abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:43:55 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103280116
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat immer hameren op zelfstandigheid is juist waarom relaties zo vaak mislukken en er miljoenen mensen bij datingsites staan. Afhankelijkheid is een vies en besmet woord geworden en de nadruk ligt op individualiteit ipv op het zorgen voor elkaar.

We zijn met z'n allen zo zelfstandig geworden in onze individuele cultuur dat duurzaam samen zijn daardoor bijna onmogelijk is geworden, want he....als het niet bevalt, dan gaan we gewoon weer een deur verder.
Juist omdat ik onafhankelijk ben weet mijn man dat ik bij hem ben om hem, en niet omdat ik me geen raad zou weten zonder hem en financieel niet rond zou kunnen komen.
Ik geloof niet in "de ware", ik geloof dat ik ook heel gelukkig zou kunnen zijn met een ander, maar dat wil ik niet, ik wil hem dus ik blijf bij hem.

Hij weet dus zeker dat ik al13 jaar bij hem ben omdat ik van hem hou, niet omdat ik afhankelijk ben van hem, denk dat dat een betere basis is voor een relatie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:49:16 #102
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103280352
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:43 schreef Hanoying het volgende:
NL = [ afbeelding ] = [ afbeelding ]

niet NL = [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
Ja idd, je hebt gelijk, alle Nederlandse vrouwen zien er zo uit en alle buitenlandse vrouwen hebben onderstaand figuur. :')

Jij bent nog nooit buiten Nederland geweest he?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:50:52 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103280424
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:49 schreef snakelady het volgende:

Ja idd, je hebt gelijk, alle Nederlandse vrouwen zien er zo uit en alle buitenlandse vrouwen hebben onderstaand figuur. :')

Fixed that.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103280716
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:36 schreef Ripley het volgende:
Zoals ik al zei vind ik het allerlei voorbarige conclusies. Dat je niet bij elkaar hoeft te blijven door praktische zaken betekent niet dat je dan maar heel makkelijk uit elkaar gaat.
Natuurlijk is hier wel een verband. Als je makkelijker uit elkaar kan zal er minder moeite gedaan worden om bij elkaar te blijven ('het nog eens te proberen'). Dat is alleen maar logisch.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:57:47 #105
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_103280744
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Generaliserend klopt het wel hoor :)

In Nederland zijn er relatief veel lompe vrouwen. Niet eens dik maar gewoon groot, lomp en onbehouden.

In Vietnam noemen ze die vrouwen "ga tay", ga betekent kip en tay betekent west of westen.

Een ga tay wordt zowel gebruikt voor een kalkoen (kip uit het westen) als een lompe blanke vrouw. In Vietnam vinden ze de blanke modellen supermooi maar het merendeel van de blanke vrouwen, en dan met name de Nederlanders, vinden ze lompe kalkoenen. Ga Tay.

En daar hebben ze.... volkomen... gelijk in :)

gobble gobble
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:58:51 #106
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_103280797
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Hanoying het volgende:

[..]

In Nederland zijn er relatief veel lompe vrouwen. Niet eens dik maar gewoon groot, lomp en onbehouden.

In Vietnam noemen ze die vrouwen "ga tay", ga betekent kip en tay betekent west of westen.

Een ga tay wordt zowel gebruikt voor een kalkoen (kip uit het westen) als een lompe blanke vrouw. In Vietnam vinden ze de blanke modellen supermooi maar het merendeel van de blanke vrouwen, en dan met name de Nederlanders, vinden ze lompe kalkoenen. Ga Tay.

gobble gobble
Nee, inderdaad, dan liever zo'n fragiele loempia die met je hokt om de euro's. :')

(Als we dan toch generaliserend bezig zijn..)
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:59:37 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103280838
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:58 schreef AgLarrr het volgende:

Nee, inderdaad, dan liever zo'n fragiele loempia. :')
Van 1 meter 10.
Sprak ik, met mijn lompe 1,67m.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:00:36 #108
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_103280880
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Van 1 meter 10.
Sprak ik, met mijn lompe 1,67m.
Ja, peer, ga eens heel geëmancipeerd taartjes bakken.

woensdag 19 oktober 2011 @ 15:01:24 #109
194833 Hanoying
pi_103280923
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Hanoying op 19-10-2011 16:42:58 (Misschien ook maar niet :P) ]
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:02:26 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103280974
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:01 schreef Hanoying het volgende:
en een kilo of 65 schoon aan de haak I bet.

gobble gobble
65? Kom op, daar red ik het niet op. 120. Minstens.
Sambal bij?
pi_103281045
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 02:17 schreef Seven. het volgende:
Ik was onlangs in Kenia. Ik werd onpasselijk van al die smerige stelletjes: oudere Europese mannen die hand in hand liepen met een twintiger. En het ergste was, er liepen zelfs vrouwen van dik in de 60 met rastanegers van amper twintig. Misselijkmakend vond ik het. Ik weet het, ik probeer een open mind te houden maar in dit geval kon ik er echt niet zomaar mijn schouders over ophalen. Ondanks dat het een kwestie van vraag en aanbod is, ik kan er met mijn kop gewoon niet bij dat je als redelijk welgesteld mens zelfs voor een dag gebruik wil maken van iemand anders zijn economische omstandigheden. Dit gegeven zal mijn beeld ook sterk gekleurd hebben, maar neem maar van mij aan dat ik ook stelletjes ken die wel oprecht van elkaar houden ondanks hun verschillende afkomst en economische omstandigheden.
Dat is makkelijk, die redenering is als volgt: dit meisje kan de komende tijd doorbrengen in honger en armoede OF ze kan de komende tijd in alle denkbare luxe met mij doorbrengen.

Conclusie: het is een goede daad als ik dit meisje onder mijn hoede neem.
Ja, ik generaliseer.
pi_103281488
Exact. Mijn chick doet ook al jaren aan liefdadigheid door mij als vriendje te tolereren...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:15:04 #113
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103281518
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Fixed that.
:D _O-
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:16:55 #114
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103281583
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Hanoying het volgende:

[..]

gobble gobble
Vind dat niks gek als je ze vergelijkt met de Vietnamese man, dat geen zijn mannen maar volwassenen in een kinderlichaampje.....
En bij de vrouwen moet je maar afwachten of ze uberhaupt volwassen zijn en /of echt vrouw zijn.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:19:45 #115
194833 Hanoying
pi_103281684
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:16 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vind dat niks gek als je ze vergelijk met de Vietnamese man, dat geen zijn mannen maar volwassenen in een kinderlichaampje.....
gobble?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:22:38 #116
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103281800
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:19 schreef Hanoying het volgende:

[..]

gobble?
Nee,ik voel me met mijn 1.63m en nog geen 60kilo geen kalkoen, sorry dat ik je moet teleurstellen.
Bovendien sport ik minimaal 3x in de week.

Maar ik heb liever wel een man man ja, dus groter dan mij, wat lichaamsbeharing en een penis waarbij ik me niet hoef af te vragen of het nu een overgroeide clitoris of een lid is.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:23:55 #117
194833 Hanoying
pi_103281855
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee,ik voel me met mijn 1.63m en nog geen 60kilo geen kalkoen, sorry dat ik je moet teleurstellen.
Bovendien sport ik minimaal 3x in de week.

Maar ik heb liever wel een man man ja, dus groter dan mij, wat lichaamsbeharing en een peniswaarbij ik me niet hoef af te vragen of het nu een clitoris of een lid is.
dan ik..
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:26:10 #118
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103281949
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:23 schreef Hanoying het volgende:

[..]

dan ik..
Serieus, dat is je reactie, de taalpurist uithangen.
Troll
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:35:49 #119
194833 Hanoying
pi_103282371
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Serieus, dat is je reactie, de taalpurist uithangen.
Troll
:P

Meer serieus ben je nu echt een prachtig voorbeeld van waarom sommige Nederlandse vrouwen niet aantrekkelijk zijn.

Je bent ten eerste inderdaad al wat lomp en tegen de tijd dat je 35 bent ben je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Ga Tay. Nou ja, goed... Er zijn nog genoeg mannen die wel vallen op een ietwat lompe vrouw dus wat dat betreft zal ik je daar niet verder op afbranden.

Maar een opmerking als " en een penis waarbij ik me niet hoef af te vragen of het nu een overgroeide clitoris of een lid is.".. :')

Ik zie dat je inderdaad echt op zoek bent naar de ware en dat je je prioriteiten op orde hebt ^O^ Gelukkig vallen wij mannen ook altijd wel op grofgebekte rondneukende feministes :Y
pi_103282480
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:35 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Meer serieus ben je nu echt een prachtig voorbeeld van waarom sommige Nederlandse vrouwen niet aantrekkelijk zijn.

Je bent ten eerste inderdaad al wat lomp en tegen de tijd dat je 35 bent ben je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Ga Tay. Nou ja, goed... Er zijn nog genoeg mannen die wel vallen op een ietwat lompe vrouw dus wat dat betreft zal ik je daar niet verder op afbranden.

Maar een opmerking als " en een penis waarbij ik me niet hoef af te vragen of het nu een overgroeide clitoris of een lid is.".. :')

Ik zie dat je inderdaad echt op zoek bent naar de ware en dat je je prioriteiten op orde hebt ^O^ Gelukkig vallen wij mannen ook altijd wel op grofgebekte rondneukende feministes :Y
Ik las dat ze al 13 jaar een vriend had hoor. Dus blijkbaar geen moeite gehad een man te vinden en houden :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:48:46 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103282872
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:43 schreef Hanoying het volgende:
NL = [ afbeelding ] = [ afbeelding ]

niet NL = [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
Geweldige vergelijking, juist omdat de jurkjes van de niet-NL-dames zo gevormd zijn dat het lijkt alsof ze wel een stel vruchtbare heupen hebben... want uiteindelijk is dat mondiaal iets wat aantrekkelijk wordt bevonden; vrouwelijke lijnen, en daar hoort een curve bij.

Verkeerde foto genomen om je beeldverhaal te staven |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:48:56 #122
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103282881
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:35 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ik ben al 13 jaar samen met dezelfde man, we zijn 7 jaar getrouwd, hebben twee kinderen.
Ben overigens nog nooit vreemd gegaan en ik ben ook geen feministe.
Ik hou wel van seks inderdaad, maar dat maakt me geen slet aangezien ik het gewoon met mijn man doe en niet rondneuk.

Maar verders wel prettig om te lezen dat je er letterlijk met al je vooroordelen over mij naast zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 19-10-2011 15:54:02 ]
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:59:54 #123
194833 Hanoying
pi_103283394
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:48 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ben al 13 jaar samen bij dezelfde man, we zijn 7 jaar getrouwd, hebben twee kinderen.
Ben overigens nog nooit vreemd gegaan en ben ook geen feministe.
Ik hou wel van seks idd, maar dat maakt me geen slet aangezien ik het gewoon met mijn man doe en niet rondneuk.

Maar verders wel prettig om te lezen dat je er letterlijk met al je vooroordelen over mij naast zit.
Gebaseerd op je eerdere post was het anders een hele aardige aanname. Je was behoorlijk grofgebekt en inzetten op penislengte en lichaamsbeharing is in ieder geval niet wat ik mijn dochter graag zou zien doen..

Maar fijn voor je dat je al lang een man hebt hoor en zo lang je drie keer per week blijft sporten blijf je met een beetje geluk ook nog wel op een acceptabel gewicht.

"Ga Tay" is overigens niet dik. Ga Tay = grof gebouwd. 1 meter 62 en met moeite een ondergrens van 60 kilo = Ga Tay.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:10:06 #124
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_103283938
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:59 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Gebaseerd op je eerdere post was het anders een hele aardige aanname. Je was behoorlijk grofgebekt en inzetten op penislengte en lichaamsbeharing is in ieder geval niet wat ik mijn dochter graag zou zien doen..

Maar fijn voor je dat je al lang een man hebt hoor en zo lang je drie keer per week blijft sporten blijf je met een beetje geluk ook nog wel op een acceptabel gewicht.

"Ga Tay" is overigens niet dik. Ga Tay = grof gebouwd. 1 meter 62 en met moeite een ondergrens van 60 kilo = Ga Tay.
Maarehm: who gives a fuck wat Vietnatmese vrouwen vinden van Nederlandse vrouwen?

woensdag 19 oktober 2011 @ 16:11:02 #125
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103283989
quote:

[..]

Pardon, doe jij niet gewoon exact hetzelfde? jij wil een mooi fijn poppetje, prima, daar val ik je niet op aan, je wil geen "kalkoen" ook goed!
Maar waarom mag ik mijn voorkeur wat betreft uiterlijk niet aangeven? gelukkig voldoet mijn man daar prima aan dus dat is een erg leuke bonus.

Jij mag mij Ga Tay vinden, dat maakt mij niks uit, mijn man vind mijn lichaam geweldig, ik heb nu eenmaal erg volle borsten en ook flinke billen, daar zitten ook wat kilo's in uiteraard maar heb wel een klassiek zandloper figuur, daar moet je van houden of niet.
Zo hou ik niet van mannen met een jongetjes lichaam, niet mijn smaak.
pi_103284119
quote:

[..]

Gvd, hoe praat je iemand anorexia aan, het kan aan mij liggen hoor maar een ex van me is 1,64 en weegt rond de 63, 64 kilo, maar dat is gewoon een lekker wijf hoor, om het zo maar ff te zeggen. Dikke tieten, lekkere kont, dat er hier en daar wat babyvet zit wil niet zeggen dat ze gelijk dik of grofgebouwd is. Als zij tijdens het uitgaan bijvoorbeeld een leuk rokje/topje, dat soort werk aan heeft, zijn er een hoop gozers die eventjes omkijken, bij een "grof gebouwde" vrouw zal dat niet zo snel gebeuren.

Overigens vergelijk jij de Nederlandse vrouw met de Vietnamese, nou, sorry hoor, maar wat ik in Rotterdam of weet ik veel waar in zo'n loempiakraampje zie staan gaat mijn lid ook niet echt van stijgeren hoor, de Vietnamese vrouw staat nou ook niet echt bekend als het lekkerste wijf van Azië. Tuurlijk, smaken verschillen, maar als je alleen al naar het gemiddelde lengteverschil kijkt, kan je ze moeilijk met elkaar gaan vergelijken.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:14:06 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103284121
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:04 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat is makkelijk, die redenering is als volgt: dit meisje kan de komende tijd doorbrengen in honger en armoede OF ze kan de komende tijd in alle denkbare luxe met mij doorbrengen.

Conclusie: het is een goede daad als ik dit meisje onder mijn hoede neem.
Sinds wanneer is luxe een levensbehoefte? Als je zo graag iets goeds wil doen, adopteer dan een kind uit Afrika of zo.
Resistance is futile.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:17:33 #128
194833 Hanoying
pi_103284280
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:10 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Maarehm: who gives a fuck wat Vietnatmese vrouwen vinden van Nederlandse vrouwen?
Nou ja, het topic gaat over het "waarom vinden nederlandse mannen buitenlandse vrouwen leuk" volgens mij.

Een antwoord is dat Nederlandse vrouwen relatief lomp zijn. In Azië en Zuid Europa zijn de vrouwen over het algemeen wat kleiner maar ook wat verfijnder. Daarnaast flirten ze er ook wat meer terwijl ze tegelijkertijd ook weer wat preutser zijn.

Nederlandse vrouwen komen er in alle soorten en maten natuurlijk en er zijn fantastische bij maar er zijn er ook veel bij die relatief lomp zijn. Niet zelden zie je ze dan in het weekend ook nog eens in afgeragde spijkerbroeken zichzelf klem zuipen in de plaatselijke feestkroeg terwijl ze met hun vriendinnen de vlieger van Andre Hazes mee bleren.

Daar zijn Nederlandse vrouwen vrij uniek in..
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:19:19 #129
194833 Hanoying
pi_103284380
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:14 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Gvd, hoe praat je iemand anorexia aan, het kan aan mij liggen hoor maar een ex van me is 1,64 en weegt rond de 63, 64 kilo, maar dat is gewoon een lekker wijf hoor, om het zo maar ff te zeggen. Dikke tieten, lekkere kont, dat er hier en daar wat babyvet zit wil niet zeggen dat ze gelijk dik of grofgebouwd is. Als zij tijdens het uitgaan bijvoorbeeld een leuk rokje/topje, dat soort werk aan heeft, zijn er een hoop gozers die eventjes omkijken, bij een "grof gebouwde" vrouw zal dat niet zo snel gebeuren.

Overigens vergelijk jij de Nederlandse vrouw met de Vietnamese, nou, sorry hoor, maar wat ik in Rotterdam of weet ik veel waar in zo'n loempiakraampje zie staan gaat mijn lid ook niet echt van stijgeren hoor, de Vietnamese vrouw staat nou ook niet echt bekend als het lekkerste wijf van Azië. Tuurlijk, smaken verschillen, maar als je alleen al naar het gemiddelde lengteverschil kijkt, kan je ze moeilijk met elkaar gaan vergelijken.
Zelfs in Vlaanderen zijn de vrouwen al wat verfijnder en kleden ze zich vaak ook beter :)
pi_103284437
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:19 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Zelfs in Vlaanderen zijn de vrouwen al wat verfijnder en kleden ze zich vaak ook beter :)
Ik vind het in Vlaanderen net alsof je 25 jaar terug in de tijd gaat vaak. Niet bepaald goed gekleed in ieder geval.
pi_103284456
quote:

[..]

**Enkel gebaseerd op jouw mening
pi_103284458
quote:
Lichaamshaar laten staan?
AMSTERDAM - Twee op de vijf vrouwen laten hun arm- en beenhaar langer dan een maand staan. Een derde is zelfs zo bang voor de reactie van potentiële lovers op haar lichaamshaar dat ze dates heeft afgezegd.

Dit blijkt uit onderzoek van een producent van ontharingscrème onder 1000 vrouwen. Een op de tien vrouwen zegt meer zelfvertrouwen te hebben als ze gladde benen heeft en 86 procent weigert een rokje of jurkje aan te trekken als ze niet geschoren heeft.

Vooral jonge vrouwen (18 tot 24) schamen zich voor behaarde benen en oksels. Zij grijpen eerder naar het scheermesje dan vrouwen van 35 tot 45 jaar.
Een maand niet scheren?? 2 van de 5?? Zeker die dames met dat vlotte korte kapsel?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:21:05 #133
194833 Hanoying
pi_103284461
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:20 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vind het in Vlaanderen net alsof je 25 jaar terug in de tijd gaat vaak. Niet bepaald goed gekleed in ieder geval.
Wel als ze gaan stappen :Y
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:21:43 #134
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_103284490
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Nou ja, het topic gaat over het "waarom vinden nederlandse mannen buitenlandse vrouwen leuk" volgens mij.

Een antwoord is dat Nederlandse vrouwen relatief lomp zijn. In Azië en Zuid Europa zijn de vrouwen over het algemeen wat kleiner maar ook wat verfijnder. Daarnaast flirten ze er ook wat meer terwijl ze tegelijkertijd ook weer wat preutser zijn.

Nederlandse vrouwen komen er in alle soorten en maten natuurlijk en er zijn fantastische bij maar er zijn er ook veel bij die relatief lomp zijn. Niet zelden zie je ze dan in het weekend ook nog eens in afgeragde spijkerbroeken zichzelf klem zuipen in de plaatselijke feestkroeg terwijl ze met hun vriendinnen de vlieger van Andre Hazes mee bleren.

Ik denk dat dat niet zozeer Nederlandse vrouwen zijn, maar vrouwen uit een bepaalde klasse, te vinden in alle post-industriële samenlevingen.

pi_103284537
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Wel als ze gaan stappen :Y
Vind ik echt niet. Maar misschien ligt het ook aan de definitie van goed gekleed.
pi_103284548
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:20 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dit, ik ben vaak genoeg in België uitgeweest, voordeel van vlakbij de grens wonen, maar daar moet je al blij zijn als een vrouw haar oksels heeft geschoren, laat staan daaronder... En als ze al modern gekleed gaan dan zijn ze gelijk net zo doorgeslagen qua uiterlijk als een Oh oh Barbie.
pi_103284620
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik denk dat dat niet zozeer Nederlandse vrouwen zijn, maar vrouwen uit een bepaalde klasse, te vinden in alle post-industriële samenlevingen.
Dat denk ik inderdaad wel. Als je naar Engelse vrouwen kijkt zie je daar de hele lompe ordinaire wijven die zonder panty met min 20 in synthetische kleren de straat op lallen veel, maar ook juist weer veel leuke uberhippe chicks.
pi_103284704
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat denk ik inderdaad wel. Als je naar Engelse vrouwen kijkt zie je daar de hele lompe ordinaire wijven die zonder panty met min 20 in synthetische kleren de straat op lallen veel, maar ook juist weer veel leuke uberhippe chicks.
Maakt een panty bij -20 zoveel uit?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:27:28 #139
194833 Hanoying
pi_103284792
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:22 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dit, ik ben vaak genoeg in België uitgeweest, voordeel van vlakbij de grens wonen, maar daar moet je al blij zijn als een vrouw haar oksels heeft geschoren, laat staan daaronder... En als ze al modern gekleed gaan dan zijn ze gelijk net zo doorgeslagen qua uiterlijk als een Oh oh Barbie.
Wat een onzin zeg. In Vlaanderen gaan meisjes 9 van de 10 keer uit in chique kleding. Inclusief dure jurk en mooie schoenen met hoge hak en dergelijk. Misschien niet bij het plaatselijke schuurfeest in Baarle Hertog maar toch echt wel in een beetje stad.

Ik ben nooit fan van België geweest maar de kleding van de jongedames is er toch echt één van de weinige pluspunten.
pi_103284843
quote:
5s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:25 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Maakt een panty bij -20 zoveel uit?
Ja, maar het is meer dat een panty ook maakt dat iets er minder bloot uitziet en dat die engelse hoeren altijd zoveel mogelijk vlees tentoonstellen zeg maar :)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:29:49 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103284908
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef Hanoying het volgende:
[..]

Zaken als "verfijnd" en "lomp" zijn natuurlijk niet alleen een fysiek iets, en als het om die zaken gaat dan doet de NL vrouw weinig onder voor de NL man, zowel qua fysiek als qua gedrag.

Het is dus geen wonder dat wij geen verfijnde poppetjes zijn, want onze mannelijke variant zou daar helemaal niet mee overweg kunnen.
Als je blijft zitten wachten tot hij de autodeur voor je opent dan zit je er nog als hij 3 uur later terugkomt, misschien mag je dan gelijk doorschuiven naar de bestuurdersstoel omdat hij je wel in zijn Astra coupé wil laten rijden als hij teveel gezopen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103284915
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:27 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. In Vlaanderen gaan meisjes 9 van de 10 keer uit in chique kleding. Inclusief dure jurk en mooie schoenen met hoge hak en dergelijk. Misschien niet bij het plaatselijke schuurfeest in Baarle Hertog maar toch echt wel in een beetje stad.

Ik ben nooit fan van België geweest maar de kleding van de jongedames is er toch echt één van de weinige pluspunten.
Ik denk dat jouw definitie van goed gekleed echt anders is - ik vind de belgen vaak niet eigentijds gekleed. Dan kan je jurk duur zijn of je hak hoog, maar als het mode ala 1995 is is het toch een beetje achterhaald.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:32:21 #143
194833 Hanoying
pi_103285037
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Het is in Nederland toch echt bijna de standaard hoor en niet aan klasse gebonden. Ook de gemiddelde studente tandheelkunde kan op Zaterdagnacht kotsend op de oude markt aangetroffen worden. :P
pi_103285239
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:28 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, maar het is meer dat een panty ook maakt dat iets er minder bloot uitziet en dat die engelse hoeren altijd zoveel mogelijk vlees tentoonstellen zeg maar :)
Hoezo nu weer direct Engelse hoeren?? Zie je dat dit overkomt als jaloezie?
pi_103285298
quote:
99s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nog nooit Engelse wijven tegengekomen op vakantie?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:39:00 #146
194833 Hanoying
pi_103285326
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zaken als "verfijnd" en "lomp" zijn natuurlijk niet alleen een fysiek iets, en als het om die zaken gaat dan doet de NL vrouw weinig onder voor de NL man, zowel qua fysiek als qua gedrag.

Het is dus geen wonder dat wij geen verfijnde poppetjes zijn, want onze mannelijke variant zou daar helemaal niet mee overweg kunnen.
Als je blijft zitten wachten tot hij de autodeur voor je opent dan zit je er nog als hij 3 uur later terugkomt, misschien mag je dan gelijk doorschuiven naar de bestuurdersstoel omdat hij je wel in zijn Astra coupé wil laten rijden als hij teveel gezopen heeft.
Het is waarschijnlijk ook gewoon cultuurgebonden hoor maar er is dus echt wel een deel van de Nederlandse man die wel van verfijnde vrouwen houdt en die ook best bereid zijn de deur voor hun vriendin open te houden, haar stoel aan te schuiven en hun jas aan haar te geven als het koud is.

Wat dus overigens geen onderdanigheid of iets dergelijks aangeeft he. Er is een verschil tussen elegantie en onderdanigheid.

Elegantie is in de Nederlandse vrouw vrijwel niet bestaand. Vandaar dat veel jongens verliefd worden als ze een jaar uitgewisseld worden en daar ineens een zuid europese of aziatische vrouw in hun omgeving is die niet alleen intelligent en grappig blijkt maar ook nog eens kan stappen in mooie kleding zonder kotsend op de stoep te eindigen.
pi_103285374
quote:
13s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:14 schreef Seven. het volgende:
Sinds wanneer is luxe een levensbehoefte? Als je zo graag iets goeds wil doen, adopteer dan een kind uit Afrika of zo.
Tsja. Dat is in ieder geval de achterliggende gedachte van die mensen.
Ja, ik generaliseer.
pi_103285393
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:38 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nog nooit Engelse wijven tegengekomen op vakantie?
Dat wel maar dan nog..... Heb je Nederlandse meiden in Salou meegemaakt? Denk dat de gemiddelde Engelse nog zou schrikken van het gedrag.

Hoe mensen op vakantie zijn tel ik derhalve ook niet mee. Als je daar naar gaat kijken kunnen we Nederland het beste opdoeken. De Nederlandse man op vakantie...korte broek, witte sokken en sandalen. Nee dat is lekker :) (wel voor een ander topic maar toch).

quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:39 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk ook gewoon cultuurgebonden hoor maar er is dus echt wel een deel van de Nederlandse man die wel van verfijnde vrouwen houdt en die ook best bereid zijn de deur voor hun vriendin open te houden, haar stoel aan te schuiven en hun jas aan haar te geven als het koud is.

*Meld zich*
pi_103285415
quote:
99s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee, dan zou je erg dom zijn als je het zo zag. Ik gaf namelijk aan dat ik ook daadwerkelijk de hoerige types bedoelde en niet de leuke engelse chickies :)
pi_103285450
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:40 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee, dan zou je erg dom zijn als je het zo zag. Ik gaf namelijk aan dat ik ook daadwerkelijk de hoerige types bedoelde en niet de leuke engelse chickies :)
Dan heb ik helemaal niks gezegd ;)
pi_103285525
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:39 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Wat dus overigens geen onderdanigheid of iets dergelijks aangeeft he. Er is een verschil tussen elegantie en onderdanigheid.

Elegantie is in de Nederlandse vrouw vrijwel niet bestaand. Vandaar dat veel jongens verliefd worden als ze een jaar uitgewisseld worden en daar ineens een zuid europese of aziatische vrouw in hun omgeving is die niet alleen intelligent en grappig blijkt maar ook nog eens kan stappen in mooie kleding zonder kotsend op de stoep te eindigen.
Ik vind dat echt een rare omschrijving van de Nederlandse vrouw. Tuurlijk heb je zulke types in Nederland, maar er zijn ook veel verfijndere types die gewoon zich lekker optutten en normaal uitgaan. Misschien kijk je gewoon op rare plekken.

Niet voor niets zijn bijvoorbeeld Nederlandse modellen wereldwijd erg succesvol en populair, vanwege uiterlijk maar ook vanwege netjes gedrag :)
pi_103285752
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:29 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat jouw definitie van goed gekleed echt anders is - ik vind de belgen vaak niet eigentijds gekleed. Dan kan je jurk duur zijn of je hak hoog, maar als het mode ala 1995 is is het toch een beetje achterhaald.
Tsja, als cocktailjurkjes en hakken niet eigentijds zijn... jammer dan. Ik vind het mooi en ik zie het in Nederland weinig terug.
Ja, ik generaliseer.
pi_103285819
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:48 schreef Northside het volgende:

[..]

Tsja, als cocktailjurkjes en hakken niet eigentijds zijn... jammer dan. Ik vind het mooi en ik zie het in Nederland weinig terug.
dat ligt aan het jurkje en de hak of het eigentijds is. En dat eigentijdse mis ik vaak in belgie.

Ik vraag me trouwens wel af waar je dan uitgaat, want hakken en jurkjes zie je in het Amsterdamse uitgaansleven heel veel. Maar dan niet van die suffe dus :)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:50:41 #154
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103285867
quote:
99s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Een maand niet scheren?? 2 van de 5?? Zeker die dames met dat vlotte korte kapsel?
Ik scheer mijn armen nooit eigenlijk, mijn benen zelden, alleen oksels en schaamhaar om de dag.
Maar ik heb dan ook heel weinig, heel dun en hele lichte lichaamsbeharing :P
pi_103286119
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:49 schreef Ripley het volgende:
dat ligt aan het jurkje en de hak of het eigentijds is. En dat eigentijdse mis ik vaak in belgie.

Ik vraag me trouwens wel af waar je dan uitgaat, want hakken en jurkjes zie je in het Amsterdamse uitgaansleven heel veel. Maar dan niet van die suffe dus :)
In Amsterdam vooral dingen als Studio80 en Trouw. Verder cafe's in de baarsjes en de jordaan enzo... Werk ben ik een paar keer geweest. Misschien niet chique genoeg, dat zou kunnen. Maar waar moet ik dan zijn?
Ja, ik generaliseer.
pi_103286133
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik scheer mijn armen nooit eigenlijk, mijn benen zelden, alleen oksels en schaamhaar om de dag.
Maar ik heb dan ook heel weinig, heel dun en hele lichte lichaamsbeharing :P
Dan is het ook niet nodig he :) Ik ken overigens weinig vrouwen die hun armen scheren...sommigen zouden het wel moeten doen. Schaamhaar scheren vind ik wel belangrijk. Maar dat is meer omdat ik van de orale seks ben.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:58:45 #157
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103286237
quote:
99s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dan is het ook niet nodig he :) Ik ken overigens weinig vrouwen die hun armen scheren...sommigen zouden het wel moeten doen. Schaamhaar scheren vind ik wel belangrijk. Maar dat is meer omdat ik van de orale seks ben.
Dat is voor mij idd ook de voornaamste reden dat ik me daar scheer
Als ik armen zou hebben als Alyssa Milano zou ik het ook scheren, of nog liever, weg later laseren.
Het is een bloedmooie vrouw, maar die armen lijken wel van bont.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:03:08 #158
194833 Hanoying
pi_103286442
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:43 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vind dat echt een rare omschrijving van de Nederlandse vrouw. Tuurlijk heb je zulke types in Nederland, maar er zijn ook veel verfijndere types die gewoon zich lekker optutten en normaal uitgaan. Misschien kijk je gewoon op rare plekken.

Niet voor niets zijn bijvoorbeeld Nederlandse modellen wereldwijd erg succesvol en populair, vanwege uiterlijk maar ook vanwege netjes gedrag :)
Hey.. we zijn kort door de bocht aan het stereotyperen he :P

Ik heb zelf geen voorkeur voor wat dan ook. Ben zelf met een aziatische vrouw getrouwd en houdt ontzettend veel van haar maar het is stom toeval dat ze geen Nederlandse is. Het juiste moment op de juiste plaats en zulks, we hebben elkaar al ontmoet toen we nog studeerden en zijn inmiddels bijna 10 jaar verder.

Ik heb zelf als expat heel wat gemixte koppels gezien. Je hebt in Azië in het kort drie soorten gemixte koppels.

Koppel 1 is de oude Nederlandse man met de jonge buitenlandse vrouw. Ik heb er persoonlijk een hekel aan en de reden is eigenlijk zonder uitzondering dat het meisje arm is en geld zoekt en dat de man een jong ding zoekt. Soms is er nog iets van liefde in het spel maar als dat zo is is dat eerder een bijkomstigheid dan wat anders.

Koppel 2 zijn aziatische vrouwen met een blanke vriend die echt van elkaar houden maar waarvan de vrouw wel al op zoek was naar een blanke vriend. In het begin had ik ook een hekel aan deze koppels aangezien ik de meisjes alsnog golddiggers vond maar dat is toch te kort door de bocht en ik heb mijn mening bijgesteld. Veel van deze meisjes zijn namelijk best hoog opgeleid en van goede afkomst. Om het geld hoeven ze geen blanke vriend maar ze hebben simpelweg leievr een blanke vriend omdat ze ze aantrekkelijker vinden en omdat een aziatische jongen veel traditioneler is en een blanke vriend trouwer en gelijkwaardiger.

Koppel 3 zijn de beste. Aziatische meisjes met een blanke vriend die allebei gewoon verliefd zijn geworden op elkaar en met elkaar door willen gaan *; Bij deze koppels zit er niet vee leeftijdsverschil tussen en is het meisje meestal hoog opgeleid en vaak aan een internationale school. Dat houdt in dat haar familie rijk is en meestal doen die lange tijd erg moeilijk over de relatie van dochterlief omdat ze helemaal geen blanke in de familie willen. Na verloop van tijd trekt de familie vaak wel bij (als ze vasthoudend zijn) en dan worden dit gewoon erg leuke koppels met een scheidingsercentage van ~0 %.

Ikzelf ben uiteraard een koppel 3 O+ en ik ken honderden voorbeelden uit met name categorie 2 en enkele tientallen uit categorie 3. Categorie 1 heb ik ook heel veel gezien maar wens ik geen kennis mee te hebben, heb echt een hekel aan ze en dan nog met name aan de mannen :P
pi_103286717
quote:

[..]

misschien ergens in de rest van nederland? geen internationale stad als amsterdam? ik denk namelijk dat amsterdam verre van representatief is voor de rest van nederland.

en ik begrijp het gezever over onafhankelijkheid niet. komt op mij over als een verzonnen argument.
pi_103286819
Het topic lijkt inmiddels wel vol te stromen met vrouwen die niet vaak buiten 's lands grenzen zijn geweest. Grappig hoe de mening van alle Nederlandse vrouwen die ik in het buitenland ken, na ongeveer 1-3 maanden al volledig bijgesteld is... Kleine reality check en leren relativeren.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
pi_103286966
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:11 schreef Bajskorv het volgende:
Het topic lijkt inmiddels wel vol te stromen met vrouwen die niet vaak buiten 's lands grenzen zijn geweest. Grappig hoe de mening van alle Nederlandse vrouwen die ik in het buitenland ken, na ongeveer 1-3 maanden al volledig bijgesteld is... Kleine reality check en leren relativeren.
:D ik denk dat ik vaker in het buitenland ben dan de meeste mensen :)
pi_103287012
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:09 schreef dawg het volgende:

[..]

misschien ergens in de rest van nederland? geen internationale stad als amsterdam? ik denk namelijk dat amsterdam verre van representatief is voor de rest van nederland.

en ik begrijp het gezever over onafhankelijkheid niet. komt op mij over als een verzonnen argument.
In de voorgaande topics werd daar regelmatig naar verwezen, dat er een voorkeur uitging naar vrouwen die niet voor een eigen carriere kozen en die een dienende rol aannamen.
pi_103287074
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:14 schreef Ripley het volgende:

[..]

:D ik denk dat ik vaker in het buitenland ben dan de meeste mensen :)
Uitzonderingen zijn er altijd. Maar ik zit 3-4 per week in het vliegtuig, denk niet dat je dat haalt?
pi_103287090
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:17 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Uitzonderingen zijn er altijd. Maar ik zit 3-4 per week in het vliegtuig, denk niet dat je dat haalt?
Ligt aan de week :)
pi_103287114
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:15 schreef Ripley het volgende:

[..]

In de voorgaande topics werd daar regelmatig naar verwezen, dat er een voorkeur uitging naar vrouwen die niet voor een eigen carriere kozen en die een dienende rol aannamen.
ligt eraan. als er met onafhankelijkheid bedoeld wordt dat carriere (alsof alleen carriere iets te maken heeft met onafhankelijk zijn, maar oki) op de eerste plaats komt bij de dame in kwestie, tja. daar zou ik zelf ook over nadenken, ik zou geen vriendin willen die 60+ uur per week met haar werk bezig is.

ik vind het een onzinargument (zowel van mannen als vrouwen) omdat dat keuzes zijn waar je wel of niet bewust voor kiest. :)
pi_103287127
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:15 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het is maar wat je wilt lezen. Er waren een paar posters die ergens een lompe opmerking plaatsten, maar de meerderheid is just voorstander van de sterke, onafhankelijk vrouwen. Alleen dan een vrouw die begrijpt dat als sterke vrouw juist ook vrouwelijk mag blijven...

PS: ik heb dus geen moeite met het feit dat mijn vriendin een goeie carriere heeft.
pi_103287654
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:03 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Hey.. we zijn kort door de bocht aan het stereotyperen he :P

Ik heb zelf geen voorkeur voor wat dan ook. Ben zelf met een aziatische vrouw getrouwd en houdt ontzettend veel van haar maar het is stom toeval dat ze geen Nederlandse is. Het juiste moment op de juiste plaats en zulks, we hebben elkaar al ontmoet toen we nog studeerden en zijn inmiddels bijna 10 jaar verder.

Leuk om te lezen. Uit welk land komt jouw vriendin? zelf ben ik net terug uit Maleisië (KL) en die Aziatische dames lijken soms net popjes. O+ Heel schattig en vrouwelijk allemaal.
signatuurloos
pi_103287672
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Het is maar wat je wilt lezen. Er waren een paar posters die ergens een lompe opmerking plaatsten, maar de meerderheid is just voorstander van de sterke, onafhankelijk vrouwen. Alleen dan een vrouw die begrijpt dat als sterke vrouw juist ook vrouwelijk mag blijven...

PS: ik heb dus geen moeite met het feit dat mijn vriendin een goeie carriere heeft.
Ik maakte een opmerking erover en er werd door een aantal heren behoorlijk op in gegaan. Dus kennelijk voelden die heren zich er door aangesproken.

Als een man zich er niet door aangesproken voelt, was die opmerking dus ook niet voor diegene bedoeld :)
pi_103287838
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:33 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik maakte een opmerking erover en er werd door een aantal heren behoorlijk op in gegaan. Dus kennelijk voelden die heren zich er door aangesproken.

Als een man zich er niet door aangesproken voelt, was die opmerking dus ook niet voor diegene bedoeld :)
Ik geef enkel aan dat de meerderheid zich niet aangesproken voelt. Dat er wat ukkels reageren op een opmerking die dat uit lokt, betekent enkel dat de minderheid even van zich liet horen.

De rest van ons zijn gewoon geemancipeerde kerels enzo :7
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:43:50 #170
194833 Hanoying
pi_103288046
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:32 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Leuk om te lezen. Uit welk land komt jouw vriendin? zelf ben ik net terug uit Maleisië (KL) en die Aziatische dames lijken soms net popjes. O+ Heel schattig en vrouwelijk allemaal.
Ze is half Chinees en half Vietnamees. Ben je voor je werk in KL geweest of op vakantie? Ik heb er zelf een paar maanden gewerkt maar vond het allemaal toch net wat te Islamitisch om echt prettig te zijn (hoewel er ook wel veel niet islamitische jongeren zijn, zelfs een redelijke subcultuur aan hardrockers :P).

Ben je ook in Singapore geweest? Singapore = O+
pi_103288405
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:43 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ze is half Chinees en half Vietnamees. Ben je voor je werk in KL geweest of op vakantie? Ik heb er zelf een paar maanden gewerkt maar vond het allemaal toch net wat te Islamitisch om echt prettig te zijn (hoewel er ook wel veel niet islamitische jongeren zijn, zelfs een redelijke subcultuur aan hardrockers :P).

Ben je ook in Singapore geweest? Singapore = O+
Singapore is alleen een tikkeltje saai, imho. Maar ik kom er graag. Sterker nog, ik kom er deze week nog.
pi_103288473
Grappig, volgens mij roepen aziatische vrouwen hele zwart witte reacties op. Een aantal mannen die ik ken vindt het prachtig en de rest vindt het juist helemaal niks.
pi_103288542
Ik vond het niks. En toen ging ik voor mijn werk vaak naar Azie... Je gaat het wel waarderen, zeker als je goed gaat stappen in de betere clubs. Mooie vrouwen met sterke persoonlijkheden, vaak ambitieus en goed opgeleid - Niks mis mee.
pi_103288815
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:57 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vond het niks. En toen ging ik voor mijn werk vaak naar Azie... Je gaat het wel waarderen, zeker als je goed gaat stappen in de betere clubs. Mooie vrouwen met sterke persoonlijkheden, vaak ambitieus en goed opgeleid - Niks mis mee.
Als je het lichamelijk niet aantrekkelijk bent houdt het een beetje op :)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:04:32 #175
194833 Hanoying
pi_103288827
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:53 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Singapore is alleen een tikkeltje saai, imho. Maar ik kom er graag. Sterker nog, ik kom er deze week nog.
Allemaal een beetje braaf en geordend inderdaad maar ik ben ook graag. Ook al omdat er een kleine minderheid aan blanken is waardoor je er niet opvalt als buitenlander en daarnaast zijn er toch ook maar vverdomd weinig miljoenensteden waar je gewoon veilig over straat kan 's nachts. In Singapore kan je desnoods op een bankje in het park pitten.

Ah, en die wazige boterhammen met dikke plakken ijs voor 1 of 2 dollar zijn al reden genoeg om er van te houden eigenlijk :D
pi_103289046
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:04 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als je het lichamelijk niet aantrekkelijk bent houdt het een beetje op :)
Lichamelijk wordt een vrouw ook aantrekkelijker als ze een "sterkere" houding heeft, imho. Voorheen was ik voornamelijk bekend met de Aziatische vrouwtjes op straat, en dat onderdanige doet me weinig. De beter ontwikkelde dames zijn echter prachtig...
pi_103289086
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:04 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Allemaal een beetje braaf en geordend inderdaad maar ik ben ook graag. Ook al omdat er een kleine minderheid aan blanken is waardoor je er niet opvalt als buitenlander en daarnaast zijn er toch ook maar vverdomd weinig miljoenensteden waar je gewoon veilig over straat kan 's nachts. In Singapore kan je desnoods op een bankje in het park pitten.

Ah, en die wazige boterhammen met dikke plakken ijs voor 1 of 2 dollar zijn al reden genoeg om er van te houden eigenlijk :D
Ach, het is er enorm goed eten en vertoeven, de hotels zijn echt geweldig. Verder is het makkelijk om de stad een beetje rond te banjeren en een makkelijke omgeving om mijn werk in te doen.
pi_103289204
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:09 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Lichamelijk wordt een vrouw ook aantrekkelijker als ze een "sterkere" houding heeft, imho. Voorheen was ik voornamelijk bekend met de Aziatische vrouwtjes op straat, en dat onderdanige doet me weinig. De beter ontwikkelde dames zijn echter prachtig...
Nou ja, je kunt natuurlijk ook gewoon echt niet op bepaalde types vallen. Ik vind aziatische mannen en negroide mannen ook niet aantrekkelijk, uitzonderingen daargelaten. Dan kan iemand een supertof persoon zijn, maar is de aantrekkingskracht er niet. Ik zou nooit zeggen dat ik nooit op een aziaat of neger zou vallen want natuurlijk kan dat best, maar over het algemeen valt mijn oog er gewoon echt niet op :)

Net zoals sommige mannen dat hebben bij blond en groot :)
pi_103289414
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:14 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nou ja, je kunt natuurlijk ook gewoon echt niet op bepaalde types vallen. Ik vind aziatische mannen en negroide mannen ook niet aantrekkelijk, uitzonderingen daargelaten. Dan kan iemand een supertof persoon zijn, maar is de aantrekkingskracht er niet. Ik zou nooit zeggen dat ik nooit op een aziaat of neger zou vallen want natuurlijk kan dat best, maar over het algemeen valt mijn oog er gewoon echt niet op :)

Net zoals sommige mannen dat hebben bij blond en groot :)
Ach, ik heb geleerd nooit te snel te oordelen over dat soort dingen. Ik zou ook nooit op negroide dames vallen, totdat ik dat toch een keer deed. Zelfde met Aziaten, etc... Ik heb wel mijn voorkeur natuurlijk, maar aantrekking in voor mij vaak in meer dan enkel het uiterlijk.
pi_103289478
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:20 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Ach, ik heb geleerd nooit te snel te oordelen over dat soort dingen. Ik zou ook nooit op negroide dames vallen, totdat ik dat toch een keer deed. Zelfde met Aziaten, etc... Ik heb wel mijn voorkeur natuurlijk, maar aantrekking in voor mij vaak in meer dan enkel het uiterlijk.
Dat geldt voor iedereen. En er zijn wel 1 of 2 donkere mannen die ik wel aantrekkelijk of mooi vind en misschien 1 bekende aziaat. Maar waarom zou je er voor gaan als ik die leuke eigenschappen ook kan vinden in iemand die ook die aantrekkingskracht voor mij heeft :)
pi_103289994
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:22 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat geldt voor iedereen. En er zijn wel 1 of 2 donkere mannen die ik wel aantrekkelijk of mooi vind en misschien 1 bekende aziaat. Maar waarom zou je er voor gaan als ik die leuke eigenschappen ook kan vinden in iemand die ook die aantrekkingskracht voor mij heeft :)
Ik "ga" nergens voor, ik zie wel wat er op m'n pad komt...
pi_103290042
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Ik "ga" nergens voor, ik zie wel wat er op m'n pad komt...
Dat bedoel ik uiteraard ook. Dat je voor iemand die op je pad komt gaat.*zucht*
pi_103290118
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat bedoel ik uiteraard ook. Dat je voor iemand die op je pad komt gaat.*zucht*
Je hoeft niet te zuchten. Wat ik bedoel is; als je onverhoopt iemand tegen komt die je toch aantrekkelijk vind, dan ga je dat toch niet uit de weg? Ik hou niet zo van blond, maar als ik een aantrekkelijke blonde dame tegen kwam, had ik daar echt geen probleem mee.
pi_103290864
Ik vind het wel opvallend dat ik ook vaak andere geluiden hoor. Ik heb voor mijn werk ook regelmatig contact met aziaten en de mannen vinden vaak de nederlandse vrouwen heel mooi en sterk. De kritiek die ik vaak hoor op aziatische vrouwen is ook dat ze niet mooi gekleed gaan (gemakkelijke kleding, zij het nooit ordinair).en dat ze geen mooi figuur hebben (alles is te plat.)
De poolse vrouwen die ik veel in mijn omgeving heb, zijn meestal 'werklui' die gemakkelijke kleding aan hebben en vaak wat ordinair overkomen op de mannen om me heen. Ze hebben een grote mond en schreeuwen :')
Let wel: dat zeg ik dus niet, maar de mannen om me heen.

Overigens werk ik in een omgeving waar je eigenlijk niet rond kan lopen in een rokje en op hakken, dus dat heeft er zeker mee te maken.

Ik bedoel dus eigenlijk te zeggen dat het heel erg te maken heeft met je omgeving, en met smaak.
compact en kleverig.
pi_103291561
Bijna één op vijf Europese vakantiegangers is het erover eens dat ze mooiste vrouwen in Italië tegenkomen. Dat oordeelt de beoordelingssite Zoover na internationaal bij 6.000 mannelijke bezoekers. Ook Zweedse vrouwen scoren. De meeste Europeanen vinden wel dat de knapste vrouwen nog altijd uit hun eigen land komen. Belgen en Duitsers zijn daar een uitzondering op en gaan voor de Italiaanse schoonheden.
Op de tweede plaats komen de Zweedse vrouwen, gevolgd door Poolse, Spaanse en Nederlandse dames. Omgekeerd vallen de Britse vrouwen het minst in de smaak. Zij gingen met minder dan 4 procent van de stemmen lopen. Enkel de Britten zelf zijn van oordeel dat ze het kanaal niet hoeven over te steken om mooiere vrouwen te vinden.
Ook de Griekse (te arm, wellicht) en Duitse vrouwen vallen niet in de smaak, net als vrouwen uit Frankrijk en Turkije. Oostenrijkse mannen kiezen opvallend wel voor Turkse dames.
UITGESCHREVEN
pi_103291667
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat ik ook vaak andere geluiden hoor. Ik heb voor mijn werk ook regelmatig contact met aziaten en de mannen vinden vaak de nederlandse vrouwen heel mooi en sterk.
Hah, ja, zou ook wel heel gewaagd zijn om tegen jou te zeggen dat ze Nederlandse vrouwen maar karrepaarden vinden dan he. :D Als ik ergens te gast ben vind ik het land ook altijd mooi en het eten altijd lekker. ;)
Ja, ik generaliseer.
pi_103291770
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef Northside het volgende:

[..]

Hah, ja, zou ook wel heel gewaagd zijn om tegen jou te zeggen dat ze Nederlandse vrouwen maar karrepaarden vinden dan he. :D Als ik ergens te gast ben vind ik het land ook altijd mooi en het eten altijd lekker. ;)
Niet alleen Nederlandse vrouwen zijn lomp hoor :P
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:23:14 #188
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_103292185
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 02:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Provocatie. Ik weet dondersgoed dat er ook gewoon oprechte liefdesrelaties ontstaan. Maar de mensen die eerst de Nederlandse dames afzweren om bewust op zoek te gaan naar liefde in een land waarin de vrouw wegens de sociaal economische positie afhankelijk is, dat is het clichébeeld waar toch een lichte kern van waarheid in zit.

Ik was onlangs in Kenia. Ik werd onpasselijk van al die smerige stelletjes: oudere Europese mannen die hand in hand liepen met een twintiger. En het ergste was, er liepen zelfs vrouwen van dik in de 60 met rastanegers van amper twintig. Misselijkmakend vond ik het. Ik weet het, ik probeer een open mind te houden maar in dit geval kon ik er echt niet zomaar mijn schouders over ophalen. Ondanks dat het een kwestie van vraag en aanbod is, ik kan er met mijn kop gewoon niet bij dat je als redelijk welgesteld mens zelfs voor een dag gebruik wil maken van iemand anders zijn economische omstandigheden. Dit gegeven zal mijn beeld ook sterk gekleurd hebben, maar neem maar van mij aan dat ik ook stelletjes ken die wel oprecht van elkaar houden ondanks hun verschillende afkomst en economische omstandigheden.
ja, ik vind gemengde stelletjes leuk om te zien, maar wel wanneer ze tenminste van een zelfde leeftijd zijn. Maar ik vind het ook heel fout van die oude kereltjes met veels te jonge dames.
Ik vind het juist helemaal top van de gemiddelde nederlandse vrouw, dat ze lekker voor haar zelf of cariere kiest, dan een beetje schaperig de portomonee en reet van haar man te volgen
pi_103292256
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:15 schreef Ripley het volgende:
Niet alleen Nederlandse vrouwen zijn lomp hoor :P
Nee nee, en ik begrijp ook wel wat ze bedoelt, maar het stond er zo leuk. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_103292514
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef Northside het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat je niet gaat zeggen: jullie zijn maar een lelijk vies volk :r
Je gaat echter ook niet afgeven op je 'eigen' volk of de aantrekkelijkheid van het 'gastvolk' overdrijven toch?
Om maar een goede beurt te maken iig niet.

Ik heb nergens om gevraagd, sterker nog, over het algemeen ben ik niet betrokken bij de gesprekken over dit onderwerp, zelf heb ik niet zon vooroordelen over mensen uit een bepaald land. Ik vind het echter wél leuk om er naar te luisteren :')

Ik kan ergens ook wel begrijpen waar het beeld van de nederlandse vrouw zoals hier beschreven vandaan komt. Vind het alleen wel schromelijk overdreven.
compact en kleverig.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:47:34 #191
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103293321
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:11 schreef Bajskorv het volgende:
Ik ken mensen echt over letterlijk heel de wereld, wegens familie die in het buitenland woont ( Kiev en Zuid-afrika), een van mijn beste vriendin komt uit Duitsland maar woont nu Noorwegen.
Mijn stiefmoeder, halfzusje en halfbroertje zijn Philipijns en wonen daar ook. ( mijn vader heeft dus een Philipijnse vrouw en woont daar ook)
Dan nog een vriendin uit Portugal waar we aankomende zomer weer naartoe gaan en een vriend die ik al eerder noemde uit Canada.

Ieder land heeft zo zijn positieve en negatieve kanten, ik erken "onze" negatieve kanten, maar vind het alleen jammer dat de Nederlandse mannen de positieve kanten niet erkennen en daar gewoonweg blind voor zijn, buitenlanders overigens niet, die kunnen die kenmerken juist enorm waarderen.

Maar dat is echt de Nederlandse mentaliteit, niks is goed en als we ook maar ergens over kunnen zeiken doen we het met plezier.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 19-10-2011 19:54:15 ]
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:19:24 #192
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103294933
quote:

[..]

Absoluut niet waar. Regio Antwerpen valt nog mee, maar dat is een redelijk Nederlandse mentaliteit.
Resistance is futile.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:23:02 #193
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103295138
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:27 schreef Hanoying het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') kerel, jij weet echt niet waarover je het hebt.
Resistance is futile.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:51:32 #194
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_103296674
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:47 schreef snakelady het volgende:

Ieder land heeft zo zijn positieve en negatieve kanten, ik erken "onze" negatieve kanten, maar vind het alleen jammer dat de Nederlandse mannen de positieve kanten niet erkennen en daar gewoonweg blind voor zijn, buitenlanders overigens niet, die kunnen die kenmerken juist enorm waarderen.
Dit is wel jammer. Je maakt je onnodig schuldig aan waar je die paar klagende rukkers hier van verwijt: je scheert compleet mannelijk Nederland over één kam.

woensdag 19 oktober 2011 @ 20:56:25 #195
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_103296955
quote:

[..]

Nou vind ik Amsterdam juist weer zo'n plek waar veel mensen er onder het mom "wij zijn metropoolachtig alternatief" er net niet uitzien. Dan is het cocktail jurkje er wel, maar dan zit er zo'n paar all-star gympen onder en een PLO sjaal boven. Jezus christus...

Doe mij maar studentikoos en/of yuppig Utrecht.

pi_103306665
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:47 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar dat is echt de Nederlandse mentaliteit, niks is goed en als we ook maar ergens over kunnen zeiken doen we het met plezier.
Ik denk dat de gemiddelde man de positieve kanten wel ziet, maar zoals altijd heeft iedereen een andere smaak. Dit topic gaat over de (minderheid) mannen in Nederland voor wie de negatieve kanten zwaarder wegen dan de positieve. Da's toch logisch? Je zult nooit zien dat elke Nederlandse kerel het lefst een Nederlandse vrouw wil, mensen hebben nu eenmaal andere voorkeuren.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 01:19:03 #197
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_103311175
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:51 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Dit is wel jammer. Je maakt je onnodig schuldig aan waar je die paar klagende rukkers hier van verwijt: je scheert compleet mannelijk Nederland over één kam.
Uiteraard heb ik eht over de Nederlandse mannen die zo reageren in dit topic, niet over algemeen mannelijk Nederland. ;)
pi_103314620
quote:
Italiaanse vrouwen op nummer 1 qua beauty, Nederlandse op 5

En Italië wint…alweer. De mooiste vrouwen komen er vandaan, zo blijkt uit onderzoek. Bijna een op de vijf Europese vakantiegangers is het hier over eens. Ook Zweedse vrouwen vallen onder de reizigers met een tweede plek goed in de smaak. De Britse vrouw komt er in het onderzoek maar bekaaid vanaf en eindigde op de laatste plaats. Laten we niet meteen in paniek raken: we staan in elk geval nog wel in de top vijf en dat is beter dan niets. Maar als we er nou eens met z’n allen ons best voor doen om er nog beter uit te zien… Dan voeren wij misschien volgend jaar de lijst wel aan! Het onderzoek vond plaats onder meer dan 6000 bezoekers van de beoordelingssite Zoover. De meeste vakantiegangers vinden de vrouwen in het eigen land toch het meest aantrekkelijk, zo blijkt uit het onderzoek onder meer dan 6000 bezoekers van de reisbeoordelingssite Zoover. Meer dan 40% van de Turken zegt bijvoorbeeld voor de mooiste Europese vrouwen het land niet uit te hoeven. Onder de Polen, Zweden en de Italianen is dit zelfs meer dan de helft. De Belgen en de Duitsers zijn het hier echter niet mee eens, zij kozen het vaakst voor de Italiaanse donna’s. Ook de Nederlandse vrouw doet het eigenlijk best wel goed met een prima vijfde plek op de Europese ranglijst.

De top 5 van de landen met de meest aantrekkelijke vrouwen:

1. Italië
2. Zweden
3. Polen
4. Spanje
5. Nederland

Afgezien van de Britten zelf, die de eigen vrouwen het beste waarderen, zijn de meeste Europeanen niet zo gecharmeerd van de Britse dames. Minder dan 4% van de bezoekers gaf aan de Britse vrouwen het aantrekkelijkst te vinden. De Griekse en Duitse vrouwen moesten het in het onderzoek eveneens ontgelden, beide landen kregen een schamele 5% van de stemmen. Ook Frankrijk en Turkije staan bij de meeste Europeanen niet bekend om het vele vrouwelijke schoon. Opvallend is dat 28% van de Oostenrijkse mannen juist wel een beschuitje wil eten met een Turkse vrouw.

Bijna een kwart van de Nederlanders vindt de Nederlandse vrouwen het mooist. Een op de tien Europeanen deelt deze mening. Onze vrouwen scoren het beste onder de Roemeense en Portugese vakantiegangers. Van hen vindt een op de zeven bezoekers de Nederlandse vrouwen meer dan de moeite waard. Na de eigen vrouwen zijn Nederlanders het meest onder de indruk van Italiaanse en Zweedse vrouwen. Nederlanders die op vakantie gaan om mooie vrouwen te ontmoeten, vermijden Groot-Brittannië en Griekenland.

Een op de vier Nederlanders zegt dat ook de mooiste mannen op vakantie uit eigen land komen. De Italiaanse mannen zijn met 24% van de stemmen de grootste concurrent van de Nederlandse man, gevolgd door de Spanjaard. We voelen ons het minst aangetrokken tot mannen uit Duitsland, Frankrijk en Polen die elk amper 3% van de stemmen kregen
Kijk...een groter onderzoek wijst dus uit dat de mannen gelijk hebben in dit topic ;)
pi_103315008
Ik heb sinds kort een Surinaamse vriendin, package complete... liefde, sex, uitstraling, sex-appeal, kookkunsten. Ik ben tegen de uitspraak 'once you go black you never go back', maar ik ben hier wel heel erg blij mee.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 09:52:13 #200
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_103315094
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:48 schreef blubberboot het volgende:
Ik heb sinds kort een Surinaamse vriendin, package complete... liefde, sex, uitstraling, sex-appeal, kookkunsten. Ik ben tegen de uitspraak 'once you go black you never go back', maar ik ben hier wel heel erg blij mee.
Die uitspraak geldt overigens vooral voor vrouwen en heeft naar het schijnt te maken met de huid van donkergekleurden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')