abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103284119
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:59 schreef Hanoying het volgende:

[..]

"Ga Tay" is overigens niet dik. Ga Tay = grof gebouwd. 1 meter 62 en met moeite een ondergrens van 60 kilo = Ga Tay.
Gvd, hoe praat je iemand anorexia aan, het kan aan mij liggen hoor maar een ex van me is 1,64 en weegt rond de 63, 64 kilo, maar dat is gewoon een lekker wijf hoor, om het zo maar ff te zeggen. Dikke tieten, lekkere kont, dat er hier en daar wat babyvet zit wil niet zeggen dat ze gelijk dik of grofgebouwd is. Als zij tijdens het uitgaan bijvoorbeeld een leuk rokje/topje, dat soort werk aan heeft, zijn er een hoop gozers die eventjes omkijken, bij een "grof gebouwde" vrouw zal dat niet zo snel gebeuren.

Overigens vergelijk jij de Nederlandse vrouw met de Vietnamese, nou, sorry hoor, maar wat ik in Rotterdam of weet ik veel waar in zo'n loempiakraampje zie staan gaat mijn lid ook niet echt van stijgeren hoor, de Vietnamese vrouw staat nou ook niet echt bekend als het lekkerste wijf van Azië. Tuurlijk, smaken verschillen, maar als je alleen al naar het gemiddelde lengteverschil kijkt, kan je ze moeilijk met elkaar gaan vergelijken.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:14:06 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103284121
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:04 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat is makkelijk, die redenering is als volgt: dit meisje kan de komende tijd doorbrengen in honger en armoede OF ze kan de komende tijd in alle denkbare luxe met mij doorbrengen.

Conclusie: het is een goede daad als ik dit meisje onder mijn hoede neem.
Sinds wanneer is luxe een levensbehoefte? Als je zo graag iets goeds wil doen, adopteer dan een kind uit Afrika of zo.
Resistance is futile.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:17:33 #128
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_103284280
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:10 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Maarehm: who gives a fuck wat Vietnatmese vrouwen vinden van Nederlandse vrouwen?
Nou ja, het topic gaat over het "waarom vinden nederlandse mannen buitenlandse vrouwen leuk" volgens mij.

Een antwoord is dat Nederlandse vrouwen relatief lomp zijn. In Azië en Zuid Europa zijn de vrouwen over het algemeen wat kleiner maar ook wat verfijnder. Daarnaast flirten ze er ook wat meer terwijl ze tegelijkertijd ook weer wat preutser zijn.

Nederlandse vrouwen komen er in alle soorten en maten natuurlijk en er zijn fantastische bij maar er zijn er ook veel bij die relatief lomp zijn. Niet zelden zie je ze dan in het weekend ook nog eens in afgeragde spijkerbroeken zichzelf klem zuipen in de plaatselijke feestkroeg terwijl ze met hun vriendinnen de vlieger van Andre Hazes mee bleren.

Daar zijn Nederlandse vrouwen vrij uniek in..
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:19:19 #129
194833 Hanoying
pi_103284380
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:14 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Gvd, hoe praat je iemand anorexia aan, het kan aan mij liggen hoor maar een ex van me is 1,64 en weegt rond de 63, 64 kilo, maar dat is gewoon een lekker wijf hoor, om het zo maar ff te zeggen. Dikke tieten, lekkere kont, dat er hier en daar wat babyvet zit wil niet zeggen dat ze gelijk dik of grofgebouwd is. Als zij tijdens het uitgaan bijvoorbeeld een leuk rokje/topje, dat soort werk aan heeft, zijn er een hoop gozers die eventjes omkijken, bij een "grof gebouwde" vrouw zal dat niet zo snel gebeuren.

Overigens vergelijk jij de Nederlandse vrouw met de Vietnamese, nou, sorry hoor, maar wat ik in Rotterdam of weet ik veel waar in zo'n loempiakraampje zie staan gaat mijn lid ook niet echt van stijgeren hoor, de Vietnamese vrouw staat nou ook niet echt bekend als het lekkerste wijf van Azië. Tuurlijk, smaken verschillen, maar als je alleen al naar het gemiddelde lengteverschil kijkt, kan je ze moeilijk met elkaar gaan vergelijken.
Zelfs in Vlaanderen zijn de vrouwen al wat verfijnder en kleden ze zich vaak ook beter :)
pi_103284437
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:19 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Zelfs in Vlaanderen zijn de vrouwen al wat verfijnder en kleden ze zich vaak ook beter :)
Ik vind het in Vlaanderen net alsof je 25 jaar terug in de tijd gaat vaak. Niet bepaald goed gekleed in ieder geval.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_103284456
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:19 schreef Hanoying het volgende:

[..]

**Enkel gebaseerd op jouw mening
pi_103284458
quote:
Lichaamshaar laten staan?
AMSTERDAM - Twee op de vijf vrouwen laten hun arm- en beenhaar langer dan een maand staan. Een derde is zelfs zo bang voor de reactie van potentiële lovers op haar lichaamshaar dat ze dates heeft afgezegd.

Dit blijkt uit onderzoek van een producent van ontharingscrème onder 1000 vrouwen. Een op de tien vrouwen zegt meer zelfvertrouwen te hebben als ze gladde benen heeft en 86 procent weigert een rokje of jurkje aan te trekken als ze niet geschoren heeft.

Vooral jonge vrouwen (18 tot 24) schamen zich voor behaarde benen en oksels. Zij grijpen eerder naar het scheermesje dan vrouwen van 35 tot 45 jaar.
Een maand niet scheren?? 2 van de 5?? Zeker die dames met dat vlotte korte kapsel?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:21:05 #133
194833 Hanoying
pi_103284461
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:20 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vind het in Vlaanderen net alsof je 25 jaar terug in de tijd gaat vaak. Niet bepaald goed gekleed in ieder geval.
Wel als ze gaan stappen :Y
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:21:43 #134
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_103284490
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Nou ja, het topic gaat over het "waarom vinden nederlandse mannen buitenlandse vrouwen leuk" volgens mij.

Een antwoord is dat Nederlandse vrouwen relatief lomp zijn. In Azië en Zuid Europa zijn de vrouwen over het algemeen wat kleiner maar ook wat verfijnder. Daarnaast flirten ze er ook wat meer terwijl ze tegelijkertijd ook weer wat preutser zijn.

Nederlandse vrouwen komen er in alle soorten en maten natuurlijk en er zijn fantastische bij maar er zijn er ook veel bij die relatief lomp zijn. Niet zelden zie je ze dan in het weekend ook nog eens in afgeragde spijkerbroeken zichzelf klem zuipen in de plaatselijke feestkroeg terwijl ze met hun vriendinnen de vlieger van Andre Hazes mee bleren.

Ik denk dat dat niet zozeer Nederlandse vrouwen zijn, maar vrouwen uit een bepaalde klasse, te vinden in alle post-industriële samenlevingen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_103284537
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Wel als ze gaan stappen :Y
Vind ik echt niet. Maar misschien ligt het ook aan de definitie van goed gekleed.
pi_103284548
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:20 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dit, ik ben vaak genoeg in België uitgeweest, voordeel van vlakbij de grens wonen, maar daar moet je al blij zijn als een vrouw haar oksels heeft geschoren, laat staan daaronder... En als ze al modern gekleed gaan dan zijn ze gelijk net zo doorgeslagen qua uiterlijk als een Oh oh Barbie.
pi_103284620
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik denk dat dat niet zozeer Nederlandse vrouwen zijn, maar vrouwen uit een bepaalde klasse, te vinden in alle post-industriële samenlevingen.
Dat denk ik inderdaad wel. Als je naar Engelse vrouwen kijkt zie je daar de hele lompe ordinaire wijven die zonder panty met min 20 in synthetische kleren de straat op lallen veel, maar ook juist weer veel leuke uberhippe chicks.
pi_103284704
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat denk ik inderdaad wel. Als je naar Engelse vrouwen kijkt zie je daar de hele lompe ordinaire wijven die zonder panty met min 20 in synthetische kleren de straat op lallen veel, maar ook juist weer veel leuke uberhippe chicks.
Maakt een panty bij -20 zoveel uit?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:27:28 #139
194833 Hanoying
pi_103284792
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:22 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dit, ik ben vaak genoeg in België uitgeweest, voordeel van vlakbij de grens wonen, maar daar moet je al blij zijn als een vrouw haar oksels heeft geschoren, laat staan daaronder... En als ze al modern gekleed gaan dan zijn ze gelijk net zo doorgeslagen qua uiterlijk als een Oh oh Barbie.
Wat een onzin zeg. In Vlaanderen gaan meisjes 9 van de 10 keer uit in chique kleding. Inclusief dure jurk en mooie schoenen met hoge hak en dergelijk. Misschien niet bij het plaatselijke schuurfeest in Baarle Hertog maar toch echt wel in een beetje stad.

Ik ben nooit fan van België geweest maar de kleding van de jongedames is er toch echt één van de weinige pluspunten.
pi_103284843
quote:
5s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:25 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Maakt een panty bij -20 zoveel uit?
Ja, maar het is meer dat een panty ook maakt dat iets er minder bloot uitziet en dat die engelse hoeren altijd zoveel mogelijk vlees tentoonstellen zeg maar :)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:29:49 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103284908
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef Hanoying het volgende:
[..]

Zaken als "verfijnd" en "lomp" zijn natuurlijk niet alleen een fysiek iets, en als het om die zaken gaat dan doet de NL vrouw weinig onder voor de NL man, zowel qua fysiek als qua gedrag.

Het is dus geen wonder dat wij geen verfijnde poppetjes zijn, want onze mannelijke variant zou daar helemaal niet mee overweg kunnen.
Als je blijft zitten wachten tot hij de autodeur voor je opent dan zit je er nog als hij 3 uur later terugkomt, misschien mag je dan gelijk doorschuiven naar de bestuurdersstoel omdat hij je wel in zijn Astra coupé wil laten rijden als hij teveel gezopen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103284915
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:27 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. In Vlaanderen gaan meisjes 9 van de 10 keer uit in chique kleding. Inclusief dure jurk en mooie schoenen met hoge hak en dergelijk. Misschien niet bij het plaatselijke schuurfeest in Baarle Hertog maar toch echt wel in een beetje stad.

Ik ben nooit fan van België geweest maar de kleding van de jongedames is er toch echt één van de weinige pluspunten.
Ik denk dat jouw definitie van goed gekleed echt anders is - ik vind de belgen vaak niet eigentijds gekleed. Dan kan je jurk duur zijn of je hak hoog, maar als het mode ala 1995 is is het toch een beetje achterhaald.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:32:21 #143
194833 Hanoying
pi_103285037
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Het is in Nederland toch echt bijna de standaard hoor en niet aan klasse gebonden. Ook de gemiddelde studente tandheelkunde kan op Zaterdagnacht kotsend op de oude markt aangetroffen worden. :P
pi_103285239
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:28 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, maar het is meer dat een panty ook maakt dat iets er minder bloot uitziet en dat die engelse hoeren altijd zoveel mogelijk vlees tentoonstellen zeg maar :)
Hoezo nu weer direct Engelse hoeren?? Zie je dat dit overkomt als jaloezie?
pi_103285298
quote:
99s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nog nooit Engelse wijven tegengekomen op vakantie?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:39:00 #146
194833 Hanoying
pi_103285326
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zaken als "verfijnd" en "lomp" zijn natuurlijk niet alleen een fysiek iets, en als het om die zaken gaat dan doet de NL vrouw weinig onder voor de NL man, zowel qua fysiek als qua gedrag.

Het is dus geen wonder dat wij geen verfijnde poppetjes zijn, want onze mannelijke variant zou daar helemaal niet mee overweg kunnen.
Als je blijft zitten wachten tot hij de autodeur voor je opent dan zit je er nog als hij 3 uur later terugkomt, misschien mag je dan gelijk doorschuiven naar de bestuurdersstoel omdat hij je wel in zijn Astra coupé wil laten rijden als hij teveel gezopen heeft.
Het is waarschijnlijk ook gewoon cultuurgebonden hoor maar er is dus echt wel een deel van de Nederlandse man die wel van verfijnde vrouwen houdt en die ook best bereid zijn de deur voor hun vriendin open te houden, haar stoel aan te schuiven en hun jas aan haar te geven als het koud is.

Wat dus overigens geen onderdanigheid of iets dergelijks aangeeft he. Er is een verschil tussen elegantie en onderdanigheid.

Elegantie is in de Nederlandse vrouw vrijwel niet bestaand. Vandaar dat veel jongens verliefd worden als ze een jaar uitgewisseld worden en daar ineens een zuid europese of aziatische vrouw in hun omgeving is die niet alleen intelligent en grappig blijkt maar ook nog eens kan stappen in mooie kleding zonder kotsend op de stoep te eindigen.
pi_103285374
quote:
13s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:14 schreef Seven. het volgende:
Sinds wanneer is luxe een levensbehoefte? Als je zo graag iets goeds wil doen, adopteer dan een kind uit Afrika of zo.
Tsja. Dat is in ieder geval de achterliggende gedachte van die mensen.
Ja, ik generaliseer.
pi_103285393
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:38 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nog nooit Engelse wijven tegengekomen op vakantie?
Dat wel maar dan nog..... Heb je Nederlandse meiden in Salou meegemaakt? Denk dat de gemiddelde Engelse nog zou schrikken van het gedrag.

Hoe mensen op vakantie zijn tel ik derhalve ook niet mee. Als je daar naar gaat kijken kunnen we Nederland het beste opdoeken. De Nederlandse man op vakantie...korte broek, witte sokken en sandalen. Nee dat is lekker :) (wel voor een ander topic maar toch).

quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:39 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk ook gewoon cultuurgebonden hoor maar er is dus echt wel een deel van de Nederlandse man die wel van verfijnde vrouwen houdt en die ook best bereid zijn de deur voor hun vriendin open te houden, haar stoel aan te schuiven en hun jas aan haar te geven als het koud is.

*Meld zich*
pi_103285415
quote:
99s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee, dan zou je erg dom zijn als je het zo zag. Ik gaf namelijk aan dat ik ook daadwerkelijk de hoerige types bedoelde en niet de leuke engelse chickies :)
pi_103285450
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:40 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee, dan zou je erg dom zijn als je het zo zag. Ik gaf namelijk aan dat ik ook daadwerkelijk de hoerige types bedoelde en niet de leuke engelse chickies :)
Dan heb ik helemaal niks gezegd ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')