Ik vind dat echt een rare omschrijving van de Nederlandse vrouw. Tuurlijk heb je zulke types in Nederland, maar er zijn ook veel verfijndere types die gewoon zich lekker optutten en normaal uitgaan. Misschien kijk je gewoon op rare plekken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:39 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk ook gewoon cultuurgebonden hoor maar er is dus echt wel een deel van de Nederlandse man die wel van verfijnde vrouwen houdt en die ook best bereid zijn de deur voor hun vriendin open te houden, haar stoel aan te schuiven en hun jas aan haar te geven als het koud is.
Wat dus overigens geen onderdanigheid of iets dergelijks aangeeft he. Er is een verschil tussen elegantie en onderdanigheid.
Elegantie is in de Nederlandse vrouw vrijwel niet bestaand. Vandaar dat veel jongens verliefd worden als ze een jaar uitgewisseld worden en daar ineens een zuid europese of aziatische vrouw in hun omgeving is die niet alleen intelligent en grappig blijkt maar ook nog eens kan stappen in mooie kleding zonder kotsend op de stoep te eindigen.
Tsja, als cocktailjurkjes en hakken niet eigentijds zijn... jammer dan. Ik vind het mooi en ik zie het in Nederland weinig terug.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:29 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat jouw definitie van goed gekleed echt anders is - ik vind de belgen vaak niet eigentijds gekleed. Dan kan je jurk duur zijn of je hak hoog, maar als het mode ala 1995 is is het toch een beetje achterhaald.
dat ligt aan het jurkje en de hak of het eigentijds is. En dat eigentijdse mis ik vaak in belgie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Tsja, als cocktailjurkjes en hakken niet eigentijds zijn... jammer dan. Ik vind het mooi en ik zie het in Nederland weinig terug.
Ik scheer mijn armen nooit eigenlijk, mijn benen zelden, alleen oksels en schaamhaar om de dag.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Een maand niet scheren?? 2 van de 5?? Zeker die dames met dat vlotte korte kapsel?
In Amsterdam vooral dingen als Studio80 en Trouw. Verder cafe's in de baarsjes en de jordaan enzo... Werk ben ik een paar keer geweest. Misschien niet chique genoeg, dat zou kunnen. Maar waar moet ik dan zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:49 schreef Ripley het volgende:
dat ligt aan het jurkje en de hak of het eigentijds is. En dat eigentijdse mis ik vaak in belgie.
Ik vraag me trouwens wel af waar je dan uitgaat, want hakken en jurkjes zie je in het Amsterdamse uitgaansleven heel veel. Maar dan niet van die suffe dus
Dan is het ook niet nodig hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik scheer mijn armen nooit eigenlijk, mijn benen zelden, alleen oksels en schaamhaar om de dag.
Maar ik heb dan ook heel weinig, heel dun en hele lichte lichaamsbeharing
Dat is voor mij idd ook de voornaamste reden dat ik me daar scheerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan is het ook niet nodig heIk ken overigens weinig vrouwen die hun armen scheren...sommigen zouden het wel moeten doen. Schaamhaar scheren vind ik wel belangrijk. Maar dat is meer omdat ik van de orale seks ben.
Hey.. we zijn kort door de bocht aan het stereotyperen hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een rare omschrijving van de Nederlandse vrouw. Tuurlijk heb je zulke types in Nederland, maar er zijn ook veel verfijndere types die gewoon zich lekker optutten en normaal uitgaan. Misschien kijk je gewoon op rare plekken.
Niet voor niets zijn bijvoorbeeld Nederlandse modellen wereldwijd erg succesvol en populair, vanwege uiterlijk maar ook vanwege netjes gedrag
misschien ergens in de rest van nederland? geen internationale stad als amsterdam? ik denk namelijk dat amsterdam verre van representatief is voor de rest van nederland.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
dat ligt aan het jurkje en de hak of het eigentijds is. En dat eigentijdse mis ik vaak in belgie.
Ik vraag me trouwens wel af waar je dan uitgaat, want hakken en jurkjes zie je in het Amsterdamse uitgaansleven heel veel. Maar dan niet van die suffe dus
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:11 schreef Bajskorv het volgende:
Het topic lijkt inmiddels wel vol te stromen met vrouwen die niet vaak buiten 's lands grenzen zijn geweest. Grappig hoe de mening van alle Nederlandse vrouwen die ik in het buitenland ken, na ongeveer 1-3 maanden al volledig bijgesteld is... Kleine reality check en leren relativeren.
In de voorgaande topics werd daar regelmatig naar verwezen, dat er een voorkeur uitging naar vrouwen die niet voor een eigen carriere kozen en die een dienende rol aannamen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien ergens in de rest van nederland? geen internationale stad als amsterdam? ik denk namelijk dat amsterdam verre van representatief is voor de rest van nederland.
en ik begrijp het gezever over onafhankelijkheid niet. komt op mij over als een verzonnen argument.
Uitzonderingen zijn er altijd. Maar ik zit 3-4 per week in het vliegtuig, denk niet dat je dat haalt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:14 schreef Ripley het volgende:
[..]ik denk dat ik vaker in het buitenland ben dan de meeste mensen
Ligt aan de weekquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:17 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd. Maar ik zit 3-4 per week in het vliegtuig, denk niet dat je dat haalt?
ligt eraan. als er met onafhankelijkheid bedoeld wordt dat carriere (alsof alleen carriere iets te maken heeft met onafhankelijk zijn, maar oki) op de eerste plaats komt bij de dame in kwestie, tja. daar zou ik zelf ook over nadenken, ik zou geen vriendin willen die 60+ uur per week met haar werk bezig is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
In de voorgaande topics werd daar regelmatig naar verwezen, dat er een voorkeur uitging naar vrouwen die niet voor een eigen carriere kozen en die een dienende rol aannamen.
Het is maar wat je wilt lezen. Er waren een paar posters die ergens een lompe opmerking plaatsten, maar de meerderheid is just voorstander van de sterke, onafhankelijk vrouwen. Alleen dan een vrouw die begrijpt dat als sterke vrouw juist ook vrouwelijk mag blijven...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
In de voorgaande topics werd daar regelmatig naar verwezen, dat er een voorkeur uitging naar vrouwen die niet voor een eigen carriere kozen en die een dienende rol aannamen.
Leuk om te lezen. Uit welk land komt jouw vriendin? zelf ben ik net terug uit Maleisië (KL) en die Aziatische dames lijken soms net popjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:03 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Hey.. we zijn kort door de bocht aan het stereotyperen he
Ik heb zelf geen voorkeur voor wat dan ook. Ben zelf met een aziatische vrouw getrouwd en houdt ontzettend veel van haar maar het is stom toeval dat ze geen Nederlandse is. Het juiste moment op de juiste plaats en zulks, we hebben elkaar al ontmoet toen we nog studeerden en zijn inmiddels bijna 10 jaar verder.
Ik maakte een opmerking erover en er werd door een aantal heren behoorlijk op in gegaan. Dus kennelijk voelden die heren zich er door aangesproken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Het is maar wat je wilt lezen. Er waren een paar posters die ergens een lompe opmerking plaatsten, maar de meerderheid is just voorstander van de sterke, onafhankelijk vrouwen. Alleen dan een vrouw die begrijpt dat als sterke vrouw juist ook vrouwelijk mag blijven...
PS: ik heb dus geen moeite met het feit dat mijn vriendin een goeie carriere heeft.
Ik geef enkel aan dat de meerderheid zich niet aangesproken voelt. Dat er wat ukkels reageren op een opmerking die dat uit lokt, betekent enkel dat de minderheid even van zich liet horen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik maakte een opmerking erover en er werd door een aantal heren behoorlijk op in gegaan. Dus kennelijk voelden die heren zich er door aangesproken.
Als een man zich er niet door aangesproken voelt, was die opmerking dus ook niet voor diegene bedoeld
Ze is half Chinees en half Vietnamees. Ben je voor je werk in KL geweest of op vakantie? Ik heb er zelf een paar maanden gewerkt maar vond het allemaal toch net wat te Islamitisch om echt prettig te zijn (hoewel er ook wel veel niet islamitische jongeren zijn, zelfs een redelijke subcultuur aan hardrockersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Leuk om te lezen. Uit welk land komt jouw vriendin? zelf ben ik net terug uit Maleisië (KL) en die Aziatische dames lijken soms net popjes.Heel schattig en vrouwelijk allemaal.
Singapore is alleen een tikkeltje saai, imho. Maar ik kom er graag. Sterker nog, ik kom er deze week nog.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:43 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ze is half Chinees en half Vietnamees. Ben je voor je werk in KL geweest of op vakantie? Ik heb er zelf een paar maanden gewerkt maar vond het allemaal toch net wat te Islamitisch om echt prettig te zijn (hoewel er ook wel veel niet islamitische jongeren zijn, zelfs een redelijke subcultuur aan hardrockers).
Ben je ook in Singapore geweest? Singapore =
Als je het lichamelijk niet aantrekkelijk bent houdt het een beetje opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:57 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vond het niks. En toen ging ik voor mijn werk vaak naar Azie... Je gaat het wel waarderen, zeker als je goed gaat stappen in de betere clubs. Mooie vrouwen met sterke persoonlijkheden, vaak ambitieus en goed opgeleid - Niks mis mee.
Allemaal een beetje braaf en geordend inderdaad maar ik ben ook graag. Ook al omdat er een kleine minderheid aan blanken is waardoor je er niet opvalt als buitenlander en daarnaast zijn er toch ook maar vverdomd weinig miljoenensteden waar je gewoon veilig over straat kan 's nachts. In Singapore kan je desnoods op een bankje in het park pitten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:53 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Singapore is alleen een tikkeltje saai, imho. Maar ik kom er graag. Sterker nog, ik kom er deze week nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |