Lichamelijk wordt een vrouw ook aantrekkelijker als ze een "sterkere" houding heeft, imho. Voorheen was ik voornamelijk bekend met de Aziatische vrouwtjes op straat, en dat onderdanige doet me weinig. De beter ontwikkelde dames zijn echter prachtig...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je het lichamelijk niet aantrekkelijk bent houdt het een beetje op
Ach, het is er enorm goed eten en vertoeven, de hotels zijn echt geweldig. Verder is het makkelijk om de stad een beetje rond te banjeren en een makkelijke omgeving om mijn werk in te doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:04 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Allemaal een beetje braaf en geordend inderdaad maar ik ben ook graag. Ook al omdat er een kleine minderheid aan blanken is waardoor je er niet opvalt als buitenlander en daarnaast zijn er toch ook maar vverdomd weinig miljoenensteden waar je gewoon veilig over straat kan 's nachts. In Singapore kan je desnoods op een bankje in het park pitten.
Ah, en die wazige boterhammen met dikke plakken ijs voor 1 of 2 dollar zijn al reden genoeg om er van te houden eigenlijk
Nou ja, je kunt natuurlijk ook gewoon echt niet op bepaalde types vallen. Ik vind aziatische mannen en negroide mannen ook niet aantrekkelijk, uitzonderingen daargelaten. Dan kan iemand een supertof persoon zijn, maar is de aantrekkingskracht er niet. Ik zou nooit zeggen dat ik nooit op een aziaat of neger zou vallen want natuurlijk kan dat best, maar over het algemeen valt mijn oog er gewoon echt niet opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:09 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Lichamelijk wordt een vrouw ook aantrekkelijker als ze een "sterkere" houding heeft, imho. Voorheen was ik voornamelijk bekend met de Aziatische vrouwtjes op straat, en dat onderdanige doet me weinig. De beter ontwikkelde dames zijn echter prachtig...
Ach, ik heb geleerd nooit te snel te oordelen over dat soort dingen. Ik zou ook nooit op negroide dames vallen, totdat ik dat toch een keer deed. Zelfde met Aziaten, etc... Ik heb wel mijn voorkeur natuurlijk, maar aantrekking in voor mij vaak in meer dan enkel het uiterlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt natuurlijk ook gewoon echt niet op bepaalde types vallen. Ik vind aziatische mannen en negroide mannen ook niet aantrekkelijk, uitzonderingen daargelaten. Dan kan iemand een supertof persoon zijn, maar is de aantrekkingskracht er niet. Ik zou nooit zeggen dat ik nooit op een aziaat of neger zou vallen want natuurlijk kan dat best, maar over het algemeen valt mijn oog er gewoon echt niet op
Net zoals sommige mannen dat hebben bij blond en groot
Dat geldt voor iedereen. En er zijn wel 1 of 2 donkere mannen die ik wel aantrekkelijk of mooi vind en misschien 1 bekende aziaat. Maar waarom zou je er voor gaan als ik die leuke eigenschappen ook kan vinden in iemand die ook die aantrekkingskracht voor mij heeftquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:20 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ach, ik heb geleerd nooit te snel te oordelen over dat soort dingen. Ik zou ook nooit op negroide dames vallen, totdat ik dat toch een keer deed. Zelfde met Aziaten, etc... Ik heb wel mijn voorkeur natuurlijk, maar aantrekking in voor mij vaak in meer dan enkel het uiterlijk.
Ik "ga" nergens voor, ik zie wel wat er op m'n pad komt...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen. En er zijn wel 1 of 2 donkere mannen die ik wel aantrekkelijk of mooi vind en misschien 1 bekende aziaat. Maar waarom zou je er voor gaan als ik die leuke eigenschappen ook kan vinden in iemand die ook die aantrekkingskracht voor mij heeft
Dat bedoel ik uiteraard ook. Dat je voor iemand die op je pad komt gaat.*zucht*quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik "ga" nergens voor, ik zie wel wat er op m'n pad komt...
Je hoeft niet te zuchten. Wat ik bedoel is; als je onverhoopt iemand tegen komt die je toch aantrekkelijk vind, dan ga je dat toch niet uit de weg? Ik hou niet zo van blond, maar als ik een aantrekkelijke blonde dame tegen kwam, had ik daar echt geen probleem mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat bedoel ik uiteraard ook. Dat je voor iemand die op je pad komt gaat.*zucht*
Hah, ja, zou ook wel heel gewaagd zijn om tegen jou te zeggen dat ze Nederlandse vrouwen maar karrepaarden vinden dan he.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat ik ook vaak andere geluiden hoor. Ik heb voor mijn werk ook regelmatig contact met aziaten en de mannen vinden vaak de nederlandse vrouwen heel mooi en sterk.
Niet alleen Nederlandse vrouwen zijn lomp hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef Northside het volgende:
[..]
Hah, ja, zou ook wel heel gewaagd zijn om tegen jou te zeggen dat ze Nederlandse vrouwen maar karrepaarden vinden dan he.Als ik ergens te gast ben vind ik het land ook altijd mooi en het eten altijd lekker.
ja, ik vind gemengde stelletjes leuk om te zien, maar wel wanneer ze tenminste van een zelfde leeftijd zijn. Maar ik vind het ook heel fout van die oude kereltjes met veels te jonge dames.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 02:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Provocatie. Ik weet dondersgoed dat er ook gewoon oprechte liefdesrelaties ontstaan. Maar de mensen die eerst de Nederlandse dames afzweren om bewust op zoek te gaan naar liefde in een land waarin de vrouw wegens de sociaal economische positie afhankelijk is, dat is het clichébeeld waar toch een lichte kern van waarheid in zit.
Ik was onlangs in Kenia. Ik werd onpasselijk van al die smerige stelletjes: oudere Europese mannen die hand in hand liepen met een twintiger. En het ergste was, er liepen zelfs vrouwen van dik in de 60 met rastanegers van amper twintig. Misselijkmakend vond ik het. Ik weet het, ik probeer een open mind te houden maar in dit geval kon ik er echt niet zomaar mijn schouders over ophalen. Ondanks dat het een kwestie van vraag en aanbod is, ik kan er met mijn kop gewoon niet bij dat je als redelijk welgesteld mens zelfs voor een dag gebruik wil maken van iemand anders zijn economische omstandigheden. Dit gegeven zal mijn beeld ook sterk gekleurd hebben, maar neem maar van mij aan dat ik ook stelletjes ken die wel oprecht van elkaar houden ondanks hun verschillende afkomst en economische omstandigheden.
Nee nee, en ik begrijp ook wel wat ze bedoelt, maar het stond er zo leuk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:15 schreef Ripley het volgende:
Niet alleen Nederlandse vrouwen zijn lomp hoor
Je hebt gelijk dat je niet gaat zeggen: jullie zijn maar een lelijk vies volkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef Northside het volgende:
[..]
Hah, ja, zou ook wel heel gewaagd zijn om tegen jou te zeggen dat ze Nederlandse vrouwen maar karrepaarden vinden dan he.Als ik ergens te gast ben vind ik het land ook altijd mooi en het eten altijd lekker.
Ik ken mensen echt over letterlijk heel de wereld, wegens familie die in het buitenland woont ( Kiev en Zuid-afrika), een van mijn beste vriendin komt uit Duitsland maar woont nu Noorwegen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:11 schreef Bajskorv het volgende:
Het topic lijkt inmiddels wel vol te stromen met vrouwen die niet vaak buiten 's lands grenzen zijn geweest. Grappig hoe de mening van alle Nederlandse vrouwen die ik in het buitenland ken, na ongeveer 1-3 maanden al volledig bijgesteld is... Kleine reality check en leren relativeren.
Absoluut niet waar. Regio Antwerpen valt nog mee, maar dat is een redelijk Nederlandse mentaliteit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:19 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Zelfs in Vlaanderen zijn de vrouwen al wat verfijnder en kleden ze zich vaak ook beter
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:27 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. In Vlaanderen gaan meisjes 9 van de 10 keer uit in chique kleding. Inclusief dure jurk en mooie schoenen met hoge hak en dergelijk. Misschien niet bij het plaatselijke schuurfeest in Baarle Hertog maar toch echt wel in een beetje stad.
Ik ben nooit fan van België geweest maar de kleding van de jongedames is er toch echt één van de weinige pluspunten.
Dit is wel jammer. Je maakt je onnodig schuldig aan waar je die paar klagende rukkers hier van verwijt: je scheert compleet mannelijk Nederland over één kam.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:47 schreef snakelady het volgende:
Ieder land heeft zo zijn positieve en negatieve kanten, ik erken "onze" negatieve kanten, maar vind het alleen jammer dat de Nederlandse mannen de positieve kanten niet erkennen en daar gewoonweg blind voor zijn, buitenlanders overigens niet, die kunnen die kenmerken juist enorm waarderen.
Nou vind ik Amsterdam juist weer zo'n plek waar veel mensen er onder het mom "wij zijn metropoolachtig alternatief" er net niet uitzien. Dan is het cocktail jurkje er wel, maar dan zit er zo'n paar all-star gympen onder en een PLO sjaal boven. Jezus christus...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
dat ligt aan het jurkje en de hak of het eigentijds is. En dat eigentijdse mis ik vaak in belgie.
Ik vraag me trouwens wel af waar je dan uitgaat, want hakken en jurkjes zie je in het Amsterdamse uitgaansleven heel veel. Maar dan niet van die suffe dus
Ik denk dat de gemiddelde man de positieve kanten wel ziet, maar zoals altijd heeft iedereen een andere smaak. Dit topic gaat over de (minderheid) mannen in Nederland voor wie de negatieve kanten zwaarder wegen dan de positieve. Da's toch logisch? Je zult nooit zien dat elke Nederlandse kerel het lefst een Nederlandse vrouw wil, mensen hebben nu eenmaal andere voorkeuren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ieder land heeft zo zijn positieve en negatieve kanten, ik erken "onze" negatieve kanten, maar vind het alleen jammer dat de Nederlandse mannen de positieve kanten niet erkennen en daar gewoonweg blind voor zijn, buitenlanders overigens niet, die kunnen die kenmerken juist enorm waarderen.
Maar dat is echt de Nederlandse mentaliteit, niks is goed en als we ook maar ergens over kunnen zeiken doen we het met plezier.
Uiteraard heb ik eht over de Nederlandse mannen die zo reageren in dit topic, niet over algemeen mannelijk Nederland.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:51 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dit is wel jammer. Je maakt je onnodig schuldig aan waar je die paar klagende rukkers hier van verwijt: je scheert compleet mannelijk Nederland over één kam.
Kijk...een groter onderzoek wijst dus uit dat de mannen gelijk hebben in dit topicquote:Italiaanse vrouwen op nummer 1 qua beauty, Nederlandse op 5
En Italië wint…alweer. De mooiste vrouwen komen er vandaan, zo blijkt uit onderzoek. Bijna een op de vijf Europese vakantiegangers is het hier over eens. Ook Zweedse vrouwen vallen onder de reizigers met een tweede plek goed in de smaak. De Britse vrouw komt er in het onderzoek maar bekaaid vanaf en eindigde op de laatste plaats. Laten we niet meteen in paniek raken: we staan in elk geval nog wel in de top vijf en dat is beter dan niets. Maar als we er nou eens met z’n allen ons best voor doen om er nog beter uit te zien… Dan voeren wij misschien volgend jaar de lijst wel aan! Het onderzoek vond plaats onder meer dan 6000 bezoekers van de beoordelingssite Zoover. De meeste vakantiegangers vinden de vrouwen in het eigen land toch het meest aantrekkelijk, zo blijkt uit het onderzoek onder meer dan 6000 bezoekers van de reisbeoordelingssite Zoover. Meer dan 40% van de Turken zegt bijvoorbeeld voor de mooiste Europese vrouwen het land niet uit te hoeven. Onder de Polen, Zweden en de Italianen is dit zelfs meer dan de helft. De Belgen en de Duitsers zijn het hier echter niet mee eens, zij kozen het vaakst voor de Italiaanse donna’s. Ook de Nederlandse vrouw doet het eigenlijk best wel goed met een prima vijfde plek op de Europese ranglijst.
De top 5 van de landen met de meest aantrekkelijke vrouwen:
1. Italië
2. Zweden
3. Polen
4. Spanje
5. Nederland
Afgezien van de Britten zelf, die de eigen vrouwen het beste waarderen, zijn de meeste Europeanen niet zo gecharmeerd van de Britse dames. Minder dan 4% van de bezoekers gaf aan de Britse vrouwen het aantrekkelijkst te vinden. De Griekse en Duitse vrouwen moesten het in het onderzoek eveneens ontgelden, beide landen kregen een schamele 5% van de stemmen. Ook Frankrijk en Turkije staan bij de meeste Europeanen niet bekend om het vele vrouwelijke schoon. Opvallend is dat 28% van de Oostenrijkse mannen juist wel een beschuitje wil eten met een Turkse vrouw.
Bijna een kwart van de Nederlanders vindt de Nederlandse vrouwen het mooist. Een op de tien Europeanen deelt deze mening. Onze vrouwen scoren het beste onder de Roemeense en Portugese vakantiegangers. Van hen vindt een op de zeven bezoekers de Nederlandse vrouwen meer dan de moeite waard. Na de eigen vrouwen zijn Nederlanders het meest onder de indruk van Italiaanse en Zweedse vrouwen. Nederlanders die op vakantie gaan om mooie vrouwen te ontmoeten, vermijden Groot-Brittannië en Griekenland.
Een op de vier Nederlanders zegt dat ook de mooiste mannen op vakantie uit eigen land komen. De Italiaanse mannen zijn met 24% van de stemmen de grootste concurrent van de Nederlandse man, gevolgd door de Spanjaard. We voelen ons het minst aangetrokken tot mannen uit Duitsland, Frankrijk en Polen die elk amper 3% van de stemmen kregen
Die uitspraak geldt overigens vooral voor vrouwen en heeft naar het schijnt te maken met de huid van donkergekleurden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:48 schreef blubberboot het volgende:
Ik heb sinds kort een Surinaamse vriendin, package complete... liefde, sex, uitstraling, sex-appeal, kookkunsten. Ik ben tegen de uitspraak 'once you go black you never go back', maar ik ben hier wel heel erg blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |