veranderen, zou dat ook vreemd vinden als ik eerlijk ben.
En als je zo eens om je heenkijkt? Het hele fenomeen van mannen veranderen komt niet bekend voor?
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 5 november 2011 @ 00:17:53 #281
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103984053
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:13 schreef badforyoumix het volgende:
Ah, ik zie nu pas dat je het topic helemaal niet gelezen hebt maar alleen over de OP wauwelde :')
Ik heb een naam hoog te houden... :')
pi_104179624
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:41 schreef alors het volgende:

[..]

quote:

[..]

daar zie je het al,de ene vrouw wil een beter gekleed man en de ander zegt dat metros niks zij.
Metro is een term van de eind jaren 90 en het betekende gewoon een hetro man die zichzelf verzorgde (vaak volgens de laatste mode) en die die toen ontarmd werd door vrouwen.
Nu is het de uberseksueel en moet de man weer ruig worden en vallen vrouwen daar weer voor.
pi_104179873
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:23 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

ja, ik vind gemengde stelletjes leuk om te zien, maar wel wanneer ze tenminste van een zelfde leeftijd zijn. Maar ik vind het ook heel fout van die oude kereltjes met veels te jonge dames.
Ik vind het juist helemaal top van de gemiddelde nederlandse vrouw, dat ze lekker voor haar zelf of cariere kiest, dan een beetje schaperig de portomonee en reet van haar man te volgen
nooit gehoord van parttime werkende vrouwen ?
Volgens mij is dat de grootste groep
  woensdag 9 november 2011 @ 22:35:51 #284
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_104183431
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef gold-rush het volgende:

[..]

[..]

daar zie je het al,de ene vrouw wil een beter gekleed man en de ander zegt dat metros niks zij.
Metro is een term van de eind jaren 90 en het betekende gewoon een hetro man die zichzelf verzorgde (vaak volgens de laatste mode) en die die toen ontarmd werd door vrouwen.
Nu is het de uberseksueel en moet de man weer ruig worden en vallen vrouwen daar weer voor.
Terwijl het gros van de mannen gewoon zichzelf bleef, al dan niet alfa. Die labeltjes van die wijven ook altijd :{w De tering.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 9 november 2011 @ 22:53:18 #285
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104184497
Grappig hoe dit topic gedraaid is van discussie over vrouwen uit het buitenland naar een bespreking van de nederlandse man.
  donderdag 10 november 2011 @ 20:46:12 #286
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_104218331
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:23 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

Ik vind het juist helemaal top van de gemiddelde nederlandse vrouw, dat ze lekker voor haar zelf of cariere kiest, dan een beetje schaperig de portomonee en reet van haar man te volgen
Je bedoelt al die part-time werkende vrouwen die over de rug van hun vent een tophypotheek aangaan op twee inkomens? Daar gaan er nog een hoop van omvallen de komende vijf jaar.
pi_117276596
Wat is er toch aan de hand de laatste jaren ik lees het steeds vaker en wou het daarom even onder de aandacht brengen.

Is er serieus iets mis of valt het allemaal wel mee, alhoewel ik vrijwel nooit in dezelfde mate dit soort berichten tegenkom wat betreft Nederlandse vrouw vs man uit het buitenland.
Naar mijn gevoel gaat het niet om een relatie met iemand uit de allochtone groepen die hier al veelal in dit land bekend zijn maar om echt een vrouw uit het buitenland te halen of te ontmoeten.

Blijkbaar wordt de allochtone vrouw in NL onder hetzelfde geschaard als de autochtone vrouwen.
Wat zijn de oorzaken van deze trend hedendaags?

zie hier een aantal links.
http://spotlight.excite.n(...)se-vrouw-N13436.html

http://www.telegraaf.nl/b(...)nnen_populair__.html

http://altijdeenmening.wo(...)-buitenlandse-vrouw/

http://www.spitsnieuws.nl(...)-vrouwen-erg-in-trek

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2012 16:18:45 (URL's gefikst.) ]
  woensdag 26 september 2012 @ 16:20:19 #288
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_117276831
Ik zag in dat gesloten topic zojuist wat mensen die denken dat je er een watje voor moet zijn om een vrouw uit het buitenland 'te halen' (vrouwen zijn geen goederen hoor).

Nou ben ik toevallig getrouwd met iemand die niet Nederlands is en dat bevalt goed. Ik wil graag met jullie analiseren in welke mate ik een watje ben. Ik ben benieuwd :)

(Nou moet ik erbij zeggen dat ik ook niet in Nederland woon, maar dat mijn vrouw uit weer een ander land komt dan het land waarin ik woon.)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 26 september 2012 @ 16:22:09 #289
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117276926
Het gaat dan om 'watjes' die uit een soort nood iemand in het buitenland zoeken, omdat naar hun idee alle (alle!) Nederlandse vrouwen lompe kenau's zijn.
  woensdag 26 september 2012 @ 16:23:06 #290
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_117276970
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef Lienekien het volgende:
Het gaat dan om 'watjes' die uit een soort nood iemand in het buitenland zoeken, omdat naar hun idee alle (alle!) Nederlandse vrouwen lompe kenau's zijn.
Dat is vaak ook gewoon zo :)
pi_117277060
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef badforyoumix het volgende:

[..]

Je bedoelt al die part-time werkende vrouwen die over de rug van hun vent een tophypotheek aangaan op twee inkomens? Daar gaan er nog een hoop van omvallen de komende vijf jaar.
Over de rug van hun vent? Daar issie toch zelf ook bij?

En op anderhalf inkomen dan toch, aangezien je wel twee inkomens móet hebben om een hypotheek op twee inkomende te kunnen krijgen...
compact en kleverig.
  woensdag 26 september 2012 @ 16:25:20 #292
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_117277065
Om overigens over 'watjes' te spreken, zou je ook moeten stellen dat Nederlandse vrouwen heel moeilijk zijn en dat je wel wat in huis moet hebben om ze aan te kunnen.

Nee. Ik vind veel Nederlandse vrouwen gewoon saai, verwend en burgerlijk (niet allemaal, maar veel wel). En denkt men echt dat bijvoorbeeld een Zuid-Amerikaanse makkelijk is? Think again :D
  woensdag 26 september 2012 @ 16:25:44 #293
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117277080
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:23 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat is vaak ook gewoon zo :)
Het is vaak zo dat alle Nederlandse vrouwen lompe kenaus zijn?
  woensdag 26 september 2012 @ 16:26:47 #294
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_117277125
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is vaak zo dat alle Nederlandse vrouwen lompe kenaus zijn?
Nee, het is vaak zo dat Nederlandse vrouwen lompe kenaus zijn.
pi_117277145
Ik voel me altijd aangesproken bij dit doortrekken topics ;(
compact en kleverig.
  woensdag 26 september 2012 @ 16:31:10 #296
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117277323
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:26 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee, het is vaak zo dat Nederlandse vrouwen lompe kenaus zijn.
Ik word hier altijd zo lacherig van, op een vervelende manier. Waarschijnlijk omdat het zo'n sneue simplificatie is om op deze manier de vrouwelijke bevolking van één land over een kam te scheren. En het als overtuiging te koesteren.
  woensdag 26 september 2012 @ 16:31:58 #297
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_117277349
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik word hier altijd zo lacherig van, op een vervelende manier. Waarschijnlijk omdat het zo'n sneue simplificatie is om op deze manier de vrouwelijke bevolking van één land over een kam te scheren. En het als overtuiging te koesteren.
Weet je direct hoe het voelt wanneer je als man met een buitenlandse vrouw direct als watje wordt bestempeld zonder dat de beschuldigende ook maar iets over je weet :)
  woensdag 26 september 2012 @ 16:34:46 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117277454
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:31 schreef Strani het volgende:

[..]

Weet je direct hoe het voelt wanneer je als man met een buitenlandse vrouw direct als watje wordt bestempeld zonder dat de beschuldigende ook maar iets over je weet :)
En jij begreep niet dat mijn reactie juist was bedoeld als: misschien hoef jij je niet aangesproken te voelen?
pi_117277456
'Thaise en Russische vrouwen in trek', dan weet je toch al meteen wat voor soort mannen dit zijn. Niets om over te treuren als Nederlandse vrouw wmb.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 26 september 2012 @ 16:35:11 #300
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117277464
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef Lienekien het volgende:
Niet iedereen doet het uit nood. Niet iedereen denkt dat alle Nederlandse vrouwen zo zijn, maar slechts dat ze in het buitenland grotere succeskans hebben. Smaken verschillen. Wat heeft watje zijn ermee te maken? Ze mogen toch hun mening hebben, een watje zie ik toch als iemand anders..
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')