Fijn hè?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kijk...een groter onderzoek wijst dus uit dat de mannen gelijk hebben in dit topic
Stom onderzoek....Bayerische mädels.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kijk...een groter onderzoek wijst dus uit dat de mannen gelijk hebben in dit topic
De Griekse en Duitse vrouwen moesten het in het onderzoek eveneens ontgelden, beide landen kregen een schamele 5% van de stemmen.
Mwa ik hoef geen gelijk te krijgen maar het is wel fijn om idd aan te kunnen geven dat wat 'wij mannen' vinden (en door de vrouwen werd ontkent) nu bevestigd wordt.quote:
O, ik las het anders?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Blijkt dat we gewoon nog boven de Italiaan staan (en de Spanjaard , Fransoos etc...)quote:Een op de vier Nederlanders zegt dat ook de mooiste mannen op vakantie uit eigen land komen. De Italiaanse mannen zijn met 24% van de stemmen de grootste concurrent van de Nederlandse man, gevolgd door de Spanjaard. We voelen ons het minst aangetrokken tot mannen uit Duitsland, Frankrijk en Polen die elk amper 3% van de stemmen kregen
En ik maar denken dat Europa 51 landen heeft, blijken het er maar 8 te zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
In de top vijf... de Nederlandse vrouw laat de vrouwen uit Engeland (ja he he...), Duitsland (.....) en Griekenland achter zich... ja dat is niet zo moeilijk he.
Tevens tracht men dan af te geven op de Nederlandse man en wat blijkt:
[..]
Blijkt dat we gewoon nog boven de Italiaan staan (en de Spanjaard , Fransoos etc...)
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stom onderzoek....Bayerische mädels.
http://vrouw.blog.nl/beau(...)uty-nederlandse-op-5quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:33 schreef Seven. het volgende:
Niet eens een link, Ronnie heeft het gewoon zelf geschreven.
Zij doen ook niet aan bronvermelding. Dit stuk kan net zo goed geschreven zijn door Truus van der Wal, die leuk stukjes kan schrijven als ze tijd heeft om dit te combineren met haar huishoudelijke taken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
http://vrouw.blog.nl/beau(...)uty-nederlandse-op-5
Succes meid.
Inderdaad!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:48 schreef Copycat het volgende:
Boeien, de cijfers in dat artikeltje spreken andere boekdelen dan Ronnie denkt.
dat vindt de nl vrouw van de mannen hè.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
In de top vijf... de Nederlandse vrouw laat de vrouwen uit Engeland (ja he he...), Duitsland (.....) en Griekenland achter zich... ja dat is niet zo moeilijk he.
Tevens tracht men dan af te geven op de Nederlandse man en wat blijkt:
[..]
Blijkt dat we gewoon nog boven de Italiaan staan (en de Spanjaard , Fransoos etc...)
quote:.Na de eigen vrouwen zijn Nederlanders het meest onder de indruk van Italiaanse en Zweedse vrouwen
Wat is de relatie tussen bovenstaande en onderstaande?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tja er zal vast wel ongeveer een consensus zijn onder wat de mooiste mannen en vrouwen zijn en waar die vandaan komen. Ook in welke eigenschappen die mensen hebben en wat het meest aantrekkelijk wordt gevonden. Maar wat maakt dat eigenlijk uit, het gaat uiteindelijk om persoonlijke voorkeur en die is voor iedereen verschillend.
Een persoonlijke voorkeur staat hokjesdenken toch niet in de weg?quote:Het heeft eigenlijk weinig zin om vrouwen en mannen uit bijvoorbeeld Nederland in een hokje te duwen met subjectieve begrippen als lomp, niet elegant enz.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zij doen ook niet aan bronvermelding. Dit stuk kan net zo goed geschreven zijn door Truus van der Wal, die leuk stukjes kan schrijven als ze tijd heeft om dit te combineren met haar huishoudelijke taken.
Je legt het alleen wel verkeerd uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Lees ook de reacties die inmiddels onder het artikel in de Telegraaf staan:
http://www.telegraaf.nl/v(...)rouw_is_uniek__.html
Sterkt mij toch weer in mijn mening.
Waarom vind je het zo belangrijk om te bewijzen dat de Nederlandse vrouw niet goed genoeg is in jouw ogen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Lees ook de reacties die inmiddels onder het artikel in de Telegraaf staan:
http://www.telegraaf.nl/v(...)rouw_is_uniek__.html
Sterkt mij toch weer in mijn mening.
Eisen of wensen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef snakelady het volgende:
Mannen weten idd wel wat ze willen, maar het is een nogal onrealistische eis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |