quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:03 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Lijken ze jonger, dus altijd beter.
ik gok dat mannen het liefste een vriendin hebben die ongeveer 10-15cm kleiner is denk ik...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef helloyou94 het volgende:
niet verwacht zulke reacties te krijgen meer verwacht dat jongens juist langere dames op het oog hebben, ik ben niet lang qua lengte maar meestal schatten mensen me wel iets ouder in dan ik ben.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:04 schreef zarGon het volgende:
Kleine damesmeisjes zijn leuk, schattig, lief en nog meer van zulke superlatieven
*wordt bij dezen beaamt*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ik gok dat mannen het liefste een vriendin hebben die ongeveer 10-15cm kleiner is denk ik...
dat telt in ieder geval voor mij!
kleine meisjes kunnen cute zijn, maar vaak zijn het toch wel de wat langere dames die mij aanspreken.. dan heb ik het over 170-180quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef helloyou94 het volgende:
niet verwacht zulke reacties te krijgen meer verwacht dat jongens juist langere dames op het oog hebben, ik ben niet lang qua lengte maar meestal schatten mensen me wel iets ouder in dan ik ben.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben ook 1.55, heeft nog nooit roet in het eten gegooid bij mannen, eerder omgekeerd. Je bent wel automatisch 'schattig', als je dat niet wil dan wordt het lastig.
Ahhh poepieeequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben ook 1.55, heeft nog nooit roet in het eten gegooid bij mannen, eerder omgekeerd. Je bent wel automatisch 'schattig', als je dat niet wil dan wordt het lastig.
Mijn lengte komt vrij in de buurt 1.55/1.56 zoietsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef -Trinity- het volgende:
Als ze er vervolgens achter komen dat ik graag kickboks, schrikken ze wel vaakquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:24 schreef Henkie94 het volgende:
Klopt ja."Hihi jij bent klein, wat schattig.
"
Klein maar dapper he.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als ze er vervolgens achter komen dat ik graag kickboks, schrikken ze wel vaak.
Waarom vind je het vervelend om voor 20 aangezien te worden ipv 17? Is makkelijker met binnenkomen in clubs/alcohol kopen joh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |