abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104910766
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 04:11 schreef BrigitteFontaine het volgende:

[..]

:{w
Gotcha.
AliceD = LSD
pi_104910769
quote:
6s.gif Op maandag 28 november 2011 04:11 schreef AliceD.. het volgende:

[..]

Gotcha.
niet echt.. sorry
The friendship that can cease has never been real.
pi_104910771
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 04:12 schreef BrigitteFontaine het volgende:

[..]

niet echt.. sorry
AliceD = LSD
pi_104910783
vrouwen willen alleen seks omdat hun hersens hen dat aanbevelen. Ga dus nooit uit van spontaniteit bij deze heksen. Als je ze op de "man" af vraagt of ze het doorslikken lekker vinden zal een meerderheid het niet beamen.
pi_104910785
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 04:14 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
vrouwen willen alleen seks omdat hun hersens hen dat aanbevelen. Ga dus nooit uit van spontaniteit bij deze heksen. Als je ze op de "man" af vraagt of ze het doorslikken lekker vinden zal een meerderheid het niet beamen.
AliceD = LSD
  maandag 28 november 2011 @ 04:15:27 #106
154952 spoor4
Spoort niet
pi_104910787
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 04:09 schreef AliceD.. het volgende:

[..]

TROLL
Genoeg vrouwen die zich zo gedragen, dus de discussie is interessant ongeacht of de TS authentiek is of niet.
pi_104910792
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 04:15 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen die zich zo gedragen, dus de discussie is interessant ongeacht of de TS authentiek is of niet.
:') :') :')
AliceD = LSD
pi_104910796
Ik ga slapen, zal het er morgen (proberen) over te hebben. Dan laat ik het nog wel weten hier :W
The friendship that can cease has never been real.
pi_104910798
Nee, dit is falsificatie van het vrouwzijn door vrouwen zelve. Valse loeders.
enigzins flauw van ze.
pi_104910801
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 04:17 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Ik ga slapen, zal het er morgen (proberen) over te hebben. Dan laat ik het nog wel weten hier :W
Slaap lekker troll. :*
AliceD = LSD
pi_104910803
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 04:18 schreef AliceD.. het volgende:

[..]

Slaap lekker troll. :*
slaap lekker, mutsie flutsie
pi_104910863
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 04:01 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Nee natuurlijk is hij niet perfect :P Als ik alle dingetjes moet opnoemen waar we wel eens ruzie om hebben of waar ik of hij zich aan irriteert, zit ik hier over een half uur nog te typen. Maar dat is in elke relatie zo, vriendschap of liefde. Maarre bedankt! ;)
Realiseer je je wel heel goed dat mannen eigenlijk nooit ruzie maken behalve..... als ze in een relatie zitten.

Jullie hebben een de-facto relatie. Dat er geen seks is wil niet zeggen dat het geen relatie is. Alles wat jullie samen doen is exact hetzelfde als wat je zou doen met je vriendje. En als de sleepovers stoppen verandert dat niet. Je enige keuze is aan jezelf toegeven dat dit een relatie is en kijken wat je daar mee wilt of het volledig afkappen.
pi_104910925
Misschien is TS alleen maar bang, dat hij zijn interesse verliest, als de buit binnen is, als ze hapt, ze minder aandacht krijgt daarna.
pi_104910958
Die andere meisjes heeft hij ook zonder pardon weer aan de kant gezet.

[ Bericht 5% gewijzigd door OeJ op 28-11-2011 06:56:44 ]
pi_104911229
Haha, het was nog enigszins logisch tot je zei dat hij soms hele weekenden kwam slapen. Come on TS, je hebt gewoon een relatie met die jongen zonder seks, maar met de rest.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 28 november 2011 @ 08:24:47 #116
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_104911653
BF topic's :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_104911783
@TS
Ik denk dat een man en vrouw prima vriendjes kunnen zijn zonder een liefdesrelatie.

In 2003 ben ik meer dan een half jaar uitgezonden geweest naar een zandbak ver van huis, dit heeft me me relatie met mijn toenmalige vriendin gekost. Ik kwam simpelweg 100% anders terug dan ik er heen ging, kon hier moeilijk mee omgaan, zij heeft zich al die tijd 'te veel zorgen' gemaakt, kon de enkele verhalen die ik vertelde slecht verwerken en ik was mezelf niet meer..

Na een tijdje in overleg uit elkaar gegaan.

Allebei een nieuwe relatie en.... we zijn vrienden.
Altijd contact gehouden eerst bewust wat minder, later/nu 1x in de week ff checken hoe het is, 1x in de, pakweg 2 weken eten we samen wat of doen een zaterdag wat samen.

We geven veel om elkaar, zullen er altijd zijn voor elkaar. We hebben nog steeds veel lol en begrijpen elkaar vaak zonder woorden, maken elkaars zinnen af enz..

Maar we gaan na afloop beide terug naar ons eigen huis en zoals altijd bespreek ik thuis m'n dag met mijn vrouw, vandaag zus en zo gedaan en gezien.

Je moet het vrienden zijn we juist verpakken en beide weten, echt weten hoe de vlag erbij hangt.
pi_104911786
Hij is best knap en je doet er al ongeveer alles mee behalve seks. Waarom geen seks? Waarom probeer je niet de relatie aan te gaan? Als het niet werkt gaan jullie terug naar vriendschap welke vanzelf een stuk rustiger zal zijn dan nu, geen slaapfeestjes meer.
pi_104912194
TS "houd zo veel van deze jongen", hij schijnt alles te zijn wat ze wil, en super goede vriend, van alles meegemaakt, samen dingen doen, knap.

Maar een relatie wil ze niet, terwijl ze heel duidelijk weet dat de jongen dat wel wil.

TS houd zichzelf voor de gek, zon goede vriend is het niet, maar TS vind het gewoon leuk om te spelen met die gast, en haar zelfvertrouwen een boost te geven. Wel leuk he? Zo'n handpopje?
  maandag 28 november 2011 @ 09:05:29 #120
283276 Gesmoltenkaas
Plakkend aan je gehemelte
pi_104912201
Is er nog nooit iets gebeurd tussen jullie? Zoenen?
  maandag 28 november 2011 @ 09:21:35 #121
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104912490
Een huisdiertje in de friendzone.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_104912887
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:41 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Ik zou natuurlijk blij voor hem zijn ;) Onze logeerpartijtjes zullen dan misschien over zijn maar dat is dan maar zo helaas. Waar ik wel moeite mee zou hebben is als hij een vriendin zou hebben die wantrouwig was of zou willen dat hij mij helemaal niet meer ziet. Maar ik denk niet dat hij überhaupt voor zoiemand zou gaan.
Klinkt alsof je hem toch wel echt graag achter de hand wil houden als een soort oproep bezigheid en dat die twijfels die je hebt voortkomen uit jezelf omdat je weet dat je een beetje een spelletje met hem speelt, of dat wat je doet niet helemaal eerlijk is.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  maandag 28 november 2011 @ 10:15:56 #123
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_104913644
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 08:39 schreef Hydrogeny het volgende:
Hij is best knap en je doet er al ongeveer alles mee behalve seks. Waarom geen seks? Waarom probeer je niet de relatie aan te gaan? Als het niet werkt gaan jullie terug naar vriendschap welke vanzelf een stuk rustiger zal zijn dan nu, geen slaapfeestjes meer.
Inderdaad waarom probeer je het niet gewoon, wat zoek je nog meer in een man als je het volgende al van hem vind?
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 03:52 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Omdat hij mijn beste vriend is, waar ik van hou, waar ik om geef, waar ik al zoveel heb meegemaakt, die er altijd voor me was hoe dan ook, omdat ik overal met hem over kan lachen, omdat we elkaar zonder woorden begrijpen, omdat ik mijn leven niet zonder hem kan voorstellen.
  maandag 28 november 2011 @ 10:25:18 #124
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_104913867
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:05 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Is er nog nooit iets gebeurd tussen jullie? Zoenen?
Dat doen vrouwen toch ook met hun beste vriendin, dus dat moet ook met hem gebeurt zijn. :')

Beide partijen zijn hier gewoon lekker bezig. Hij is een knurft omdat hij, tegen beter weten in, blijft hopen op een zwak moment van TS zodat hij hem er een keer in mag hangen ze een romantische relatie kunnen beginnen en samen oud kunnen worden.

TS houdt haar BFF, onbedoeld?, een wortel voor de neus. Kom maar bij me liggen schatje, kom maar hier slapen, je bent zo lief, ik kan alles met je, alleen niet dat... :')

Ze verdienen elkaar. O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 28 november 2011 @ 10:25:46 #125
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104913878
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 10:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat doen vrouwen toch ook met hun beste vriendin, dus dat moet ook met hem gebeurt zijn. :')

Beide partijen zijn hier gewoon lekker bezig. Hij is een knurft omdat hij, tegen beter weten in, blijft hopen op een zwak moment van TS zodat hij hem er een keer in mag hangen ze een romantische relatie kunnen beginnen en samen oud kunnen worden.

TS houdt haar BFF, onbedoeld?, een wortel voor de neus. Kom maar bij me liggen schatje, kom maar hier slapen, je bent zo lief, ik kan alles met je, alleen niet dat... :')

Ze verdienen elkaar. O+
_O-
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')