Juist omdat ik onafhankelijk ben weet mijn man dat ik bij hem ben om hem, en niet omdat ik me geen raad zou weten zonder hem en financieel niet rond zou kunnen komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat immer hameren op zelfstandigheid is juist waarom relaties zo vaak mislukken en er miljoenen mensen bij datingsites staan. Afhankelijkheid is een vies en besmet woord geworden en de nadruk ligt op individualiteit ipv op het zorgen voor elkaar.
We zijn met z'n allen zo zelfstandig geworden in onze individuele cultuur dat duurzaam samen zijn daardoor bijna onmogelijk is geworden, want he....als het niet bevalt, dan gaan we gewoon weer een deur verder.
Ja idd, je hebt gelijk, alle Nederlandse vrouwen zien er zo uit en alle buitenlandse vrouwen hebben onderstaand figuur.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:43 schreef Hanoying het volgende:
NL = [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
niet NL = [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
Fixed that.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:49 schreef snakelady het volgende:
Ja idd, je hebt gelijk, alle Nederlandse vrouwen zien er zo uit en alle buitenlandse vrouwen hebben onderstaand figuur.![]()
Jij bent nog nooit buiten Nederland geweest he?
Natuurlijk is hier wel een verband. Als je makkelijker uit elkaar kan zal er minder moeite gedaan worden om bij elkaar te blijven ('het nog eens te proberen'). Dat is alleen maar logisch.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:36 schreef Ripley het volgende:
Zoals ik al zei vind ik het allerlei voorbarige conclusies. Dat je niet bij elkaar hoeft te blijven door praktische zaken betekent niet dat je dan maar heel makkelijk uit elkaar gaat.
Generaliserend klopt het wel hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja idd, je hebt gelijk, alle Nederlandse vrouwen zien er zo uit en alle buitenlandse vrouwen hebben onderstaand figuur.![]()
Jij bent nog nooit buiten Nederland geweest he?
Nee, inderdaad, dan liever zo'n fragiele loempia die met je hokt om de euro's.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Generaliserend klopt het wel hoor
In Nederland zijn er relatief veel lompe vrouwen. Niet eens dik maar gewoon groot, lomp en onbehouden.
In Vietnam noemen ze die vrouwen "ga tay", ga betekent kip en tay betekent west of westen.
Een ga tay wordt zowel gebruikt voor een kalkoen (kip uit het westen) als een lompe blanke vrouw. In Vietnam vinden ze de blanke modellen supermooi maar het merendeel van de blanke vrouwen, en dan met name de Nederlanders, vinden ze lompe kalkoenen. Ga Tay.
En daar hebben ze.... volkomen... gelijk in
gobble gobble
Van 1 meter 10.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:58 schreef AgLarrr het volgende:
Nee, inderdaad, dan liever zo'n fragiele loempia.
Ja, peer, ga eens heel geëmancipeerd taartjes bakken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van 1 meter 10.
Sprak ik, met mijn lompe 1,67m.
65? Kom op, daar red ik het niet op. 120. Minstens.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:01 schreef Hanoying het volgende:
en een kilo of 65 schoon aan de haak I bet.
gobble gobble
Dat is makkelijk, die redenering is als volgt: dit meisje kan de komende tijd doorbrengen in honger en armoede OF ze kan de komende tijd in alle denkbare luxe met mij doorbrengen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 02:17 schreef Seven. het volgende:
Ik was onlangs in Kenia. Ik werd onpasselijk van al die smerige stelletjes: oudere Europese mannen die hand in hand liepen met een twintiger. En het ergste was, er liepen zelfs vrouwen van dik in de 60 met rastanegers van amper twintig. Misselijkmakend vond ik het. Ik weet het, ik probeer een open mind te houden maar in dit geval kon ik er echt niet zomaar mijn schouders over ophalen. Ondanks dat het een kwestie van vraag en aanbod is, ik kan er met mijn kop gewoon niet bij dat je als redelijk welgesteld mens zelfs voor een dag gebruik wil maken van iemand anders zijn economische omstandigheden. Dit gegeven zal mijn beeld ook sterk gekleurd hebben, maar neem maar van mij aan dat ik ook stelletjes ken die wel oprecht van elkaar houden ondanks hun verschillende afkomst en economische omstandigheden.
Vind dat niks gek als je ze vergelijkt met de Vietnamese man, dat geen zijn mannen maar volwassenen in een kinderlichaampje.....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Generaliserend klopt het wel hoor
In Nederland zijn er relatief veel lompe vrouwen. Niet eens dik maar gewoon groot, lomp en onbehouden.
In Vietnam noemen ze die vrouwen "ga tay", ga betekent kip en tay betekent west of westen.
Een ga tay wordt zowel gebruikt voor een kalkoen (kip uit het westen) als een lompe blanke vrouw. In Vietnam vinden ze de blanke modellen supermooi maar het merendeel van de blanke vrouwen, en dan met name de Nederlanders, vinden ze lompe kalkoenen. Ga Tay.
En daar hebben ze.... volkomen... gelijk in
gobble gobble
gobble?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vind dat niks gek als je ze vergelijk met de Vietnamese man, dat geen zijn mannen maar volwassenen in een kinderlichaampje.....
Nee,ik voel me met mijn 1.63m en nog geen 60kilo geen kalkoen, sorry dat ik je moet teleurstellen.quote:
dan ik..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee,ik voel me met mijn 1.63m en nog geen 60kilo geen kalkoen, sorry dat ik je moet teleurstellen.
Bovendien sport ik minimaal 3x in de week.
Maar ik heb liever wel een man man ja, dus groter dan mij, wat lichaamsbeharing en een peniswaarbij ik me niet hoef af te vragen of het nu een clitoris of een lid is.
Serieus, dat is je reactie, de taalpurist uithangen.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Serieus, dat is je reactie, de taalpurist uithangen.
Troll
Ik las dat ze al 13 jaar een vriend had hoor. Dus blijkbaar geen moeite gehad een man te vinden en houdenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:35 schreef Hanoying het volgende:
[..]![]()
Meer serieus ben je nu echt een prachtig voorbeeld van waarom sommige Nederlandse vrouwen niet aantrekkelijk zijn.
Je bent ten eerste inderdaad al wat lomp en tegen de tijd dat je 35 bent ben je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Ga Tay. Nou ja, goed... Er zijn nog genoeg mannen die wel vallen op een ietwat lompe vrouw dus wat dat betreft zal ik je daar niet verder op afbranden.
Maar een opmerking als " en een penis waarbij ik me niet hoef af te vragen of het nu een overgroeide clitoris of een lid is."..![]()
Ik zie dat je inderdaad echt op zoek bent naar de ware en dat je je prioriteiten op orde hebtGelukkig vallen wij mannen ook altijd wel op grofgebekte rondneukende feministes
Geweldige vergelijking, juist omdat de jurkjes van de niet-NL-dames zo gevormd zijn dat het lijkt alsof ze wel een stel vruchtbare heupen hebben... want uiteindelijk is dat mondiaal iets wat aantrekkelijk wordt bevonden; vrouwelijke lijnen, en daar hoort een curve bij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:43 schreef Hanoying het volgende:
NL = [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
niet NL = [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
Ik ben al 13 jaar samen met dezelfde man, we zijn 7 jaar getrouwd, hebben twee kinderen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:35 schreef Hanoying het volgende:
[..]![]()
Meer serieus ben je nu echt een prachtig voorbeeld van waarom sommige Nederlandse vrouwen niet aantrekkelijk zijn.
Je bent ten eerste inderdaad al wat lomp en tegen de tijd dat je 35 bent ben je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Ga Tay. Nou ja, goed... Er zijn nog genoeg mannen die wel vallen op een ietwat lompe vrouw dus wat dat betreft zal ik je daar niet verder op afbranden.
Maar een opmerking als " en een penis waarbij ik me niet hoef af te vragen of het nu een overgroeide clitoris of een lid is."..![]()
Ik zie dat je inderdaad echt op zoek bent naar de ware en dat je je prioriteiten op orde hebtGelukkig vallen wij mannen ook altijd wel op grofgebekte rondneukende feministes
Gebaseerd op je eerdere post was het anders een hele aardige aanname. Je was behoorlijk grofgebekt en inzetten op penislengte en lichaamsbeharing is in ieder geval niet wat ik mijn dochter graag zou zien doen..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben al 13 jaar samen bij dezelfde man, we zijn 7 jaar getrouwd, hebben twee kinderen.
Ben overigens nog nooit vreemd gegaan en ben ook geen feministe.
Ik hou wel van seks idd, maar dat maakt me geen slet aangezien ik het gewoon met mijn man doe en niet rondneuk.
Maar verders wel prettig om te lezen dat je er letterlijk met al je vooroordelen over mij naast zit.
Maarehm: who gives a fuck wat Vietnatmese vrouwen vinden van Nederlandse vrouwen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:59 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Gebaseerd op je eerdere post was het anders een hele aardige aanname. Je was behoorlijk grofgebekt en inzetten op penislengte en lichaamsbeharing is in ieder geval niet wat ik mijn dochter graag zou zien doen..
Maar fijn voor je dat je al lang een man hebt hoor en zo lang je drie keer per week blijft sporten blijf je met een beetje geluk ook nog wel op een acceptabel gewicht.
"Ga Tay" is overigens niet dik. Ga Tay = grof gebouwd. 1 meter 62 en met moeite een ondergrens van 60 kilo = Ga Tay.
Pardon, doe jij niet gewoon exact hetzelfde? jij wil een mooi fijn poppetje, prima, daar val ik je niet op aan, je wil geen "kalkoen" ook goed!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:59 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Gebaseerd op je eerdere post was het anders een hele aardige aanname. Je was behoorlijk grofgebekt en inzetten op penislengte en lichaamsbeharing is in ieder geval niet wat ik mijn dochter graag zou zien doen..
Maar fijn voor je dat je al lang een man hebt hoor en zo lang je drie keer per week blijft sporten blijf je met een beetje geluk ook nog wel op een acceptabel gewicht.
"Ga Tay" is overigens niet dik. Ga Tay = grof gebouwd. 1 meter 62 en met moeite een ondergrens van 60 kilo = Ga Tay.
Gvd, hoe praat je iemand anorexia aan, het kan aan mij liggen hoor maar een ex van me is 1,64 en weegt rond de 63, 64 kilo, maar dat is gewoon een lekker wijf hoor, om het zo maar ff te zeggen. Dikke tieten, lekkere kont, dat er hier en daar wat babyvet zit wil niet zeggen dat ze gelijk dik of grofgebouwd is. Als zij tijdens het uitgaan bijvoorbeeld een leuk rokje/topje, dat soort werk aan heeft, zijn er een hoop gozers die eventjes omkijken, bij een "grof gebouwde" vrouw zal dat niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:59 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Sinds wanneer is luxe een levensbehoefte? Als je zo graag iets goeds wil doen, adopteer dan een kind uit Afrika of zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, die redenering is als volgt: dit meisje kan de komende tijd doorbrengen in honger en armoede OF ze kan de komende tijd in alle denkbare luxe met mij doorbrengen.
Conclusie: het is een goede daad als ik dit meisje onder mijn hoede neem.
Nou ja, het topic gaat over het "waarom vinden nederlandse mannen buitenlandse vrouwen leuk" volgens mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:10 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Maarehm: who gives a fuck wat Vietnatmese vrouwen vinden van Nederlandse vrouwen?
Zelfs in Vlaanderen zijn de vrouwen al wat verfijnder en kleden ze zich vaak ook beterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gvd, hoe praat je iemand anorexia aan, het kan aan mij liggen hoor maar een ex van me is 1,64 en weegt rond de 63, 64 kilo, maar dat is gewoon een lekker wijf hoor, om het zo maar ff te zeggen. Dikke tieten, lekkere kont, dat er hier en daar wat babyvet zit wil niet zeggen dat ze gelijk dik of grofgebouwd is. Als zij tijdens het uitgaan bijvoorbeeld een leuk rokje/topje, dat soort werk aan heeft, zijn er een hoop gozers die eventjes omkijken, bij een "grof gebouwde" vrouw zal dat niet zo snel gebeuren.
Overigens vergelijk jij de Nederlandse vrouw met de Vietnamese, nou, sorry hoor, maar wat ik in Rotterdam of weet ik veel waar in zo'n loempiakraampje zie staan gaat mijn lid ook niet echt van stijgeren hoor, de Vietnamese vrouw staat nou ook niet echt bekend als het lekkerste wijf van Azië. Tuurlijk, smaken verschillen, maar als je alleen al naar het gemiddelde lengteverschil kijkt, kan je ze moeilijk met elkaar gaan vergelijken.
Ik vind het in Vlaanderen net alsof je 25 jaar terug in de tijd gaat vaak. Niet bepaald goed gekleed in ieder geval.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:19 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Zelfs in Vlaanderen zijn de vrouwen al wat verfijnder en kleden ze zich vaak ook beter
**Enkel gebaseerd op jouw meningquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:19 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Zelfs in Vlaanderen zijn de vrouwen al wat verfijnder en kleden ze zich vaak ook beter
Een maand niet scheren?? 2 van de 5?? Zeker die dames met dat vlotte korte kapsel?quote:Lichaamshaar laten staan?
AMSTERDAM - Twee op de vijf vrouwen laten hun arm- en beenhaar langer dan een maand staan. Een derde is zelfs zo bang voor de reactie van potentiële lovers op haar lichaamshaar dat ze dates heeft afgezegd.
Dit blijkt uit onderzoek van een producent van ontharingscrème onder 1000 vrouwen. Een op de tien vrouwen zegt meer zelfvertrouwen te hebben als ze gladde benen heeft en 86 procent weigert een rokje of jurkje aan te trekken als ze niet geschoren heeft.
Vooral jonge vrouwen (18 tot 24) schamen zich voor behaarde benen en oksels. Zij grijpen eerder naar het scheermesje dan vrouwen van 35 tot 45 jaar.
Wel als ze gaan stappenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het in Vlaanderen net alsof je 25 jaar terug in de tijd gaat vaak. Niet bepaald goed gekleed in ieder geval.
Ik denk dat dat niet zozeer Nederlandse vrouwen zijn, maar vrouwen uit een bepaalde klasse, te vinden in alle post-industriële samenlevingen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Nou ja, het topic gaat over het "waarom vinden nederlandse mannen buitenlandse vrouwen leuk" volgens mij.
Een antwoord is dat Nederlandse vrouwen relatief lomp zijn. In Azië en Zuid Europa zijn de vrouwen over het algemeen wat kleiner maar ook wat verfijnder. Daarnaast flirten ze er ook wat meer terwijl ze tegelijkertijd ook weer wat preutser zijn.
Nederlandse vrouwen komen er in alle soorten en maten natuurlijk en er zijn fantastische bij maar er zijn er ook veel bij die relatief lomp zijn. Niet zelden zie je ze dan in het weekend ook nog eens in afgeragde spijkerbroeken zichzelf klem zuipen in de plaatselijke feestkroeg terwijl ze met hun vriendinnen de vlieger van Andre Hazes mee bleren.
Daar zijn Nederlandse vrouwen vrij uniek in..
Vind ik echt niet. Maar misschien ligt het ook aan de definitie van goed gekleed.quote:
Dit, ik ben vaak genoeg in België uitgeweest, voordeel van vlakbij de grens wonen, maar daar moet je al blij zijn als een vrouw haar oksels heeft geschoren, laat staan daaronder... En als ze al modern gekleed gaan dan zijn ze gelijk net zo doorgeslagen qua uiterlijk als een Oh oh Barbie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het in Vlaanderen net alsof je 25 jaar terug in de tijd gaat vaak. Niet bepaald goed gekleed in ieder geval.
Dat denk ik inderdaad wel. Als je naar Engelse vrouwen kijkt zie je daar de hele lompe ordinaire wijven die zonder panty met min 20 in synthetische kleren de straat op lallen veel, maar ook juist weer veel leuke uberhippe chicks.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zozeer Nederlandse vrouwen zijn, maar vrouwen uit een bepaalde klasse, te vinden in alle post-industriële samenlevingen.
Maakt een panty bij -20 zoveel uit?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad wel. Als je naar Engelse vrouwen kijkt zie je daar de hele lompe ordinaire wijven die zonder panty met min 20 in synthetische kleren de straat op lallen veel, maar ook juist weer veel leuke uberhippe chicks.
Wat een onzin zeg. In Vlaanderen gaan meisjes 9 van de 10 keer uit in chique kleding. Inclusief dure jurk en mooie schoenen met hoge hak en dergelijk. Misschien niet bij het plaatselijke schuurfeest in Baarle Hertog maar toch echt wel in een beetje stad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit, ik ben vaak genoeg in België uitgeweest, voordeel van vlakbij de grens wonen, maar daar moet je al blij zijn als een vrouw haar oksels heeft geschoren, laat staan daaronder... En als ze al modern gekleed gaan dan zijn ze gelijk net zo doorgeslagen qua uiterlijk als een Oh oh Barbie.
Ja, maar het is meer dat een panty ook maakt dat iets er minder bloot uitziet en dat die engelse hoeren altijd zoveel mogelijk vlees tentoonstellen zeg maarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Maakt een panty bij -20 zoveel uit?
Zaken als "verfijnd" en "lomp" zijn natuurlijk niet alleen een fysiek iets, en als het om die zaken gaat dan doet de NL vrouw weinig onder voor de NL man, zowel qua fysiek als qua gedrag.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Nou ja, het topic gaat over het "waarom vinden nederlandse mannen buitenlandse vrouwen leuk" volgens mij.
Een antwoord is dat Nederlandse vrouwen relatief lomp zijn. In Azië en Zuid Europa zijn de vrouwen over het algemeen wat kleiner maar ook wat verfijnder. Daarnaast flirten ze er ook wat meer terwijl ze tegelijkertijd ook weer wat preutser zijn.
Nederlandse vrouwen komen er in alle soorten en maten natuurlijk en er zijn fantastische bij maar er zijn er ook veel bij die relatief lomp zijn. Niet zelden zie je ze dan in het weekend ook nog eens in afgeragde spijkerbroeken zichzelf klem zuipen in de plaatselijke feestkroeg terwijl ze met hun vriendinnen de vlieger van Andre Hazes mee bleren.
Daar zijn Nederlandse vrouwen vrij uniek in..
Ik denk dat jouw definitie van goed gekleed echt anders is - ik vind de belgen vaak niet eigentijds gekleed. Dan kan je jurk duur zijn of je hak hoog, maar als het mode ala 1995 is is het toch een beetje achterhaald.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:27 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. In Vlaanderen gaan meisjes 9 van de 10 keer uit in chique kleding. Inclusief dure jurk en mooie schoenen met hoge hak en dergelijk. Misschien niet bij het plaatselijke schuurfeest in Baarle Hertog maar toch echt wel in een beetje stad.
Ik ben nooit fan van België geweest maar de kleding van de jongedames is er toch echt één van de weinige pluspunten.
Het is in Nederland toch echt bijna de standaard hoor en niet aan klasse gebonden. Ook de gemiddelde studente tandheelkunde kan op Zaterdagnacht kotsend op de oude markt aangetroffen worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zozeer Nederlandse vrouwen zijn, maar vrouwen uit een bepaalde klasse, te vinden in alle post-industriële samenlevingen.
Hoezo nu weer direct Engelse hoeren?? Zie je dat dit overkomt als jaloezie?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar het is meer dat een panty ook maakt dat iets er minder bloot uitziet en dat die engelse hoeren altijd zoveel mogelijk vlees tentoonstellen zeg maar
Nog nooit Engelse wijven tegengekomen op vakantie?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hoezo nu weer direct Engelse hoeren?? Zie je dat dit overkomt als jaloezie?
Het is waarschijnlijk ook gewoon cultuurgebonden hoor maar er is dus echt wel een deel van de Nederlandse man die wel van verfijnde vrouwen houdt en die ook best bereid zijn de deur voor hun vriendin open te houden, haar stoel aan te schuiven en hun jas aan haar te geven als het koud is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zaken als "verfijnd" en "lomp" zijn natuurlijk niet alleen een fysiek iets, en als het om die zaken gaat dan doet de NL vrouw weinig onder voor de NL man, zowel qua fysiek als qua gedrag.
Het is dus geen wonder dat wij geen verfijnde poppetjes zijn, want onze mannelijke variant zou daar helemaal niet mee overweg kunnen.
Als je blijft zitten wachten tot hij de autodeur voor je opent dan zit je er nog als hij 3 uur later terugkomt, misschien mag je dan gelijk doorschuiven naar de bestuurdersstoel omdat hij je wel in zijn Astra coupé wil laten rijden als hij teveel gezopen heeft.
Tsja. Dat is in ieder geval de achterliggende gedachte van die mensen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:14 schreef Seven. het volgende:
Sinds wanneer is luxe een levensbehoefte? Als je zo graag iets goeds wil doen, adopteer dan een kind uit Afrika of zo.
Dat wel maar dan nog..... Heb je Nederlandse meiden in Salou meegemaakt? Denk dat de gemiddelde Engelse nog zou schrikken van het gedrag.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nog nooit Engelse wijven tegengekomen op vakantie?
*Meld zich*quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:39 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk ook gewoon cultuurgebonden hoor maar er is dus echt wel een deel van de Nederlandse man die wel van verfijnde vrouwen houdt en die ook best bereid zijn de deur voor hun vriendin open te houden, haar stoel aan te schuiven en hun jas aan haar te geven als het koud is.
Nee, dan zou je erg dom zijn als je het zo zag. Ik gaf namelijk aan dat ik ook daadwerkelijk de hoerige types bedoelde en niet de leuke engelse chickiesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hoezo nu weer direct Engelse hoeren?? Zie je dat dit overkomt als jaloezie?
Dan heb ik helemaal niks gezegdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dan zou je erg dom zijn als je het zo zag. Ik gaf namelijk aan dat ik ook daadwerkelijk de hoerige types bedoelde en niet de leuke engelse chickies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |