quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Lijken ze jonger, dus altijd beter.
ik gok dat mannen het liefste een vriendin hebben die ongeveer 10-15cm kleiner is denk ik...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef helloyou94 het volgende:
niet verwacht zulke reacties te krijgen meer verwacht dat jongens juist langere dames op het oog hebben, ik ben niet lang qua lengte maar meestal schatten mensen me wel iets ouder in dan ik ben.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef zarGon het volgende:
Kleine damesmeisjes zijn leuk, schattig, lief en nog meer van zulke superlatieven
*wordt bij dezen beaamt*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ik gok dat mannen het liefste een vriendin hebben die ongeveer 10-15cm kleiner is denk ik...
dat telt in ieder geval voor mij!
kleine meisjes kunnen cute zijn, maar vaak zijn het toch wel de wat langere dames die mij aanspreken.. dan heb ik het over 170-180quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef helloyou94 het volgende:
niet verwacht zulke reacties te krijgen meer verwacht dat jongens juist langere dames op het oog hebben, ik ben niet lang qua lengte maar meestal schatten mensen me wel iets ouder in dan ik ben.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben ook 1.55, heeft nog nooit roet in het eten gegooid bij mannen, eerder omgekeerd. Je bent wel automatisch 'schattig', als je dat niet wil dan wordt het lastig.
Ahhh poepieeequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben ook 1.55, heeft nog nooit roet in het eten gegooid bij mannen, eerder omgekeerd. Je bent wel automatisch 'schattig', als je dat niet wil dan wordt het lastig.
Mijn lengte komt vrij in de buurt 1.55/1.56 zoietsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef -Trinity- het volgende:
Als ze er vervolgens achter komen dat ik graag kickboks, schrikken ze wel vaakquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:24 schreef Henkie94 het volgende:
Klopt ja."Hihi jij bent klein, wat schattig.
"
Klein maar dapper he.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als ze er vervolgens achter komen dat ik graag kickboks, schrikken ze wel vaak.
Waarom vind je het vervelend om voor 20 aangezien te worden ipv 17? Is makkelijker met binnenkomen in clubs/alcohol kopen joh.
Hit me baby one more timequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je moet wel ver bukken voor een kusjen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:31 schreef Daniel1976 het volgende:
Mijn vriendin is 1.57.
Ik zelf 1.92
Geen problemen mee, is lekker handzaam til je makkelijk op en zo.
Trapjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je moet wel ver bukken voor een kusjen.
Is allemaal zoveel moeite man.quote:
Zij moet gewoon staan terwijl jij (bij voorkeur) op een barkruk zitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je moet wel ver bukken voor een kusjen.
Barkrukken zijn doorgaans nogal hoog he.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef Crack_david het volgende:
[..]
Zij moet gewoon staan terwijl jij (bij voorkeur) op een barkruk zit
Of ik til 'r even opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef Crack_david het volgende:
[..]
Zij moet gewoon staan terwijl jij (bij voorkeur) op een barkruk zit
Ik heb 2 jaar aan kickboxen gedaan, maar meestal vinden ze het een slechte combiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Waarom vind je het vervelend om voor 20 aangezien te worden ipv 17? Is makkelijker met binnenkomen in clubs/alcohol kopen joh.
Gewoon: ''GRAAUWWW'' doen (alsof je een tijgertje bent)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:36 schreef helloyou94 het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar aan kickboxen gedaan, maar meestal vinden ze het een slechte combidan maken ze vaak een grapje van oee die is gevraalijk
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Lijken ze jonger, dus altijd beter.
Als ze lang zijn met van zulke lange benen vind ik maar niks hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:56 schreef jonkeau het volgende:
In tegenstelling tot de meeste verkapte pedobears onder ons, heb ik geen specifiek zwak voor kleine meisjes. Langere dames vind ik namelijk vaker meer klasse uitstralen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ik gok dat mannen het liefste een vriendin hebben die ongeveer 10-15cm kleiner is denk ik...
dat telt in ieder geval voor mij!
Een IPH-tje? Kan best handig zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef helloyou94 het volgende:
Mijn vraag was nu hoe kijken jongens er tegenop om een meisje met een kleine lengte als vriendin te hebben? met klein bedoel ik 1.55-160
Er tegenaan kijken bedoel je? Er tegenop kijken is echt niet aan de ordequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef helloyou94 het volgende:
Mijn vraag was nu hoe kijken jongens er tegenop om een meisje met een kleine lengte als vriendin te hebben? met klein bedoel ik 1.55-160
Wow een chick van 152 met een man van 2 meter. Beetje rare vraag nu maar ik ben gewoon een beetje benieuwd. Met wie is was de seks beter. Ik bedoel heeft de lengte wel invloed op een goede seksleven.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:48 schreef joost___ het volgende:
heb zelf vriendinnen gehad van 152 tot aan 186 en moet zeggen laatste tijd leg ik minimum lengte toch wel beetje rond de 170 a 175. Mja ben zelf tegen de 2 meter aan en val meer op pittig dan schattig.
Die van 186 droeg met stappen wel eens hakken van 8cm, prrrrr. Kon der bijna recht in der ogen kijken, heerlijk
Waarom zou dat lastiger zijn? Heeft er geen invloed op, hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:24 schreef be-strong het volgende:
Wow een chick van 152 met een man van 2 meter. Beetje rare vraag nu maar ik ben gewoon een beetje benieuwd. Met wie is was de seks beter. Ik bedoel heeft de lengte wel invloed op een goede seksleven.
Ik ben zelf 160, maar ik ben echt blij dat mijn vriend 173 is en geen 2 meter. Niet dat 2metermannen lelijk zijn. (vaak niet zelfs). Maar ik denk dat de seks ook lastiger zou zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |