Prachtige regel, gelukkig doen ze hier dat ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:52 schreef 314 het volgende:
buschauffeurs hier rijden gewoon door als niemand zijn hand op steekt.. geen hand = niet stoppen, simpel
topickaap!
Tja, je kan er ook je voordeel mee doen. Als de mensen bij het zebrapad hun handen niet opsteken... doorrijden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:53 schreef sinepedraap het volgende:
Maak voor je buschauffeur maar een ander topic
Had er zelf ook een keer last van, 2 dames stonden met elkaar te kletsen dus ik rijd vrolijk door. Hoor ik even later scheldwoorden omdat ik doorgereden ben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
Hallo lieve kindjes,
Inleiding:
Daar ben ik weer met een verkeersklacht want die maak ik maar al te graag.
Na mijn succesvolle verkeersklachten Zebrapaden en Dikke mensen op scooters die constant richting aangeven heb ik besloten nog een kleine aanvulling te geven wat betreft de Nederlandse burger en het gebruik van zebrapaden.
Nu zullen jullie wel denken: Zebrapaden, wat kan daarbij nou mis gaan?
Klacht:
Voor deze klacht vraag ik van je dat je je even in de positie van een automobilist plaats. Je nadert een zebrapad waar je meerdere voetgangers waarneemt die elkaar groeten en wat woorden wisselen. Op dit moment is het niet duidelijk of ze blijven praten of dat ze gaan oversteken. Tot je schrik zie je in je binnenspiegel 2 auto's verderop een opvallende surveillance auto van het KLPD rijden waardoor je dus toch maar stopt want ja je weet maar nooit. Helaas bleek dit tevergeefs omdat ze gewoon ongegeneerd door lullen en mij voor niks laten stoppen![]()
Wanneer gaat het CBR eens een wandelbewijs of het buitenkomcertificaat invoeren voor de mensen die wereldvreemd zijn met veilige verkeerssituaties?
Wat? Hand opsteken voor je een zebrapad oversteekt? Volgens mij is het aanstalten maken, dus ervoor staan (en niet blijven staan kletsen met iemand anders).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, je kan er ook je voordeel mee doen. Als de mensen bij het zebrapad hun handen niet opsteken... doorrijden.
splatterbonus!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat? Hand opsteken voor je een zebrapad oversteekt? Volgens mij is het aanstalten maken, dus ervoor staan (en niet blijven staan kletsen met iemand anders).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en niet drukken op stop is ook niet stoppen. Mensen die dan boos gaan wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:52 schreef 314 het volgende:
buschauffeurs hier rijden gewoon door als niemand zijn hand op steekt.. geen hand = niet stoppen, simpel
topickaap!
bij sommige bedrijven maakt dat niet uit, die stoppen ook niet als je wel druktquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:35 schreef wise het volgende:
[..]
en niet drukken op stop is ook niet stoppen. Mensen die dan boos gaan worden
Eikels zijn dat, ik zou ze echt in het gezicht spugenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
bij sommige bedrijven maakt dat niet uit, die stoppen ook niet als je wel drukt
Had ik maar vrienden met wie ik naast een zebrapad kon lullen waarmee ik weggebruikers verwarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:09 schreef AnaalFaBtje het volgende:
TS Is jaloers dat andere mensen vrienden hebben om mee te praten, en drinkt mokkend zijn chocomel op. Ook kan hij niet wachten tot hij thuis is, kan hij eindelijk een topic erover openen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |