quote:Op maandag 28 november 2011 04:14 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
vrouwen willen alleen seks omdat hun hersens hen dat aanbevelen. Ga dus nooit uit van spontaniteit bij deze heksen. Als je ze op de "man" af vraagt of ze het doorslikken lekker vinden zal een meerderheid het niet beamen.
Genoeg vrouwen die zich zo gedragen, dus de discussie is interessant ongeacht of de TS authentiek is of niet.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 04:15 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die zich zo gedragen, dus de discussie is interessant ongeacht of de TS authentiek is of niet.
Slaap lekker troll.quote:Op maandag 28 november 2011 04:17 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Ik ga slapen, zal het er morgen (proberen) over te hebben. Dan laat ik het nog wel weten hier
Realiseer je je wel heel goed dat mannen eigenlijk nooit ruzie maken behalve..... als ze in een relatie zitten.quote:Op maandag 28 november 2011 04:01 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Nee natuurlijk is hij niet perfectAls ik alle dingetjes moet opnoemen waar we wel eens ruzie om hebben of waar ik of hij zich aan irriteert, zit ik hier over een half uur nog te typen. Maar dat is in elke relatie zo, vriendschap of liefde. Maarre bedankt!
Klinkt alsof je hem toch wel echt graag achter de hand wil houden als een soort oproep bezigheid en dat die twijfels die je hebt voortkomen uit jezelf omdat je weet dat je een beetje een spelletje met hem speelt, of dat wat je doet niet helemaal eerlijk is.quote:Op maandag 28 november 2011 02:41 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Ik zou natuurlijk blij voor hem zijnOnze logeerpartijtjes zullen dan misschien over zijn maar dat is dan maar zo helaas. Waar ik wel moeite mee zou hebben is als hij een vriendin zou hebben die wantrouwig was of zou willen dat hij mij helemaal niet meer ziet. Maar ik denk niet dat hij überhaupt voor zoiemand zou gaan.
Inderdaad waarom probeer je het niet gewoon, wat zoek je nog meer in een man als je het volgende al van hem vind?quote:Op maandag 28 november 2011 08:39 schreef Hydrogeny het volgende:
Hij is best knap en je doet er al ongeveer alles mee behalve seks. Waarom geen seks? Waarom probeer je niet de relatie aan te gaan? Als het niet werkt gaan jullie terug naar vriendschap welke vanzelf een stuk rustiger zal zijn dan nu, geen slaapfeestjes meer.
quote:Op maandag 28 november 2011 03:52 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Omdat hij mijn beste vriend is, waar ik van hou, waar ik om geef, waar ik al zoveel heb meegemaakt, die er altijd voor me was hoe dan ook, omdat ik overal met hem over kan lachen, omdat we elkaar zonder woorden begrijpen, omdat ik mijn leven niet zonder hem kan voorstellen.
Dat doen vrouwen toch ook met hun beste vriendin, dus dat moet ook met hem gebeurt zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 09:05 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Is er nog nooit iets gebeurd tussen jullie? Zoenen?
quote:Op maandag 28 november 2011 10:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen toch ook met hun beste vriendin, dus dat moet ook met hem gebeurt zijn.
Beide partijen zijn hier gewoon lekker bezig. Hij is een knurft omdat hij, tegen beter weten in, blijft hopen op een zwak moment van TS zodat hij hem er een keer in mag hangen ze een romantische relatie kunnen beginnen en samen oud kunnen worden.
TS houdt haar BFF, onbedoeld?, een wortel voor de neus. Kom maar bij me liggen schatje, kom maar hier slapen, je bent zo lief, ik kan alles met je, alleen niet dat...
Ze verdienen elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |