abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103315268
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Kijk...een groter onderzoek wijst dus uit dat de mannen gelijk hebben in dit topic ;)
Fijn hè?
pi_103315386
quote:

Kijk...een groter onderzoek wijst dus uit dat de mannen gelijk hebben in dit topic ;)

De Griekse en Duitse vrouwen moesten het in het onderzoek eveneens ontgelden, beide landen kregen een schamele 5% van de stemmen.
Stom onderzoek....Bayerische mädels. O+
pi_103315463
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:58 schreef Selestha het volgende:

[..]

Fijn hè?
Mwa ik hoef geen gelijk te krijgen maar het is wel fijn om idd aan te kunnen geven dat wat 'wij mannen' vinden (en door de vrouwen werd ontkent) nu bevestigd wordt.
pi_103315484
quote:

[..]

O, ik las het anders?
compact en kleverig.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:34:10 #205
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103318162
Ik ook JaniesBrownie, ik vind het een groot compliment om op nr 5 van Europa te staan en uit dat eerdere onderzoek waar we op nr.10 staan van de wereld.

Ik zie in dat artikel eigenlijk niet waar de mannen in dit topic nu gelijk in moeten hebben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:36:43 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103318263
Ronnie is zijn leesbril vergeten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103318547
In de top vijf... de Nederlandse vrouw laat de vrouwen uit Engeland (ja he he...), Duitsland (.....) en Griekenland achter zich... ja dat is niet zo moeilijk he :).

Tevens tracht men dan af te geven op de Nederlandse man en wat blijkt:

quote:
Een op de vier Nederlanders zegt dat ook de mooiste mannen op vakantie uit eigen land komen. De Italiaanse mannen zijn met 24% van de stemmen de grootste concurrent van de Nederlandse man, gevolgd door de Spanjaard. We voelen ons het minst aangetrokken tot mannen uit Duitsland, Frankrijk en Polen die elk amper 3% van de stemmen kregen
Blijkt dat we gewoon nog boven de Italiaan staan (en de Spanjaard , Fransoos etc...)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:46:12 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103318607
Je weet dat Europa uit aardig wat landen bestaat?
pi_103318713
Tot Europa behoren geografisch gezien de volgende gebieden:

[bewerken] Onafhankelijke landen
Albanië
Andorra
Armenië
Azerbeidzjan (een klein stuk ten noorden van de hoogste bergkam van de Kaukasus)
België
Bosnië en Herzegovina
Bulgarije
Cyprus
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk (uitgezonderd de integraal van Frankrijk deel uit makende gebieden Frans-Guyana (Zuid-Amerika), Réunion (Afrika), Martinique (Noord-Amerika), Mayotte (Afrika) en Guadeloupe (Noord-Amerika))
Georgië (een smalle strook ten noorden van de hoogste bergkam van de Kaukasus)
Griekenland (uitgezonderd de Dodekanesos en andere Egeïsche eilanden voor de Turkse kust)
Hongarije
Ierland
IJsland (IJsland ligt op zowel het Europees als het Noord-Amerikaans continentaal plat, maar wordt gewoonlijk geheel tot Europa gerekend)
Italië
Kazachstan (het gedeelte ten westen van de rivier de Oeral)
Kroatië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Macedonië
Malta
Moldavië
Monaco
Montenegro
Nederland (uitgezonderd de BES-eilanden, die tot de Caraïben gerekend worden)
Noorwegen
Oekraïne
Oostenrijk
Polen
Portugal (uitgezonderd Madeira, dat tot Afrika wordt gerekend, en (een deel van) de Azoren welke op het grensgebied liggen van Afrika, Europa en Noord-Amerika)
Roemenië
Rusland (het gedeelte ten westen van het gebergte de Oeral)
San Marino
Servië
Slovenië
Slowakije
Spanje (uitgezonderd de Canarische Eilanden en de exclaves Ceuta en Melilla, welke geografisch deel uitmaken van Afrika)
Tsjechië
Turkije (het gedeelte ten westen en ten noorden van de Bosporus, de Zee van Marmara en de Dardanellen)
Vaticaanstad
Verenigd Koninkrijk
Wit-Rusland
Zweden
Zwitserland

:P
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:49:28 #210
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103318717
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
In de top vijf... de Nederlandse vrouw laat de vrouwen uit Engeland (ja he he...), Duitsland (.....) en Griekenland achter zich... ja dat is niet zo moeilijk he :).

[..]

Blijkt dat we gewoon nog boven de Italiaan staan (en de Spanjaard , Fransoos etc...)
En ik maar denken dat Europa 51 landen heeft, blijken het er maar 8 te zijn. :{

En ze trachten helemaal niet af te geven op de mannen, beetje paranoide?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:21:05 #211
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_103319989
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:02 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Stom onderzoek....Bayerische mädels. O+
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:33:42 #212
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103320526
Niet eens een link, Ronnie heeft het gewoon zelf geschreven.
Resistance is futile.
pi_103320707
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:33 schreef Seven. het volgende:
Niet eens een link, Ronnie heeft het gewoon zelf geschreven.
http://vrouw.blog.nl/beau(...)uty-nederlandse-op-5

Succes meid.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:47:45 #214
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103321065
quote:
Zij doen ook niet aan bronvermelding. Dit stuk kan net zo goed geschreven zijn door Truus van der Wal, die leuk stukjes kan schrijven als ze tijd heeft om dit te combineren met haar huishoudelijke taken.
Resistance is futile.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:48:20 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103321092
Boeien, de cijfers in dat artikeltje spreken andere boekdelen dan Ronnie denkt.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:17:40 #216
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103322349
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:48 schreef Copycat het volgende:
Boeien, de cijfers in dat artikeltje spreken andere boekdelen dan Ronnie denkt.
Inderdaad!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:36:39 #217
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_103323262
Tja er zal vast wel ongeveer een consensus zijn onder wat de mooiste mannen en vrouwen zijn en waar die vandaan komen. Ook in welke eigenschappen die mensen hebben en wat het meest aantrekkelijk wordt gevonden. Maar wat maakt dat eigenlijk uit, het gaat uiteindelijk om persoonlijke voorkeur en die is voor iedereen verschillend. Het heeft eigenlijk weinig zin om vrouwen en mannen uit bijvoorbeeld Nederland in een hokje te duwen met subjectieve begrippen als lomp, niet elegant enz.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_103325180
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

dat vindt de nl vrouw van de mannen hè.

Kijk eens wat de nl man van de vrouwen vindt:

quote:
.Na de eigen vrouwen zijn Nederlanders het meest onder de indruk van Italiaanse en Zweedse vrouwen
compact en kleverig.
pi_103328889
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tja er zal vast wel ongeveer een consensus zijn onder wat de mooiste mannen en vrouwen zijn en waar die vandaan komen. Ook in welke eigenschappen die mensen hebben en wat het meest aantrekkelijk wordt gevonden. Maar wat maakt dat eigenlijk uit, het gaat uiteindelijk om persoonlijke voorkeur en die is voor iedereen verschillend.
Wat is de relatie tussen bovenstaande en onderstaande?

quote:
Het heeft eigenlijk weinig zin om vrouwen en mannen uit bijvoorbeeld Nederland in een hokje te duwen met subjectieve begrippen als lomp, niet elegant enz.
Een persoonlijke voorkeur staat hokjesdenken toch niet in de weg?
Ja, ik generaliseer.
pi_103330912
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zij doen ook niet aan bronvermelding. Dit stuk kan net zo goed geschreven zijn door Truus van der Wal, die leuk stukjes kan schrijven als ze tijd heeft om dit te combineren met haar huishoudelijke taken.
:W

Lees ook de reacties die inmiddels onder het artikel in de Telegraaf staan:

http://www.telegraaf.nl/v(...)rouw_is_uniek__.html

Sterkt mij toch weer in mijn mening.
pi_103331528
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Je legt het alleen wel verkeerd uit.

Er staat dat de nederlandse mannen de nederlandsevrouw op 1 zetten, ook staat er dat mensen de vrouwen uit hun eigen land op 1 zetten.

Hetzelfde werd gezegd over de mannen overigens.
compact en kleverig.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:16:42 #222
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103332419
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Waarom vind je het zo belangrijk om te bewijzen dat de Nederlandse vrouw niet goed genoeg is in jouw ogen?
bovendien zeggen ze dat ook over mannen en het merendeel is het niet met het bericht eens, dus wat wil je nu bewijzen?
Dat enkelingen het met je eens zijn? dat wist je toch al?
pi_103332848
Het topic wordt een soort "welles - nietes" over het al dan niet aantrekkelijk zijn van de Nederlandse vrouw. Onzin natuurlijk, dat blijft namelijk altijd een persoonlijke voorkeur.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:45:39 #224
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103333643
idd, en als ik in die reacties lees wat de Nederlandse man graag wil is dat hier eigenlijk haast onmogenlijk.

Een vrouw die een goede moeder is, sexy is, sensueel is, netjes is, beheerst is, het huishouden doet, intelligent is, werkt maar geen carriere wil maken, een goede gesprekspartner, een goede dochter/zus/buurvrouw, de hond uitlaat, sportief is en minimaal 3x in de week naar de sportschool gaat, mooie kleding draagt, make up, haren gekapt, niet te veel geld uitgeeft aan kleding en make-up, niet te sexy voor de buitenwereld aangezien dan mannen naar je kunnen kijken, altijd zin heeft in seks en zorgt voor de man,eigenlijk nooit iets voor zichzelf wil en braaf thuis blijft wachten op de man met een warm bord eten en dat allemaal doet in een kort rokje en hoge hakken.

Wat ze voor het gemak even vergeten is dat de Nederlandse vrouw wel moet werken om rond te kunnen komen, dat het weer in Nederland over het algemeen niet is gemaakt om in korte jurkjes met naaldhakken eronder te lopen en dat dat bovendien ook niet handig is als je achter een peuter aan moet rennen.

Mannen weten idd wel wat ze willen, maar het is een nogal onrealistische eis.

Net als deze reactie van Peter

"ik zelf ben getrouwd met een thais vrouw, dit is veel beter dan met een nederlandse vrouw. ze zijn veel verzorgder en willen nog graag voor je zorgen met niet al te hoge eisen"

Met andere woorden, hij wil een moeder, hij wil geen gelijkwaardige relatie, hij wil dat er voor hem gezorgt wordt.
Dan moet je idd geen Nederlandse vrouw hebben, aangezien we al zoveel moeten zorgen voor alles dat we geen tijd en puf meer over hebben om de slofjes en het biertje naar de man te brengen, hij kan handig zelf lopen.

Wat mij ook opvalt is dat veel mannen vooral goed zijn in afkraken, afkraken van alles, en niet alleen mannen ook vrouwen overigens.
Dat is wat mij zo enorm tegenstaat, de mentaliteit van niks is goed, ik ben beter, ik ben meer waard dan een ander en het gras bij de buren is altijd groener.
Dat is geen mooie eigenschap naar mijn mening.

We kijken naar al het moois in het buitenland maar kijken niet verder dan dat, we kijken naar al het lelijks in het binnenland maar kijken hierbij ook niet verder dan dat.
Probeer het voor de grap eens andersom, zul je zelf ook een stuk tevredener van worden, aangezien we het echt niet zo slecht hebben in Nederland, mijn schoonouders komen net weer terug uit Kiev, dat zet je weer even met beide beentjes op de grond.
Hokjesdenken, daar is Nederland goed in.

[ Bericht 4% gewijzigd door snakelady op 20-10-2011 17:59:02 ]
pi_103334789
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef snakelady het volgende:

Mannen weten idd wel wat ze willen, maar het is een nogal onrealistische eis.

Eisen of wensen?
Anyway....wat zijn dan wél realistische eisen/wensen in jouw beleving?
Want als iemand roept och....van mij hoeft een vrouw niet te werken, het huishouden te doen of wat dan ook, dan is het opeens iemand die een ongelijkwaardige relatie wil.

M.a.w. je maakt er en catch 22 van of je wilt dat mannen precies dat eisen/wensen wat jij graag wilt.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:34:38 #226
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103338810
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Eisen of wensen?
Anyway....wat zijn dan wél realistische eisen/wensen in jouw beleving?
Want als iemand roept och....van mij hoeft een vrouw niet te werken, het huishouden te doen of wat dan ook, dan is het opeens iemand die een ongelijkwaardige relatie wil.

M.a.w. je maakt er en catch 22 van of je wilt dat mannen precies dat eisen/wensen wat jij graag wilt.
Het gaat mij er meer om dat ik heel veel tegenstrijdigheden lees.

De een noemt de Nederlandse vrouw arrogant, de ander zelfverzekerd.
De een noemt de Nederlandse vrouw werkshuw, de ander een carrieretijger.
De een noemt de Nederlandse vrouw een huismus, de ander een vrije vogel.
De een noemt de Nederlandse vrouw burgerlijk, de andere te extravert.

Dus iedereen heeft een ander beeld van de "Nederlandse vrouw" over wat zo fout is aan ons.
Hoe kunnen we dan ooit iedereen tevreden stellen?

En daar ben ik het dus heel erg mee eens met Basjkorv ,dat blijft namelijk altijd een persoonlijke voorkeur.
Ik besef me dus steeds meer dat "de Nederlandse vrouw" niet bestaat, maar dat het gewoon puur zeiken om het zeiken is, omdat het kan, omdat dat pas echt iets Nederlands is.
pi_103343526
We zijn nog altijd levende wezens en geen robots. Je kunt onmogelijk iedereen tevreden stellen, aangezien wel allemaal wel andere wensen hebben.
signatuurloos
pi_103344280
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef snakelady het volgende:
Dus iedereen heeft een ander beeld van de "Nederlandse vrouw" over wat zo fout is aan ons.
Hoe kunnen we dan ooit iedereen tevreden stellen?
Maar ehm, waarom zou je dat willen?
pi_103344398
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af. Waarom zou je al die mannen die alleen maar zeiken en onrealistische eisen hebben, tevreden willen stellen. :?
pi_103346703
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef snakelady het volgende:
Met andere woorden, hij wil een moeder, hij wil geen gelijkwaardige relatie, hij wil dat er voor hem gezorgt wordt.
Alhoewel ze het ws nooit helemaal zo letterlijk zullen omschrijven zijn er idd heel veel mannen die gewoon schone sokken in de la willen en 's avonds een pot prak op tafel. En waar ze mogelijkheden zien om dat 'af te dwingen' daar ook niet voor terug deinzen, dus gewoon de was 1 of 2x verneuken, nou als je een vrouw ergens mee hebt...
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:24:52 #231
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103349072
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

niet natuurlijk, ik hoef er maar een tevreden te stellen en die is het al :P
Maar blijkbaar verwachten veel mannen dat wel, dus vroeg me af hoe hun dat voor zich zien.
pi_103352164
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef Modus het volgende:

[..]

Alhoewel ze het ws nooit helemaal zo letterlijk zullen omschrijven zijn er idd heel veel mannen die gewoon schone sokken in de la willen en 's avonds een pot prak op tafel. En waar ze mogelijkheden zien om dat 'af te dwingen' daar ook niet voor terug deinzen, dus gewoon de was 1 of 2x verneuken, nou als je een vrouw ergens mee hebt...
En die mannen zijn gehandicapt? Hebben zelf geen handjes?
signatuurloos
pi_103397111
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

't zou niet best zijn als je zo over vriendlief denkt.
pi_103399644
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
Er zijn zat vrouwen die bereid zijn zich in die rol te schikken, al dan niet omdat ze gewoon zo zijn.
pi_103400061
Bulgaarse, Kroatische en Italiaanse vrouwen :9

Dan twijfel ik er wel aan of ik nou volledig 100% een homo ben _O_

En ze versieren lukt me meestal ook nog wel *)

Hier denken vrouwen dat als ze een kort kapsel hebben pittig zijn nou dan hebben ze het toch echt verkeerd begrepen hier in Nederland je word niet pittig van een kort kapsel dat ben je :')
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:20:23 #236
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103775936
quote:
Wat mezelf is opgevallen uit eigen ervaringen is dat de meeste meiden die ik heb ontmoet uit het buitenland vaak meer openstonden voor een gesprek, zonder een bedorven smoel te trekken als een chagrijnige heks nog net niet zeggend wat je komt doen .
Het contact leggen ging over het algemeen gemakkelijker al was het slechts een simpele vraag. en ook al ben je een wildvreemde bleven ze bescheiden en toonde interesse over en weer. denkend in jezelf this is how it must be tussen man en vrouw, gewoon beiden op een leuke normale of speelse manier elkaar kunnen benaderen.

Het gevoel van wederzijds respect brengt een leuke chemie op gang die tussen de beide seksen ontstaat op zulke momenten ( het gevoel is toch nog aanwezig ondanks ik dacht dat na erg veel negatieve ervaringen met meiden in nederland een deel van het man kunnen zijn te hebben verloren ). na dit soort ervaringen met veelal buitenlandse vrouwen wist ik pas echt hoe het gesteld is met de gedrochten die veelal door de mentaliteit en emancipatie in dit land worden gekweekt.

vrouwen in nederland zowel autochtoon en allochtoon die hier zijn opgegroeid of al lang vertoeven wat mij betreft NOOIT MEER
Ik ben na een aantal relaties met NL vrouwen ook over de grens gaan kijken en inmiddels zelfs getrouwd. Mijn idee is dat de NL vrouw zich tot op heden in een enorme luxepositie heeft bevonden, waarmee ze zich dit onvrouwelijke gedrag heeft kunnen permitteren. Vermoed wel dat de kaarten spoedig anders verdeeld zullen zijn, nu de kredietbel rap aan het leeglopen is.
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:26:10 #237
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103776053
Daarnaast vermoed ik dat in sterk socialistische maatschappijen de vrouwen mannelijker worden, zowel fysiek als qua gedrag. De Hollandse man is daarentegen steeds meer vrouwelijke trekjes gaan vertonen. Hoor de laatste tijd regelmatig mannen zeggen dat iets ze 'een prettig gevoel geeft'.

Fijn, naar, leuk...we hebben meer testosteron nodig in onze vocabulaire. -O-
pi_103776089
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:26 schreef badforyoumix het volgende:
Daarnaast vermoed ik dat in sterk socialistische maatschappijen de vrouwen mannelijker worden, zowel fysiek als qua gedrag. De Hollandse man is daarentegen steeds meer vrouwelijke trekjes gaan vertonen. Hoor de laatste tijd regelmatig mannen zeggen dat iets ze 'een prettig gevoel geeft'.

Fijn, naar, leuk...we hebben meer testosteron nodig in onze vocabulaire. -O-
Want, je vind Zweedse vrouwen ook mannelijk? Ik niet echt namelijk...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:28:34 #239
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103776104
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:27 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Want, je vind Zweedse vrouwen ook mannelijk? Ik niet echt namelijk...
Ik ken geen Zweedse vrouwen, maar met alle commotie in Noorwegen zag ik toch wel hoe enorm verwijfd dat land is geworden.
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:41:56 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_103776356
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:28 schreef badforyoumix het volgende:

[..]

Ik ken geen Zweedse vrouwen, maar met alle commotie in Noorwegen zag ik toch wel hoe enorm verwijfd dat land is geworden.
Want?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:44:26 #241
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_103776406
quote:

[..]

:').
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_103779516
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 23:16 schreef ayumu het volgende:

Hier denken vrouwen dat als ze een kort kapsel hebben pittig zijn nou dan hebben ze het toch echt verkeerd begrepen hier in Nederland je word niet pittig van een kort kapsel dat ben je :')
Ik HAAT het woord 'pittig', is dat niet destijds door Irene Moors in het volk terecht gekomen?
pi_103783418
volgens mij is het onderwerp bij 'debat op 2' zaterdag a.s. de emancipatie van de vrouw, en hoe de man dat ervaart etc.

wellicht wel interessant voor de feministen onder jullie. :7
pi_103784965
quote:
Doet me denken aan dat stukje een paar maanden geleden over die Italiaanse diplomaat die in Zweden werd opgepakt omdat hij z'n zoon in het openbaar een draai om z'n oren had gegeven. 2 Zweedse vrouwen hebben toen de politie geallarmeerd en hij heeft 3 dagen in de cel gezeten wegens kindermishandeling.
Ja, ik generaliseer.
pi_103785030
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:12 schreef Northside het volgende:

[..]

Doet me denken aan dat stukje een paar maanden geleden over die Italiaanse diplomaat die in Zweden werd opgepakt omdat hij z'n zoon in het openbaar een draai om z'n oren had gegeven. 2 Zweedse vrouwen hebben toen de politie geallarmeerd en hij heeft 3 dagen in de cel gezeten wegens kindermishandeling.
Dat heeft weinig met de vrouwen te maken, fysiek straffen van kinderen is in Zweden sowieso not done.
pi_103786719
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:14 schreef Bajskorv het volgende:
Dat heeft weinig met de vrouwen te maken, fysiek straffen van kinderen is in Zweden sowieso not done.
Verwijfd land. In een mannenmaatschappij zou het geen probleem zijn. (lekker gechargeerd)
Ja, ik generaliseer.
pi_103786914
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:00 schreef Northside het volgende:

[..]

Verwijfd land. In een mannenmaatschappij zou het geen probleem zijn. (lekker gechargeerd)
Prima, maar dat maakt de dames niet minder aantrekkelijk. De kerels wellicht wel, maar dat is niet mijn ding.
pi_103787077
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:06 schreef Bajskorv het volgende:
Prima, maar dat maakt de dames niet minder aantrekkelijk. De kerels wellicht wel, maar dat is niet mijn ding.
Ik reageer toch op een quote die stelt dat Zweden een verwijfd land is?
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:18:25 #249
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103828212
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:12 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit zoveel vrouwelijke agenten op TV gezien als na die aanslagen van Breivik. Het ironische is dat hij zelf tegen de vergaande emancipatie van Noorwegen was. Maar goed, back OT.
  woensdag 2 november 2011 @ 10:16:31 #250
359516 badforyoumix
You're no good for me
pi_103866322
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:29 schreef dawg het volgende:
volgens mij is het onderwerp bij 'debat op 2' zaterdag a.s. de emancipatie van de vrouw, en hoe de man dat ervaart etc.

wellicht wel interessant voor de feministen onder jullie. :7
Bron? Want dan hebben we hier van het weekend weer wat te bespreken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')