Dan ben jij mij nog niet als voetganger tegengekomen op het zebrapad. Uiteindelijk stopt de auto juist wel.quote:
ga jij nou maar voor een trein staan...quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan ben jij mij nog niet als voetganger tegengekomen op het zebrapad. Uiteindelijk stopt de auto juist wel.
Als je echt zo stoer bent dat je blind over een zebrapad loopt was je allang dood geweest.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan ben jij mij nog niet als voetganger tegengekomen op het zebrapad. Uiteindelijk stopt de auto juist wel.
Juist niet blind. Oogcontact maken met de bestuurder helpt bijna altijd.quote:Als je echt zo stoer bent dat je blind over een zebrapad loopt was je allang dood geweest.
Boeit geen zak. Er zijn altijd wel autorijders die keihard doorrijden, en al helemaal als het donker is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:50 schreef Tja..1986 het volgende:
essentieel:
[..]
Juist niet blind. Oogcontact maken met de bestuurder helpt bijna altijd.
Dit is al helemaal onzin. In de meeste landen (denk aan Italiëquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:52 schreef Zhalix het volgende:
Nou! Het is anders knap vervelend als je als fietser 20 minuten aan een straat moet wachten om over te steken.
Nederland is trouwens wat "makkelijker" qua het doorrijden bij zebrapaden, in andere landen is dit taboooooe
Lijkt me duidelijk dat als jullie elkaar tegenkomen, jij dood bent..quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zou ik ook willen doen. Maar stel dat je zo iemand van zijn of haar sokken rijdt, dan was de tegenpartij op DAT moment voetganger dus heb je als automobilist zijnde een groot probleem.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
Herkenbaar. Ik rijd zeker altijd wel door, zorg natuurlijk wel adt je ze niet raakt, maar die verzuurde koppen dan omdat ze weten dat ze je niet konden cheaten![]()
Je moet je snelheid wel aanpassen zodat je stapvoets rijd. Dan heb je nog de kans om te stoppen mocht het nodig zijn. Veel toeteren helpt ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat zou ik ook willen doen. Maar stel dat je zo iemand van zijn of haar sokken rijdt, dan was de tegenpartij op DAT moment voetganger dus heb je als automobilist zijnde een groot probleem.
Als je een fietser van zijn fiets rijdt op het zebrapad heb je geen groot probleem?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat zou ik ook willen doen. Maar stel dat je zo iemand van zijn of haar sokken rijdt, dan was de tegenpartij op DAT moment voetganger dus heb je als automobilist zijnde een groot probleem.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:48 schreef essentieel het volgende:
Als je echt zo stoer bent dat je blind over een zebrapad loopt was je allang dood geweest.
Nee, zoals gezegd, stopt de auto uiteindelijk toch wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:56 schreef ProfessorAardappel het volgende:
Lijkt me duidelijk dat als jullie elkaar tegenkomen, jij dood bent..
Ongetwijfeld heb je dan een probleem. Maar ik zal me er niet beroerd om voelen omdat een fietser daar niet thuis hoort. Als het een voetganger was zou ik me heel slecht voelen als dit zou gebeuren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als je een fietser van zijn fiets rijdt op het zebrapad heb je geen groot probleem?
Misschien in je dorpje met 1000 inwoners. Ik zou dit soort shit niet gaan proberen op straten waar er veel verkeer is. Laat staan als het donker is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:00 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Nee, zoals gezegd, stopt de auto uiteindelijk toch wel.
Nee, je komt zeker niet uit een grote stad?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:00 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Nee, zoals gezegd, stopt de auto uiteindelijk toch wel.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:02 schreef essentieel het volgende:
Misschien in je dorpje met 1000 inwoners. Ik zou dit soort shit niet gaan proberen op straten waar er veel verkeer is. Laat staan als het donker is.
Dat is niet relevant. Sowieso kom ik overal in Nederland.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:03 schreef Specularium het volgende:
Nee, je komt zeker niet uit een grote stad?
Nee mongool. Dat is omdat mensen echt niet gaan lopen als er een auto met 100 km/u aan komt rijden. En het is wel relevant, want je komt misschien overal, maar je komt er maar voor korte tijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:06 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet relevant. Sowieso kom ik overal in Nederland.
Jullie kennen zebrapaden waar voetgangers `aan de lopende band´ doodgereden worden?
Zeg tegen die mensen dat ze gewoon kunnen oversteken. Men zal zien dat de auto echt wel op de rem trapt. Bovendien zijn er echt geen wegen met zebrapaden waar 100 km/u gereden wordt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:07 schreef essentieel het volgende:
Nee mongool. Dat is omdat mensen echt niet gaan lopen als er een auto met 100 km/u aan komt rijden.
Vaak genoeg en bovendien `in mijn eigen stad´ zijn er ook genoeg zebrapaden.quote:En het is wel relevant, want je komt misschien overal, maar je komt er maar voor korte tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |